Heb je discussie in het mod-topic niet gevolgd dan? Er werd zo op gehamerd dat OUDers eens in andere subfora moesten posten dat ik had verwacht bergen leuke nuttige en enthousiaste reacties te krijgenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:44 schreef Lishe het volgende:
Hee, stelletje overlopers.... Logisch dat jullie geen antwoord krijgen.![]()
![]()
Als je aan een spelletje meedoet welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:00 schreef texelonia het volgende:
Ik post ook eens een keer buiten OUD hoor, krijg ik helemaal geen reacties
Daar sta je dan met je goede gedrag Tex...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:00 schreef texelonia het volgende:
[..]
Heb je discussie in het mod-topic niet gevolgd dan? Er werd zo op gehamerd dat OUDers eens in andere subfora moesten posten dat ik had verwacht bergen leuke nuttige en enthousiaste reacties te krijgen![]()
die 's ook nog wel wat klein voor spelletjes he.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:08 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Als je aan een spelletje meedoet wel
[...] Maar Kendahl gaat steeds af....![]()
De begrafenis van de vader van een heel goede vriend van ons, de beste vriend van Marcoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:08 schreef bixister het volgende:
bar, ik vrees dat ik iets volledig gemist heb.wiens begrafenis heb je vandaag bijgewoond?
ah. sterkte.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:19 schreef _Bar_ het volgende:
De begrafenis van de vader van een heel goede vriend van ons, de beste vriend van Marco
het voelt ook erg luxe hoor. aan die badkamer kwam ik inderdaad nou net veel te weinig aan toe, dus ik vind 't heel fijn dat zij 1x in de 14 dagen 3 uurtjes komt helpen met dat soort klussen. 't scheelt echt net dat beetje dat anders voortdurend voelt als net niet in te lopen achterstand.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:20 schreef Lishe het volgende:
Bix, dat jij in al die hopen dagboek-gedoe nog aan broodjes denkt!
Ik ben jaloers dat je iemand hebt die schoon komt maken. Stuur haar vriendin hier de volgende keer maar heen, de badkamer moet hoognodig!
Ik heb naar je geluisterd vooral de kleine lettertjes... Haha.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:13 schreef Lishe het volgende:
Luister niet naar mij! op de bank met thee. Maar je kan ook je opdracht op de dank voorbereiden!
Koopavond bij jullie in het Oosten?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Zow net even heerlijk naar de kapper geweest, weer iets korter/bijgeknipt en een nieuw kleurtje![]()
Gewoon de thuiskapster die elke 5 weken op dinsdagavond bij mn ouders komt. Ideaal en ook niet duur. Twan zit ook vaak aan mn haar te friemelen....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Koopavond bij jullie in het Oosten?
Bij mij mag het ook wel weer eens wat netter. Ik krijg kriebelhaartjes! Maar Ken vindt het niet erg hoor... die is gek op mijn haar. Hebben jullie dat ook? Dat gepluk en gefriemel?
Kleintje, heel veel sterkte.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:01 schreef Kleintje het volgende:
Inderdaad... de onzekerheid. Ben eigenlijk blij dat ik zo ver van mijn ouders afwoon. Vrees dat ik er anders nu niet weg te slaan was.
Ja... ik zorg goed voor mezelf. Hebben er niets aan als ik nu alleen maar ga lopen stressen. Dat komt wel als we horen dat de uitslag klote is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |