Nee, alles is mooi.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Oke, dat had ik niet begrepen. Wat een kutdag, nietwaar, broer?
Teveel voor één mensenleven, Z.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:36 schreef Z het volgende:
Hoeveel Aziatische meisjes zouden er wel niet op deze aardkloot rondlopen?
Valencia.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Waar is de reis deze keer naar toe geweest k_man?
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:48 schreef sigme het volgende:
Automatic_Rock, ik heb de Kousbroekjes opgehaald, en de stukken gevonden die ik bedoelde, in Anathema's 4, De waanzin aan de macht. Ik zal pogen eerdaags de twee stukken-of de relevante delen eruit- over te typen, maar het zijn nogal lappen.
Graag gedaan hoor, het was geen moeite.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:. Kuttopic. Bedankt, sigme.
Nou lees ik wel eens mee, potsemaker, en er komen zelden vrimden af op langzaampraattopics. Die vaak zeer wisselend van tempo zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:03 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Deze. Die titel.. Daar komt nog geen hond op af.
Irrelevant. Dan open je een concurrent, vraagt de dienstdoende mot om een titelwijziging of gaat klaaglijk het topic volschrijven, schop een rel of roep wat vriendjes. Ongedaan maken is geen optie, dus commentaar op wat geweest is, is irrelevant.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:12 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Irrleveant. Ook nietvrimden motten dit soort titels niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |