ik bedoel septemberquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
december?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Stoer! en hoe gaat dat dan in zn werk? Je kan toch niet simkaart verwisselen?
Helaas kun je de iPhone alleen met abonnement aanschaffen. En nog heelaaser zit er geen 3G op de europese iPhone.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Stoer! en hoe gaat dat dan in zn werk? Je kan toch niet simkaart verwisselen?
waardeloos kut ding dus, zeker voor die prijsquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Helaas kun je de iPhone alleen met abonnement aanschaffen. En nog heelaaser zit er geen 3G op de europese iPhone.
das alleen wanneer je thuis bentquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:15 schreef Maidenfan het volgende:
Wel gratis wifi, lijkt mij waardevoller maargoed...
Gratis wifi? Vertelquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:15 schreef Maidenfan het volgende:
Wel gratis wifi, lijkt mij waardevoller maargoed...
quote:
Dat zal Apples idee van een alternatief voor 3G zijn.quote:Apple has also created an agreement with The Cloud to offer 7500 free WiFi spots in the UK.
Ja daarom ist kut!quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Helaas kun je de iPhone alleen met abonnement aanschaffen. En nog heelaaser zit er geen 3G op de europese iPhone.
Da's niet waar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Helaas kun je de iPhone alleen met abonnement aanschaffen.
Da's wel waar.quote:En nog heelaaser zit er geen 3G op de europese iPhone.
Waar kun jij een losse iPhone kopen? Ebay of zo? Laat ik dan zeggen dat je bij mijn weten nergens langs officiele weg een iPhone zonder abonnement kunt kopen. Bij 'tweedehands' versies is het nog maar de vraag of unlocks en andere dingen blijven werken.quote:
In de VS kan je gewoon een Applestore binnenlopen en een iPhone meenemen. De bedoeling is dan dat je thuis via iTunes een abonnement afsluit, en daarmee je iPhone activeert. Maar je kan je iPhone ook hacken en activeren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar kun jij een losse iPhone kopen? Ebay of zo? Laat ik dan zeggen dat je bij mijn weten nergens langs officiele weg een iPhone zonder abonnement kunt kopen. Bij 'tweedehands' versies is het nog maar de vraag of unlocks en andere dingen blijven werken.
Volgens mij is dat best te doen. Ik heb nu contact met een chick in de VS die het voor meerderen heeft geregeld. Kost rond de 400 euro.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar kun jij een losse iPhone kopen? Ebay of zo? Laat ik dan zeggen dat je bij mijn weten nergens langs officiele weg een iPhone zonder abonnement kunt kopen. Bij 'tweedehands' versies is het nog maar de vraag of unlocks en andere dingen blijven werken.
Elke Applestore welke 'm al heeft...quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar kun jij een losse iPhone kopen?
Ik las in Dagblad De Pers dat de kosten van het dataverkeer nogal in de papieren loopt. Relatief weinig per kb, maar pagina's openen en mail checken kost veel kb's. Heb je daar nieuws over?quote:Op woensdag 19 september 2007 07:45 schreef Slomy het volgende:
Ik zit momenteel in Amerika voor studie en heb zodoende goedkoop (225 euro) het 4gb model nog kunnen aanschaffen. We zitten hier met 2 man die hem allebei afgelopen week gekocht hebben. Unlocken e.d. gaat redelijk gemakkelijk sinds het programma wat daarvoor vrijgegeven is. Je hoeft het abonnement van AT&T niet te activeren. Momenteel zit even mijn Orange abo erin en deze doet het zonder problemen.
Het apparaat zelf is erg mooi. Enorm groot scherm, veel handige features en wifi. Je kan echt zien dat erover nagedacht is, alles zit erg logisch in elkaar. Het is wel even wennen om te sms-en met alleen een toetsenbord op het scherm, maar dat went wel. Dingen als youtube is gewoon enorm grappig. Je zit ergens waar wifi is, je verveelt je en je gaat gewoon even youtube video's bekijken. Stocks functie is dan weer handig voor mensen die aandelen hebben. Maps is in z'n algemeen wel handig om dingen op te zoeken. Dan heb je de weather functie, je zou zeggen niet erg nuttig, maar ik vind het een erg fijne functie. Je kan zo zien wat de temperatuur is op een geselcteerde plaats en door een handige yahoofunctiebutton links beneden in het beeld kan je zo nog meer informatie (travel guide actige dingen) opvragen over de betreffende stad. Mail checken is ook een fluitje van een cent. En de ipod functie behoort denk ik geen uitleg meer, dat staat opzich zelf. Eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ik persoonlijk het geluid van mijn W950i (SE) beter vindt dan dat van de iPod/iPhone.
Al met al een enorm leuke gadget. Echter ik zou er geen 400 euro plus abonnementskosten van 50 euro per maand voor over hebben, dat is dan weer iets teveel van het goede.
Ik zou je er niets over kunnen vertellen, aangezien ik dat allemaal via wifi doe. AT&T abonnement ligt ergens in de hoek, zit nu mijn NL Orange abo in en daar doe ik dit soort dingen niet meer. Ik check dus alles via wifi, wat opzich hier wel makkelijk is aangezien ze hier overal wel een (onbeveiligd) draadloos netwerk hebbenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik las in Dagblad De Pers dat de kosten van het dataverkeer nogal in de papieren loopt. Relatief weinig per kb, maar pagina's openen en mail checken kost veel kb's. Heb je daar nieuws over?
En kunnen we jou niet op pad sturen om er een aantal mee terug te nemen naar NL..?quote:Op donderdag 20 september 2007 04:24 schreef Slomy het volgende:
[..]
Ik zou je er niets over kunnen vertellen, aangezien ik dat allemaal via wifi doe. AT&T abonnement ligt ergens in de hoek, zit nu mijn NL Orange abo in en daar doe ik dit soort dingen niet meer. Ik check dus alles via wifi, wat opzich hier wel makkelijk is aangezien ze hier overal wel een (onbeveiligd) draadloos netwerk hebben
of je gaat volgende maand naar duitsland. Daar word hij ook gewoon verkochtquote:Op donderdag 20 september 2007 12:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En kunnen we jou niet op pad sturen om er een aantal mee terug te nemen naar NL..?![]()
Niet voor ¤225,-...quote:Op donderdag 20 september 2007 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
of je gaat volgende maand naar duitsland. Daar word hij ook gewoon verkocht![]()
nee maar ook niet in de us. Want reken maar dat je invoerrechten en btw mag gaan afdragenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |