Nokia is kut. Apple is tof.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:00 schreef Lightning_NL het volgende:
Als de hype voorbij is en niemand dat ding nog wil hebben
Waarom is men niet meer geinteresseerd in zoiets als de Nokia N95?
*1quote:Op zondag 1 juli 2007 15:22 schreef werkeend het volgende:
[..]
wat een ongeloofelijk dom wijf.. je mag er maar 2 per persoon kaufen, en dan komt zij aan met 10?K..
Idd! Sommige nog lager ook. Heel veel Amerikanen dachten blijkbaar slim te zijn door er eentje te kopen en voor veel door te verkopen...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:15 schreef popolon het volgende:
Op Ebay staan al heel wat iPhones.
Okee, en nu?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:01 schreef PizzaSalami het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/19473/7adef895/index.html.
Kennis van me zat zondag in het vliegtuig terug uit Amerika, zat een Nederlanders naast hem die 'even op en neer was gevlogen' om een iPhone te halen.
Natuurlijk willen we wel pics zien als bewijs.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Ja, dat vroeg ik me ook af. Duur grapje.
Waren echt met 3 personen op een neer gevlogen daarvoor.
Dat gaat lastig worden. Ben toch wel benieuwd naar die gezichten thuis wanneer ze er allemaal achter komen.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Natuurlijk willen we wel pics zien als bewijs.![]()
mwoah, de simlock is bijna gefixt, heb je 'alleen' de at&t abo kosten nog maarquote:Op maandag 2 juli 2007 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, en nu?
1) AT&T contract? Lekker duur roamen hier in Nederland dan.
2) Geen AT&T contract? Lekker dure iBaksteen dan.
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:14 schreef Kassad het volgende:
[..]
mwoah, de simlock is bijna gefixt, heb je 'alleen' de at&t abo kosten nog maar
Specsquote:Op maandag 2 juli 2007 19:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
al blijft het een kut ding natuurlijk qua specs maar nu zijn die amerikanen ook niet veel gewend op dat gebied![]()
je mag toch wel verwachten dat als men zo`n dure telefoon op de markt brengt deze ook iets kan behalve fancy maar nutteloze trucjesquote:Op maandag 2 juli 2007 20:04 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Specs
Alsof alles daar om draait, de PS3 heeft ook geweldige specs, en die verkoopt me toch een partij goed
Een bekende van mij zat in dat vliegtuig, ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat hij dit zou verzinnen.quote:
Het draait om de user experience. Leuk dat je telefoon van alles kan, maar als ie vervolgens super sloom reageert, totaal onlogisch in elkaar zit en ook nog eens vol bugs zit (Series 60 anyone?) erger je je nog blauw aan je telefoon. Een telefoon is een tool, die moet je niet in de weg zitten en dus zo handig mogelijk in gebruik zijn. Een fatsoenlijk werkende telefoon op zich zou 't geld al waard zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je mag toch wel verwachten dat als men zo`n dure telefoon op de markt brengt deze ook iets kan behalve fancy maar nutteloze trucjes
Camera vind ik van prima kwaliteit, enkel in lowlight condities presteert hij wat minder. UMTS gebruik ik niet en in vergelijking met de 690 euro die ik voor mijn P990 heb neergelegd vind ik 515 euro wel meevallen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:21 schreef ThijsThijs het volgende:
De camera is kut, ondersteund nog geen umts en is overprized
Technisch maar niet qua gebruiksvriendelijkheid.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:27 schreef Markster het volgende:
weer zo een apple-hype die nergens over gaat. Er zijn al tig producten die dit prul technisch allang voorbij is.
nu dat de root wachtwoord bekend is zal deze activatie ook niet lang meer stand houden en je dus met de iphone wel kunnen bellen met andere aanbieders(altands dat denk ik dan)quote:Op maandag 2 juli 2007 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, en nu?
1) AT&T contract? Lekker duur roamen hier in Nederland dan.
2) Geen AT&T contract? Lekker dure iBaksteen dan.
![]()
Als het kreng maar een andere SIM kaart accepteert moet dat niet zo heel erg moeilijk zijn, tenzij de IMEI nummers niet geacppeteerd worden, dan wordt het hele verhaal wel erg moeilijk en illegaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:08 schreef tntkiller het volgende:
nu dat de root wachtwoord bekend is zal deze activatie ook niet lang meer stand houden en je dus met de iphone wel kunnen bellen met andere aanbieders(altands dat denk ik dan)
Nee wat een goed werkende telefoon die heb je al vanaf ¤30 en doet wat hij doen moet.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:17 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Het draait om de user experience. Leuk dat je telefoon van alles kan, maar als ie vervolgens super sloom reageert, totaal onlogisch in elkaar zit en ook nog eens vol bugs zit (Series 60 anyone?) erger je je nog blauw aan je telefoon. Een telefoon is een tool, die moet je niet in de weg zitten en dus zo handig mogelijk in gebruik zijn. Een fatsoenlijk werkende telefoon op zich zou 't geld al waard zijn.
een toetsenbord heeft toetsen, een iphone is gewoon een plat scherm dus voel je niet of je goed zit. maar ik denk dat het fijner typen is dan met 10 nummertoetsen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:19 schreef ryan_atwood het volgende:
je kan toch ook blind typen of je toetsenbord?
Een 'goed werkend toestel' van ¤30 ... zoals ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee wat een goed werkende telefoon die heb je al vanaf ¤30 en doet wat hij doen moet.
Geen/Nee/Nee/Duh/Nee.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:36 schreef achterop23 het volgende:
vragen blijven komen:
- Hoe zit het met Navigatie? Komt er een Tomtom versie voor iPhone?
- Kan Safari overweg met elke internetpagina? (Flash/php/javascript)
ja en de 3de generate is nog veel beter zelfs met nog meer functies. Kan je beter op die wachtenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:25 schreef Aasgier het volgende:
Ik wacht wel op de ''the new iphone'' met gps, nog dunner en met nog meer features!
HTC heeft een poging gedaan met de HTC Touch, maar da's niet meer dan een launcher voor Windows, zodra je een app start zit je weer in de onlogische en lelijke windows interface. (die dus ook niet met je vingers te bedienen is).quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:58 schreef achterop23 het volgende:
Op naar de iPhone killer die het wel allemaal kan! (HTC doe je ding)
Sja, kan je tenminste wel alles mee doen wat je wilt. Sommigen vinden dat belangrijk, sommigen vinden het weer belangrijk dat ze geen handleiding nodig hebben bij het gebruik van de telefoon.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:45 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
HTC heeft een poging gedaan met de HTC Touch, maar da's niet meer dan een launcher voor Windows, zodra je een app start zit je weer in de onlogische en lelijke windows interface. (die dus ook niet met je vingers te bedienen is).
Die zit helemaal niet ingebouwd, zit gewoon een gleufje in waar je 'm in moet stoppen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:04 schreef Nairua het volgende:
Ik wil die Iphone eigenlijk louter voor hippe synchronisatie met m'n MacBook applicaties & de Ipod functie. GPS gebruik ik zelden. Alleen die ingebouwde SIM kaart vind ik wel zó debiel...
Maar die gleuf is wel ingebouwd, je moet het apparaat open maken om em te vervangen..quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:04 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Die zit helemaal niet ingebouwd, zit gewoon een gleufje in waar je 'm in moet stoppen.
???quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:31 schreef Kassad het volgende:
[..]
Maar die gleuf is wel ingebouwd, je moet het apparaat open maken om em te vervangen..
http://www.anandtech.com/printarticle.aspx?i=3026quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:42 schreef ChOas het volgende:
Hoe kom je er in godsnaam bij dat je het apparaat open zou moeten maken ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |