Maar natuurlijk. Graag. Als, dan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mag ik dan ook weer het juiste nummer er neer zetten??
Ja:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Iemand die nog meer spreekwoorden kent die met water of varen te maken hebben?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat staat als een paal boven water!![]()
Dit roept warme herinneringen op aan onze zeilvakantie toen we elkaar de godganse dag bestookten met dit soort uitdrukkingenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Iemand die nog meer spreekwoorden kent die met water of varen te maken hebben?
Dan zijn er te veel vervelende mensen. Maar goed, die zijn er - zoals ik zelf ook al opmerkte - eigenlijk elke dag.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:25 schreef Gellius het volgende:
Wat is er nu weer met de Albert Cuyp op zaterdag?
Nicequote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 03:11 schreef broer het volgende:
Nou, 'aardig' zou ik dat dan weer niet willen noemen.
Yo Broquote:Op zondag 25 februari 2007 03:35 schreef broer het volgende:
Oké. Later.
Wat een onzin. Als zelfs daar teveel vervelende mensen zijn, hoef je jezelf in ieder geval in geheel centrum al niet meer te begeven.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:40 schreef broer het volgende:
[..]
Dan zijn er te veel vervelende mensen. Maar goed, die zijn er - zoals ik zelf ook al opmerkte - eigenlijk elke dag.
Ik was vannacht al tot inkeer gekomen.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:12 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat een onzin. Als zelfs daar teveel vervelende mensen zijn, hoef je jezelf in ieder geval in geheel centrum al niet meer te begeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |