ik had alles wat ik bij me had in zo'n kluisje in het station gemikt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:56 schreef bixister het volgende:
een regenpak kan toch ook uit? of had je er niks onder lady-wrb.
kleintje bah wat griezelig. succes met wachten, hopelijk snel goed nieuws voor jullie.
ik heb het geprobeerd in het begin, maar ik vond het toch leuker om te kijken hoe luca zichtbaar van de film zat te genieten. alleen dat is al leuk om naar te kijkenquote:
Ik heb nog opnames gezien vanaf mijn werkplek. De hele straat was afgezet, collega's over de zeik omdat hun parkeerplekjes foetsie waren. We hadden geen idee waar het voor was, zie ik ineens iemand met een gele jas, een rugzak en een petje op op de leuning van de brug zitten. Ik zo: Oooo het zijn Ernst Bobbie en de Restquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:16 schreef lady-wrb het volgende:
wat heel grappig was, was dat de film op allerlei locaties opgenomen is die zowel luca als ik goed kennen (rotterdam hilton, koopgoot en slagharen)
had je dat niet eerder kunnen zeggen? dan had ik er op geletquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:49 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik heb nog opnames gezien vanaf mijn werkplek. De hele straat was afgezet, collega's over de zeik omdat hun parkeerplekjes foetsie waren. We hadden geen idee waar het voor was, zie ik ineens iemand met een gele jas, een rugzak en een petje op op de leuning van de brug zitten. Ik zo: Oooo het zijn Ernst Bobbie en de RestMijn collega's: wie????
![]()
Was wel grappig om te zien, tig keer dezelfde take overnieuw
Nu is de vraag of ik nog zichtbaar ben op de achtergrond, kijkend door mijn raamof ze hebben heel dat stuk eruitgeknipt, dat kan natuurlijk ook
![]()
Je kan die film vast nog wel beeld voor beeld voor de geest halen toch zeker?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
had je dat niet eerder kunnen zeggen? dan had ik er op gelet
Dat kan bestquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:29 schreef jessie het volgende:
Easy dat had jij toen volgens mij verteld toch? Of heb ik zoiets gewoon gedroomt:?
een allesonthouder?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:36 schreef jessie het volgende:
Ja he, ik onthou echt alles. Bix is ook al zo'n onthouder merk ik.
ik onthoud me van commentaar!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:49 schreef easy-going het volgende:
[..]
een allesonthouder?
of een geheelonthouder?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |