www.prodirectsoccer.com biedt ze bijvoorbeeld aanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:56 schreef ElTinuzz het volgende:
Waar heb je die volledig zwarte versie vandaan getoverd?
http://www.scapino.nl/producten/172/sport/voetbal/schoenen/quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:23 schreef matjuhhh007 het volgende:
Weet iemand goede voetbalschoenen voor ongeveer 40 à 50 euro, geen nike svp. Liefst in de winkel want via internet kun je ze niet passen.
Enige optie idd. Ik zou voor de Lotto's gaan. Die zijn tenminste niet van kunststof.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
http://www.scapino.nl/producten/172/sport/voetbal/schoenen/
In Stadskanaal kun je ze wel passen.
Koop jij maar lekker synthetische kutschoenen enkel omdat je ze mooier vindt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:36 schreef matjuhhh007 het volgende:
Die lotto's zijn oerlelijk met dat lichtgroene.
Heb nog wel andere gevonden van Diadora..?
Heeft iemand ervaring met dat merk?
Perry
Ik bedoel dat die schoenen ws van andere kwaliteit zijn, dan die lotto's (de 2 specifieke gevallen dus). Je moet niet alleen naar het merk kijken. Elk type kan van ander materiaal zijn gemaakt. Persoonlijk vind ik synthetisch helemaal niks.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Diadora's zijn prettige voetbalschoenen, heb ik goede ervaringen mee. Heel veel mee gescoord.
Voetballende Fok!kers #25: De zomerstop is voorbij.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:36 schreef matjuhhh007 het volgende:
Waar is het 'Voetbal' topic? Waar ik ook vragen kan stellen over problemen tijdens de trainingen als 'zijsteek'.
Er staat dan ook "meen ik" bijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:43 schreef Crimson1989 het volgende:
Kangoeroe leer is dat ja, waar heb je die gehaald dan die Nike 10R 0 escolhido FG? Dat is de opvolger van degene waar ik het over had. Zijn die niet iets van 180 euro ofzo?
AdiPure. Een vergelijkbare schoen met de klassieke look en zit en speelt ook nog eens fijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:46 schreef Crimson1989 het volgende:
Ah jammer, topshelf hebben we niet in Eindhoven![]()
Vandaag bij de Intersport geweest alweer.. dit keer besloot ik het maar te vragen. Maar toen ik vroeg of ze ook voetbalschoenen van Ronaldinho hebben, 10R voetbalschoenen keken ze me aan alsof ik gek was..
Ik zal dus maar voor andere schoenen moeten gaan, iemand suggesties?
Copa's van Adidas zijn breed, ik denk dat jij Predators gehad hebt.quote:Op zondag 2 november 2008 14:05 schreef Crimson1989 het volgende:
Ik moet juist vrij brede schoenen hebben, de nike total 90 zaten goed, alle adidas die ik tot nu toe heb gehad waren eigenlijk allemaal iets te smal en begonnen vaak al na een maandje van de zool af te scheuren. Misschien dat ik gewoon voor een T90 model ga. Ik weet nu trouwens ook waarom ik geen keuze kon maken in de winkel, ze hadden nog weinig goeds liggen, want over twee weken komt de nieuwe collectie binnen, dan ga ik maar weer eens kijken
quote:FC Emmen doet Nike-schoen in de ban
Geschreven op donderdag, 4 december om 22:11
FC Emmen laat niets aan het toeval over. De Drentse eerstedivisionist heeft besloten dat geen enkele selectiespeler meer het type voetbalschoen Nike Mercurial mag dragen. Dit naar aanleiding van de twee blessures in de selectie van Paul Krabbe.
Zonder dat er ook maar een tegenstander of een bal in de buurt was braken Callum Little en Thomas Villadsen dit seizoen een middenvoetsbeentje. Omdat beiden het inmiddels verboden schoeisel droegen en hun teamgenoten, allen op andere schoenen, nergens last van hebben, kwam FC Emmen tot het opmerkelijke besluit.
FC Emmen-verzorger Jan Haak was degene die een relatie vermoedde tussen de Nike Mercurial en de gebroken middenvoetsbeentjes. "Het was mij iets te toevallig", vertelt de verzorger in het Dagblad van het Noorden. "Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat deze blessures door dit type schoen komen, maar we willen geen risico's meer nemen. Ik heb deze twee jongens verboden nog langer de Nike Mercurial te dragen."
Vond ik juist wel meevallen, heb niet echt smalle voeten maar adipure zat me heel goed.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:59 schreef don-diablo het volgende:
Oh jah.. De AdiPure valt wel een beetje smal, so be advised
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het gaat dus om deze schoenen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ik wel opmerkelijk zeg.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het gaat dus om deze schoenen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: Voetbalzone wandelgangen donderdag.quote:Sportkledingfabrikant Nike heeft in Engeland honderden paren voetbalschoenen van het type Mercurial en Total 90 teruggeroepen. Als ze een paar keer gedragen zijn, verspreidt zich een vreselijke geur. Volgens de fabrikant heeft het te maken met de manier van naaien: de lucht kan wel in de schoen, maar er niet meer uit. Daardoor zou er al snel een soort van rottingsproces optreden. Slachtoffers zijn onder andere Wayne Rooney, Cristiano Ronaldo en Didier Drogba, die bij hun respectievelijke teams het verwijt kregen dat ze het niet zo nauw namen met hun persoonlijke hygiëne of dat ze hun kat hadden opgesloten in de schoenenkast. (Diverse Britse tabloids)
Idd.. Ik vind het heel kwalijk om eerlijk te zijn. Ik heb ook een paar t90 gehad en die stonken ook best veel. Weet niet hoe erg het gesteld is met de huidige (vast nog erger..) Mn adipures hebben er weinig last van. Dus ik blijf lekker bij adidas de komende jaren denk ikquote:
Ik blijf voortaan bij Mizuno.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Idd.. Ik vind het heel kwalijk om eerlijk te zijn. Ik heb ook een paar t90 gehad en die stonken ook best veel. Weet niet hoe erg het gesteld is met de huidige (vast nog erger..) Mn adipures hebben er weinig last van. Dus ik blijf lekker bij adidas de komende jaren denk ik
Datzelfde heb ik met die pure's. Zodra je eenmaal iets hebt gevonden dat goed zit, blijf je dr bij.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik blijf voortaan bij Mizuno.
Niets zo lekker als die pantoffeltjes
Alsof je voor iedere positie andere schoenen nodig hebtquote:Op zondag 21 december 2008 13:54 schreef Stimorol het volgende:
Ik heb nu de adipure kangeroe leer in het blauw opzich fijn maar in het begin erg last van blaren gehad.
wat zal ik volgend jaar nemen(positie Rechts Voor)
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:24 schreef mrsjaak2 het volgende:
ik ben op zoek naar de ajax-hoes van die adidas f50 tunit. heb ze vroeger ergens in een winkel zien liggen maar nu nergens meer. alleen op een duitse, naar mij mening onbetrouwebare webshop:
http://www.yatego.com/spo(...)3Y1e87bf6a9e01d9618d
heeft iemand deze hoes, of nog beter een nieuwere versie ergen in een winkel zien liggen? bvd!
terugkijken hoe er op jequote:Op vrijdag 26 december 2008 00:39 schreef Rekkie het volgende:
[quote]Op vrijdag 26 december 2008 00:36 schreef mrsjaak2 het volgende:
weet je hoe vet:p
[/quote
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:42 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
terugkijken hoe er op jegereageerd wordt
Nee gelukkig niet....quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:46 schreef mrsjaak2 het volgende:
heb je hem misschien nog ergens zien liggen rekkie
Neequote:Op vrijdag 26 december 2008 00:50 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
oke, als je ze ziet bel me even, je weet me nummer
kusje x

Kaiser 5, ook van Adidas en de goedkopere variant van de Mundial/World Cup. Anders Adinova, de goedkopere variant van de Adipure geloof ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:29 schreef Mindstate het volgende:
Zoek een paar nieuwe goedkope makkelijk in onderhoud voetbalschoenen, omdat ik zo dom ben geweest om mijn Adidas Adipure een paar keer vergeten in te vetten waardoor ze zijn uitgedroogd en nu bij de wreef zijn uitgescheurd
niemand? tis best belangrijk.....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:23 schreef mrsjaak2 het volgende:
Ik heb losse noppen nodig voor mn world cups, weet iemand waar ik ze kan halen, zoek me een ongeluk
ja zelfde kwaliteit als een mizuno. wel redleijk dusquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:01 schreef w00h00 het volgende:
Heeft iemand ervaringen met de voetbalschoenen van Munich?
Mizuno is alles behalve redelijk!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:37 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ja zelfde kwaliteit als een mizuno. wel redleijk dus
hmm ik heb binnen twee maanden mn hele wreef kapot geschoten andere schoen is nog wel goed.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mizuno is alles behalve redelijk!
Mizuno is top kwaliteit
Ligt er ook aan welk model je hebt denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:40 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
hmm ik heb binnen twee maanden mn hele wreef kapot geschoten andere schoen is nog wel goed.
maar dat kan natuurlijk ook omdat ik zo'n verwoestende traptechniek heb.
die van 75e maat 48quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ligt er ook aan welk model je hebt denk ik.
Als je een brede voet hebt zou ik de f50 mijden.. vind die vrij smal.. En die noppen staan er ook om bekend dta ze kapot gaan. Maar je hoeft niet per se de volle mep te betalen. Prodirectsoccer.com heeft ze vaak in de sale.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:59 schreef BaDaZz het volgende:
inmiddels speel ik alweer een tijdje op mijn predators maar deze beginnen weer te scheuren en ik wil daarom ook nieuwe. Nu ben ik een tijd geleden geopereerd aan mijn achillespees en daardoor heb ik snel last als ik het verkeerde schoeisel draag, te hard of juist te zacht.
Ik heb een beetje op internet zitten zoeken en toen kwam ik op de Adidas F50.9 Tunit uit. Je kunt deze aanpassen naar bijvoorbeeld ondergrond e.d. Dat is wel iets wat ik nodig heb voor mijn voeten. Heeft iemand ervaringen met deze schoen want het is vrij veel geld.
Of eventueel een andere schoen? Nike lukt vaak niet omdat mijn voet te breed is.
Alvast bedankt!
Waarom deze smiley, Copa's zijn de beste, nog altijd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:47 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat ik weer gewoon voor een setje Copa's ga
Nah, krijg zere poten in die dingen. Ze trappen wel fijn, maar na een match lopen heb ik 2 bakken ijs nodigquote:Op maandag 30 maart 2009 19:28 schreef navigator het volgende:
[..]
Waarom deze smiley, Copa's zijn de beste, nog altijd.
Dat denk ik inderdaad ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:06 schreef BertMaalderink het volgende:
Dit zal ongetwijfeld ook voor 95% aan mezelf liggen
Haha! Jij veranderde de 50% in mijn quote naar 95%!! Jij bent me er eentje, ontzettende snoodaard.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:18 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Haha! Jij veranderde de 50% in mijn quote naar 95%!! Jij bent me er eentje, ontzettende snoodaard.
Is gewoon betrouwbaar hoor zijn zelfs sponsor van ADO geloof ikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:49 schreef hassie87 het volgende:
Heeft iemand ervaring met de winkel "avantisport.nl" uit Alphen aan de Rijn? Ben de site tegengekomen en ze hebben daar gewoon alle voetbalschoenen voor de halve prijs! Ik vertrouwde het voor geen meter natuurlijk maar heb ook reclamespotje en verwijzingen op andere websites gevonden dus het ziet er vrij realistisch uit allemaal moet ik zeggen. Zou het dan toch?
Niet zo lang geleden twee voebalshirts besteld. Allebei op tijd en in orde binnen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:49 schreef hassie87 het volgende:
Heeft iemand ervaring met de winkel "avantisport.nl" uit Alphen aan de Rijn? Ben de site tegengekomen en ze hebben daar gewoon alle voetbalschoenen voor de halve prijs! Ik vertrouwde het voor geen meter natuurlijk maar heb ook reclamespotje en verwijzingen op andere websites gevonden dus het ziet er vrij realistisch uit allemaal moet ik zeggen. Zou het dan toch?
Dat maakt het misschien wat afgezaagd om altijd maar met dezelfde schoenen te spelenquote:Op maandag 30 maart 2009 19:28 schreef navigator het volgende:
[..]
Waarom deze smiley, Copa's zijn de beste, nog altijd.
Dat inderdaad. Zo heb ik ooit een paar wedstrijden op die Vapordingen van Nike gespeeld, wat volgens mij echt geen slechte voetbalschoenen zijn. Alleen ik kon er niet op lopenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:50 schreef sjimz het volgende:
tegenwoordig zijn de meeste highend schoenen van vergelijkbare kwaliteit. het is maar net hoe je voet is welke schoen het beste bij je past. ik prefereer bijvoorbeeld de mizuno morelia en shinken boven de copa mundial.
Wat is ongeveer de levertijd geweest?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden twee voebalshirts besteld. Allebei op tijd en in orde binnen.
Iets meer dan een week, waarvan de helft was omdat ik het via acceptgiro vooruit betaalde. Wat altijd wel een dag of vier duurt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wat is ongeveer de levertijd geweest?
Als je er niet op kan lopen zijn het toch gewoon kutschoenenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Zo heb ik ooit een paar wedstrijden op die Vapordingen van Nike gespeeld, wat volgens mij echt geen slechte voetbalschoenen zijn. Alleen ik kon er niet op lopen
Ja, voor mij wel ja. Maar ik heb een paar teamgenoten en die zweren er bij.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:41 schreef navigator het volgende:
[..]
Als je er niet op kan lopen zijn het toch gewoon kutschoenen
Die schoenen zitten mij ook als gegoten maar ik heb adipures genomen en die heb ik nog steeds en bevalt nog prima. Al had ik liever vapors of f50 gehad omdat die smaller zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, voor mij wel ja. Maar ik heb een paar teamgenoten en die zweren er bij.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:54 schreef Bjoro het volgende:
waarom zijn er eigenlijk geen voetbalschoenen met een demping in de zool ?
(een beetje zoals hardloopschoenen ofzo)
die heb ik...maar vind de demping niet echt optimaal (als je iets ouder bent, merk je dat !) zeker als de velden iets droger en slechter wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:56 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft een Air unit in de zool.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die heb ik...maar vind de demping niet echt optimaal (als je iets ouder bent, merk je dat !) zeker als de velden iets droger en slechter worden
zag trouwens deze add voorbij komen !
[ afbeelding ]
ik vind ze best mooi al heb ik een hekel aan witte voetbalschoenenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:11 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je die maar eens passen.
Echt te comfortabel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |