Ik ben de broer van Lienekien. Hoi.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:40 schreef dwerg het volgende:
Zeg JAM, is die R_ON je jonge neefje?
Ah, je bent geweest! En wat vond je van Valencia?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:19 schreef k_man het volgende:
Het bezoek aan Valencia was ter ontspanning, maar dit complex was een belangrijke reden:
[afbeelding]
Les Nits zegt me niks, La Lola was dicht toen ik er wilde lunchen (verkeerde info in de Lonely Planet) en bij Mattilda heb ik inderdaad gedineerd. Wat bepaald niet tegenviel.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je nog in een noemenswaardig restaurant gegeten? (Les Nits, Mathilde, La Lola?)
Je hebt vast niet het minste benul van wat waarlijke esthetiek behelst, dus ga je er nou geen mening over aanmeten.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Storende elementen. Klinkt als iemand zonder gevoel voor waarlijke esthetiek.
Tsk. Alsof ik met jou (*snuift minachtend*), met jou überhaupt een discussie over esthetiek aan zou gaan. Ik ga me niet tot dat niveau verlagen, dank je.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Mijn onderbouwing was zwak, maar sterker dan de jouwe.
Oh, Mattildaquote:Op maandag 26 februari 2007 21:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Les Nits zegt me niks, La Lola was dicht toen ik er wilde lunchen (verkeerde info in de Lonely Planet) en bij Mattilda heb ik inderdaad gedineerd. Wat bepaald niet tegenviel.Overigens een geluk dat ik daar terecht kon. Op zaterdagavond, zonder reservering. Toen ik eenmaal zat werd de een na de ander weggestuurd.
Wel verdomme! Die kraan staat er nog steeds!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Bij het Ciudad de las Artes y las Sciencias staat er ook altijd wel iets vervelends in de weg, zoals een kraan:
Mercado Central heb ik niet van binnen gezien. Ik was er te laat.quote:
Jep.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:05 schreef k_man het volgende:
Oh wacht, die koepel is ook Mercado Central?
Nee! Ik wist niet eens dat dat kon!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:07 schreef k_man het volgende:
Trouwens, Claudia, op jouw foto is het 'oog' van de Hémisphere open. Heb je het ook dicht gezien? Of bewegend?
Dat kan. Ik heb het alleen dicht gezien.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee! Ik wist niet eens dat dat kon!
Ik heb ook eerlijk gezegd niet zoveel aandacht aan dat gebouw besteed. Ik was te zeer onder de indruk van het gebouw daarachter.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat kan. Ik heb het alleen dicht gezien.
Dat heb ik ook in Mattilda gegeten.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:44 schreef k_man het volgende:
Ik heb overigens foie gras gegeten. Maakt me dat een nog grotere eikel?
Absoluut. Eigenlijk was alles bij Mattilda erg lekker.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat heb ik ook in Mattilda gegeten.![]()
Was écht lekker.![]()
![]()
1. Ik gun het mijn collega's niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:44 schreef Lienekien het volgende:
Traktaties op het werk, wat vind je daarvan?
Nou ja, ik ben best beschaafd, zo nu en dan zelfs sociaal. Ik handel dat vriendelijk en beleefd af, dus ja. Ik feliciteer en drink een kopje koffie maar ook geen seconde langer dan de gangbare mores eisen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:48 schreef Lienekien het volgende:
Maar hoe ga je ermee om? Feliciteer je je collega, drink je even gezellig een kopje koffie mee, etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |