HIHIHIHII!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:12 schreef Claudia_x het volgende:
Zodiakk - o dikzak.
Wat een rijke nick heb ik toch!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:13 schreef Lienekien het volgende:
siellug voor Gellius.
Je maakt het wel heel aantrekkelijk. Mja.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:33 schreef JAM het volgende:
Mijn anagram van de dag is; 'Skunkdarkfrogeyedrevengertwit', degene die 'm oplost, kan me geile knalpijp opblazen met zijn/haar hoerige teringbekkie. Nou jongens, aan de slag!
.
Die van mn ouders is toch altijd nog beter.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:47 schreef sigme het volgende:
Hebben jullie de koffiemanager van Douwe Egberts al, JAM?
Je weet wat de koffiemanager is? Een programmaatje dat bij een van de collega's een pop-upje geeft dat het tijd is een rondje koffie voor collega's te halen. Van de eigen koffiegroep, want je vormt met een clubje nabije collega's een clubje. Leuk he?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Die van mn ouders is toch altijd nog beter..
O... Oké. Sluikreclame bedoel je?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Je weet wat de koffiemanager is? Een programmaatje dat bij een van de collega's een pop-upje geeft dat het tijd is een rondje koffie voor collega's te halen. Van de eigen koffiegroep, want je vormt met een clubje nabije collega's een clubje. Leuk he?
Nee, niet eens, er is geen Douwe Egberts bij nodig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
O... Oké. Sluikreclame bedoel je?
quote:Douwe Egberts Koffiemanager
Een extra manager in je team 100% verantwoordelijk voor het managen van de koffiewensen. Wat moet erin en wie gaat er halen? Ideaal! Ben jij altijd de klos met koffie halen? Wat dronk Mark Kramer ook al weer in zijn koffie? Heb trek in koffie maar wie wil er nog meer? De koffiemanager is Douwe Egberts oplossing. Het is een klein programmaatje voor op het werk dat er voor zorgt dat jij en je collega's precies de juiste koffie voor elkaar halen. Het draait ongemerkt op de achtergrond van je PC, verzamelt koffie wensen en wijst aan wie van de collega's aan de beurt is een rondje koffie te bezorgen. En natuurlijk presenteert ook de Koffiemanager - zoals iedere manager – de resultaten in flitsende grafieken.
Net als slijm van een kutje, R_ON?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:27 schreef R_ON het volgende:
Als je je vinger in een kopje steekt waar net Senseo in gezeten heeft, en je smeert dat schuimlaagje uit voelt dat als slijm. Net ontdekt.
Hìer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:20 schreef Zina het volgende:
Oh, híer zijn al die rare mensen te vinden.
Nu wil JAM vast geen kindjes meer met me maken.quote:
Nietus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:22 schreef JAM het volgende:
Zina, pope wil met je zoenen.
JAM maakt kennis met mensen door tegen hun been op te rijden. Gewoon héél hard schoppen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:38 schreef Zina het volgende:
Oh, wacht eens even. JAM is een SLET?
Nu, wat is dat nu weer voor een onvertogen praat! Ik werp deze opmerking verre van mij!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
JAM maakt kennis met mensen door tegen hun been op te rijden. Gewoon héél hard schoppen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:00 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Waarom hebben wij álle drie pretentieuze signatures?
Dat kan je van de hand werpen, op fok.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:58 schreef JAM het volgende:
[..]
Nu, wat is dat nu weer voor een onvertogen praat! Ik werp deze opmerking verre van mij!.
Ik denk dat jij een stukje prediker hebt staan, klopt dat?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:02 schreef JAM het volgende:
Ik heb er een jaar lang: 'Sometimes they thought of sobriety and sex, then they got drunk again and masturbated on their sofas.', laten staan. Het was tijd voor iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |