abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46764463
sterkte Kleintje

Mijn man heeft het een keer gehad. Hetzelfde. Is ook geopereerd maar alles was gelukkig goed(aardig).
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 11:50:12 #252
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46766381
ik ga zo met zoonmans naar de bios
alleen al van het weer word ik niet vrolijk.
is het erg raar als ik mijn regenpak meeneem?

doet me overigens denken aan die keer dat ik hier met hondenweer vertrok naar rotterdam.
komen we in rotterdam aan, is het prachtig stralend warm weer.
liepen we daar te zweten in onze regenpakken
  woensdag 28 februari 2007 @ 11:53:18 #253
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46766483
Ow gats Kleintje, dat is eng en dat duurt wachten op nieuws heel erg lang! Heel veel sterkte met wachten, ook voor je moeder!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_46766514
Hier waait het alleen maar eigenlijk.... voor de rest lijkt het weer erg mee te vallen....

Kleintje sterkte met je moeder
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 28 februari 2007 @ 11:56:22 #255
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46766587
Hier heeft zojuist iemand het buitenlicht uitgedaan.. *knipt schemerlampjes aan*
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_46766609
een regenpak kan toch ook uit? of had je er niks onder lady-wrb.

kleintje bah wat griezelig. succes met wachten, hopelijk snel goed nieuws voor jullie.
pi_46766660
oxy ik vind het ook een heel mooi gedicht! succes met wennen aan je nieuwe stek. het klinkt wel als een plek waar je je goed thuis kunt gaan voelen. leuke foto's zag ik een tijdje terug ook van de inrichting.
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 12:03:30 #258
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46766845
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:56 schreef bixister het volgende:
een regenpak kan toch ook uit? of had je er niks onder lady-wrb.

kleintje bah wat griezelig. succes met wachten, hopelijk snel goed nieuws voor jullie.
ik had alles wat ik bij me had in zo'n kluisje in het station gemikt.
dus ik had niks om het in te doen. en ik had geen jas aan idd.
en nu ben ik weg.
op naar ernst en bobbie
nou ja, misschien kan ik lekker slapen tijdens de film.
pi_46769500
Truste lady-wrb

Kleintje,s terkte met je mams! Ik hoop dat het allemaal meevalt!

Neuk, gefeliciteerd met dinnetje!! Leuk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_46770280
Oxy, wat mooi geschreven . Veel plezier met de high tea en veel succes op je nieuwe plekje!

Kleintje, spannend die onzekerheid en dan tot maandag moeten wachten... sterkte

Slaap lekker Lady-wrb .
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 15:16:17 #261
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46773386
we zijn weer terug van de bios
de film viel best mee achteraf. nog steeds erg flauw, maar het enthousiasme van zoonlief werkte aanstekelijk. hij maakte het meeste kabaal van allemaal geloof ik maar goed dat het donker was in elk geval.
dat mens dat zaandam doorfietste met een luid zingend jongetje achterop was ik
wat heel grappig was, was dat de film op allerlei locaties opgenomen is die zowel luca als ik goed kennen (rotterdam hilton, koopgoot en slagharen)
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:20:05 #262
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46773539
Oxy, ik wil ook nog even zeggen dat ik echt vind dat je prachtige gedichten schrijft! Ik hoop stiekem dat je er meer mee gaat doen, een bundeltje Oxy-poems zou niet gek zijn!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_46773629
Niet eens geslapen dus lady-wrb?
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 15:27:25 #264
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46773826
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:22 schreef Nijna het volgende:
Niet eens geslapen dus lady-wrb?
ik heb het geprobeerd in het begin, maar ik vond het toch leuker om te kijken hoe luca zichtbaar van de film zat te genieten. alleen dat is al leuk om naar te kijken
en nu schijnt het zonnetje lekker. op de heenweg zijn we nog natgeregend, maarrrrr.... ik had regenbroeken meegenomen, dus we bleven droog
pi_46776248
Slim lady-wrb!

Oxy, inderdaad een geweldig gedicht!

Kleintje...sjit. Sterkte!

Hier: ben wel 2 dagen beter geweest maar kom weer van de dok. Zware griepvirusinfectie met wéér oor- en keelontst. Dikke pech. Aldus de dok. Bah, ik ga mn derde week in nu
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 18:46:15 #266
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46780601
jeetje clauwhee, ze moeten je we hebben
  woensdag 28 februari 2007 @ 19:30:13 #267
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_46782105
Oxy, echt doorgaan hoor!! Prachtig weer!

Kleintje.. sterkte voor jullie! Ik duim ook mee voor positief nieuws!

Clauwheee Je gaat lekker zeg! Beterschap!

Neuk, gefeliciteerd met de zwangerschap van je vriendinnetje!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_46782420
Regenpak meezeulen helpt vaak wel lady-wrb, fijn dat jullie droog zijn gebleven en dat je genoten hebt van een genietende luca .

Clauwhee beterschap niks aan steeds ziek zijn. Gauw maar weer opknappen hoor
  woensdag 28 februari 2007 @ 19:55:05 #269
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_46783091
Lady... Twan wil ook nog graag naar de film van Ernst en Bobbie. Vorig jaar zijn we naar de liveshow geweest en was erg leuk moet ik zeggen. Ik vind ze eigenlijk best wel leuk Trouwens Ernst moet IRL helemaal niet zo'n kindervriend te zijn.

Clauwhee beterschap, duurt wel lang nu hoor

Ow ja we gaan waarschijnlijk naar Pinkpop 5 dagen voordat we gaan trouwen
Make love, not war ☮
pi_46784166
Welke dag wil je Diaan? De maandag lijkt me wel leuk!
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:22:50 #271
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_46784224
Als wij gaan, gaan we alledrie dagen De kans dat we gaan, is wel erg groot trouwens. Maar we gaan niet op de camping staan, maar gaan dan een hotelletje boeken.
Make love, not war ☮
pi_46784860
Groot gelijk
  woensdag 28 februari 2007 @ 21:27:44 #273
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_46786863
Vanavond, was het afscheid. De high tea was leuk en gezellig, en iedereen heeft er lekker van gegeten.
We hadden: zalm/komkommer-sandwiches, scones, muffins, brownies, pasteitjes, worste- en sausijsebroodjes, chocolaatjes en m&m's, een quiche, 5 soorten thee, koffie en chocolademelk. Lekker veel.

Ik heb 4 cadeau's gekregen (een kookboek, een linnen tasje met cavia's er op, een lavalamp en een boekje met van alle bewoners en begeleiders een geschreven stukje).

Morgen ga ik inpakken, en zaterdag verhuizen. Let op: de eerste tijd heb ik nog geen internet, op mijn nieuwe groep. Alleen in de weekenden, kan ik internetten. Maar ik zal hier blijven posten!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_46787463
Oxy, heel veel succes met inpakken en verhuizen en wennen op je nieuwe groep!
Leuk dat de high tea geslaagd was, klinkt erg lekker ook allemaal!
pi_46787753
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:16 schreef lady-wrb het volgende:
wat heel grappig was, was dat de film op allerlei locaties opgenomen is die zowel luca als ik goed kennen (rotterdam hilton, koopgoot en slagharen)
Ik heb nog opnames gezien vanaf mijn werkplek. De hele straat was afgezet, collega's over de zeik omdat hun parkeerplekjes foetsie waren. We hadden geen idee waar het voor was, zie ik ineens iemand met een gele jas, een rugzak en een petje op op de leuning van de brug zitten. Ik zo: Oooo het zijn Ernst Bobbie en de Rest Mijn collega's: wie????

Was wel grappig om te zien, tig keer dezelfde take overnieuw

Nu is de vraag of ik nog zichtbaar ben op de achtergrond, kijkend door mijn raam of ze hebben heel dat stuk eruitgeknipt, dat kan natuurlijk ook
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_46787793
alvast veel plezier Diaan op Pinkpop

Oxy klinkt als een heel fijn afscheid s6 met inpakken en verhuizen
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 22:05:52 #277
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46788532
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:49 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ik heb nog opnames gezien vanaf mijn werkplek. De hele straat was afgezet, collega's over de zeik omdat hun parkeerplekjes foetsie waren. We hadden geen idee waar het voor was, zie ik ineens iemand met een gele jas, een rugzak en een petje op op de leuning van de brug zitten. Ik zo: Oooo het zijn Ernst Bobbie en de Rest Mijn collega's: wie????

Was wel grappig om te zien, tig keer dezelfde take overnieuw

Nu is de vraag of ik nog zichtbaar ben op de achtergrond, kijkend door mijn raam of ze hebben heel dat stuk eruitgeknipt, dat kan natuurlijk ook
had je dat niet eerder kunnen zeggen? dan had ik er op gelet
pi_46788967
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:05 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

had je dat niet eerder kunnen zeggen? dan had ik er op gelet
Je kan die film vast nog wel beeld voor beeld voor de geest halen toch zeker?
pi_46789071
Iedereen bedankt voor de lieve woordjes. We wachten het af. Maandag weten we meer.

Oxy, succes met de verhuizing! Fijn dat het afscheid gezellig en oke was
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:18:43 #280
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46789092
Ik zit trouwens Dancing on Ice te kijken.. Dat Boney M en met name Bobby Farrell wordt echt gewoon een zielige vertoning
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_46789564
Lieve meiden/jongens...

Een tijdje terug alweer opperde ik in het modtopic of het niet een leuk idee is om ook eens stil te staan ten tijde van geluk.
Zoals we allemaal weten, is daar na lange jaren van wachten, hormonen en noem het maar op, ineens Slaapmeisje in blijde verwachting.
We hebben massaal met ze meegeleefd, en keken massaal ow zo uit naar de kleine slaapkindje..
En 3 weken terug was het dan zover de zoon van Slaapmeisje en klaasvaker is geboren...

Nu lijkt het mijn zeer leuk om om ook voor hun een bijzonder cadeau te kunnen geven namens fok, omdat we zo meeleefden en zo blij voor ze zijn.
Want we steunen elkaar niet alleen ten tijde van verdriet, maar ook zeer zeker ten tijde van vreugde...

Mijn pm staat open voor suggesties...

Liefs Barbara
pi_46789591
Easy dat had jij toen volgens mij verteld toch? Of heb ik zoiets gewoon gedroomt:?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_46789694
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:29 schreef jessie het volgende:
Easy dat had jij toen volgens mij verteld toch? Of heb ik zoiets gewoon gedroomt:?
Dat kan best Ik wist niet meer of ik het wel of niet had verteld.
Nu weet ik wel dat ik vast wel in jouw dromen voorkom maar ik denk dat ik het dus wel had verteld hier.
pi_46789913
Ja he, ik onthou echt alles. Bix is ook al zo'n onthouder merk ik.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_46790445
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:36 schreef jessie het volgende:
Ja he, ik onthou echt alles. Bix is ook al zo'n onthouder merk ik.
een allesonthouder?
of een geheelonthouder?

pi_46790573
Nou over gesproken. Ik ben niet zo'n drinker (meer) maar heb nu iets lekkers ontdekt. Een cider drankje met casis smaak. Ik ga er compleet van
Het voelt heerlijk!!!!
pi_46793680
proost jessie!
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:49 schreef easy-going het volgende:

[..]

een allesonthouder?
of een geheelonthouder?

ik onthoud me van commentaar!
en duik er nu in, dus ik onthoud me ook van verdere avondlijke domme dozige posts. (heb vanmorgen een stukje bijgelezen in 't modtopic en voel me nu toch een beetje een gansje).
  donderdag 1 maart 2007 @ 08:25:39 #288
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46797477
Lekker... met een dikke buikgriep vandaag een cursusje volgen We gaan het proberen Tis 3 uurtjes dus zal toch wel vol te houden zijn.

Fijne dag allemaal!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 08:34:10 #289
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46797569
oef beterschap neuk

ik ben al 4 dagen mijn telefoon kwijt
ben bang dattie in 1 van de dozen terecht is gekomen
batterij is ook al leeg, dus bellen helpt niet.
zal ik dan maar even een prepaiddingetje aanschaffen om toch bereikbaar te blijven of heeft iemand een ander (beter) idee?
pi_46798426
Gisternacht heb ik lief uit zn slaap gehouden doordat ik wel 3 keer naar de wc moest. Vannacht heeft hij zijn revenge gehad... ik werd 3 keer wakker omdat hij lag te lachen in zn slaap. En als ik dan vroeg wat er was kreeg ik een vaag en onverstaanbaar antwoord. Heel apart.

Lady-wrb, alles uitpakken is zeker geen optie... . Nadeel als je een prepaiddingetje aanschaft, je je nieuwe nummer weer moet rondvertellen en dan later misschien weer terug moet veranderen als je je telefoon hebt teruggevonden... Dilemma...

Neuk beterschap .
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:36:48 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46798474
Wat is het lekker weer zeg! Het lijkt bijna wel lente!
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:39:10 #292
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46798514
uhm stuur je dat weer beetje bij beetje mijn kant ook uit BE....

Lady-wrb, hmm ik zou ook niet zo snel een gepaste oplossing vinden voor je telefoon dilemma....
Prepaid is idd een mogelijke oplossing, maar zoals Nijna al aangaf, ook weer best wel wat werk

Neuk s6
pi_46798515
Ik hoorde vanmorgen de vogeltjes zingen toen ik wakker werd, de lente komt eraan !
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:40:05 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46798534
Ik doe m'n best Bar!
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:44:36 #295
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46798631
nog maar 7 daagjes en dan ben ik jarig misschien maar een na gaan denken over een cadeau, Gister riep ik vol enthousiasme een baby

toen hoorde ik mijn oma denken, het arme mensje.

Overgens mijn opa is weer thuis uit het ziekenhuis, zijn arm werkt nog niet lekker mee, maar voor de rest gaat wel weer redelijk met opa

thx Be
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:14:34 #296
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_46799168
een kopie simkaart aanvragen? moet je natuurlijk wel een nieuw toestel ofzo kopen
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 1 maart 2007 @ 10:42:02 #297
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46799731
Ik word echt zoooo blij van dit soort weer Jammer alleen dat ik binnen zit, maar goed

Nog een paar maandjes, dan kunnen we 't terras weer op
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:08:03 #298
62233 Jelief
ikke lief!
pi_46800391
Wij hebben al lekker in het zonnetje gewandeld wel naar het ziekenhuis om bloed te prikken maar dat mocht de pret niet drukken.Ik trof het weer met een stagiare Ze duwde die naald bijna aan de andere kant van mijn ader er weer uit Toen ik daar wat van zei trok ze de naald er uit om opnieuw te prikken maar van de begeleidster hoefde het gelukkig niet nog een keer omdat er in de andere buisjes al wel genoeg zat. Ennuh mijn dochter had weer overal sjans mooi kind heb ik hoor
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 1 maart 2007 @ 14:35:32 #299
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46807386
das irritant idd, jelief..

Het mooie weer maakte dat ik spontaan zin kreeg om buiten aan de gang te gaan, buiten de ramen lappen ofzo (dat was erg hard nodig).. Alleen is mijn dochter een watje eerste klas, ze is panisch voor storm/wind (en kou en regen en nog zo veel meer).. Bij de eerste stap buiten was ze al half in paniek (maar er moest toch echt boodschappen gedaan worden). Het ramen lappen is dus maar in de versnelling gedaan terwijl de kinders binnen waren
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 1 maart 2007 @ 14:43:32 #300
62233 Jelief
ikke lief!
pi_46807629
Ik kreeg ook de kriebels van dat mooie weer, helaas is het nui naEmma haar slaapje wat betrokken, weg zon! Dus nu is ze maar aan het verven. Helemaal zelf aangegeven,eerst naar de verf wijzen en daarna naar eerdere kunstwerken Ze is nu cadeauverpakkiingen aan het maken. Eerst heel voorzichtig met een kwastje en bah roepen als er wat verf aan haar vingers zit, nu toch wel met haar hele handje in de verf.
En ramen lappen moet hier ook nodig gebeuren
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')