Neequote:Op vrijdag 26 december 2008 00:50 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
oke, als je ze ziet bel me even, je weet me nummer
kusje x

Kaiser 5, ook van Adidas en de goedkopere variant van de Mundial/World Cup. Anders Adinova, de goedkopere variant van de Adipure geloof ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:29 schreef Mindstate het volgende:
Zoek een paar nieuwe goedkope makkelijk in onderhoud voetbalschoenen, omdat ik zo dom ben geweest om mijn Adidas Adipure een paar keer vergeten in te vetten waardoor ze zijn uitgedroogd en nu bij de wreef zijn uitgescheurd
niemand? tis best belangrijk.....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:23 schreef mrsjaak2 het volgende:
Ik heb losse noppen nodig voor mn world cups, weet iemand waar ik ze kan halen, zoek me een ongeluk
ja zelfde kwaliteit als een mizuno. wel redleijk dusquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:01 schreef w00h00 het volgende:
Heeft iemand ervaringen met de voetbalschoenen van Munich?
Mizuno is alles behalve redelijk!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:37 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ja zelfde kwaliteit als een mizuno. wel redleijk dus
hmm ik heb binnen twee maanden mn hele wreef kapot geschoten andere schoen is nog wel goed.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mizuno is alles behalve redelijk!
Mizuno is top kwaliteit
Ligt er ook aan welk model je hebt denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:40 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
hmm ik heb binnen twee maanden mn hele wreef kapot geschoten andere schoen is nog wel goed.
maar dat kan natuurlijk ook omdat ik zo'n verwoestende traptechniek heb.
die van 75e maat 48quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ligt er ook aan welk model je hebt denk ik.
Als je een brede voet hebt zou ik de f50 mijden.. vind die vrij smal.. En die noppen staan er ook om bekend dta ze kapot gaan. Maar je hoeft niet per se de volle mep te betalen. Prodirectsoccer.com heeft ze vaak in de sale.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:59 schreef BaDaZz het volgende:
inmiddels speel ik alweer een tijdje op mijn predators maar deze beginnen weer te scheuren en ik wil daarom ook nieuwe. Nu ben ik een tijd geleden geopereerd aan mijn achillespees en daardoor heb ik snel last als ik het verkeerde schoeisel draag, te hard of juist te zacht.
Ik heb een beetje op internet zitten zoeken en toen kwam ik op de Adidas F50.9 Tunit uit. Je kunt deze aanpassen naar bijvoorbeeld ondergrond e.d. Dat is wel iets wat ik nodig heb voor mijn voeten. Heeft iemand ervaringen met deze schoen want het is vrij veel geld.
Of eventueel een andere schoen? Nike lukt vaak niet omdat mijn voet te breed is.
Alvast bedankt!
Waarom deze smiley, Copa's zijn de beste, nog altijd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:47 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat ik weer gewoon voor een setje Copa's ga
Nah, krijg zere poten in die dingen. Ze trappen wel fijn, maar na een match lopen heb ik 2 bakken ijs nodigquote:Op maandag 30 maart 2009 19:28 schreef navigator het volgende:
[..]
Waarom deze smiley, Copa's zijn de beste, nog altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |