De vacantie is hier ook weer voorbij. Junior heeft de hele week grieperig op de bank gehangen/gelegen, maar ging vol goede moet met z'n gymspullen en buikpijn toch naar school.
Ik heb de juf verteld dat hij de hele vacantie ziek is geweest, maar ze heeft nog niet gebeld dat ik hem beter kan komen halen. Dus hopelijk valt het weer mee en kan hij gewoon weer naar school. Daar was hij wel weer aan toe, en dat ze op maandag gelijk gaan gymmen was ook wel een extra stimulans om het toch te gaan proberen.
De zomervacantie is geboekt, we gaan 3 weken kamperen in
Broekhuizenvorst ![]()
.
M'n
![]()
twijfelde nog tussen 2 of 3 weken kamperen, maar meeste stemmen gelden en met 3,5 tegen 0,5 werden het drie weken. Ik heb er nu al zin in, afgelopen jaar zijn we niet weg geweest [maar hadden we wel vacantie in de warmste maand van de afgelopen 300 jaar] en nu het vast ligt dat we dit jaar wel weg gaan, kan het aftellen beginnen.
Nu eerst op zoek naar een aanhanger, want met zo'n 70 kg alleen al aan tent is de auto snel vol. En als we voor 4 man dan ook nog eens spullen mee moeten nemen EN 4 fietsen, gaat dat van z'n lang-zal-ze-leven niet passen op ons fietsenrek.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.