Seksuele voorlichting gaat alleen maar over de daad?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat wordt er dan precies genezen tijdens de Daad?
Ja.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Seksuele voorlichting gaat alleen maar over de daad?
Ja, en daar hangt ook wel iets medisch mee samen.quote:
Nee, ik heb een ruimere opvatting van 'seksuele voorlichting'.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:34 schreef Lienekien het volgende:
Hebben jullie nou echt zo'n enge definitie van medisch en geneeskundig?
Ik had het dan ook over seksuele voorlichting.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:35 schreef Gellius het volgende:
Ja, goed, er kān een medische situatie uit seks ontstaan. Maar dat maakt seks nog niet 'medisch'. Er is op teevee ook wel 'ns een operatie te zien, maar dat maakt van mijn teeveegids nog geen 'medisch dossier'.
Ik ken hem alleen maar van zijn medische boeken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:36 schreef sigme het volgende:
Nee, maar Wolffers is wel medicus, doch geen medisch schrijver. Niet in z'n romans, in elk geval.
Dat weet ik wel. Jij vindt dat seksuele voorlichting 'medisch' is. Ik zeg dat er hoogstens een medisch aspect is. Is het water hier laag genoeg voor de spijkers of zullen we een eindje verderop gaan kijken nog?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over seksuele voorlichting.
Neem me nou niet kwalijk, maar wie begon met die spijkers te zoeken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:38 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Jij vindt dat seksuele voorlichting 'medisch' is. Ik zeg dat er hoogstens een medisch aspect is. Is het water hier laag genoeg voor de spijkers of zullen we een eindje verderop gaan kijken nog?
En hap!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Neem me nou niet kwalijk, maar wie begon met die spijkers te zoeken.
Ik ken 'm van Vies is lekker, en daar is weinig medisch aan. Wel veel seks. Of voorlichting, zo je wil.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen maar van zijn medische boeken.
Sigme is dat stadium nog niet helemaal voorbij. Maar hij post ook regelmatig in POL, dus...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:47 schreef Gellius het volgende:
We bespreken hier nu ook al het moyenne van bekende schrijversechtparen?
Ben jij dat stadium nou nog niet voorbij Gellius?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:22 schreef Gellius het volgende:
[..]
Raar woord trouwens: "genezen".
Genezen.
Genezen.
Genezen.
Genezen.
Raar.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Sigme is dat stadium nog niet helemaal voorbij. Maar hij post ook regelmatig in POL, dus...
Zijn naam is een anagram van die fase.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:51 schreef Lienekien het volgende:
Welk stadium kan jij maar niet voorbij geraken, Pope?
Het stadium van de absurde held.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:51 schreef Lienekien het volgende:
Welk stadium kan jij maar niet voorbij geraken, Pope?
Hihi-haha-hoehoe!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zijn naam is een anagram van die fase.
We zullen het maar niet hebben over een anagram van jouw usernaam.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zijn naam is een anagram van die fase.
Geilsul?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We zullen het maar niet hebben over een anagram van jouw usernaam.
Bedenk zelf eens iets.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:01 schreef JAM het volgende:
Ik vind Sieg Lul toch mooier dan Sullige.
Ja, ik ben de enige hier die hapt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:04 schreef Gellius het volgende:
[..]
Gelukkig ken je jezelf zo te zien een stuk beter dan je mij kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |