Tja, jij lult zoveelquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:33 schreef beelz het volgende:
Volgende keer opent iemand anders maar een nieuwe trouwens
Je hebt een PMquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:51 schreef DerBolle het volgende:
telefoon numemr zodat ik ff contact op kan nemen met iemand?
Zwolle: stroomstoringquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:56 schreef DerBolle het volgende:
toppie, ben nu bij ouders dus hoop met trein rond 1920 of 1940 te plekke te zijn
Ik heb behalve de eerste nog heul geen één meer geopend..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:33 schreef beelz het volgende:
Volgende keer opent iemand anders maar een nieuwe trouwens
oeh... ondertoon is geproefd!quote:
Details, mister Watson,quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:58 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
oeh... ondertoon is geproefd!
vertel.....
kom maar dan doe ik het voor jequote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:46 schreef Sylvana het volgende:
Middag
Mn nek is officieel dood nuIemand die kan masseren?
Vandaag weer leuk dagje, lekker uit eten emt een vriend
nee, aan het werkquote:
dat zijn de echten!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:34 schreef swollywood het volgende:
Gewerkt van 6.30 - 15.30. En toen was ik naar de klote
Lag om 16.45 in bed en ben er net een dik half uur weer uit
En nu zo stappen![]()
ik ben om 6:15 uit bed gestapt, en in de tussentijd niet weer naar bed geweest nu ga ik hier nog ff stappenquote:
nee man, dat zijn de nepperds die de hele avond kansloos aan de bar hangenquote:Op zondag 25 februari 2007 00:20 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ben om 6:15 uit bed gestapt, en in de tussentijd niet weer naar bed geweest nu ga ik hier nog ff stappen
dat zijn de diehards![]()
quote:
Welk café?quote:Op zondag 25 februari 2007 05:16 schreef swollywood het volgende:
Hmm....was weer een enerverend avondje.
Was een 'kennis' mee stappen met onze vriendengroep die een aantal dingen geflikt heeft binnen de vriendengroep waardoor iedereen hem liever kwijt dan rijk is.
De rest laat dat niet echt superduidelijk aan hem merken, maar ik dus wel.
Als ik iemand niet mag doe ik daar niet geheimzinnig over.
Ik heb die gozer vanavond in de kroeg 2x duidelijk laten merken dat ie beter mij met rust kun laten.
Sta ik buiten bij mijn fiets, net fiets van slot, op het punt om naar huis te gaan. Krijg ik een sms van hem:
'Je ziet er niet alleen uit als een mongool, je bent er ook nog één".
Dat was mij de druppel.. Had me de hele avond al zitten irriteren aan die gozer. Fiets weer op slot, en terug.
Kom ik net weer aanlopen, komt net die gozer naar buiten.
Foute boel. Heb hem direct een paar stoten verkocht voordat ik een uitsmijter in mijn nek had zitten.
Achteraf gezien had ik beter de wijste kunnen zijn en weg kunnen gaan.
Vooral omdat ik normaal helemaal geen agressief type ben.
De eigenaar van het cafe heb ik al gesproken en die gaf aan dat hij wel genoodzaakt was naar aanleiding hiervan maatregelen te treffen, dus ik zie van de week wel hoe het uitpakt.
Swolly wat doe jequote:Op zondag 25 februari 2007 05:16 schreef swollywood het volgende:
Hmm....was weer een enerverend avondje.
Was een 'kennis' mee stappen met onze vriendengroep die een aantal dingen geflikt heeft binnen de vriendengroep waardoor iedereen hem liever kwijt dan rijk is.
De rest laat dat niet echt superduidelijk aan hem merken, maar ik dus wel.
Als ik iemand niet mag doe ik daar niet geheimzinnig over.
Ik heb die gozer vanavond in de kroeg 2x duidelijk laten merken dat ie beter mij met rust kun laten.
Sta ik buiten bij mijn fiets, net fiets van slot, op het punt om naar huis te gaan. Krijg ik een sms van hem:
'Je ziet er niet alleen uit als een mongool, je bent er ook nog één".
Dat was mij de druppel.. Had me de hele avond al zitten irriteren aan die gozer. Fiets weer op slot, en terug.
Kom ik net weer aanlopen, komt net die gozer naar buiten.
Foute boel. Heb hem direct een paar stoten verkocht voordat ik een uitsmijter in mijn nek had zitten.
Achteraf gezien had ik beter de wijste kunnen zijn en weg kunnen gaan.
Vooral omdat ik normaal helemaal geen agressief type ben.
De eigenaar van het cafe heb ik al gesproken en die gaf aan dat hij wel genoodzaakt was naar aanleiding hiervan maatregelen te treffen, dus ik zie van de week wel hoe het uitpakt.
Vergane Glorie. Die hebben geen uitsmijter, maar de uitsmijter van de Bommel helpt wel als er gedonder is voor de deur (zoals gisteren dus)quote:
En je was een beetje aangeschoten denk ik, of niet, dan reageer je vaak wat heftiger; maar nog: Je zou dr eigelijk gewoon ver boven moeten staan; boven zo'n josti die jou zo'n sms-je stuurt...quote:Op zondag 25 februari 2007 15:55 schreef swollywood het volgende:
[..]
Vergane Glorie. Die hebben geen uitsmijter, maar de uitsmijter van de Bommel helpt wel als er gedonder is voor de deur (zoals gisteren dus)
Maar als ik het goed begrepen heb gaat het voor mij geen consequenties opleveren.
Zo kenden ze me niet zoals ik gisteren was, hadden ze niet eerder meegemaakt en niet van mij verwacht
Ik zal ook nooit binnen zoiets doen, want als er in een kroeg binnen één persoon gaat meppen dan is de kans groot dat binnen de korste keren de hele kroeg staat te knokken.
Ik kom al een paar jaar elke zaterdag in de VG en dat wou ik graag zo houden.
De VG? Dak jou nooit gezien heb dan. Is idd geen kroeg waar types komen die erop los rossen.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:55 schreef swollywood het volgende:
[..]
Vergane Glorie. Die hebben geen uitsmijter, maar de uitsmijter van de Bommel helpt wel als er gedonder is voor de deur (zoals gisteren dus)
Maar als ik het goed begrepen heb gaat het voor mij geen consequenties opleveren.
Zo kenden ze me niet zoals ik gisteren was, hadden ze niet eerder meegemaakt en niet van mij verwacht
Ik zal ook nooit binnen zoiets doen, want als er in een kroeg binnen één persoon gaat meppen dan is de kans groot dat binnen de korste keren de hele kroeg staat te knokken.
Ik kom al een paar jaar elke zaterdag in de VG en dat wou ik graag zo houden.
Momenteel paars jaquote:Op zondag 25 februari 2007 17:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De VG? Dak jou nooit gezien heb dan. Is idd geen kroeg waar types komen die erop los rossen.
Misschien zie ik je ooit (als ik weer uitga of met mijn bandje daar speel) nog es. Paars haar was het he?
je bent nooit te oud om te lerenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:16 schreef Sylvana het volgende:
Zo leer je nog es wat op een dag. Eerst al geleerd hoe die dingen in meterkast werken en nou net geleerd hoe je cv-ketel moet bijvullen. Nou doet ie het wel weer gelukkig, maar huisbaas zei ook dat het niet normaal was dat dat elke 2 dagen moet gebeuren ( normaal doet huisgenoot het, maar dies weekje weg) dus morgen toch maar ff reperatuer bellen. Maar net iig wel lekker kunnen douchen en verwarming doet het ook weer
Dit moet gewoon even: Vrouwen en techniek...quote:Op zondag 25 februari 2007 14:48 schreef Sylvana het volgende:
*floep*
Toen had Sylvana geen stroom meer
Dacht eerstt dat het misschien gewoon stroomstoring was, dus half uur gewacht, totdat ik op het idee kwam om es naar buiten te kijken en zag dat er in de straat wel gewoon lichten branden enzoDus huisbaas maar gebeld, want ik heb echt geen verstand van hoe die dingen in meterkast werken, maar alle schakeltjes van groepen stonden nog gewoon omhoog, dus huisbaas wist het dan ook niet. Komt ie hier heen, zet ander schakelaartje om en *floep* na een uur had Sylvana weer stroom
Dus huisbaas uur gereden ( half uur heen, half uur terug) om ff 1 schakelaartje voor me om te zettenNaja, dan weet ik het voor volgende keer zelf welk schakelaartje het is
jup, heb ik idd geen verstand vanquote:Op zondag 25 februari 2007 23:05 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dit moet gewoon even: Vrouwen en techniek...
nou mannen en techniek gaan soms ook niet samen.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:05 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dit moet gewoon even: Vrouwen en techniek...
Wat is het nut van schijten in een emmer?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Weet iemand trws wat het nut is van de schoenen in zwolle?
[afbeelding]
[afbeelding]
Minder ver lopenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Wat is het nut van schijten in een emmer?
En daarmee is meteen het mysterie van de schoenen in de boom beantwoord: Er was een emmer in de buurt om in te kakken en daarom hadden ze geen schoenen meer nodig.quote:
Hmmm skip dat slotje maarquote:Op maandag 26 februari 2007 01:11 schreef beelz het volgende:
[..]
En daarmee is meteen het mysterie van de schoenen in de boom beantwoord: Er was een emmer in de buurt om in te kakken en daarom hadden ze geen schoenen meer nodig.
Opgelost, slotje.
Ook goede morgenquote:Op maandag 26 februari 2007 07:48 schreef rudedeltadude het volgende:
morgen zwolle
warempel op dit onchristelijke tijdstip alweer aan het werk
Dr hangen geen emmers door de hele stad in bomen, aan straatverlichting, over regenpijpen, ...quote:Op maandag 26 februari 2007 01:11 schreef beelz het volgende:
[..]
En daarmee is meteen het mysterie van de schoenen in de boom beantwoord: Er was een emmer in de buurt om in te kakken en daarom hadden ze geen schoenen meer nodig.
Opgelost, slotje.
Beetje lastig om in een boom te klimmen om te gaan schijtenquote:Op maandag 26 februari 2007 10:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dr hangen geen emmers door de hele stad in bomen, aan straatverlichting, over regenpijpen, ...
Nee die nemen ze mee naar huis. Beetje zelf nadenken mag ook welquote:Op maandag 26 februari 2007 10:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dr hangen geen emmers door de hele stad in bomen, aan straatverlichting, over regenpijpen, ...
Welke sportschool? en wat doe je daar voor sporten..quote:Op maandag 26 februari 2007 12:54 schreef Sylvana het volgende:
mogguh
zo mn fiets maar weer es laten repareren en me dan vanavond maar weer es uitsloven in de sportschool
Nee wat is de line-up van het bevrijdingsfestival?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:58 schreef Metsel het volgende:
[..]
Welke sportschool? en wat doe je daar voor sporten..
Iedereen de line-up van het bevrijdingsfestival al meegekregen?
Studio Perfect in Deventer en ik doe er vooral fitness en cardio en soms lesje bodypump of bodystep ofzoquote:Op maandag 26 februari 2007 15:58 schreef Metsel het volgende:
[..]
Welke sportschool? en wat doe je daar voor sporten..
Omdat ik geen zin heb om alles in te gaan typen, maar even een linkje:quote:Op maandag 26 februari 2007 16:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee wat is de line-up van het bevrijdingsfestival?
Goede reden om niet te gaan dus... Jammer.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:03 schreef Metsel het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om alles in te gaan typen, maar even een linkje:
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/1822/1/
Er wordt binnenkort nog meer bekend, maar daar kan ik vooralsnog nog niks over zeggen.. Zo snel het wel mag, laat ik het weten..
Coparck! Tof!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:03 schreef Metsel het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om alles in te gaan typen, maar even een linkje:
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/1822/1/
Er wordt binnenkort nog meer bekend, maar daar kan ik vooralsnog nog niks over zeggen.. Zo snel het wel mag, laat ik het weten..
volgens mij welquote:Op maandag 26 februari 2007 22:24 schreef littledrummergirl het volgende:
johanis toch van de tuinkabouters?
heideroosjes zijn sowieso tofquote:Op maandag 26 februari 2007 23:58 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga wel ff kijken ( tis tenslotte in de voortuin) de dijk is misschien wel lollig voor later op de avond ( wat vorig jaar uit mn hoofd van dik hout was)
hopelijk komt er nog wat leuks bij anders evenaart het vorig jaar niet ( heideroosjes waren zo tof toen)
mee eens hoor!quote:
tiesje foto's maken dan??quote:Op maandag 26 februari 2007 23:55 schreef beelz het volgende:
Ik ga er ook niet heen gok ik zo... Ga wel trainen dan
Zaterdag over een week trainen we ook weer. Kan wel ff overleggen of je dan langs kan komen voor foto's. (Langskomen om te kijken bij training mag sowieso altijd maar met foto's gaan we natuurlijk in gimmick trainenquote:
Hoelaat / waar als ik niet weer compleet naar de klote ben kom ik wel ff langs.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:43 schreef beelz het volgende:
[..]
Zaterdag over een week trainen we ook weer. Kan wel ff overleggen of je dan langs kan komen voor foto's. (Langskomen om te kijken bij training mag sowieso altijd maar met foto's gaan we natuurlijk in gimmick trainen)
Kijk Swollywood lief aan,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:59 schreef Mwanatabu het volgende:
Grrr! Kom ik gister voor de eerste keer zonder vertraging terug op station Zwolle. Wil op mn fietsje stappen. FIETS WEG!![]()
![]()
Stond gvd keurig in de rekken, op slot. Doot moeten ze, DOOT!
iemand nog tips over betere plekken om je fiets te stallen nabij het station?
Swollywood is mr. Stationsfiets himselfquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:59 schreef Mwanatabu het volgende:
Grrr! Kom ik gister voor de eerste keer zonder vertraging terug op station Zwolle. Wil op mn fietsje stappen. FIETS WEG!![]()
![]()
He? Van de stalling?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Swollywood is mr. Stationsfiets himself![]()
Ik doe eigenlijk alleen maar RPM, maar dan probeer ik het wel 2 - 3x in de week te doenquote:Op maandag 26 februari 2007 16:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Studio Perfect in Deventer en ik doe er vooral fitness en cardio en soms lesje bodypump of bodystep ofzo
ja, aan de voorkant waar de streekbussen binnenkomen.quote:
Van RPM ga ik al dood als ik er alleen maar naar kijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:26 schreef Metsel het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk alleen maar RPM, maar dan probeer ik het wel 2 - 3x in de week te doenErg goed voor mijn conditie heb ik gemerkt.
Okay, lekenvraagquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:03 schreef WEST het volgende:
[..]
ja, aan de voorkant waar de streekbussen binnenkomen.![]()
wat swolly doet is de hele dag koffie drinken en af en toe in de gatenhouden of er iemand aan komt. kost 90 euro per jaar ofzo. en tijd ben je er niet veel in kwijt hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Okay, lekenvraag
Heb nog nooit gebruik gemaakt van zo'n stalling. En ik heb alleen nog fietsen over die niet kapot of gestolen mogen worden. Hoe werkt zo'n stalling eigenlijk? En hoeveel tijd/geld zou ik kwijt zijn voor een stallingsritueel van een dag?
als je een band wil plakken heb ik een fiets voor je, mag je gratis (of voor een pilsje) komen halen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:59 schreef Mwanatabu het volgende:
![]()
Veilig fiets stallen voor 1,10 per dag, 4 euro per week, 11 euro per maand of 90 euro per jaar.quote:
Ha! 1.10 is niets iddquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:01 schreef swollywood het volgende:
[..]
Veilig fiets stallen voor 1,10 per dag, 4 euro per week, 11 euro per maand of 90 euro per jaar.![]()
Ik werk op zaterdag bij de Rijwielshop (binnenkort Fietspoint), de bewaakte rijwielstalling op het NS-station![]()
Ik ben getrouwd met de beste und schnellste Herr Bandenplakker van Zwollequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:05 schreef WEST het volgende:
en Swollywood kan ook lekkebanden plakken![]()
en vast wel met wat korting![]()
heet hij toevallig mr. Tquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met de beste und schnellste Herr Bandenplakker van Zwolle![]()
Dan ga je mij idd niet tegenkomenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Kee, helderMorgen maar ff extra vroeg naar binnen struinen.
Abbo gaat het niet worden omdat ik maar 10 dagen nog zeker gebruik moet maken van de service (en niet op zaterdag, dus ik zal je paarse haar mislopen vrees ik)
Oh dat durf ik toch al nooitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:34 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan ga je mij idd niet tegenkomen
Als mijn collega morgen met zijn goede been uit bed gestapt is, kost het je hooguit 2-3 minuten gok ik.
En opmerkingen als: "Schiet eens op, ik heb haast, moet mijn trein halen" hebben meestal tot gevolg dat je er langer over doet en/of een chagrijnig antwoord krijgt, mijn collega's kennende
quote:'Geachte meneer Descendent.
Ondanks een goed en onderhoudend gesprek heb ik vbesloten u niet uit te nodigen voor een vervolggesprek.
Niet omdat u niet goed was, maar omdat anderen nog beter waren... bla bla bla.
Shit...quote:
Niets helaas... wel jammer; had deze functie ideaal gevonden. Heb vrijdag weer een nder sollicitatiegesprek; maar dat is slechts voor een functie op oproepbasis; dus geen vast loon zeg maar...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Shit...
Mijn gesprek vorige week ging ook al niet door
Maja, wat doe je eraan?
Mwoa... heb nog wel een schoonmaakbaantje van een uurtje of 15 per week; maar die begint me zo onderhand een beetje te vervelen; zeker wanneer je (deels) afgestudeerd bent...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:11 schreef beelz het volgende:
Wat zijn we heerlijk werkloos met z'n allen
gezellig hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:11 schreef beelz het volgende:
Wat zijn we heerlijk werkloos met z'n allen
Goed plan wel eigelijk...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:02 schreef navvy het volgende:
Sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren kan ik melden dat ik niet werkloos ben, al een paar jaar nietOw ja, avond Zwolle, en buurman tuuk. Als je het niet trekt kom maar een biertje halen dan, gaan we appartementen vergelijken.
Kom zo wel ff langs; binnen nu en zo.quote:
Is goed!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:14 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Kom zo wel ff langs; binnen nu en zo.![]()
Yep lange saaie kutdag word het vandaag. Twee lange telco's over een onderwerp dat me niet intereseert.quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:44 schreef navvy het volgende:
Nee hoor, alles leeft nog. Gewoon ff sapje gedronken en bijgeluld. En nu weer werkenHalleluja
![]()
*kuch* als je toch bezig bent...quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:06 schreef rudedeltadude het volgende:
Vanavond lekker sporten, verder de hele dag wassen, zaterdag ga ik lekker naar Rome!!! (met schone kleertjes dus)
quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:21 schreef Sitethief het volgende:
navvy heeft descendent in stukjes gesneden en in zijn vriezer gestopt?.
Zo, jij was nog best vroeg opquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:44 schreef navvy het volgende:
Nee hoor, alles leeft nog. Gewoon ff sapje gedronken en bijgeluld. En nu weer werkenHalleluja
![]()
oeh leukquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:06 schreef rudedeltadude het volgende:
Vanavond lekker sporten, verder de hele dag wassen, zaterdag ga ik lekker naar Rome!!! (met schone kleertjes dus)
Dat zeg ik, rotweer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:24 schreef Sylvana het volgende:
rotweer? hier schijnt de zon eindelijk eens lekker
wat ik je bromquote:
De zon is warm, fel en veroorzaakt kanker. Wat is daar gezellig aan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:59 schreef littledrummergirl het volgende:
nja zeg wat een pessimisten allemaal hierzon is gezellig
regen is koud en vies en dat veroorzaakt dat je depri wordt en zelfmoord kan plegenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:34 schreef beelz het volgende:
[..]
De zon is warm, fel en veroorzaakt kanker. Wat is daar gezellig aan?
Regen is gewoon water, water is niet vies. Depri worden is voor emo's en goths. En voor labiele mensen. Welke van de drie ben jij?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:40 schreef WEST het volgende:
[..]
regen is koud en vies en dat veroorzaakt dat je depri wordt en zelfmoord kan plegen![]()
Ozongaten komen niet door regenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
regenwater nu is wel vies hoor, denk maar aan de onzongaten, luchtvervuiling en nog meer van die groenlinks trefwoorden![]()
vroegah... toen regenwater nog gewoon water was
Door die gaten krijgen we geen vieze regen. Die gaten laten UV-straling door en daar krijg je kanker van. Door de zon. Ozon is trouwens harstikke giftig, als jehet inademt krijg je blaren in je luchtwegen, net als bij mosterdgas. Dus wees blij dat die ozonlaag oprotquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:51 schreef littledrummergirl het volgende:dat zeg ik niet aapie, door vervuiling krijgen we ozongaten en door die gaten weer vieze regen
wel even blijven opletten he
maar wees gerust, hier regent het alweer
En heel grappig: Als je in een veldje staat is het ook het laatste dat je ruikt voordat de bliksem op je inslaatquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:19 schreef Sitethief het volgende:
Overigens kun je ozon ook in kleine mate ruik,en bij kopieermachines en grote printers, en ook bij elektro motoren.
Net als ozongaten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:57 schreef rudedeltadude het volgende:
Oh ja eh littledrummergirl;
Die zure regen ontstaat vooral door uitstoot.
Een manier om darachter te komen:quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:17 schreef WEST het volgende:
gadver wat baal ik van randstad Genemuiden. Ze houden me bewust van werk af heb ik het idee. Omdat de laatste keer dat ik gewerkt te weinig ervaring heb en daardoor te weinig initiatief neem![]()
ik was aan het darten vanmiddag met iemand en toen belde die trut naar hem toe.., ik heb zat werk liggen zegt ze. Ik bel een half uur later op en toen zeiden ze er is geen werk meer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:20 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Een manier om darachter te komen:
"hey trut/sukkel heb je werk voor me of moet ik een ander uitzendbureau zoeken?"
Geen gechagrijn en mooi op tijd op de trein!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:34 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan ga je mij idd niet tegenkomen
Als mijn collega morgen met zijn goede been uit bed gestapt is, kost het je hooguit 2-3 minuten gok ik.
En opmerkingen als: "Schiet eens op, ik heb haast, moet mijn trein halen" hebben meestal tot gevolg dat je er langer over doet en/of een chagrijnig antwoord krijgt, mijn collega's kennende
Te vroeg op, mn dochter werd kotsend wakker, en ik dus ook (wel wakker, niet kotsend hehehe).........ze heeft ontstoken amandelen. Dus ik vanochtend om 5.00 uur dochtertje weer in bad doen, beddegoed wassen. Moet niet elke dag gebeuren!!!! Enne, veel sterkte met de solli'squote:Op woensdag 28 februari 2007 12:13 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Zo, jij was nog best vroeg op![]()
Ik ga ook maar eens op zoek naar iets om op te sollliciteren....
Heb ik ook heel lang tegenaan gehikt joh, het komt uiteindelijk goedquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:26 schreef WEST het volgende:
[..]
ik was aan het darten vanmiddag met iemand en toen belde die trut naar hem toe.., ik heb zat werk liggen zegt ze. Ik bel een half uur later op en toen zeiden ze er is geen werk meer.
Ik heb me twijfels
Hoe kan ik in godsnaam ervaring opdoen als ik geen werk krijg![]()
Aaah das niet leuk neequote:Op woensdag 28 februari 2007 19:35 schreef navvy het volgende:
[..]
Te vroeg op, mn dochter werd kotsend wakker, en ik dus ook (wel wakker, niet kotsend hehehe).........ze heeft ontstoken amandelen. Dus ik vanochtend om 5.00 uur dochtertje weer in bad doen, beddegoed wassen. Moet niet elke dag gebeuren!!!! Enne, veel sterkte met de solli's![]()
Thx, tis niet leuk.....zo'n klein propje dat ziek zit te wezen en je kan weinig tot niets doen. Ze is vandaag naar d'r moeder gegaan en ik haal haar zaterdag weer op, hoop dat ze dan weer beter is. Moet er niet aan denken in het weekend om 5.00 uur er uit te moeten lol.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Aaah das niet leuk nee![]()
Beterschap daaro!
Hoe ist nu met je vader dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:08 schreef Sylvana het volgende:
beterschap voor je dochtertje Navvy![]()
ik ben weer thuis, weer ff avondje bij mn vader geweest, nu nog ff computeren en dan een keer op tijd naar bed, drukke dag gehad vandaag.
Klotezooiquote:
Dat is iig wel goed dan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:36 schreef Sylvana het volgende:
neje, hij zit nu sinds een paar weken wel in een verpleeghuis
ja idd, alleen is het wel dubbel, aan ene kant fijn dat hij daar terecht kan, aan andere kant pijnlijk om hem daar op zijn 53e al te zien zitten...quote:
Vader van een van mijn beste vrienden heeft al sinds zijn 37e parkinson en woont al sinds zijn 38e in een verzorgingstehuis. Dus kan altijd erger.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja idd, alleen is het wel dubbel, aan ene kant fijn dat hij daar terecht kan, aan andere kant pijnlijk om hem daar op zijn 53e al te zien zitten...
Jup, tuurlijk kan het altijd erger, maar dat maakt het niet minder moeilijk voor mijquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Vader van een van mijn beste vrienden heeft al sinds zijn 37e parkinson en woont al sinds zijn 38e in een verzorgingstehuis. Dus kan altijd erger.
Mijn to-do list voor vandaag:quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:50 schreef Ps2K het volgende:
Goedemorgen Zwolle. Zow de to-do list voor vandaag:
- Users het leven zuur maken
- Cyborg leger bouwen
- Nadenken over een doomsday device
Mijn werk zou zoveel beter zijn als de halve mensheid dood of onderworpen zou zijn
Het enige eetbare van de mac. Echter, door de slechte kut service @ mac zwolle, en de toch niet al te lage prijs voor een broodje kroket, geen noemenswaardige krokettenverstrekker meer. Ik zou doorlopen naar de Feboquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Mijn to-do list voor vandaag:
- MacKroket eten
Dat je na afgelopen vrijdag nog naar de macdonalds wilt...quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:18 schreef beelz het volgende:
[..]
- MacKroket eten
- Enquetelui in stad het leven zuur maken
- Beginnen met de bouw van mijn railgun
- Mensheid onderwerpen
Ik wil eigenlijk niet maar de vrouw he...quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dat je na afgelopen vrijdag nog naar de macdonalds wilt...
maak die lui het maar flink zuur..., klote luiquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:18 schreef beelz het volgende:
[..]
- Enquetelui in stad het leven zuur maken
nou CWI stuurt wel steeds vacatures, en daar reageer ik allemaal op. Alleen je krijgt nooit een reactiequote:Op donderdag 1 maart 2007 14:34 schreef Sylvana het volgende:
aangezien ik steeds word afgewezen als ik werk zoek en ze bij het uitzendbureau geen vast werk voor me hebben hadden mn therapeuten het er gister over dat het CWI misschien wat voor me kan betekenen, dus daar zo maar ff langs dan, kom ik ook nog ff buiten, tis mooi weer
vrouwen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet maar de vrouw he...
ik wil wel naar de vrouw maar ik heb er geenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet maar de vrouw he...
vanmiddag was er een wachtrij van 1,5-2 uur, dus ik ga wel een keer als het rustiger isquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:10 schreef WEST het volgende:
[..]
nou CWI stuurt wel steeds vacatures, en daar reageer ik allemaal op. Alleen je krijgt nooit een reactie![]()
Lolquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef beelz het volgende:
OMFG ik werd vanmiddag gebeld of ik woensdag langs wil komen voor een baan
Kheb maar ja gezegd, leek me wel eens lollig
Bij tuinlandquote:
Een goede vriendin van mij heeft bij jullie een stadionverbodquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:53 schreef PaRaR het volgende:
Hallo Zwolle!
Morgen naar Den Bosch voor de periodekampioen en ik heb er zin an!
Volgens mij heeft de plaatselijke FC alleen punten gehaald tijdens de afgelopen periode. Wel grappig eigenlijk. Ow ja, avond Zwollequote:Op donderdag 1 maart 2007 19:53 schreef PaRaR het volgende:
Hallo Zwolle!
Morgen naar Den Bosch voor de periodekampioen en ik heb er zin an!
Navond Navvyquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:14 schreef navvy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de plaatselijke FC alleen punten gehaald tijdens de afgelopen periode. Wel grappig eigenlijk. Ow ja, avond Zwolle![]()
Avond Site! En voel je maar niet schuldig hoor, overkomt de besten!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Navond Navvy.
Ik voel me nog steeds schuldig over dat een drankje.
lol ja, lekker he, dat "water"quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Navond Navvy.
Ik voel me nog steeds schuldig over dat een drankje.
ja lekker nummer inderdaad, en grappige clip ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lol ja, lekker he, dat "water"
Ik ben cd van Kaiser Chiefs aant downen, vooral vanwege Ruby, Ruby, Ruby, Ruby, Ruby, Ruby, wat een heerlijk nummer is dat zeg
http://youtube.com/watch?v=JMDcOViViNYquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:35 schreef navvy het volgende:
Volgens mij heb ik dat nummer nooit gehoord, op kantoor hebben ze de hele dag rock- classics, komt me de strot uit.![]()
Hey thanks, vorige week voor het eerst gehoord en interview gezien bij De Wereld draait door, lekker nr. en toffe gasten trouwens.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=JMDcOViViNY
Die is idd lachen! Enne op vakantie? Lekker, where to? Zal wel ergens staan hier in het topic maar kben lui enzo..............en lui.quote:
nogmaals heel veel plezier daar, heb je niet nog een plekje voor me over in je koffer?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:35 schreef rudedeltadude het volgende:
heb vandaag ongeveer al mijn kleren gewassen, morgen spulletjes pakken en dan zaterdag vroeg naar Schiphol!![]()
Kheb er zin an!
ik heb alleen een tas mee, maar goed, als je daar in denk te passen... stap maar in!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nogmaals heel veel plezier daar, heb je niet nog een plekje voor me over in je koffer?
hhhm, dat gaat lastig worden dan ben ik bangquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:42 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb alleen een tas mee, maar goed, als je daar in denk te passen... stap maar in!
ik mag alleen slechts 20 kilo bagage meenemen... dus ehmm... ik zou zeggen, val nog ff een kilo of 30 af de komende anderhalve dag![]()
Hoezo niet gepastquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef Sylvana het volgende:
tja, 100 orgasmes op een dag lijkt mij ook een beetje teveel van het goeie
zeker als je ze ook gewoon krijgt wanneer het niet echt gepast is
Arrow??quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:35 schreef navvy het volgende:
Volgens mij heb ik dat nummer nooit gehoord, op kantoor hebben ze de hele dag rock- classics, komt me de strot uit.![]()
Volgens mij zit het gewoon tussen hun oren...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef Sylvana het volgende:
tja, 100 orgasmes op een dag lijkt mij ook een beetje teveel van het goeie
zeker als je ze ook gewoon krijgt wanneer het niet echt gepast is
Wat ook stom is, is dat je op die classicrockzenders ook nooit de echte klassiekers hoort. California uber alles van Dead Kennedys bijvoorbeeld hoor je nergens. Of Angel of Death van Slayer, wanneer is de laatste keer geweest dat die op de radio was? Klassieke rock mijn reet, populaire mainstream bagger van 20 jaar terug...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:36 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Arrow??
Ik snap die radiostations nooit he; zijn er zo ontiegelijk veel (goede) nummers gemaakt; hebben ze hooguit een playlist van een nummer of 50.
(Descendent heeft net voor t eerst in zijn leven echt gefitnesst.. (en dat zal die vast wel voelen morgen..)
op je werk de hele tijd klaarkomen lijkt me niet echt handig, of je moet hoer zijn natuurlijkquote:
Welke reliridders?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:43 schreef beelz het volgende:
Bwahahaha die stomme reliridders halen god erbij. Heb ik al eens gezegd wat ik van religie vind?
Op TV.. Documentaire over vrouwen met PSAP. Dat ze de hele dag klaarkomen... Reliridders geven de schuld aan de duivelquote:
Waar kijk jij naar joh?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:43 schreef beelz het volgende:
Bwahahaha die stomme reliridders halen god erbij. Heb ik al eens gezegd wat ik van religie vind?
omg tuurlijk johquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Op TV.. Documentaire over vrouwen met PSAP. Dat ze de hele dag klaarkomen... Reliridders geven de schuld aan de duivel
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Op TV.. Documentaire over vrouwen met PSAP. Dat ze de hele dag klaarkomen... Reliridders geven de schuld aan de duivel
Als het bij de duivel weg kwam had hij dit wel aan de mannen gegeven..............quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Het zou zo van de duivel kunnen komen als de duivel zou bestaan. Is er iets erger dan een zeurende vrou te bedenken? Jawel! Een vrouw die alleen maar zeurt en waar je ook niet overheen mag omdat het gezeur dan nog erger wordt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:52 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Als het bij de duivel weg kwam had hij dit wel aan de mannen gegeven..............
Ik vind het persoonlijk erger als ik 100 keer per dag klaarkom....quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:55 schreef beelz het volgende:
[..]
Het zou zo van de duivel kunnen komen als de duivel zou bestaan. Is er iets erger dan een zeurende vrou te bedenken? Jawel! Een vrouw die alleen maar zeurt en waar je ook niet overheen mag omdat het gezeur dan nog erger wordt.
Heaumeauquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk erger als ik 100 keer per dag klaarkom.....
quote:
*kijkt om zich heen*quote:
Hij wel...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:52 schreef rudedeltadude het volgende:
morgen zwolle![]()
ff de tas pakken en dan relaxerend voorbereiden op Rome![]()
goeiemiddag zwollequote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:26 schreef swollywood het volgende:
Hij had van mij dan een hele hoge boom op mogen zoeken.
Lekker motiverend voor het team.
Afgezeken worden in het clubblad door een blaaskaak van een voorzitter die te laf is om het recht in jullie gezicht te zeggen.
Als ie dat bij mij gedaan had was ik geen lid meer geweest
dat heb ik vannacht tussen 2 en 3 gedaan, toen stond ik nog te afwassen en mn kamer op te ruimen en de was op te vouwen enzoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:28 schreef Sitethief het volgende:
Middag luitjes, vrijdag is bij mij altijd schoonmaakdag.
Heey ja, en dan lekker met die Jeep erheen crossenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:34 schreef dj_ko het volgende:
Altijd als de zon schijnt wou ik altijd dat het al zomer was.
Lekker warm zwemmen whytem etc
maja nog ff wachten....
Idd, zit ik nu al weer naar uit te kijken..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:34 schreef dj_ko het volgende:
Altijd als de zon schijnt wou ik altijd dat het al zomer was.
Lekker warm zwemmen whytem etc
maja nog ff wachten....
Aankomende zomer misschien met mn eigen autoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Heey ja, en dan lekker met die Jeep erheen crossen.
dat ging over mijn nieuwe minirokjesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:37 schreef Giem het volgende:
[..]
en die minirokjes, dat heb ik natuurlijk weer gemist![]()
Cooolquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:37 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Aankomende zomer misschien met mn eigen auto![]()
Nouja Lease dan
geloof me dat doe ik ook heeeel vaakquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:08 schreef Sylvana het volgende:
hier nog lang geen eigen auto, van het weekend auot's van mn ouders maar weer es ff jatten om in rond te rijden, moet wel beetje ervaring opdoen he
Yepquote:
Weten we nog nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ben benieuwd, wanneer mag je het vertellen dan?
oke, dan hou ik die datum vast vrijquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Weten we nog niet
Maar voor de datum van de komende show hebben we zo goed als zeker de 21e van april gekozen.
Aaah vandaar. Ach doe je ze allebei aan, de een over de andere, laagjes waren in tochquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat ging over mijn nieuwe minirokjes
had vorige week een Schots geruit rokje en een legergroenrokje gekocht en kon toen niet kiezen welke ik aandeed naar metalnightuiteindelijk was het het Schots geruite rokje geworden
nah, dat lijkt me niet echt handigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:30 schreef Giem het volgende:
[..]
Aaah vandaar. Ach doe je ze allebei aan, de een over de andere, laagjes waren in toch![]()
Hier is de kurketrekker ook al actief geweest; niks mis met die c1000 huiswijn!quote:
Genoteerd! Ben erbij, met camera te verstaan!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Weten we nog niet
Maar voor de datum van de komende show hebben we zo goed als zeker de 21e van april gekozen.
En weer thuus, bier drinken bij collega's is ook lief, Nu ff biertje pakkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:42 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hier is de kurketrekker ook al actief geweest; niks mis met die c1000 huiswijn!![]()
jij snapt hebt navvyquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:40 schreef navvy het volgende:
Ach ja, 180 gooien, al meurend uit je bek naar knoflook, tis weer vrijdagavond![]()
ach nog 3,5 uurquote:
En onze dank is bij voorbaat al grootquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:24 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Genoteerd! Ben erbij, met camera te verstaan!
Ik moet nog beginnen zo meteen met werken...quote:
ik hoef niet te werken, ik heb vakantiequote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:18 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen zo meteen met werken...![]()
Nu al geen zin in.
Leuk voor je...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:19 schreef WEST het volgende:
[..]
ik hoef niet te werken, ik heb vakantie![]()
![]()
Shoarma ga ik zo bakken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:48 schreef WEST het volgende:
[..]
jij snapt hebt navvy![]()
en bezopen een broodje shoarma eten en dat is de zaterdag![]()
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Shoarma ga ik zo bakken.
Mijn oudste zoontje is 6 geworden en we eten de heule dag troep![]()
Je raad het ook nogquote:
Die film is zo slecht dat ie goed isquote:Op zondag 4 maart 2007 23:58 schreef beelz het volgende:
Ik heb gister Snakes on a Plane op DVD gekocht. Das pas goed karma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |