abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:25:46 #1
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_46604661

De hoofdpersonen
Ryan Atwood

Seth Cohen

Summer Roberts

Marissa Cooper *Gestorven in de season finale van het derde seizoen*

Kaitlin Cooper

Taylor Townsend

Sandy Cohen

Kirsten Cohen

Julie Cooper-Nichol

Informatieve sites:
Officiële site The O.C.
The O.C. op IMDb
The O.C. op TV.com
Epguide voor het uitzendschema in de states van The O.C.

De vorige topics voor seizoen 3 (USA):
  • The O.C Amerika Seizoen3 deel 1
  • The O.C Amerika Seizoen3 deel 2
  • The OC Amerika Deel 3
  • The OC Amerika Deel 4!
  • The OC Amerika Deel 5!
  • The OC [Amerika] #6 Bye Bye Coop, Hello Summer!
  • The OC (USA) Deel 7 At least you still have all your kids...
  • The OC (USA)#8 I'm gonna go so Ryan Atwood on his ass!

***Deze openingspost is hier te vinden!***

Met dank aan Miguel

Dit was het dus! Na 4 seizoenen lief en leed gedeeld te hebben met Ryan, Seth, Marissa, Summer, Taylor, Sandy, Kirsten, Julie, Jimmy, Caleb, Luke, Johnny, Oliver, Volchok, Sadie, Trey, Jess en Theresa, is het einde van de rit bereikt...

Gisteren, 22 februari, werd de laatste uitzending uitgezonden op Fox, en alhoewel de kijkcijfers nog niet bekend zijn, zal het ongetwijfeld meer kijkers hebben getrokken dan gedurende de rest van voornamelijk seizoen 4. Toch jammer, want dit was mijns inziens een van de betere seizoenen. Maar helaas, Fox heeft een hoop geklooid met de uitzendtijdstippen en met name de programma's die voor The O.C. werden uitgezonden, en daar moeten de fans nu voor boeten

Ik vind zelf dat het mooi is afgesloten met een kleine kijk in de toekomst van alle hoofdrolspelers! En misschien, héél misschien, wordt er ooit nog een vervolg gegeven aan de serie met Sophie Rose Cohen... Laten we het hopen

Dag Cohens
  • ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      vrijdag 23 februari 2007 @ 21:00:37 #2
    165848 SoupNazi
    No soup for you!
    pi_46605780
    tvp, ik heb alleen de eerste paar afleveringen van s1 gezien, maar het was op zich wel leuk.
    A.F.C. Ajax
    pi_46607539
    Tjah, toch balen eigenlijk.
    Ze moeten nog een serie als The O.C. maken, maar dan beter
    pi_46607600
    Nóg beter ?
    google is your friend
    pi_46608029
    In de laatste episode gebeurde wel nogal veel... maar het einde was wel leuk
    pi_46608180
    Idd, genoeg om nog een seizoen van te maken
    google is your friend
    pi_46608454
    OMFG !!!

Het was zooooooo gaaaaf, wat een geweldige finale! Ik ben echt zo boos eigenlijk dat het stopt, ik hou echt teveel van deze serie .

Wat ik wel echt ontzettend jammer vind, is dat ze dus wel 6 maanden vooruit zijn gegaan. Al die dingen die verteld werd, wat er in de tussentijd gebeurd is (bijv Ryan met Franse snor ) hadden ze zo mooi neer kunnen zetten in The OC. Hadden ze maar dit seizoen gewoon volledig af mogen maken ipv die 16 eps. Ik ga het zo missen! , .
    Whatever I want.
    pi_46609788
    Ik vond het tofste trouwens dat Ryan op het einde soort van centraal stond. En ook dat ze flashbacks lieten zien van de eerste aflevering/seizoen

Ik ga denk ik toch weer de eerste seizoen downen en kijken
      vrijdag 23 februari 2007 @ 23:12:30 #9
    144213 Adidah
    Het was wraak
    pi_46610134
    Ik wacht nog tot morgen voordat ik de laatste aflevering ga kijken...uitstel van de executie zeg maar .
      vrijdag 23 februari 2007 @ 23:43:48 #10
    157178 framboos
    fris en fruitig
    pi_46611308
    Oh Ik heb net de allerlaatste aflevering gezien. Wat klinkt het stom he, als je zegt dat je een tvserie ontzettend zal missen. Maar het is echt zo, ik was verliefd op the OC. De eerste drie seizoenen heb ik op dvd, dus als het me echt teveel wordt begin ik gewoon weer opnieuw
    pi_46611333
    Ik heb ook de dvdboxen, hoop dat de box van season 4 veel extra's erbij krijgt , .
    Whatever I want.
    pi_46612678
    toch nog een nieuwe post
    pi_46612854
    Echt heel jammer dat het afgelopen is. Hoe moet dat nou met mijn routine? Gelukkig kijk ik nog 8 andere series vanuit de VS dus het is niet zo dat ik niets meer te doen heb.

Ik blijf erbij dat ze dit seizoen gewoon volledig af hadden moeten maken. Ik was er wel op ingesteld dat het hierna afgelopen zou zijn, maar 16 eps...Iets te vroeg.
    Spoilers!
      zaterdag 24 februari 2007 @ 06:02:15 #14
    125461 Sc0tTy
    Kiss the sound!
    pi_46616931
    om de woorden van Sandy cohen na te spreken....

O MY GOD.....

echt heeele goeie series final... OC ik zal je gaan missen , het was mijn eerste echte serie waar ik verslaaft aan was en zal altijd in men geheugen blijven hangen...

ik herriner me nog gssteeds het moment waarop ryan marrisa zag en de aflevering in The Model Home....

The O.C. ........

Owh en toen ik de song california net hoorde... rillingen over men rug...jammer erg jammer..

kzal het gaan missen ik had graag een volledig seizoen gezien

The O.C. , dat er ooit nog zoon mooie serie mag zijn....
    Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
    pi_46617120
    Hele mooie laatste aflevering van een geweldige serie . Seizoen 1 vind ik nog steeds het beste seizoen blijkbaar houd ik meer van drama dan humor. Gelukkig heb ik alle seizoenen nog en kan ik altijd kijken wanneer ik wil
    pi_46617147
    Oja dat liedje op het eind was Life is a song van Patrick Park ik weet niet of dat hier al gezegd is.
    pi_46618545
    TVP, vanmiddag even de aflevering bekijken
    Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
    Wat ben je ook een klier :D
    pi_46618849
    een sterk en een mooie afronding..
    ga ze wel missen denk ik
    From all the things I've lost I miss my mind the most...
      zaterdag 24 februari 2007 @ 13:40:50 #19
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_46621958
    quote:
    Op zaterdag 24 februari 2007 08:26 schreef tonks het volgende:
    Oja dat liedje op het eind was Life is a song van Patrick Park ik weet niet of dat hier al gezegd is.
    meteen gedownload gisteren

heb ik tenminste nog een beetje OC
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
    pi_46622380
    quote:
    Op zaterdag 24 februari 2007 13:40 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

meteen gedownload gisteren

heb ik tenminste nog een beetje OC
    Samen met Patrick Park - Something Pretty

Mooie aflevering deze laatste! Stiekem vind ik Bullet ook echt een held, eeuwige optimist . Ik ga het echt wel missen!
    pi_46623290
    quote:
    Op maandag 19 februari 2007 15:11 schreef Zinvol het volgende:
    Volgens mij eindigt The O.C. met "6 Maanden later" bullshit.
    netjes hoor!
    pi_46623318
    quote:
    Op zaterdag 24 februari 2007 00:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
    Echt heel jammer dat het afgelopen is. Hoe moet dat nou met mijn routine? Gelukkig kijk ik nog 8 andere series vanuit de VS dus het is niet zo dat ik niets meer te doen heb.
    Kansloos Het zijn tv-series, niet je leven
    pi_46623442
    8 series, das nog niks man. . Maar geen enkele kan toch tippen aan The OC., blijft de beste in zijn genre.
    Whatever I want.
    pi_46624252
    De finale toonde zowel aan waarom dit seizoen zo slecht was als ook de kracht van de serie.

Slecht: Er werd weer gedacht gigantische plotwendingen te moeten creëren om het interessant te houden. Dat gebeurt het hele seizoen al, terwijl dat nooit de kracht van The OC is geweest,

Sterkte: De kleine dingen tussen de karakters, waarin de chemie tussen Seth en Summer, Seth en Ryan, Julie en Sandy naar voren kwam. De momenten dat ze lieten zien dat Ryan zich heeft ontwikkeld, maar tegelijkertijd dicht bij zichzelf is gebleven.

Maar het was een redelijk goed einde gezien dit seizoen.
      zaterdag 24 februari 2007 @ 15:18:29 #25
    125461 Sc0tTy
    Kiss the sound!
    pi_46624549
    mjah mbn ik denk dat ze al die plotwendingen deden om mensen te trekken die ze verloren... maar het heeft het alleenmaar erger gemaakt.....blegh erg jammer
    Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')