Veilig fiets stallen voor 1,10 per dag, 4 euro per week, 11 euro per maand of 90 euro per jaar.quote:
Ha! 1.10 is niets iddquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:01 schreef swollywood het volgende:
[..]
Veilig fiets stallen voor 1,10 per dag, 4 euro per week, 11 euro per maand of 90 euro per jaar.![]()
Ik werk op zaterdag bij de Rijwielshop (binnenkort Fietspoint), de bewaakte rijwielstalling op het NS-station![]()
Ik ben getrouwd met de beste und schnellste Herr Bandenplakker van Zwollequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:05 schreef WEST het volgende:
en Swollywood kan ook lekkebanden plakken![]()
en vast wel met wat korting![]()
heet hij toevallig mr. Tquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met de beste und schnellste Herr Bandenplakker van Zwolle![]()
Dan ga je mij idd niet tegenkomenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Kee, helderMorgen maar ff extra vroeg naar binnen struinen.
Abbo gaat het niet worden omdat ik maar 10 dagen nog zeker gebruik moet maken van de service (en niet op zaterdag, dus ik zal je paarse haar mislopen vrees ik)
Oh dat durf ik toch al nooitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:34 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan ga je mij idd niet tegenkomen
Als mijn collega morgen met zijn goede been uit bed gestapt is, kost het je hooguit 2-3 minuten gok ik.
En opmerkingen als: "Schiet eens op, ik heb haast, moet mijn trein halen" hebben meestal tot gevolg dat je er langer over doet en/of een chagrijnig antwoord krijgt, mijn collega's kennende
quote:'Geachte meneer Descendent.
Ondanks een goed en onderhoudend gesprek heb ik vbesloten u niet uit te nodigen voor een vervolggesprek.
Niet omdat u niet goed was, maar omdat anderen nog beter waren... bla bla bla.
Shit...quote:
Niets helaas... wel jammer; had deze functie ideaal gevonden. Heb vrijdag weer een nder sollicitatiegesprek; maar dat is slechts voor een functie op oproepbasis; dus geen vast loon zeg maar...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Shit...
Mijn gesprek vorige week ging ook al niet door
Maja, wat doe je eraan?
Mwoa... heb nog wel een schoonmaakbaantje van een uurtje of 15 per week; maar die begint me zo onderhand een beetje te vervelen; zeker wanneer je (deels) afgestudeerd bent...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:11 schreef beelz het volgende:
Wat zijn we heerlijk werkloos met z'n allen
gezellig hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:11 schreef beelz het volgende:
Wat zijn we heerlijk werkloos met z'n allen
Goed plan wel eigelijk...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:02 schreef navvy het volgende:
Sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren kan ik melden dat ik niet werkloos ben, al een paar jaar nietOw ja, avond Zwolle, en buurman tuuk. Als je het niet trekt kom maar een biertje halen dan, gaan we appartementen vergelijken.
Kom zo wel ff langs; binnen nu en zo.quote:
Is goed!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:14 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Kom zo wel ff langs; binnen nu en zo.![]()
Yep lange saaie kutdag word het vandaag. Twee lange telco's over een onderwerp dat me niet intereseert.quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:44 schreef navvy het volgende:
Nee hoor, alles leeft nog. Gewoon ff sapje gedronken en bijgeluld. En nu weer werkenHalleluja
![]()
*kuch* als je toch bezig bent...quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:06 schreef rudedeltadude het volgende:
Vanavond lekker sporten, verder de hele dag wassen, zaterdag ga ik lekker naar Rome!!! (met schone kleertjes dus)
quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:21 schreef Sitethief het volgende:
navvy heeft descendent in stukjes gesneden en in zijn vriezer gestopt?.
Zo, jij was nog best vroeg opquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:44 schreef navvy het volgende:
Nee hoor, alles leeft nog. Gewoon ff sapje gedronken en bijgeluld. En nu weer werkenHalleluja
![]()
oeh leukquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:06 schreef rudedeltadude het volgende:
Vanavond lekker sporten, verder de hele dag wassen, zaterdag ga ik lekker naar Rome!!! (met schone kleertjes dus)
Dat zeg ik, rotweer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:24 schreef Sylvana het volgende:
rotweer? hier schijnt de zon eindelijk eens lekker
wat ik je bromquote:
De zon is warm, fel en veroorzaakt kanker. Wat is daar gezellig aan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:59 schreef littledrummergirl het volgende:
nja zeg wat een pessimisten allemaal hierzon is gezellig
regen is koud en vies en dat veroorzaakt dat je depri wordt en zelfmoord kan plegenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:34 schreef beelz het volgende:
[..]
De zon is warm, fel en veroorzaakt kanker. Wat is daar gezellig aan?
Regen is gewoon water, water is niet vies. Depri worden is voor emo's en goths. En voor labiele mensen. Welke van de drie ben jij?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:40 schreef WEST het volgende:
[..]
regen is koud en vies en dat veroorzaakt dat je depri wordt en zelfmoord kan plegen![]()
Ozongaten komen niet door regenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
regenwater nu is wel vies hoor, denk maar aan de onzongaten, luchtvervuiling en nog meer van die groenlinks trefwoorden![]()
vroegah... toen regenwater nog gewoon water was
Door die gaten krijgen we geen vieze regen. Die gaten laten UV-straling door en daar krijg je kanker van. Door de zon. Ozon is trouwens harstikke giftig, als jehet inademt krijg je blaren in je luchtwegen, net als bij mosterdgas. Dus wees blij dat die ozonlaag oprotquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:51 schreef littledrummergirl het volgende:dat zeg ik niet aapie, door vervuiling krijgen we ozongaten en door die gaten weer vieze regen
wel even blijven opletten he
maar wees gerust, hier regent het alweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |