Nou, da's niet helemaal waar.quote:
Je had het over een simpele telefoonquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:02 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Een 'goed werkend toestel' van ¤30 ... zoals ?
Noem 1 toestel op die je aan je moeder/oma/etc. kan geven en dat ze dan alle functies (bellen, telefoonboek, sms, e-mail, web) kan bedienen.
iphone al helemaal niet? tzal even duren maar denk dat het door het scherm en duidelijke menus een van de betere telefoons is voor mensen die er geen ruk van begrijpen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je had het over een simpele telefoon![]()
Overigens kan je moeder oma dat al helemaal niet met de iphone![]()
deze dus de motofone f3
[afbeelding]
en natuurlijk legia simpele nokia modelletjes
dat heeft nokia en SE al sinds jaar en dag en je geeft al aan dat het even zal duren, als het even mag duren is elke telefoon door iedereen te bedienenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:15 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
iphone al helemaal niet? tzal even duren maar denk dat het door het scherm en duidelijke menus een van de betere telefoons is voor mensen die er geen ruk van begrijpen.
als je nog nooit windows heb gezien ofzo zul je niks snappen van een windows smarthpone![]()
Een normale Nokia (Series40 of Series60) of SE telefoon is echt niet handig te bedienen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat heeft nokia en SE al sinds jaar en dag
nee een druk touch screen is veel makkelijer idd, die krengen zitten al 10 jaar op de afstandbedieningen van veel TV`squote:Op woensdag 4 juli 2007 18:25 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Een normale Nokia (Series40 of Series60) of SE telefoon is echt niet handig te bedienen.
Alleen het joystickje / 4 punt druktoets is voor veel mensen al een enorme drempel. Voeg daarbij het gebruik van softkeys, het gebrek aan feedback van de userinterface, etc. en je heb een usability nightmare.
Volgens mij heb jij nog nooit een SE-telefoon gebruikt. Die hebben een uitstekende interface die heel logisch in elkaar zit. Maarja, maakt niet uit wat voor product het is, alles waar een appeltje op staat zit jij altijd te verdedigen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:25 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Een normale Nokia (Series40 of Series60) of SE telefoon is echt niet handig te bedienen.
Alleen het joystickje / 4 punt druktoets is voor veel mensen al een enorme drempel. Voeg daarbij het gebruik van softkeys, het gebrek aan feedback van de userinterface, etc. en je heb een usability nightmare.
is het er zo 1 die ook het slechte batterijleven van zijn iPod verdedigdquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit een SE-telefoon gebruikt. Die hebben een uitstekende interface die heel logisch in elkaar zit. Maarja, maakt niet uit wat voor product het is, alles waar een appeltje op staat zit jij altijd te verdedigen.
Je bedoelt behalve dan dat ik zelf al een paar jaar een SE toestel heb, ik J2ME developer ben en dat we voor testdoeleinden kasten vol met mobiele telefoons hebben ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit een SE-telefoon gebruikt.
Alle telefoons die momenteel op de markt zijn sucken ongelovelijk. Probeer maar eens de internet settings voor Java of Streaming audio/video in te stellen op een SE (of een Nokia) en vertel me eens hoe logisch dat is.quote:Die hebben een uitstekende interface die heel logisch in elkaar zit.
Ik ben het met je eens dat de bediening van telefoons veel te wensen overlaat en dat de iPhone veel goed doet, maar dit voorbeeld pakt niet helemaal goed uit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:22 schreef Aaargh! het volgende:
Alle telefoons die momenteel op de markt zijn sucken ongelovelijk. Probeer maar eens de internet settings voor Java of Streaming audio/video in te stellen op een SE (of een Nokia) en vertel me eens hoe logisch dat is.
helemaal mee eens, voor mensen daadwerkelijk op het icoontje drukken is 40x natuurlijk dan zon piel ding (die piel dingen op laptops zijn niet voor niks uitgefaseerd...)quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:25 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Zo makkelijk is 't niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Op mijn K800i:
Streaming:
Menu - Instellingen - Tabblad Verbindingen - Streaminginstellingen
Java:
Menu - Instellingen - Tabblad Verbindingen - Internetinstellingen - Java-instellingen
Niet logisch? Of bedoelde je die instellingen niet?
Er zijn geruchten dat hij eerst in Frankrijk, Duitsland en Engeland uitkomt. Ten eerste hoef het niet waar te zijn, ten tweede betekent eerst niet dat hij voor ons pas in 2008 komt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:16 schreef Hardstyler1985 het volgende:
De iPhone komt eind dit jaar alleen in Frankrijk, duitsland en engeland uit
In 2008 ergens komt hij pas hier uit samen met de release in Azië.
Fijn, mij best, maar dan wil ik wel dat hij G3 ondersteund en GPS
Anders niet,
Neequote:Op zondag 8 juli 2007 12:06 schreef drxfeelgood76 het volgende:
Heeft dat ding uitbreidbaar geheugen?
Jepquote:En... zou de mp3 speler kwalitatief van hoog niveau zijn?
de wat?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:39 schreef Fatihtjuh het volgende:
Als de abonomentkosten hier hoger zijn dan 20-30¤
Dan koop ik lekker een BlackBerry of een Palm Treo.
- Mobileburn.comquote:Op zondag 8 juli 2007 22:41 schreef nietzman het volgende:
Linkje? Ik heb alleen nog maar positieve reviews gelezen eigenlijk.
Bij accounts die geen push-mail ondersteunen inderdaad.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:44 schreef NMGN23 het volgende:
De telefoon checkt contstant of je nieuwe berichten hebt, dat is wat anders dan push-mail.
Apple's iPhone features push e-mail using a proprietary protocol when used with the Yahoo! mail service.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:40 schreef nietzman het volgende:
Waar blijft dat geen-push mail fabeltje toch vandaan komen?
Iemand wil een statement makenquote:I've read and re-read the first batch of iPhone reviews out there, and I just have to shake my head. Did these guys actually use the iPhone with Windows, and without an Apple technician at their beck and call? Clearly they did not. Because the iPhone crashes a lot. It is missing a lot of obvious functionality. And a lot of the gee-whiz stuff that Apple and those first reviewers like to harp on about constantly actually doesn't work all the time, or work consistently across applications. Yeah, I know. I sound like a sour, sour man. I mean, what kind of jerk would even bother criticizing Apple? They only make good stuff, right?
Natuurlijk een volkome neutrale bronquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:43 schreef wipes66 het volgende:
review van Paul Thurrott: http://www.winsupersite.com/reviews/iphone.asp
Ik schat ergens in het voorjaar.quote:Op maandag 17 september 2007 12:55 schreef SEMTEX het volgende:
En de belangrijkste vraag is natuurlijk: wanneer komen ze in NL?
of dat ook na de eerste update nog kan, is even afwachtenquote:Op maandag 17 september 2007 12:57 schreef ook_gek het volgende:
Belangrijker is dat je die dingen gratis en voor niks kan unlocken voor alle netwerken![]()
Legaal of minder legaal ?!quote:Op maandag 17 september 2007 12:57 schreef ook_gek het volgende:
Belangrijker is dat je die dingen gratis en voor niks kan unlocken voor alle netwerken![]()
Unlocken is legaal...quote:
ik bedoel septemberquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
december?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Stoer! en hoe gaat dat dan in zn werk? Je kan toch niet simkaart verwisselen?
Helaas kun je de iPhone alleen met abonnement aanschaffen. En nog heelaaser zit er geen 3G op de europese iPhone.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Stoer! en hoe gaat dat dan in zn werk? Je kan toch niet simkaart verwisselen?
waardeloos kut ding dus, zeker voor die prijsquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Helaas kun je de iPhone alleen met abonnement aanschaffen. En nog heelaaser zit er geen 3G op de europese iPhone.
das alleen wanneer je thuis bentquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:15 schreef Maidenfan het volgende:
Wel gratis wifi, lijkt mij waardevoller maargoed...
Gratis wifi? Vertelquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:15 schreef Maidenfan het volgende:
Wel gratis wifi, lijkt mij waardevoller maargoed...
quote:
Dat zal Apples idee van een alternatief voor 3G zijn.quote:Apple has also created an agreement with The Cloud to offer 7500 free WiFi spots in the UK.
Ja daarom ist kut!quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Helaas kun je de iPhone alleen met abonnement aanschaffen. En nog heelaaser zit er geen 3G op de europese iPhone.
Da's niet waar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Helaas kun je de iPhone alleen met abonnement aanschaffen.
Da's wel waar.quote:En nog heelaaser zit er geen 3G op de europese iPhone.
Waar kun jij een losse iPhone kopen? Ebay of zo? Laat ik dan zeggen dat je bij mijn weten nergens langs officiele weg een iPhone zonder abonnement kunt kopen. Bij 'tweedehands' versies is het nog maar de vraag of unlocks en andere dingen blijven werken.quote:
In de VS kan je gewoon een Applestore binnenlopen en een iPhone meenemen. De bedoeling is dan dat je thuis via iTunes een abonnement afsluit, en daarmee je iPhone activeert. Maar je kan je iPhone ook hacken en activeren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar kun jij een losse iPhone kopen? Ebay of zo? Laat ik dan zeggen dat je bij mijn weten nergens langs officiele weg een iPhone zonder abonnement kunt kopen. Bij 'tweedehands' versies is het nog maar de vraag of unlocks en andere dingen blijven werken.
Volgens mij is dat best te doen. Ik heb nu contact met een chick in de VS die het voor meerderen heeft geregeld. Kost rond de 400 euro.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar kun jij een losse iPhone kopen? Ebay of zo? Laat ik dan zeggen dat je bij mijn weten nergens langs officiele weg een iPhone zonder abonnement kunt kopen. Bij 'tweedehands' versies is het nog maar de vraag of unlocks en andere dingen blijven werken.
Elke Applestore welke 'm al heeft...quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar kun jij een losse iPhone kopen?
Ik las in Dagblad De Pers dat de kosten van het dataverkeer nogal in de papieren loopt. Relatief weinig per kb, maar pagina's openen en mail checken kost veel kb's. Heb je daar nieuws over?quote:Op woensdag 19 september 2007 07:45 schreef Slomy het volgende:
Ik zit momenteel in Amerika voor studie en heb zodoende goedkoop (225 euro) het 4gb model nog kunnen aanschaffen. We zitten hier met 2 man die hem allebei afgelopen week gekocht hebben. Unlocken e.d. gaat redelijk gemakkelijk sinds het programma wat daarvoor vrijgegeven is. Je hoeft het abonnement van AT&T niet te activeren. Momenteel zit even mijn Orange abo erin en deze doet het zonder problemen.
Het apparaat zelf is erg mooi. Enorm groot scherm, veel handige features en wifi. Je kan echt zien dat erover nagedacht is, alles zit erg logisch in elkaar. Het is wel even wennen om te sms-en met alleen een toetsenbord op het scherm, maar dat went wel. Dingen als youtube is gewoon enorm grappig. Je zit ergens waar wifi is, je verveelt je en je gaat gewoon even youtube video's bekijken. Stocks functie is dan weer handig voor mensen die aandelen hebben. Maps is in z'n algemeen wel handig om dingen op te zoeken. Dan heb je de weather functie, je zou zeggen niet erg nuttig, maar ik vind het een erg fijne functie. Je kan zo zien wat de temperatuur is op een geselcteerde plaats en door een handige yahoofunctiebutton links beneden in het beeld kan je zo nog meer informatie (travel guide actige dingen) opvragen over de betreffende stad. Mail checken is ook een fluitje van een cent. En de ipod functie behoort denk ik geen uitleg meer, dat staat opzich zelf. Eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ik persoonlijk het geluid van mijn W950i (SE) beter vindt dan dat van de iPod/iPhone.
Al met al een enorm leuke gadget. Echter ik zou er geen 400 euro plus abonnementskosten van 50 euro per maand voor over hebben, dat is dan weer iets teveel van het goede.
Ik zou je er niets over kunnen vertellen, aangezien ik dat allemaal via wifi doe. AT&T abonnement ligt ergens in de hoek, zit nu mijn NL Orange abo in en daar doe ik dit soort dingen niet meer. Ik check dus alles via wifi, wat opzich hier wel makkelijk is aangezien ze hier overal wel een (onbeveiligd) draadloos netwerk hebbenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik las in Dagblad De Pers dat de kosten van het dataverkeer nogal in de papieren loopt. Relatief weinig per kb, maar pagina's openen en mail checken kost veel kb's. Heb je daar nieuws over?
En kunnen we jou niet op pad sturen om er een aantal mee terug te nemen naar NL..?quote:Op donderdag 20 september 2007 04:24 schreef Slomy het volgende:
[..]
Ik zou je er niets over kunnen vertellen, aangezien ik dat allemaal via wifi doe. AT&T abonnement ligt ergens in de hoek, zit nu mijn NL Orange abo in en daar doe ik dit soort dingen niet meer. Ik check dus alles via wifi, wat opzich hier wel makkelijk is aangezien ze hier overal wel een (onbeveiligd) draadloos netwerk hebben
of je gaat volgende maand naar duitsland. Daar word hij ook gewoon verkochtquote:Op donderdag 20 september 2007 12:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En kunnen we jou niet op pad sturen om er een aantal mee terug te nemen naar NL..?![]()
Niet voor ¤225,-...quote:Op donderdag 20 september 2007 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
of je gaat volgende maand naar duitsland. Daar word hij ook gewoon verkocht![]()
nee maar ook niet in de us. Want reken maar dat je invoerrechten en btw mag gaan afdragenquote:
Maar het is wel mogelijk om van bijvoorbeeld GPRS gebruik te maken om je mail op te halen? Want dan zou het met een orange sim in NL ook gewoon werken....quote:Op donderdag 20 september 2007 04:24 schreef Slomy het volgende:
[..]
Ik zou je er niets over kunnen vertellen, aangezien ik dat allemaal via wifi doe. AT&T abonnement ligt ergens in de hoek, zit nu mijn NL Orange abo in en daar doe ik dit soort dingen niet meer. Ik check dus alles via wifi, wat opzich hier wel makkelijk is aangezien ze hier overal wel een (onbeveiligd) draadloos netwerk hebben
Ik zou het je niet met zekerheid durven zeggen. Als alles goed is is hij compleet geunlocked en zou ik met de juiste instellingen gebruik van GPRS moeten kunnen maken. Helaas heb de instellingen er niet voor en daarbij denk ik dat het nogal prijzig is wanneer ik hier in Amerika met mijn NL abo GPRS ga gebruiken.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:32 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Maar het is wel mogelijk om van bijvoorbeeld GPRS gebruik te maken om je mail op te halen? Want dan zou het met een orange sim in NL ook gewoon werken....
Dat was inclusief abonnement van ¤40 per maand ofzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:46 schreef IbeBen het volgende:
Hoi![]()
Ik vroeg mij af of iemand een Iphone heeft weten (willen?) bemachtigen via de niet nader te noemen site die er 100 stuks aanbood gister. Overigens voor de in mijn ogen belachelijk lage prijs van 189 Euro per stuk...
Had er zelf ook wel een willen kopen maar de weinige info die er bij site stond weerhield me er een beetje van eerlijk gezegd. Dan maar wachten tot volgend jaar!
Waar heb je m besteld? Ebay? En nog iets gehoord van invoerrechten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:43 schreef Nairua het volgende:
Heb hem uit de USA laten overkomen. Kraken duurde wel even maar ik ben er erg blij mee, synced erg goed met m'n Macbook. Aanrader dus..
fromus2eu. 83 euro... Dank aan UPS. Werd eigenlijk 100 euro, lul had geen wisselgeld.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:11 schreef Johnns het volgende:
Waar heb je m besteld? Ebay? En nog iets gehoord van invoerrechten?
En die 17 euro lekker in zijn zak gestopt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:28 schreef Nairua het volgende:
[..]
fromus2eu. 83 euro... Dank aan UPS. Werd eigenlijk 100 euro, lul had geen wisselgeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |