Nooit doen! Wat nou als je garantie moet claimen? Gewoon geduld hebben en hem straks in Nederland halen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:40 schreef Genverbrander het volgende:
Vervolg op:
De Apple iPhone, een nieuwe revolutie
De Apple iPhone, een nieuwe revolutie #2
[afbeelding]
Presentatie
Eind 2007 in Europa te koop, maar ik wil m graag al wat eerder. Weet iemand wat over bestellen uit de VS oid?
Geduld??!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nooit doen! Wat nou als je garantie moet claimen? Gewoon geduld hebben en hem straks in Nederland halen.
Bestel hem maar in Amerika dan.quote:
Ik zie het probleem niet zo. Dat kost je dan alleen wat extra tijd en geld. Hij heeft het er blijkbaar voor over. Jij bent daar te gierig en ongeduldig voorquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bestel hem maar in Amerika dan.
Maar ik ga je wel vierkant uitlachen als mijn eventuele iPhone kapot gaat en ik 2,5 km hoef te fietsen, terwijl jij dat ding naar Amerika laat verschepen
Moet je rumoursites even in de gaten houden en natuurlijk die van Apple. Maar....als ik het goed heb gelezen ergens dan zou de iPhone USA heel anders werken dan de Europese versie. Of wil je de iPhone alleen maar hebben om er mee te patsen en verder aan en uit te zetten. Bellen wil je er toch mee kunnen doen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:40 schreef Genverbrander het volgende:
Vervolg op:
De Apple iPhone, een nieuwe revolutie
De Apple iPhone, een nieuwe revolutie #2
[[url=http://images.apple.com/iphone/images/indexhero20070109.jpg]afbeelding][/url]
Presentatie
Eind 2007 in Europa te koop, maar ik wil m graag al wat eerder. Weet iemand wat over bestellen uit de VS oid?
Zie Apple iPhone #3quote:Op maandag 28 mei 2007 17:35 schreef sanni het volgende:
[..]
Moet je rumoursites even in de gaten houden en natuurlijk die van Apple. Maar....als ik het goed heb gelezen ergens dan zou de iPhone USA heel anders werken dan de Europese versie. Of wil je de iPhone alleen maar hebben om er mee te patsen en verder aan en uit te zetten. Bellen wil je er toch mee kunnen doen?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:49 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb ook de PSP uit wokkie wokkie land gehaald
watquote:
Hij vond jouw komisch bedoelde zin grappig en nu reageer je alsof je het niet zo bedoeld had.quote:
oh okequote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:40 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Hij vond jouw komisch bedoelde zin grappig en nu reageer je alsof je het niet zo bedoeld had.
Blijkbaar heb je er dus een speciaal tweejarig abonnement voor nodig.quote:Apple: verkoop iPhone begint op 29 juni
door onze redactie
AMSTERDAM - Apple begint vrijdag 29 juni met de verkoop van de iPhone in de Verenigde Staten. Apple maakte deze datum gisteren bekend door middel van drie televisie-commercials in de VS waarin het grote touchscreen te zien viel en waarin verder aandacht werd geschonken aan de mogelijkheid om videofilmpjes en foto’s te bekijken en muziek te beluisteren.
Op de website van Apple zijn deze reclame filmpjes eveneens te zien. De verkoopstart betreft de verkoop van de iPhone in Amerika. Ook in europa en Japan zal de iPhone binnenkort op de markt komen, zo verwachten de insiders, maar daarvoor zijn nog geen introductiedata bekend.
De iPhone zal voorlopig in twee versies verkrijgbaar zijn: met hetzij 4 gigabytes, hetzij 8 gigabytes flash geheugen aan boord.
Afhankelijk van de hoeveelheid geheugen aan boord gaat de iPhone tussen de 500 en de 600 dollar kosten. De iPhone zal zowel online als via de winkels van Apple en AT&T, dat als enige service provider een exclusief twee-jarig contract heeft afgesloten met Apple worden verkocht.
AT&T heeft een tweejarig exclusief contractquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:24 schreef Genverbrander het volgende:
http://www.telegraaf.nl/digitaal/64925871/Apple:_verkoop_iPhone_begint_op_29_juni.html?p=23,1
[..]
Blijkbaar heb je er dus een speciaal tweejarig abonnement voor nodig.![]()
![]()
volgens de tv add heb je 2 jaar contract met at&t nodigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:44 schreef ook_gek het volgende:
zal dat ding gesimlockt zijn
hey daar heb je een goed punt! ik heb inderdaad nog geen foto gezien waar je hem kan open makenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:47 schreef Matty___ het volgende:
[..]
volgens de tv add heb je 2 jaar contract met at&t nodig
zal in europa wel vodafone worden dus ja.
Ik verwacht namelijk dat je de simkaart niet kunt vervangen omdat het een geheel is zoals een ipod.
zit niet echt op een 2jaar abo van vodafone te wachten EN dan nog eens 400 euro voor een telefoon.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey daar heb je een goed punt! ik heb inderdaad nog geen foto gezien waar je hem kan open maken![]()
hehe nee dat niet maar je kan zelf je provider kiezen, zelf het geheugen uitbreiden en er zitten normale toetsen opquote:
In België wordt niet met gesimlockte telefoons gewerkt...dus zal hij wel vrij te koop aangeboden worden...durf me dan alleen niet over de prijs uit te sprekenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:58 schreef Matty___ het volgende:
[..]
zit niet echt op een 2jaar abo van vodafone te wachten EN dan nog eens 400 euro voor een telefoon.
kan dan net zo goed voor de N95 gaan. Kan net zoveel
Of de iPhone wordt daar niet verkocht.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:17 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
In België wordt niet met gesimlockte telefoons gewerkt...dus zal hij wel vrij te koop aangeboden worden...durf me dan alleen niet over de prijs uit te spreken
http://tweakers.net/nieuw(...)-details-iPhone.htmlquote:In de teksten van de scans worden zowel de features als de tekortkomingen van de iPhone behandeld. Zo wordt er vermeld dat de telefoon over een trilfunctie zal beschikken, en dat er een gesprek kan worden gevoerd terwijl er via wifi gebrowsd wordt. Het e-mailen van video's en plaatjes zal ook mogelijk zijn; ondersteuning voor mms lijkt echter te ontbreken, evenals support voor gps en TeleNav. Ook zou het volgens het handboek niet mogelijk zijn om te chatten met andere instant-messaginggebruikers. De iPhone kan met behulp van iTunes gesynchroniseerd worden met het adresboek op de Mac of met Outlook of Outlook Express op de pc.
Verder wordt gemeld dat het geheugen niet uitgebreid kan worden, dat de accu niet verwisseld kan worden en dat de iPhone sommige 3g-protocollen niet ondersteunt. Als reactie op het commentaar dat 8GB schijfruimte niet genoeg zou zijn, gaf Apple het advies om 'onnodige' data in iTunes opgeslagen te laten totdat het echt nodig is. Ook zouden er al klachten zijn over het onscreen-keyboard; mensen zouden liever een echt toetsenbord zien.
En daar betaal je meer dan 500 euro voor...quote:Ook zou het volgens het handboek niet mogelijk zijn om te chatten met andere instant-messaginggebruikers.
Ik zil best wel zo'n pennetje a la nintendo DS gebruikenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:48 schreef Sanderrrr het volgende:
Ziet er wel echt vet uit maar of dat nou fijn werkt met een SMSje typen... Heb je wel kleine vingers nodig lijkt me.
En dat ben ik 24/7quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:10 schreef Genverbrander het volgende:
Sja voor bedieningsgemak hoef je de iPhone niet te kopen...
wel voor geilheid.
Laat het aub KPN wordenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:36 schreef sanni het volgende:
en als het KPN wordt dan word ik gek
Ik hoop juist zó van niet. Daar heb ik amper bereik mee. Het liefst KPN. Ik wacht overigens nog een poosje met aanschaffen, eerst maar eens ff aankijken of 't wat is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:32 schreef Tomasso het volgende:
Hopen dan dat het hier in combinatie met Orange wordt gedaan
Die is nog meer overrated dan de iPhone.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:12 schreef CoT het volgende:
Nothing beats the Nokia N95, die ik heb
Erg coole phone
Ik verwacht dat juist Vodafone de rechten krijgt. Die hebben een iets wijder bereik in Europa dan T-Mobile. En dan kan ik mooi m'n abonnement verlengen samen met deze heerlijke telefoonquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ik verwacht persoonlijk zelf T-Mobile voor Europa. Vodafone gaat er net naast grijpen.
En dat er mensen KPN of Orange durven te suggereren
Dat wist je nog niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:22 schreef Genverbrander het volgende:
De iPhone wordt verkocht in 4GB ($500) en 8GB ($600). Geheugen uitbreiden kan niet. Ik vind zelfs 8GB nog erg weinig.
de nano heeft zelfde geheugen en dat verkoopt toch ook als een gek. Dus dat mag geen probleem zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:22 schreef Genverbrander het volgende:
De iPhone wordt verkocht in 4GB ($500) en 8GB ($600). Geheugen uitbreiden kan niet. Ik vind zelfs 8GB nog erg weinig.![]()
Misschien toch maar even wachten op de volgende uitgave.
En die kost ook 500-600 USD?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de nano heeft zelfde geheugen en dat verkoopt toch ook als een gek. Dus dat mag geen probleem zijn
Kan je met een Nano bellen danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En die kost ook 500-600 USD?
Moeilijk he, dingen in perspectief zienWanneer mensen niet zoveel waarde hechten aan de featurephone-trekjes van de iPhone, maar wel op draagbaarheid en muziek, dan geef je gewoon 5x minder uit aan een iPod Nano. Zit je ook niet vast aan dat tweejarig contract bij AT&T.
helemaal nergens op. De mensen die dat apparaat kopen, maken een heel andere prijs/kwaliteit afweging dan met de iPhone, waarvan het geheugen er slechts een is.quote:de nano heeft zelfde geheugen en dat verkoopt toch ook als een gek. Dus dat mag geen probleem zijn
Het gaat puur om de groote van de ruimte van de nano en de iphone. Trouwens reken anders even de prijs van een losse telefoon met zo goed als de zelfde specs en de nano 4GB bij elkaar op. En kijk dan of die iphone nog zo duur is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
Precies. En daarom slaat je vergelijking met:
[..]
helemaal nergens op. De mensen die dat apparaat kopen, maken een heel andere prijs/kwaliteit afweging dan met de iPhone, waarvan het geheugen er slechts een is.
Net zoiets als: "een ferrari met een 1.6 dieselmotor gaat ook goed verkopen, want de Opel Vectra met 1.6 dieselmotor verkoopt ook goed." Ja, en dan hebben we het inderdaad hier nog niet eens over de prijs gehad.![]()
Is ook veel geld natuurlijk. Vergeet het tweejarig contract bij AT&T niet, met bijbehorende datakosten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Hmmm... Beetje teleurstellend. Dan vind ik die 500 dollar ook teveel geld voor zo'n gadget. Hoewel ik nu wel met het dilemma zit dat ik én een nieuwe telefoon nodig heb, én een MP3 speler wil.
Nee ik denk niet dat je aan een contract met AT&T vast zit als je het ding gewoon in de Apple Store koopt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is ook veel geld natuurlijk. Vergeet het tweejarig contract bij AT&T niet, met bijbehorende datakosten.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar volgens mij is dit toch niet zoquote:Op zondag 24 juni 2007 11:35 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat je aan een contract met AT&T vast zit als je het ding gewoon in de Apple Store koopt.AT&T mag als enige het ding verkopen in combinatie met een abonnement, maar Apple zal de iPhone neem ik aan toch ook zelf verkopen (simlockvrij), zeker omdat ze het ook presenteren als de nieuwe iPod.
Da's leuk, maar de iPhone zit zo diep in het AT&T netwerk geintegreerd vooralsnog (denk aan visual voicemail) dat dat een no-go is. Alle eerste generatie iPhones gaan exclusief op het AT&T-netwerk draaien.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:35 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat je aan een contract met AT&T vast zit als je het ding gewoon in de Apple Store koopt.AT&T mag als enige het ding verkopen in combinatie met een abonnement, maar Apple zal de iPhone neem ik aan toch ook zelf verkopen (simlockvrij), zeker omdat ze het ook presenteren als de nieuwe iPod.
Ik vind het juist grappig dat mensen het veel moeilijker maken dan het is.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's leuk, maar de iPhone zit zo diep in het AT&T netwerk geintegreerd vooralsnog (denk aan visual voicemail) dat dat een no-go is. Alle eerste generatie iPhones gaan exclusief op het AT&T-netwerk draaien.
Wel grappig dat mensen opeens hun eigen regels gaan verzinnen en hopen op het meest positieve voor hun.
Dit is een grap... 600 euro exclusief abonnementskosten.quote:
http://macwereld.nl/nieuw(...)onder_att_abonnementquote:iPhone doet niets zonder AT&T abonnement
iPhone donderdag, 28 juni 2007 07:08
van de hoe-zit-dat-en-waarom redactie.
David Pogue heeft veelgestelde vragen beantwoord over Apple's iPhone die vrijdag op de markt komt in de VS. Het toestel blijkt niets te doen zonder AT&T abonnement.
Degenen die dachten een iPhone te kopen om hem uitsluitend voor de iPod- en internetgedeelten te gebruiken komt bedrogen uit: deze mogelijkheden zijn uitgeschakeld als er geen geldig AT&T abonnement is geactiveerd op het toestel.
SIM kaart
De SIM-kaart in het toestel is wel te vervangen, maar dit moet per sé een AT&T SIM kaart zijn. SIM kaarten uit andere landen werken ook niet. Het importeren van het toestel uit de VS is dus niet aan te raden.
iPod
De ingebouwde widescreen iPod heeft niet alle mogelijkheden die men zou verwachten. Er kunnen géén iPod games worden geïnstalleerd op de iPhone en het toestel heeft geen disk-mode.
Ook kan iTunes muziek niet als ringtone worden gebruikt. Sterker nog, er kunnen momenteel helemaal geen eigen ringtones worden geïnstalleerd.
Bluetooth en WiFi
De iPhone kan alleen worden gesynchroniseerd via USB, niet via BlueTooth of WiFi.
Via Blue Tooth kunnen handsfree-sets of headsets worden aangesloten, inclusief die van Apple zelf die volgende maand uitkomt.
Het toestel kan niet als modem worden gebruikt door het via BlueTooth aan een laptop te verbinden, zoals gebruikelijk is bij veel andere mobiele toestellen.
Meer antwoorden op veelgestelde vragen zijn te vinden op NYTimes.com.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:51 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
http://macwereld.nl/nieuw(...)onder_att_abonnement
Triest nieuwsquote:Ook kan iTunes muziek niet als ringtone worden gebruikt. Sterker nog, er kunnen momenteel helemaal geen eigen ringtones worden geïnstalleerd.
Bluetooth en WiFi
De iPhone kan alleen worden gesynchroniseerd via USB, niet via BlueTooth of WiFi.
et toestel kan niet als modem worden gebruikt door het via BlueTooth aan een laptop te verbinden, zoals gebruikelijk is bij veel andere mobiele toestellen.
nah weet niet, blijkbaar verwachten ze dat het apparaat zo hip en cool wordt gevonden dat mensen massaal over alle nadelen (exckusiviteit, prijs, kinderziektes) heen springen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:03 schreef Lightning_NL het volgende:
Gedoemd te mislukken dus.
De iPhone wordt niet gemount als USB-harde schijf. Das is een nadeel, maar heeft ook voordelen:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:03 schreef sander89 het volgende:
Je moet ook nog is betalen voor je muziek die je er wil op zeten ofniet? Ook kan je heb niet als een usb stick gebruiken zeg maar, als je bestand naar vrienden toe moet nemen ofzo.
Het meest innovatieve bedrijf ter wereld doet natuurlijk geen onderzoek voor ze zoiets op de markt brengen hequote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:03 schreef Lightning_NL het volgende:
Gedoemd te mislukken dus.
Apple verkoopt wel meer dan alleen een telefoon.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:53 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat is er eigenlijk precies zo innovatief aan Apple???????? Helemaal niks lijkt mij. Het is gewoon een dure telefoon. Meer ook niet.
Lekker subjectief allemaal.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:23 schreef Lightning_NL het volgende:
Hahaha, wat een trieste vergelijking die je daar maakt. Dat slaat echt NERGENS opKom op zeg
Ja, Apple verkoopt ook computers en laptops die onhandig zijn maar oh zo 'trendy'
, veel te dure MP3 spelers, en kutsoftware.
Op een beetje tech forum was hij al lang weg gemodereerd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:42 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Lekker subjectief allemaal.
Wat is er onhandig aan die laptops en computers trouwens?
Welke kutsoftware? Nee dit is een hele inzichtvolle reactie.
Was op zich geen slechte zaak geweest.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Op een beetje tech forum was hij al lang weg gemodereerd.
Mac's zijn verre van onhandig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:23 schreef Lightning_NL het volgende:
Hahaha, wat een trieste vergelijking die je daar maakt. Dat slaat echt NERGENS opKom op zeg
Ja, Apple verkoopt ook computers en laptops die onhandig zijn maar oh zo 'trendy'
, veel te dure MP3 spelers, en kutsoftware.
dat ding komt pas rond kerst of later dus dat ga je niet halenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:02 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil hem ook.
Ik kan ws in oktober m'n Vodafone-contract verlengen, dan wil ik hem eigk wel gratis erbij als gadget
denk dat je gratis wel kunt vergetenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:02 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil hem ook.
Ik kan ws in oktober m'n Vodafone-contract verlengen, dan wil ik hem eigk wel gratis erbij als gadget
het valt me nog niet tegen. Dat glas wat erin zit is toch steviger dan ik had gedachtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://www.pcworld.com/video/id,545-page,1-bid,0/video.html![]()
Misschien moet je hem gewoon niet laten vallenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:46 schreef Matty___ het volgende:
http://manuals.info.apple.com/en/iPhone_User_Guide.pdf
het manual voor de liefhebbers
maar het lijkt erop dat je de simcard wel kunt vervangen.
edit:
het display is uit echt glas gemaakt. dus een keer laten vallen en je hebt grote kans dat die stuk is
maar toch kan het gebeuren en als mijn 6210 valt dan hoef ik me nergens druk om te maken omdat ik weet dat die het gewoon nog doet.. maar zie mijn post hier bovenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Misschien moet je hem gewoon niet laten vallen.
Dat klopt van geen kant.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:29 schreef Wookets het volgende:
http://www.dapreview.net/comment.php?comment.news.3995 is een mooie concurent voor de iphone. Kwa specificaties en prijs lijkt het me een stuk beter.
quote:Official word from China is that the Meizu MiniOne (AKA, M8, the original iPhone killer) is expected to go up for sale in early 2008. While the final specs and price have still not been confirmed, that hasn't stopped importers from listing the 16GB version of the 3G MiniOne for $988.50 and a claimed "in stock" date of December 7th -- a date which may live in infamy (again) if true.
Verdomme wat pijnlijk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://www.pcworld.com/video/id,545-page,1-bid,0/video.html![]()
Daar kunnen toch ook barsten in het scherm komenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:21 schreef Matty___ het volgende:
[..]
maar toch kan het gebeuren en als mijn 6210 valt dan hoef ik me nergens druk om te maken omdat ik weet dat die het gewoon nog doet.. maar zie mijn post hier boven
De user experience, niet meer en minder.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:53 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat is er eigenlijk precies zo innovatief aan Apple???????? Helemaal niks lijkt mij. Het is gewoon een dure telefoon. Meer ook niet.
dat wel maar maar ik bedoelde het glas aan de buitenkant.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daar kunnen toch ook barsten in het scherm komen?
http://www.newswireless.net/index.cfm/article/3466quote:A new 3G (European) version of the iPhone will be launched Monday in the UK by Apple - in a join promotion with Vodafone, T-Mobile of Germany, and Carphone Warehouse. It should answer the disappointment with the US version of the iPhone which has been widely slammed for its poor performance as a phone.
Dat, en het feit dat bij Apple die user experience niet ophoud buiten het apparaat zelf. Kijk maar eens naar het introductiefilmpje over 'activatie' op de Apple site. Je kunt je abo gewoon op je gemak thuis uitzoeken, zonder hijgende verkoper in je nek die je aanraad toch maar een abotje hoger te nemen enzo. ik zou het erg fijn vinden als andere fabrikanten dat van Apple gaan overnemenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:45 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
De user experience, niet meer en minder.
De specs zijn niet fantastisch, er zijn zat andere telefoons die hetzelfde of meer kunnen. Het grote verschil is dat deze telefoon niet sucked.
Gratis?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:02 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil hem ook.
In de VS is toestelkorting bij nieuwe modellen zeldzaam en zijn abonnementen vaak duurder. Laatst een berekening gezien dat de Motorola Q over twee jaar gezien nog duurder was dan de iPhone.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:46 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Gratis?
In de VS kost hij minstens 500 euro met een abonnement van 50 dollar voor 2 jaar.
Dus dat gratis kan je wel vergeten.
Worden wel gewoon kortingen gegeven op mobiele telefoons hoor in de VS. Nokia N-series bijvoorbeeld. Maar dan moeten het wel US telefoons zijn. Dus met bijvoorbeeld US 3G (das anders dan hier). Of met dat CDMA systeem.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In de VS is toestelkorting bij nieuwe modellen zeldzaam en zijn abonnementen vaak duurder. Laatst een berekening gezien dat de Motorola Q over twee jaar gezien nog duurder was dan de iPhone.
Overigens denk ik ook niet dat de iPhone van het begin af aan gratis te krijgen is, maar een beetje korting kan er heus wel in zitten.
De youtube knopquote:Op maandag 4 juni 2007 23:49 schreef Kantar het volgende:
Ik lees net dat mensen met te veel vrije tijd ontdekt hebben dat er blijkbaar een nieuwe app op de iPhone zit. In de (oude) promopics zag je namelijk dat er 11 icoontjes in het basismenu waren, en in de ads zijn de laatste 4 blijkbaar allemaal een plekje opgeschoven, en is er dus waarschijnlijk een extra icoontje erbij gekomen.
PROMO:
[afbeelding]
AD:
[afbeelding]
Thoughts?![]()
Goh, komt er ook eentje 26 dagen later aanzetten...quote:
Aangekondigd is dat dat eind dit jaar zal zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:05 schreef dvdfreak het volgende:
wannneer komt ie Europa
Ja, de iPhone slaat in als een bom vanwege zijn status. Niet zijn geweldige specs. Iedereen weet wel dat al die mensen een Ipod kopen omdat het "stoer" is... ookal geven ze toe dat de oortjes ontiegelijk slecht zijn blijven ze gewn dezelfde oortjes dragen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het meest innovatieve bedrijf ter wereld doet natuurlijk geen onderzoek voor ze zoiets op de markt brengen he![]()
De iPhone slaat nu al in als een bom!
ja voor deze specs en prijs denk ik echt niet dat ie veel verkocht zal worden.. ze hadden het veel anders moeten aanpakken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:04 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Hmm.. in het begin vond ik dit wel een grappig telefoontje, maar eigenlijk is het maar een flutding.
Die specs zijn echt jaren 70, en om de telefoon dan tóch te kopen "omdat het een apple" is, dan ben je werkelijk debiel.
Als ze er nu een beetje nieuwere technologie ingestopt hadden (bijvoorbeeld een leuke GPS, memorykaartje, betere camera, AD2P), dan had ik er nog best die prijs voor over. Maar nu is het inderdaad gewoon te duur voor iets waar je niet zoveel aan hebt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:08 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
ja voor deze specs en prijs denk ik echt niet dat ie veel verkocht zal worden.. ze hadden het veel anders moeten aanpakken.
gefixtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:12 schreef nietzman het volgende:
Specs..
Kom op, waar het om gaat is porno het merk.
Als je serieus deze telefoon gaat kopen voor porno te kijken, ben je echt een kansloze en trieste gozer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:31 schreef nietzman het volgende:
"Oh getsie, merk"-huilies....
Wat een onzin zeg. Noem mij één andere pornotelefoon.
Ik bedoelde minder vaak dan hier. Gratis toestellen zie je echt niet zo vaak daar. En die extra minuten worden gecompenseerd door het feit dat je in Amerika ook moet betalen als je gebeld wordt. Dat goedkoopste iPhone abonnement (en AT&T's goedkoopste, trouwens) bied al 450 minuten gesprekstijd per maand, op die gratis minuten na. Dat is een stuk meer dan het goedkoopste abo van een gemiddelde nederlandse aanbieder, die beginnen bij 100 of 50 of zo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:59 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Worden wel gewoon kortingen gegeven op mobiele telefoons hoor in de VS. Nokia N-series bijvoorbeeld. Maar dan moeten het wel US telefoons zijn. Dus met bijvoorbeeld US 3G (das anders dan hier). Of met dat CDMA systeem.
Abonnementen zijn ook niet zo erg duur daar, dat valt me juist altijd op. Vaak ontzettend veel smsjes en vrije minuten erbij.
Zoals gezegd moet je 300 minuten daar niet vergelijken met 300 minuten hier. Als AT&T al niet eens een 300 minuten abonnement aanbied, wil dat wel wat zeggenquote:39 dollar (let op er gaat 30% vanaf om het in Euro's te krijgen) voor ongelimiteerd bellen in het weekend/nacht en 300 belminuten daarbuiten. Dat ga je hier niet vinden.
Telfort Unlimited is 18,50 voor onbeperkt bellen naar ALLE vaste en telfort mobiele nummers, en zelfs dat was in de praktijk duurder dan het samenbellen abo dat ik nu nog heb.quote:edit
Het is zelfs nog mooier, onbeperkt bellen naar een aantal nummers die je vaak belt. Gewoon de hele week door.
Het kost zelfs maar 30 dollar als je dat er dus niet bij wilt. Echt absurd goedkoop.
Die telefoon is porno, brainiac.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:33 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Als je serieus deze telefoon gaat kopen voor porno te kijken, ben je echt een kansloze en trieste gozer.
Dat is echt een baggerding, ik heb zelf de N80 en das hetzelfde verhaal.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:00 schreef Lightning_NL het volgende:
Als de hype voorbij is en niemand dat ding nog wil hebben
Waarom is men niet meer geinteresseerd in zoiets als de Nokia N95?
Volgens mij klopt jou quote van geen kant lees http://www.meizume.com/showthread.php?t=2363 maar ffquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat klopt van geen kant.
[..]
Het is niet 39 dollar min 30%. Zo werkt het dus niet. Dat de dollar toevallig erg goedkoop is omgerekend naar euro's wil nog niet zeggen dat je zomaar een 39 dollar abo kan gaan vergelijken met een 28 euro abo. En weet je hoeveel belminuten je krijgt bij een Nl telecomboer voor een abo ZONDER telefoon van 30 euro per maand?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:59 schreef ChRoNiC het volgende:
39 dollar (let op er gaat 30% vanaf om het in Euro's te krijgen) voor ongelimiteerd bellen in het weekend/nacht en 300 belminuten daarbuiten. Dat ga je hier niet vinden.
edit
Het is zelfs nog mooier, onbeperkt bellen naar een aantal nummers die je vaak belt. Gewoon de hele week door.
Het kost zelfs maar 30 dollar als je dat er dus niet bij wilt. Echt absurd goedkoop.
Volgens mij info komt ie in december pas in Europa, maar gelijk ook met HSDPA.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:02 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil hem ook.
wat een ongeloofelijk dom wijf.. je mag er maar 2 per persoon kaufen, en dan komt zij aan met 10?K..quote:
Nokia is kut. Apple is tof.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:00 schreef Lightning_NL het volgende:
Als de hype voorbij is en niemand dat ding nog wil hebben
Waarom is men niet meer geinteresseerd in zoiets als de Nokia N95?
*1quote:Op zondag 1 juli 2007 15:22 schreef werkeend het volgende:
[..]
wat een ongeloofelijk dom wijf.. je mag er maar 2 per persoon kaufen, en dan komt zij aan met 10?K..
Idd! Sommige nog lager ook. Heel veel Amerikanen dachten blijkbaar slim te zijn door er eentje te kopen en voor veel door te verkopen...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:15 schreef popolon het volgende:
Op Ebay staan al heel wat iPhones.
Okee, en nu?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:01 schreef PizzaSalami het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/19473/7adef895/index.html.
Kennis van me zat zondag in het vliegtuig terug uit Amerika, zat een Nederlanders naast hem die 'even op en neer was gevlogen' om een iPhone te halen.
Natuurlijk willen we wel pics zien als bewijs.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Ja, dat vroeg ik me ook af. Duur grapje.
Waren echt met 3 personen op een neer gevlogen daarvoor.
Dat gaat lastig worden. Ben toch wel benieuwd naar die gezichten thuis wanneer ze er allemaal achter komen.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Natuurlijk willen we wel pics zien als bewijs.![]()
mwoah, de simlock is bijna gefixt, heb je 'alleen' de at&t abo kosten nog maarquote:Op maandag 2 juli 2007 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, en nu?
1) AT&T contract? Lekker duur roamen hier in Nederland dan.
2) Geen AT&T contract? Lekker dure iBaksteen dan.
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:14 schreef Kassad het volgende:
[..]
mwoah, de simlock is bijna gefixt, heb je 'alleen' de at&t abo kosten nog maar
Specsquote:Op maandag 2 juli 2007 19:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
al blijft het een kut ding natuurlijk qua specs maar nu zijn die amerikanen ook niet veel gewend op dat gebied![]()
je mag toch wel verwachten dat als men zo`n dure telefoon op de markt brengt deze ook iets kan behalve fancy maar nutteloze trucjesquote:Op maandag 2 juli 2007 20:04 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Specs
Alsof alles daar om draait, de PS3 heeft ook geweldige specs, en die verkoopt me toch een partij goed
Een bekende van mij zat in dat vliegtuig, ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat hij dit zou verzinnen.quote:
Het draait om de user experience. Leuk dat je telefoon van alles kan, maar als ie vervolgens super sloom reageert, totaal onlogisch in elkaar zit en ook nog eens vol bugs zit (Series 60 anyone?) erger je je nog blauw aan je telefoon. Een telefoon is een tool, die moet je niet in de weg zitten en dus zo handig mogelijk in gebruik zijn. Een fatsoenlijk werkende telefoon op zich zou 't geld al waard zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je mag toch wel verwachten dat als men zo`n dure telefoon op de markt brengt deze ook iets kan behalve fancy maar nutteloze trucjes
Camera vind ik van prima kwaliteit, enkel in lowlight condities presteert hij wat minder. UMTS gebruik ik niet en in vergelijking met de 690 euro die ik voor mijn P990 heb neergelegd vind ik 515 euro wel meevallen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:21 schreef ThijsThijs het volgende:
De camera is kut, ondersteund nog geen umts en is overprized
Technisch maar niet qua gebruiksvriendelijkheid.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:27 schreef Markster het volgende:
weer zo een apple-hype die nergens over gaat. Er zijn al tig producten die dit prul technisch allang voorbij is.
nu dat de root wachtwoord bekend is zal deze activatie ook niet lang meer stand houden en je dus met de iphone wel kunnen bellen met andere aanbieders(altands dat denk ik dan)quote:Op maandag 2 juli 2007 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, en nu?
1) AT&T contract? Lekker duur roamen hier in Nederland dan.
2) Geen AT&T contract? Lekker dure iBaksteen dan.
![]()
Als het kreng maar een andere SIM kaart accepteert moet dat niet zo heel erg moeilijk zijn, tenzij de IMEI nummers niet geacppeteerd worden, dan wordt het hele verhaal wel erg moeilijk en illegaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:08 schreef tntkiller het volgende:
nu dat de root wachtwoord bekend is zal deze activatie ook niet lang meer stand houden en je dus met de iphone wel kunnen bellen met andere aanbieders(altands dat denk ik dan)
Nee wat een goed werkende telefoon die heb je al vanaf ¤30 en doet wat hij doen moet.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:17 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Het draait om de user experience. Leuk dat je telefoon van alles kan, maar als ie vervolgens super sloom reageert, totaal onlogisch in elkaar zit en ook nog eens vol bugs zit (Series 60 anyone?) erger je je nog blauw aan je telefoon. Een telefoon is een tool, die moet je niet in de weg zitten en dus zo handig mogelijk in gebruik zijn. Een fatsoenlijk werkende telefoon op zich zou 't geld al waard zijn.
een toetsenbord heeft toetsen, een iphone is gewoon een plat scherm dus voel je niet of je goed zit. maar ik denk dat het fijner typen is dan met 10 nummertoetsen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:19 schreef ryan_atwood het volgende:
je kan toch ook blind typen of je toetsenbord?
Een 'goed werkend toestel' van ¤30 ... zoals ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee wat een goed werkende telefoon die heb je al vanaf ¤30 en doet wat hij doen moet.
Geen/Nee/Nee/Duh/Nee.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:36 schreef achterop23 het volgende:
vragen blijven komen:
- Hoe zit het met Navigatie? Komt er een Tomtom versie voor iPhone?
- Kan Safari overweg met elke internetpagina? (Flash/php/javascript)
ja en de 3de generate is nog veel beter zelfs met nog meer functies. Kan je beter op die wachtenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:25 schreef Aasgier het volgende:
Ik wacht wel op de ''the new iphone'' met gps, nog dunner en met nog meer features!
HTC heeft een poging gedaan met de HTC Touch, maar da's niet meer dan een launcher voor Windows, zodra je een app start zit je weer in de onlogische en lelijke windows interface. (die dus ook niet met je vingers te bedienen is).quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:58 schreef achterop23 het volgende:
Op naar de iPhone killer die het wel allemaal kan! (HTC doe je ding)
Sja, kan je tenminste wel alles mee doen wat je wilt. Sommigen vinden dat belangrijk, sommigen vinden het weer belangrijk dat ze geen handleiding nodig hebben bij het gebruik van de telefoon.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:45 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
HTC heeft een poging gedaan met de HTC Touch, maar da's niet meer dan een launcher voor Windows, zodra je een app start zit je weer in de onlogische en lelijke windows interface. (die dus ook niet met je vingers te bedienen is).
Die zit helemaal niet ingebouwd, zit gewoon een gleufje in waar je 'm in moet stoppen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:04 schreef Nairua het volgende:
Ik wil die Iphone eigenlijk louter voor hippe synchronisatie met m'n MacBook applicaties & de Ipod functie. GPS gebruik ik zelden. Alleen die ingebouwde SIM kaart vind ik wel zó debiel...
Maar die gleuf is wel ingebouwd, je moet het apparaat open maken om em te vervangen..quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:04 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Die zit helemaal niet ingebouwd, zit gewoon een gleufje in waar je 'm in moet stoppen.
???quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:31 schreef Kassad het volgende:
[..]
Maar die gleuf is wel ingebouwd, je moet het apparaat open maken om em te vervangen..
http://www.anandtech.com/printarticle.aspx?i=3026quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:42 schreef ChOas het volgende:
Hoe kom je er in godsnaam bij dat je het apparaat open zou moeten maken ?
Nou, da's niet helemaal waar.quote:
Je had het over een simpele telefoonquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:02 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Een 'goed werkend toestel' van ¤30 ... zoals ?
Noem 1 toestel op die je aan je moeder/oma/etc. kan geven en dat ze dan alle functies (bellen, telefoonboek, sms, e-mail, web) kan bedienen.
iphone al helemaal niet? tzal even duren maar denk dat het door het scherm en duidelijke menus een van de betere telefoons is voor mensen die er geen ruk van begrijpen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je had het over een simpele telefoon![]()
Overigens kan je moeder oma dat al helemaal niet met de iphone![]()
deze dus de motofone f3
[afbeelding]
en natuurlijk legia simpele nokia modelletjes
dat heeft nokia en SE al sinds jaar en dag en je geeft al aan dat het even zal duren, als het even mag duren is elke telefoon door iedereen te bedienenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:15 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
iphone al helemaal niet? tzal even duren maar denk dat het door het scherm en duidelijke menus een van de betere telefoons is voor mensen die er geen ruk van begrijpen.
als je nog nooit windows heb gezien ofzo zul je niks snappen van een windows smarthpone![]()
Een normale Nokia (Series40 of Series60) of SE telefoon is echt niet handig te bedienen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat heeft nokia en SE al sinds jaar en dag
nee een druk touch screen is veel makkelijer idd, die krengen zitten al 10 jaar op de afstandbedieningen van veel TV`squote:Op woensdag 4 juli 2007 18:25 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Een normale Nokia (Series40 of Series60) of SE telefoon is echt niet handig te bedienen.
Alleen het joystickje / 4 punt druktoets is voor veel mensen al een enorme drempel. Voeg daarbij het gebruik van softkeys, het gebrek aan feedback van de userinterface, etc. en je heb een usability nightmare.
Volgens mij heb jij nog nooit een SE-telefoon gebruikt. Die hebben een uitstekende interface die heel logisch in elkaar zit. Maarja, maakt niet uit wat voor product het is, alles waar een appeltje op staat zit jij altijd te verdedigen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:25 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Een normale Nokia (Series40 of Series60) of SE telefoon is echt niet handig te bedienen.
Alleen het joystickje / 4 punt druktoets is voor veel mensen al een enorme drempel. Voeg daarbij het gebruik van softkeys, het gebrek aan feedback van de userinterface, etc. en je heb een usability nightmare.
is het er zo 1 die ook het slechte batterijleven van zijn iPod verdedigdquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit een SE-telefoon gebruikt. Die hebben een uitstekende interface die heel logisch in elkaar zit. Maarja, maakt niet uit wat voor product het is, alles waar een appeltje op staat zit jij altijd te verdedigen.
Je bedoelt behalve dan dat ik zelf al een paar jaar een SE toestel heb, ik J2ME developer ben en dat we voor testdoeleinden kasten vol met mobiele telefoons hebben ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit een SE-telefoon gebruikt.
Alle telefoons die momenteel op de markt zijn sucken ongelovelijk. Probeer maar eens de internet settings voor Java of Streaming audio/video in te stellen op een SE (of een Nokia) en vertel me eens hoe logisch dat is.quote:Die hebben een uitstekende interface die heel logisch in elkaar zit.
Ik ben het met je eens dat de bediening van telefoons veel te wensen overlaat en dat de iPhone veel goed doet, maar dit voorbeeld pakt niet helemaal goed uit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:22 schreef Aaargh! het volgende:
Alle telefoons die momenteel op de markt zijn sucken ongelovelijk. Probeer maar eens de internet settings voor Java of Streaming audio/video in te stellen op een SE (of een Nokia) en vertel me eens hoe logisch dat is.
helemaal mee eens, voor mensen daadwerkelijk op het icoontje drukken is 40x natuurlijk dan zon piel ding (die piel dingen op laptops zijn niet voor niks uitgefaseerd...)quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:25 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Zo makkelijk is 't niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Op mijn K800i:
Streaming:
Menu - Instellingen - Tabblad Verbindingen - Streaminginstellingen
Java:
Menu - Instellingen - Tabblad Verbindingen - Internetinstellingen - Java-instellingen
Niet logisch? Of bedoelde je die instellingen niet?
Er zijn geruchten dat hij eerst in Frankrijk, Duitsland en Engeland uitkomt. Ten eerste hoef het niet waar te zijn, ten tweede betekent eerst niet dat hij voor ons pas in 2008 komt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:16 schreef Hardstyler1985 het volgende:
De iPhone komt eind dit jaar alleen in Frankrijk, duitsland en engeland uit
In 2008 ergens komt hij pas hier uit samen met de release in Azië.
Fijn, mij best, maar dan wil ik wel dat hij G3 ondersteund en GPS
Anders niet,
Neequote:Op zondag 8 juli 2007 12:06 schreef drxfeelgood76 het volgende:
Heeft dat ding uitbreidbaar geheugen?
Jepquote:En... zou de mp3 speler kwalitatief van hoog niveau zijn?
de wat?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:39 schreef Fatihtjuh het volgende:
Als de abonomentkosten hier hoger zijn dan 20-30¤
Dan koop ik lekker een BlackBerry of een Palm Treo.
- Mobileburn.comquote:Op zondag 8 juli 2007 22:41 schreef nietzman het volgende:
Linkje? Ik heb alleen nog maar positieve reviews gelezen eigenlijk.
Bij accounts die geen push-mail ondersteunen inderdaad.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:44 schreef NMGN23 het volgende:
De telefoon checkt contstant of je nieuwe berichten hebt, dat is wat anders dan push-mail.
Apple's iPhone features push e-mail using a proprietary protocol when used with the Yahoo! mail service.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:40 schreef nietzman het volgende:
Waar blijft dat geen-push mail fabeltje toch vandaan komen?
Iemand wil een statement makenquote:I've read and re-read the first batch of iPhone reviews out there, and I just have to shake my head. Did these guys actually use the iPhone with Windows, and without an Apple technician at their beck and call? Clearly they did not. Because the iPhone crashes a lot. It is missing a lot of obvious functionality. And a lot of the gee-whiz stuff that Apple and those first reviewers like to harp on about constantly actually doesn't work all the time, or work consistently across applications. Yeah, I know. I sound like a sour, sour man. I mean, what kind of jerk would even bother criticizing Apple? They only make good stuff, right?
Natuurlijk een volkome neutrale bronquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:43 schreef wipes66 het volgende:
review van Paul Thurrott: http://www.winsupersite.com/reviews/iphone.asp
Ik schat ergens in het voorjaar.quote:Op maandag 17 september 2007 12:55 schreef SEMTEX het volgende:
En de belangrijkste vraag is natuurlijk: wanneer komen ze in NL?
of dat ook na de eerste update nog kan, is even afwachtenquote:Op maandag 17 september 2007 12:57 schreef ook_gek het volgende:
Belangrijker is dat je die dingen gratis en voor niks kan unlocken voor alle netwerken![]()
Legaal of minder legaal ?!quote:Op maandag 17 september 2007 12:57 schreef ook_gek het volgende:
Belangrijker is dat je die dingen gratis en voor niks kan unlocken voor alle netwerken![]()
Unlocken is legaal...quote:
ik bedoel septemberquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
december?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Stoer! en hoe gaat dat dan in zn werk? Je kan toch niet simkaart verwisselen?
Helaas kun je de iPhone alleen met abonnement aanschaffen. En nog heelaaser zit er geen 3G op de europese iPhone.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Stoer! en hoe gaat dat dan in zn werk? Je kan toch niet simkaart verwisselen?
waardeloos kut ding dus, zeker voor die prijsquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Helaas kun je de iPhone alleen met abonnement aanschaffen. En nog heelaaser zit er geen 3G op de europese iPhone.
das alleen wanneer je thuis bentquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:15 schreef Maidenfan het volgende:
Wel gratis wifi, lijkt mij waardevoller maargoed...
Gratis wifi? Vertelquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:15 schreef Maidenfan het volgende:
Wel gratis wifi, lijkt mij waardevoller maargoed...
quote:
Dat zal Apples idee van een alternatief voor 3G zijn.quote:Apple has also created an agreement with The Cloud to offer 7500 free WiFi spots in the UK.
Ja daarom ist kut!quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Helaas kun je de iPhone alleen met abonnement aanschaffen. En nog heelaaser zit er geen 3G op de europese iPhone.
Da's niet waar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Helaas kun je de iPhone alleen met abonnement aanschaffen.
Da's wel waar.quote:En nog heelaaser zit er geen 3G op de europese iPhone.
Waar kun jij een losse iPhone kopen? Ebay of zo? Laat ik dan zeggen dat je bij mijn weten nergens langs officiele weg een iPhone zonder abonnement kunt kopen. Bij 'tweedehands' versies is het nog maar de vraag of unlocks en andere dingen blijven werken.quote:
In de VS kan je gewoon een Applestore binnenlopen en een iPhone meenemen. De bedoeling is dan dat je thuis via iTunes een abonnement afsluit, en daarmee je iPhone activeert. Maar je kan je iPhone ook hacken en activeren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar kun jij een losse iPhone kopen? Ebay of zo? Laat ik dan zeggen dat je bij mijn weten nergens langs officiele weg een iPhone zonder abonnement kunt kopen. Bij 'tweedehands' versies is het nog maar de vraag of unlocks en andere dingen blijven werken.
Volgens mij is dat best te doen. Ik heb nu contact met een chick in de VS die het voor meerderen heeft geregeld. Kost rond de 400 euro.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar kun jij een losse iPhone kopen? Ebay of zo? Laat ik dan zeggen dat je bij mijn weten nergens langs officiele weg een iPhone zonder abonnement kunt kopen. Bij 'tweedehands' versies is het nog maar de vraag of unlocks en andere dingen blijven werken.
Elke Applestore welke 'm al heeft...quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar kun jij een losse iPhone kopen?
Ik las in Dagblad De Pers dat de kosten van het dataverkeer nogal in de papieren loopt. Relatief weinig per kb, maar pagina's openen en mail checken kost veel kb's. Heb je daar nieuws over?quote:Op woensdag 19 september 2007 07:45 schreef Slomy het volgende:
Ik zit momenteel in Amerika voor studie en heb zodoende goedkoop (225 euro) het 4gb model nog kunnen aanschaffen. We zitten hier met 2 man die hem allebei afgelopen week gekocht hebben. Unlocken e.d. gaat redelijk gemakkelijk sinds het programma wat daarvoor vrijgegeven is. Je hoeft het abonnement van AT&T niet te activeren. Momenteel zit even mijn Orange abo erin en deze doet het zonder problemen.
Het apparaat zelf is erg mooi. Enorm groot scherm, veel handige features en wifi. Je kan echt zien dat erover nagedacht is, alles zit erg logisch in elkaar. Het is wel even wennen om te sms-en met alleen een toetsenbord op het scherm, maar dat went wel. Dingen als youtube is gewoon enorm grappig. Je zit ergens waar wifi is, je verveelt je en je gaat gewoon even youtube video's bekijken. Stocks functie is dan weer handig voor mensen die aandelen hebben. Maps is in z'n algemeen wel handig om dingen op te zoeken. Dan heb je de weather functie, je zou zeggen niet erg nuttig, maar ik vind het een erg fijne functie. Je kan zo zien wat de temperatuur is op een geselcteerde plaats en door een handige yahoofunctiebutton links beneden in het beeld kan je zo nog meer informatie (travel guide actige dingen) opvragen over de betreffende stad. Mail checken is ook een fluitje van een cent. En de ipod functie behoort denk ik geen uitleg meer, dat staat opzich zelf. Eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ik persoonlijk het geluid van mijn W950i (SE) beter vindt dan dat van de iPod/iPhone.
Al met al een enorm leuke gadget. Echter ik zou er geen 400 euro plus abonnementskosten van 50 euro per maand voor over hebben, dat is dan weer iets teveel van het goede.
Ik zou je er niets over kunnen vertellen, aangezien ik dat allemaal via wifi doe. AT&T abonnement ligt ergens in de hoek, zit nu mijn NL Orange abo in en daar doe ik dit soort dingen niet meer. Ik check dus alles via wifi, wat opzich hier wel makkelijk is aangezien ze hier overal wel een (onbeveiligd) draadloos netwerk hebbenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik las in Dagblad De Pers dat de kosten van het dataverkeer nogal in de papieren loopt. Relatief weinig per kb, maar pagina's openen en mail checken kost veel kb's. Heb je daar nieuws over?
En kunnen we jou niet op pad sturen om er een aantal mee terug te nemen naar NL..?quote:Op donderdag 20 september 2007 04:24 schreef Slomy het volgende:
[..]
Ik zou je er niets over kunnen vertellen, aangezien ik dat allemaal via wifi doe. AT&T abonnement ligt ergens in de hoek, zit nu mijn NL Orange abo in en daar doe ik dit soort dingen niet meer. Ik check dus alles via wifi, wat opzich hier wel makkelijk is aangezien ze hier overal wel een (onbeveiligd) draadloos netwerk hebben
of je gaat volgende maand naar duitsland. Daar word hij ook gewoon verkochtquote:Op donderdag 20 september 2007 12:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En kunnen we jou niet op pad sturen om er een aantal mee terug te nemen naar NL..?![]()
Niet voor ¤225,-...quote:Op donderdag 20 september 2007 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
of je gaat volgende maand naar duitsland. Daar word hij ook gewoon verkocht![]()
nee maar ook niet in de us. Want reken maar dat je invoerrechten en btw mag gaan afdragenquote:
Maar het is wel mogelijk om van bijvoorbeeld GPRS gebruik te maken om je mail op te halen? Want dan zou het met een orange sim in NL ook gewoon werken....quote:Op donderdag 20 september 2007 04:24 schreef Slomy het volgende:
[..]
Ik zou je er niets over kunnen vertellen, aangezien ik dat allemaal via wifi doe. AT&T abonnement ligt ergens in de hoek, zit nu mijn NL Orange abo in en daar doe ik dit soort dingen niet meer. Ik check dus alles via wifi, wat opzich hier wel makkelijk is aangezien ze hier overal wel een (onbeveiligd) draadloos netwerk hebben
Ik zou het je niet met zekerheid durven zeggen. Als alles goed is is hij compleet geunlocked en zou ik met de juiste instellingen gebruik van GPRS moeten kunnen maken. Helaas heb de instellingen er niet voor en daarbij denk ik dat het nogal prijzig is wanneer ik hier in Amerika met mijn NL abo GPRS ga gebruiken.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:32 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Maar het is wel mogelijk om van bijvoorbeeld GPRS gebruik te maken om je mail op te halen? Want dan zou het met een orange sim in NL ook gewoon werken....
Dat was inclusief abonnement van ¤40 per maand ofzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:46 schreef IbeBen het volgende:
Hoi![]()
Ik vroeg mij af of iemand een Iphone heeft weten (willen?) bemachtigen via de niet nader te noemen site die er 100 stuks aanbood gister. Overigens voor de in mijn ogen belachelijk lage prijs van 189 Euro per stuk...
Had er zelf ook wel een willen kopen maar de weinige info die er bij site stond weerhield me er een beetje van eerlijk gezegd. Dan maar wachten tot volgend jaar!
Waar heb je m besteld? Ebay? En nog iets gehoord van invoerrechten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:43 schreef Nairua het volgende:
Heb hem uit de USA laten overkomen. Kraken duurde wel even maar ik ben er erg blij mee, synced erg goed met m'n Macbook. Aanrader dus..
fromus2eu. 83 euro... Dank aan UPS. Werd eigenlijk 100 euro, lul had geen wisselgeld.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:11 schreef Johnns het volgende:
Waar heb je m besteld? Ebay? En nog iets gehoord van invoerrechten?
En die 17 euro lekker in zijn zak gestopt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:28 schreef Nairua het volgende:
[..]
fromus2eu. 83 euro... Dank aan UPS. Werd eigenlijk 100 euro, lul had geen wisselgeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |