geloof me dat doe ik ook heeeel vaakquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:08 schreef Sylvana het volgende:
hier nog lang geen eigen auto, van het weekend auot's van mn ouders maar weer es ff jatten om in rond te rijden, moet wel beetje ervaring opdoen he
Yepquote:
Weten we nog nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ben benieuwd, wanneer mag je het vertellen dan?
oke, dan hou ik die datum vast vrijquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Weten we nog niet
Maar voor de datum van de komende show hebben we zo goed als zeker de 21e van april gekozen.
Aaah vandaar. Ach doe je ze allebei aan, de een over de andere, laagjes waren in tochquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat ging over mijn nieuwe minirokjes
had vorige week een Schots geruit rokje en een legergroenrokje gekocht en kon toen niet kiezen welke ik aandeed naar metalnightuiteindelijk was het het Schots geruite rokje geworden
nah, dat lijkt me niet echt handigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:30 schreef Giem het volgende:
[..]
Aaah vandaar. Ach doe je ze allebei aan, de een over de andere, laagjes waren in toch![]()
Hier is de kurketrekker ook al actief geweest; niks mis met die c1000 huiswijn!quote:
Genoteerd! Ben erbij, met camera te verstaan!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Weten we nog niet
Maar voor de datum van de komende show hebben we zo goed als zeker de 21e van april gekozen.
En weer thuus, bier drinken bij collega's is ook lief, Nu ff biertje pakkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:42 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hier is de kurketrekker ook al actief geweest; niks mis met die c1000 huiswijn!![]()
jij snapt hebt navvyquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:40 schreef navvy het volgende:
Ach ja, 180 gooien, al meurend uit je bek naar knoflook, tis weer vrijdagavond![]()
ach nog 3,5 uurquote:
En onze dank is bij voorbaat al grootquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:24 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Genoteerd! Ben erbij, met camera te verstaan!
Ik moet nog beginnen zo meteen met werken...quote:
ik hoef niet te werken, ik heb vakantiequote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:18 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen zo meteen met werken...![]()
Nu al geen zin in.
Leuk voor je...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:19 schreef WEST het volgende:
[..]
ik hoef niet te werken, ik heb vakantie![]()
![]()
Shoarma ga ik zo bakken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:48 schreef WEST het volgende:
[..]
jij snapt hebt navvy![]()
en bezopen een broodje shoarma eten en dat is de zaterdag![]()
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Shoarma ga ik zo bakken.
Mijn oudste zoontje is 6 geworden en we eten de heule dag troep![]()
Je raad het ook nogquote:
Die film is zo slecht dat ie goed isquote:Op zondag 4 maart 2007 23:58 schreef beelz het volgende:
Ik heb gister Snakes on a Plane op DVD gekocht. Das pas goed karma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |