Waarom deze smiley, Copa's zijn de beste, nog altijd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:47 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat ik weer gewoon voor een setje Copa's ga
Nah, krijg zere poten in die dingen. Ze trappen wel fijn, maar na een match lopen heb ik 2 bakken ijs nodigquote:Op maandag 30 maart 2009 19:28 schreef navigator het volgende:
[..]
Waarom deze smiley, Copa's zijn de beste, nog altijd.
Dat denk ik inderdaad ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:06 schreef BertMaalderink het volgende:
Dit zal ongetwijfeld ook voor 95% aan mezelf liggen
Haha! Jij veranderde de 50% in mijn quote naar 95%!! Jij bent me er eentje, ontzettende snoodaard.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:18 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Haha! Jij veranderde de 50% in mijn quote naar 95%!! Jij bent me er eentje, ontzettende snoodaard.
Is gewoon betrouwbaar hoor zijn zelfs sponsor van ADO geloof ikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:49 schreef hassie87 het volgende:
Heeft iemand ervaring met de winkel "avantisport.nl" uit Alphen aan de Rijn? Ben de site tegengekomen en ze hebben daar gewoon alle voetbalschoenen voor de halve prijs! Ik vertrouwde het voor geen meter natuurlijk maar heb ook reclamespotje en verwijzingen op andere websites gevonden dus het ziet er vrij realistisch uit allemaal moet ik zeggen. Zou het dan toch?
Niet zo lang geleden twee voebalshirts besteld. Allebei op tijd en in orde binnen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:49 schreef hassie87 het volgende:
Heeft iemand ervaring met de winkel "avantisport.nl" uit Alphen aan de Rijn? Ben de site tegengekomen en ze hebben daar gewoon alle voetbalschoenen voor de halve prijs! Ik vertrouwde het voor geen meter natuurlijk maar heb ook reclamespotje en verwijzingen op andere websites gevonden dus het ziet er vrij realistisch uit allemaal moet ik zeggen. Zou het dan toch?
Dat maakt het misschien wat afgezaagd om altijd maar met dezelfde schoenen te spelenquote:Op maandag 30 maart 2009 19:28 schreef navigator het volgende:
[..]
Waarom deze smiley, Copa's zijn de beste, nog altijd.
Dat inderdaad. Zo heb ik ooit een paar wedstrijden op die Vapordingen van Nike gespeeld, wat volgens mij echt geen slechte voetbalschoenen zijn. Alleen ik kon er niet op lopenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:50 schreef sjimz het volgende:
tegenwoordig zijn de meeste highend schoenen van vergelijkbare kwaliteit. het is maar net hoe je voet is welke schoen het beste bij je past. ik prefereer bijvoorbeeld de mizuno morelia en shinken boven de copa mundial.
Wat is ongeveer de levertijd geweest?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden twee voebalshirts besteld. Allebei op tijd en in orde binnen.
Iets meer dan een week, waarvan de helft was omdat ik het via acceptgiro vooruit betaalde. Wat altijd wel een dag of vier duurt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wat is ongeveer de levertijd geweest?
Als je er niet op kan lopen zijn het toch gewoon kutschoenenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Zo heb ik ooit een paar wedstrijden op die Vapordingen van Nike gespeeld, wat volgens mij echt geen slechte voetbalschoenen zijn. Alleen ik kon er niet op lopen
Ja, voor mij wel ja. Maar ik heb een paar teamgenoten en die zweren er bij.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:41 schreef navigator het volgende:
[..]
Als je er niet op kan lopen zijn het toch gewoon kutschoenen
Die schoenen zitten mij ook als gegoten maar ik heb adipures genomen en die heb ik nog steeds en bevalt nog prima. Al had ik liever vapors of f50 gehad omdat die smaller zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, voor mij wel ja. Maar ik heb een paar teamgenoten en die zweren er bij.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:54 schreef Bjoro het volgende:
waarom zijn er eigenlijk geen voetbalschoenen met een demping in de zool ?
(een beetje zoals hardloopschoenen ofzo)
die heb ik...maar vind de demping niet echt optimaal (als je iets ouder bent, merk je dat !) zeker als de velden iets droger en slechter wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:56 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft een Air unit in de zool.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die heb ik...maar vind de demping niet echt optimaal (als je iets ouder bent, merk je dat !) zeker als de velden iets droger en slechter worden
zag trouwens deze add voorbij komen !
[ afbeelding ]
ik vind ze best mooi al heb ik een hekel aan witte voetbalschoenenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:11 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je die maar eens passen.
Echt te comfortabel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |