Logisch? nee.quote:MSI, however, chose to color both slots in channel A green and both slots in channel B purple. If you place a module in the slot closest to the processor in channel A, do the same in channel B.
LOL!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:40 schreef dikkedorus het volgende:
De twee MSI borden waarvan ik het "weet" moet je de verschillende kleuren gebruiken, en de strips dan op relatief dezelfde plek.
[..]
Logisch? nee.(vandaar mijn eerste post)
Als persoon die veel van zijn vragen heb beantwoord :: Nope.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:01 schreef Biogarde het volgende:
Je hebt iig bijna je hele PC bij elkaar.
Morgen kom je zeker met een topic over dvd-stations zodat je kan checken of de door jouw gekochte speler voldoet en meer mensen die hebben.
Voorbeeldje:
"Deze is ook wel mooi:" (plaatje dvd-station)
Je wacht de reactie's af en noteert je een ziekte. Na 20 topic's heb je alle info en kraken ze op FOK! of Tweakers je zooi niet af, omdat de users lieten zien wat zij het beste en mooiste vinden voor in hun PC.
Zit ik er ver naast?
JE WIL ZEKER WETEN DAT JE SPULLEN UP-TO-DATE ZIJN EN DAT FOKKERTJES EN TWEAKERTJES JE SPULLEN NIET AFKRAKEN.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:03 schreef pberends het volgende:
Sorry Biogarde, ik snap je post totaal niet.
Ik heb m'n perfecte pc al hoor, en ik hoef nergens mee te patsen. Ik snap je geinsinueer totaal niet, en het slaat kant noch wal.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:01 schreef Biogarde het volgende:
Je hebt iig bijna je hele PC bij elkaar.
Morgen kom je zeker met een topic over dvd-stations zodat je kan checken of de door jouw gekochte speler voldoet en meer mensen die hebben.
Voorbeeldje:
"Deze is ook wel mooi:" (plaatje dvd-station)
Je wacht de reactie's af en noteert je een ziekte. Na 20 topic's heb je alle info en kraken ze op FOK! of Tweakers je zooi niet af, omdat de users lieten zien wat zij het beste en mooiste vinden voor in hun PC.
Zit ik er ver naast?
Dit is helemaal afhankelijk van het moederbord. Maar vaak zal het wel zo zijn dat "kanaal" A1 en B1 dezelfde kleur hebben en ook naast elkaar op het mobo zitten. Ja het zit eigenlijk n beetje door elkaar. Gewoon ff lang staren naar die tabelletjes in je mobo en dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:26 schreef pberends het volgende:
Ik heb 4 dimm sloten, die dual channel supporten.
dimm 1 en 2 zijn groen
dimm 3 en 4 zijn oranje
Voor dual channel moet je dan toch dimm 1 en dimm 3 nemenIn het mobo boekje staat het niet duidelijk omschreven.
Ja, je moet A1 en B1 hebben toch voor dual channel... ik zal morgen eens kijken op het mobo zelf.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:21 schreef endemion het volgende:
[..]
Dit is helemaal afhankelijk van het moederbord. Maar vaak zal het wel zo zijn dat "kanaal" A1 en B1 dezelfde kleur hebben en ook naast elkaar op het mobo zitten. Ja het zit eigenlijk n beetje door elkaar. Gewoon ff lang staren naar die tabelletjes in je mobo en dan weet je het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |