Waarom meld je het dan niet bij de media?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:56 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
we zullen zien, iemand moet wel interessant genoeg zijn om nader onderzoek op te starten. Ik ben in ieder geval heel benieuwd.
http://www.newsobserver.com/102/story/546280.htmlquote:In a room of 2-gallon carboys holding liquid the color of amber beer, Bush picked up a jar of straw to show off to the journalists tagging along.
"Straw!" he proclaimed. Cameras clicked and whirred.
"Someday, you're going to be using this in your car," he said.
He picked up another jar. "Spruce chips!"
He picked up yet another vessel, this one containing clear ethanol, and took another sniff.
http://www.csmonitor.com/2007/0223/p09s01-coop.htmlquote:Those who think that Muslim countries and pro-terrorist attitudes go hand-in-hand might be shocked by new polling research: Americans are more approving of terrorist attacks against civilians than any major Muslim country except for Nigeria.
The survey, conducted in December 2006 by the University of Maryland's prestigious Program on International Public Attitudes, shows that only 46 percent of Americans think that "bombing and other attacks intentionally aimed at civilians" are "never justified," while 24 percent believe these attacks are "often or sometimes justified."
http://www.wereldomroep.nl/portal/news/zijlijn/#5188625quote:Spartak en Haarlem herdenken voetbalramp
Spartak Moskou en de Nederlandse eerste-divisieclub Haarlem spelen op 20 oktober in het Moskouse Loezjniki-stadion een wedstrijd ter herdenking van de grootste voetbalramp uit de geschiedenis die zich daar 25 jaar geleden voltrok.
Aangenomen wordt dat na afloop van een UEFA Cup-wedstrijd tussen de twee ploegen in 1982 zo'n 340 mensen werden doodgedrukt op trappen van het toenmalige Lenin-stadion. De Sovjet-autoriteiten spraken aanvankelijk van 66 doden.
De herdenkingswedstrijd is een initiatief van de Nederlandse sportjournalist Edwin Struis. Het initiatief wordt gesteund door onder anderen de Russische bondscoach Guus Hiddink en oud-voetballer Ruud Gullit, die in 1982 Haarlem verliet voor Feyenoord.
Het duurt niet lang en Wilders introduceert het hier.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.csmonitor.com/2007/0223/p09s01-coop.html
Jouw stad, mijn stad, lichtstad.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:59 schreef Autodidact het volgende:
Welke stad?
Toen ik in de VS was heb ik ook met een aantal Amerikanen gesproken. Als je met ze over geopolitiek praat, is zowat het enige antwoord dat gegeven wordt: "Nuke 'em"quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.csmonitor.com/2007/0223/p09s01-coop.html
Waar ga je kontenknijpen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jouw stad, mijn stad, lichtstad.
Geen idee. Zal de Rechter wel worden, of Rembrandt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:50 schreef Autodidact het volgende:
Waar ga je kontenknijpen?
Uhmquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan haal jij je pruik uit de kast?
Hmm, Michel De Hey toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Geen idee. Zal de Rechter wel worden, of Rembrandt.
Ik geloof het wel ja. Niet helemaal mijn kopje pickwick, maar wel leuk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:58 schreef Autodidact het volgende:
Hmm, Michel De Hey toch?
Oh wacht, zo.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan haal jij je pruik uit de kast?
Sterfquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:43 schreef Apropos het volgende:
Het demasque van Lord_V is volledig, geloof ik.
Kom op zeg, had je dat dan niet al eerder door?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:43 schreef Apropos het volgende:
Het demasque van Lord_V is volledig, geloof ik.
Nu zullen nog meer allochtonen je uitlachen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:00 schreef Monidique het volgende:
Kerels en lekkere wijven, ik heb gisteren mijn bakkebaarden afgeschoren.
Ik heb een baard, ze denken dat ik een van hen ben.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:03 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nu zullen nog meer allochtonen je uitlachen.
Ik houd het toch op de aap-genen versie.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:03 schreef Monidique het volgende:
Mannelijke hormonen ontbeer je, maar dat heeft ook het voordeel dat je niet kaal zult worden.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:10 schreef Takkesteeg het volgende:
Lekker makkelijk, gewoon nadoen wat DWDD ook doet met dezelfde beelden, belooft veel goeds!
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:08 schreef maril het volgende:
Ik had zo gehoopt dat het zo leuk was , reallife is leuker, hoewel niets vooor mij
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:15 schreef Duiveltja het volgende:
Zo zeg wat is dit grappig!
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:02 schreef Arcee het volgende:
Jack, Jack, wat ben je diep gezonken...
Nee, dat ook weer niet. Eerder op het breekpunt: niet-grappig vervelend / intens vervelend.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:25 schreef MrX1982 het volgende:
Vergeet Peter Heerschop niet. Die vent is intens vervelend.
Bert Visser is een stuiptrekking.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:23 schreef Monidique het volgende:
De komst van Bert Visser was een soort stuiptrekking.
Met z'n zomertijd!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:25 schreef MrX1982 het volgende:
Vergeet Peter Heerschop niet. Die vent is intens vervelend.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Bert Visser is een stuiptrekking.
Heerschop en zomertijd. Vergeef me, ik ga nu gillen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Met z'n zomertijd!
Sorry, maar de automatische zomertijd van Windows is toch echt grappiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |