http://youtube.com/watch?v=JMDcOViViNYquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:35 schreef navvy het volgende:
Volgens mij heb ik dat nummer nooit gehoord, op kantoor hebben ze de hele dag rock- classics, komt me de strot uit.![]()
Hey thanks, vorige week voor het eerst gehoord en interview gezien bij De Wereld draait door, lekker nr. en toffe gasten trouwens.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=JMDcOViViNY
Die is idd lachen! Enne op vakantie? Lekker, where to? Zal wel ergens staan hier in het topic maar kben lui enzo..............en lui.quote:
nogmaals heel veel plezier daar, heb je niet nog een plekje voor me over in je koffer?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:35 schreef rudedeltadude het volgende:
heb vandaag ongeveer al mijn kleren gewassen, morgen spulletjes pakken en dan zaterdag vroeg naar Schiphol!![]()
Kheb er zin an!
ik heb alleen een tas mee, maar goed, als je daar in denk te passen... stap maar in!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nogmaals heel veel plezier daar, heb je niet nog een plekje voor me over in je koffer?
hhhm, dat gaat lastig worden dan ben ik bangquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:42 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb alleen een tas mee, maar goed, als je daar in denk te passen... stap maar in!
ik mag alleen slechts 20 kilo bagage meenemen... dus ehmm... ik zou zeggen, val nog ff een kilo of 30 af de komende anderhalve dag![]()
Hoezo niet gepastquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef Sylvana het volgende:
tja, 100 orgasmes op een dag lijkt mij ook een beetje teveel van het goeie
zeker als je ze ook gewoon krijgt wanneer het niet echt gepast is
Arrow??quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:35 schreef navvy het volgende:
Volgens mij heb ik dat nummer nooit gehoord, op kantoor hebben ze de hele dag rock- classics, komt me de strot uit.![]()
Volgens mij zit het gewoon tussen hun oren...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef Sylvana het volgende:
tja, 100 orgasmes op een dag lijkt mij ook een beetje teveel van het goeie
zeker als je ze ook gewoon krijgt wanneer het niet echt gepast is
Wat ook stom is, is dat je op die classicrockzenders ook nooit de echte klassiekers hoort. California uber alles van Dead Kennedys bijvoorbeeld hoor je nergens. Of Angel of Death van Slayer, wanneer is de laatste keer geweest dat die op de radio was? Klassieke rock mijn reet, populaire mainstream bagger van 20 jaar terug...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:36 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Arrow??
Ik snap die radiostations nooit he; zijn er zo ontiegelijk veel (goede) nummers gemaakt; hebben ze hooguit een playlist van een nummer of 50.
(Descendent heeft net voor t eerst in zijn leven echt gefitnesst.. (en dat zal die vast wel voelen morgen..)
op je werk de hele tijd klaarkomen lijkt me niet echt handig, of je moet hoer zijn natuurlijkquote:
Welke reliridders?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:43 schreef beelz het volgende:
Bwahahaha die stomme reliridders halen god erbij. Heb ik al eens gezegd wat ik van religie vind?
Op TV.. Documentaire over vrouwen met PSAP. Dat ze de hele dag klaarkomen... Reliridders geven de schuld aan de duivelquote:
Waar kijk jij naar joh?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:43 schreef beelz het volgende:
Bwahahaha die stomme reliridders halen god erbij. Heb ik al eens gezegd wat ik van religie vind?
omg tuurlijk johquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Op TV.. Documentaire over vrouwen met PSAP. Dat ze de hele dag klaarkomen... Reliridders geven de schuld aan de duivel
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Op TV.. Documentaire over vrouwen met PSAP. Dat ze de hele dag klaarkomen... Reliridders geven de schuld aan de duivel
Als het bij de duivel weg kwam had hij dit wel aan de mannen gegeven..............quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Het zou zo van de duivel kunnen komen als de duivel zou bestaan. Is er iets erger dan een zeurende vrou te bedenken? Jawel! Een vrouw die alleen maar zeurt en waar je ook niet overheen mag omdat het gezeur dan nog erger wordt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:52 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Als het bij de duivel weg kwam had hij dit wel aan de mannen gegeven..............
Ik vind het persoonlijk erger als ik 100 keer per dag klaarkom....quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:55 schreef beelz het volgende:
[..]
Het zou zo van de duivel kunnen komen als de duivel zou bestaan. Is er iets erger dan een zeurende vrou te bedenken? Jawel! Een vrouw die alleen maar zeurt en waar je ook niet overheen mag omdat het gezeur dan nog erger wordt.
Heaumeauquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk erger als ik 100 keer per dag klaarkom.....
quote:
*kijkt om zich heen*quote:
Hij wel...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:52 schreef rudedeltadude het volgende:
morgen zwolle![]()
ff de tas pakken en dan relaxerend voorbereiden op Rome![]()
goeiemiddag zwollequote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:26 schreef swollywood het volgende:
Hij had van mij dan een hele hoge boom op mogen zoeken.
Lekker motiverend voor het team.
Afgezeken worden in het clubblad door een blaaskaak van een voorzitter die te laf is om het recht in jullie gezicht te zeggen.
Als ie dat bij mij gedaan had was ik geen lid meer geweest
dat heb ik vannacht tussen 2 en 3 gedaan, toen stond ik nog te afwassen en mn kamer op te ruimen en de was op te vouwen enzoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:28 schreef Sitethief het volgende:
Middag luitjes, vrijdag is bij mij altijd schoonmaakdag.
Heey ja, en dan lekker met die Jeep erheen crossenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:34 schreef dj_ko het volgende:
Altijd als de zon schijnt wou ik altijd dat het al zomer was.
Lekker warm zwemmen whytem etc
maja nog ff wachten....
Idd, zit ik nu al weer naar uit te kijken..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:34 schreef dj_ko het volgende:
Altijd als de zon schijnt wou ik altijd dat het al zomer was.
Lekker warm zwemmen whytem etc
maja nog ff wachten....
Aankomende zomer misschien met mn eigen autoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Heey ja, en dan lekker met die Jeep erheen crossen.
dat ging over mijn nieuwe minirokjesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:37 schreef Giem het volgende:
[..]
en die minirokjes, dat heb ik natuurlijk weer gemist![]()
Cooolquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:37 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Aankomende zomer misschien met mn eigen auto![]()
Nouja Lease dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |