Maar natuurlijk. Graag. Als, dan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mag ik dan ook weer het juiste nummer er neer zetten??
Ja:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Iemand die nog meer spreekwoorden kent die met water of varen te maken hebben?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat staat als een paal boven water!![]()
Dit roept warme herinneringen op aan onze zeilvakantie toen we elkaar de godganse dag bestookten met dit soort uitdrukkingenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Iemand die nog meer spreekwoorden kent die met water of varen te maken hebben?
Dan zijn er te veel vervelende mensen. Maar goed, die zijn er - zoals ik zelf ook al opmerkte - eigenlijk elke dag.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:25 schreef Gellius het volgende:
Wat is er nu weer met de Albert Cuyp op zaterdag?
Nicequote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 03:11 schreef broer het volgende:
Nou, 'aardig' zou ik dat dan weer niet willen noemen.
Yo Broquote:Op zondag 25 februari 2007 03:35 schreef broer het volgende:
Oké. Later.
Wat een onzin. Als zelfs daar teveel vervelende mensen zijn, hoef je jezelf in ieder geval in geheel centrum al niet meer te begeven.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:40 schreef broer het volgende:
[..]
Dan zijn er te veel vervelende mensen. Maar goed, die zijn er - zoals ik zelf ook al opmerkte - eigenlijk elke dag.
Ik was vannacht al tot inkeer gekomen.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:12 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat een onzin. Als zelfs daar teveel vervelende mensen zijn, hoef je jezelf in ieder geval in geheel centrum al niet meer te begeven.
Nee, alles is mooi.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Oke, dat had ik niet begrepen. Wat een kutdag, nietwaar, broer?
Teveel voor één mensenleven, Z.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:36 schreef Z het volgende:
Hoeveel Aziatische meisjes zouden er wel niet op deze aardkloot rondlopen?
Valencia.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Waar is de reis deze keer naar toe geweest k_man?
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:48 schreef sigme het volgende:
Automatic_Rock, ik heb de Kousbroekjes opgehaald, en de stukken gevonden die ik bedoelde, in Anathema's 4, De waanzin aan de macht. Ik zal pogen eerdaags de twee stukken-of de relevante delen eruit- over te typen, maar het zijn nogal lappen.
Graag gedaan hoor, het was geen moeite.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:. Kuttopic. Bedankt, sigme.
Nou lees ik wel eens mee, potsemaker, en er komen zelden vrimden af op langzaampraattopics. Die vaak zeer wisselend van tempo zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:03 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Deze. Die titel.. Daar komt nog geen hond op af.
Irrelevant. Dan open je een concurrent, vraagt de dienstdoende mot om een titelwijziging of gaat klaaglijk het topic volschrijven, schop een rel of roep wat vriendjes. Ongedaan maken is geen optie, dus commentaar op wat geweest is, is irrelevant.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:12 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Irrleveant. Ook nietvrimden motten dit soort titels niet!
Ik ben de broer van Lienekien. Hoi.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:40 schreef dwerg het volgende:
Zeg JAM, is die R_ON je jonge neefje?
Ah, je bent geweest! En wat vond je van Valencia?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:19 schreef k_man het volgende:
Het bezoek aan Valencia was ter ontspanning, maar dit complex was een belangrijke reden:
[afbeelding]
Les Nits zegt me niks, La Lola was dicht toen ik er wilde lunchen (verkeerde info in de Lonely Planet) en bij Mattilda heb ik inderdaad gedineerd. Wat bepaald niet tegenviel.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je nog in een noemenswaardig restaurant gegeten? (Les Nits, Mathilde, La Lola?)
Je hebt vast niet het minste benul van wat waarlijke esthetiek behelst, dus ga je er nou geen mening over aanmeten.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Storende elementen. Klinkt als iemand zonder gevoel voor waarlijke esthetiek.
Tsk. Alsof ik met jou (*snuift minachtend*), met jou überhaupt een discussie over esthetiek aan zou gaan. Ik ga me niet tot dat niveau verlagen, dank je.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Mijn onderbouwing was zwak, maar sterker dan de jouwe.
Oh, Mattildaquote:Op maandag 26 februari 2007 21:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Les Nits zegt me niks, La Lola was dicht toen ik er wilde lunchen (verkeerde info in de Lonely Planet) en bij Mattilda heb ik inderdaad gedineerd. Wat bepaald niet tegenviel.Overigens een geluk dat ik daar terecht kon. Op zaterdagavond, zonder reservering. Toen ik eenmaal zat werd de een na de ander weggestuurd.
Wel verdomme! Die kraan staat er nog steeds!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Bij het Ciudad de las Artes y las Sciencias staat er ook altijd wel iets vervelends in de weg, zoals een kraan:
Mercado Central heb ik niet van binnen gezien. Ik was er te laat.quote:
Jep.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:05 schreef k_man het volgende:
Oh wacht, die koepel is ook Mercado Central?
Nee! Ik wist niet eens dat dat kon!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:07 schreef k_man het volgende:
Trouwens, Claudia, op jouw foto is het 'oog' van de Hémisphere open. Heb je het ook dicht gezien? Of bewegend?
Dat kan. Ik heb het alleen dicht gezien.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee! Ik wist niet eens dat dat kon!
Ik heb ook eerlijk gezegd niet zoveel aandacht aan dat gebouw besteed. Ik was te zeer onder de indruk van het gebouw daarachter.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat kan. Ik heb het alleen dicht gezien.
Dat heb ik ook in Mattilda gegeten.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:44 schreef k_man het volgende:
Ik heb overigens foie gras gegeten. Maakt me dat een nog grotere eikel?
Absoluut. Eigenlijk was alles bij Mattilda erg lekker.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat heb ik ook in Mattilda gegeten.![]()
Was écht lekker.![]()
![]()
1. Ik gun het mijn collega's niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:44 schreef Lienekien het volgende:
Traktaties op het werk, wat vind je daarvan?
Nou ja, ik ben best beschaafd, zo nu en dan zelfs sociaal. Ik handel dat vriendelijk en beleefd af, dus ja. Ik feliciteer en drink een kopje koffie maar ook geen seconde langer dan de gangbare mores eisen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:48 schreef Lienekien het volgende:
Maar hoe ga je ermee om? Feliciteer je je collega, drink je even gezellig een kopje koffie mee, etc. etc.
Dan hoor je jezelf zeggen: 'leuke dag gehad?'quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:49 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben best beschaafd, zo nu en dan zelfs sociaal. Ik handel dat vriendelijk en beleefd af, dus ja. Ik feliciteer en drink een kopje koffie maar ook geen seconde langer dan de gangbare mores eisen.
Nee, want dan gaan ze liegen. Dan zeggen ze: 'Ja, ik ben gisteren met m'n schoonmoeder naar de IKEA geweest. Best gezellig. Weet je dat je daar ook heel lekker kan eten?'quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan hoor je jezelf zeggen: 'leuke dag gehad?'![]()
Nou, dat kunststukje is toch een felicitatie waard. Gefeliciteerd, G.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:25 schreef Gellius het volgende:
Ik ben er ook dit jaar weer in geslaagd mijn verjaardag geheel ongemerkt voorbij te laten glippen.
Die zag je dus niet eens.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:00 schreef broer het volgende:
Ik vroeg het me ook al af, Do2. En ik had nog wel zo graag een kraan in Valencia gezien.
Vind je dat leuk? Hm.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:54 schreef JAM het volgende:
Zeker als je een man bent, dan gaat'ie van hots en haps en flips en flops en alle kanten op!
Ik spreek met iedereen over onbeperkt soft-ijs voor 50 eurocent en onbeperkt soda voor 50 eurocent bij de IKEA. Ik ga regelmatig naar ZuidOost om even flink ijs te eten. Ik zie het probleem niet zo, JAM. Jij praat zeker liever over diepzinnige dingen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, want dan gaan ze liegen. Dan zeggen ze: 'Ja, ik ben gisteren met m'n schoonmoeder naar de IKEA geweest. Best gezellig. Weet je dat je daar ook heel lekker kan eten?'
You ask me no questions, I tell you no lies, OK? OK.
Soft-ijs en soda! In Zuid-Oost! Jongens, jongens! Je snijdt toch liever gelijk je lul eraf!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik spreek met iedereen over onbeperkt soft-ijs voor 50 eurocent en onbeperkt soda voor 50 eurocent bij de IKEA. Ik ga regelmatig naar ZuidOost om even flink ijs te eten. Ik zie het probleem niet zo, JAM. Jij praat zeker liever over diepzinnige dingen.
En je reist er zeker ook nog zwart heen, pope?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:46 schreef JAM het volgende:
[..]
Soft-ijs en soda! In Zuid-Oost! Jongens, jongens! Je snijdt toch liever gelijk je lul eraf!!
Dat heb ik al gedaan, dus die optie staat niet meer open.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:46 schreef JAM het volgende:
[..]
Soft-ijs en soda! In Zuid-Oost! Jongens, jongens! Je snijdt toch liever gelijk je lul eraf!!
Zoek jij eens even uit of er donderdag ergens gratis entree live jazz is in Amsterdam, OK?
Dan verschijnt er gegarandeerd een paar dagen helemaal niets uit je sterretje, JAM.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:11 schreef JAM het volgende:
Loperamide, Gellius?
Werkte het maar de andere kant op.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:20 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dan verschijnt er gegarandeerd een paar dagen helemaal niets uit je sterretje, JAM.
Exact. Een middel tegen verbale diarree.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:51 schreef JAM het volgende:
Werkelijk! Wat een onvertogen praat, Lienekien!
Ach man, flikker op.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:57 schreef Gellius het volgende:
Wees jìj dan eens onderhoudend, lienelief.
Zei Vonnegut niet 'a dirty mind is a joy forever'.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:59 schreef JAM het volgende:
Je weet dat 'de andere kant op werken' hier ook gelezen kon worden als...
...de vurige hoop dat er heel veel uit mijn sterrtje zou komen.
...de vurige hoop dat er niets in mijn sterretje zou komen.
Hij is dokter, zou dat het zijn?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:08 schreef sigme het volgende:
Van de medicijnen? Hoe dat zo?
Vind jij Robert Palmer lekker vies Lien?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:05 schreef Lienekien het volgende:
The lights are on, but there's no one home.
Wat wordt er dan precies genezen tijdens de Daad?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:14 schreef Lienekien het volgende:
Seksuele voorlichting is ook medisch.
Seksuele voorlichting gaat alleen maar over de daad?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat wordt er dan precies genezen tijdens de Daad?
Ja.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Seksuele voorlichting gaat alleen maar over de daad?
Ja, en daar hangt ook wel iets medisch mee samen.quote:
Nee, ik heb een ruimere opvatting van 'seksuele voorlichting'.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:34 schreef Lienekien het volgende:
Hebben jullie nou echt zo'n enge definitie van medisch en geneeskundig?
Ik had het dan ook over seksuele voorlichting.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:35 schreef Gellius het volgende:
Ja, goed, er kàn een medische situatie uit seks ontstaan. Maar dat maakt seks nog niet 'medisch'. Er is op teevee ook wel 'ns een operatie te zien, maar dat maakt van mijn teeveegids nog geen 'medisch dossier'.
Ik ken hem alleen maar van zijn medische boeken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:36 schreef sigme het volgende:
Nee, maar Wolffers is wel medicus, doch geen medisch schrijver. Niet in z'n romans, in elk geval.
Dat weet ik wel. Jij vindt dat seksuele voorlichting 'medisch' is. Ik zeg dat er hoogstens een medisch aspect is. Is het water hier laag genoeg voor de spijkers of zullen we een eindje verderop gaan kijken nog?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over seksuele voorlichting.
Neem me nou niet kwalijk, maar wie begon met die spijkers te zoeken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:38 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Jij vindt dat seksuele voorlichting 'medisch' is. Ik zeg dat er hoogstens een medisch aspect is. Is het water hier laag genoeg voor de spijkers of zullen we een eindje verderop gaan kijken nog?
En hap!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Neem me nou niet kwalijk, maar wie begon met die spijkers te zoeken.
Ik ken 'm van Vies is lekker, en daar is weinig medisch aan. Wel veel seks. Of voorlichting, zo je wil.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen maar van zijn medische boeken.
Sigme is dat stadium nog niet helemaal voorbij. Maar hij post ook regelmatig in POL, dus...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:47 schreef Gellius het volgende:
We bespreken hier nu ook al het moyenne van bekende schrijversechtparen?
Ben jij dat stadium nou nog niet voorbij Gellius?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:22 schreef Gellius het volgende:
[..]
Raar woord trouwens: "genezen".
Genezen.
Genezen.
Genezen.
Genezen.
Raar.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Sigme is dat stadium nog niet helemaal voorbij. Maar hij post ook regelmatig in POL, dus...
Zijn naam is een anagram van die fase.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:51 schreef Lienekien het volgende:
Welk stadium kan jij maar niet voorbij geraken, Pope?
Het stadium van de absurde held.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:51 schreef Lienekien het volgende:
Welk stadium kan jij maar niet voorbij geraken, Pope?
Hihi-haha-hoehoe!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zijn naam is een anagram van die fase.
We zullen het maar niet hebben over een anagram van jouw usernaam.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zijn naam is een anagram van die fase.
Geilsul?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We zullen het maar niet hebben over een anagram van jouw usernaam.
Bedenk zelf eens iets.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:01 schreef JAM het volgende:
Ik vind Sieg Lul toch mooier dan Sullige.
Ja, ik ben de enige hier die hapt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:04 schreef Gellius het volgende:
[..]
Gelukkig ken je jezelf zo te zien een stuk beter dan je mij kent.
HIHIHIHII!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:12 schreef Claudia_x het volgende:
Zodiakk - o dikzak.
Wat een rijke nick heb ik toch!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:13 schreef Lienekien het volgende:
siellug voor Gellius.
Je maakt het wel heel aantrekkelijk. Mja.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:33 schreef JAM het volgende:
Mijn anagram van de dag is; 'Skunkdarkfrogeyedrevengertwit', degene die 'm oplost, kan me geile knalpijp opblazen met zijn/haar hoerige teringbekkie. Nou jongens, aan de slag!
.
Die van mn ouders is toch altijd nog beter.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:47 schreef sigme het volgende:
Hebben jullie de koffiemanager van Douwe Egberts al, JAM?
Je weet wat de koffiemanager is? Een programmaatje dat bij een van de collega's een pop-upje geeft dat het tijd is een rondje koffie voor collega's te halen. Van de eigen koffiegroep, want je vormt met een clubje nabije collega's een clubje. Leuk he?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Die van mn ouders is toch altijd nog beter..
O... Oké. Sluikreclame bedoel je?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Je weet wat de koffiemanager is? Een programmaatje dat bij een van de collega's een pop-upje geeft dat het tijd is een rondje koffie voor collega's te halen. Van de eigen koffiegroep, want je vormt met een clubje nabije collega's een clubje. Leuk he?
Nee, niet eens, er is geen Douwe Egberts bij nodig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
O... Oké. Sluikreclame bedoel je?
quote:Douwe Egberts Koffiemanager
Een extra manager in je team 100% verantwoordelijk voor het managen van de koffiewensen. Wat moet erin en wie gaat er halen? Ideaal! Ben jij altijd de klos met koffie halen? Wat dronk Mark Kramer ook al weer in zijn koffie? Heb trek in koffie maar wie wil er nog meer? De koffiemanager is Douwe Egberts oplossing. Het is een klein programmaatje voor op het werk dat er voor zorgt dat jij en je collega's precies de juiste koffie voor elkaar halen. Het draait ongemerkt op de achtergrond van je PC, verzamelt koffie wensen en wijst aan wie van de collega's aan de beurt is een rondje koffie te bezorgen. En natuurlijk presenteert ook de Koffiemanager - zoals iedere manager – de resultaten in flitsende grafieken.
Net als slijm van een kutje, R_ON?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:27 schreef R_ON het volgende:
Als je je vinger in een kopje steekt waar net Senseo in gezeten heeft, en je smeert dat schuimlaagje uit voelt dat als slijm. Net ontdekt.
Hìer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:20 schreef Zina het volgende:
Oh, híer zijn al die rare mensen te vinden.
Nu wil JAM vast geen kindjes meer met me maken.quote:
Nietus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:22 schreef JAM het volgende:
Zina, pope wil met je zoenen.
JAM maakt kennis met mensen door tegen hun been op te rijden. Gewoon héél hard schoppen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:38 schreef Zina het volgende:
Oh, wacht eens even. JAM is een SLET?
Nu, wat is dat nu weer voor een onvertogen praat! Ik werp deze opmerking verre van mij!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
JAM maakt kennis met mensen door tegen hun been op te rijden. Gewoon héél hard schoppen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:00 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Waarom hebben wij álle drie pretentieuze signatures?
Dat kan je van de hand werpen, op fok.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:58 schreef JAM het volgende:
[..]
Nu, wat is dat nu weer voor een onvertogen praat! Ik werp deze opmerking verre van mij!.
Ik denk dat jij een stukje prediker hebt staan, klopt dat?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:02 schreef JAM het volgende:
Ik heb er een jaar lang: 'Sometimes they thought of sobriety and sex, then they got drunk again and masturbated on their sofas.', laten staan. Het was tijd voor iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |