Nooit doen! Wat nou als je garantie moet claimen? Gewoon geduld hebben en hem straks in Nederland halen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:40 schreef Genverbrander het volgende:
Vervolg op:
De Apple iPhone, een nieuwe revolutie
De Apple iPhone, een nieuwe revolutie #2
[afbeelding]
Presentatie
Eind 2007 in Europa te koop, maar ik wil m graag al wat eerder. Weet iemand wat over bestellen uit de VS oid?
Geduld??!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nooit doen! Wat nou als je garantie moet claimen? Gewoon geduld hebben en hem straks in Nederland halen.
Bestel hem maar in Amerika dan.quote:
Ik zie het probleem niet zo. Dat kost je dan alleen wat extra tijd en geld. Hij heeft het er blijkbaar voor over. Jij bent daar te gierig en ongeduldig voorquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bestel hem maar in Amerika dan.
Maar ik ga je wel vierkant uitlachen als mijn eventuele iPhone kapot gaat en ik 2,5 km hoef te fietsen, terwijl jij dat ding naar Amerika laat verschepen
Moet je rumoursites even in de gaten houden en natuurlijk die van Apple. Maar....als ik het goed heb gelezen ergens dan zou de iPhone USA heel anders werken dan de Europese versie. Of wil je de iPhone alleen maar hebben om er mee te patsen en verder aan en uit te zetten. Bellen wil je er toch mee kunnen doen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:40 schreef Genverbrander het volgende:
Vervolg op:
De Apple iPhone, een nieuwe revolutie
De Apple iPhone, een nieuwe revolutie #2
[[url=http://images.apple.com/iphone/images/indexhero20070109.jpg]afbeelding][/url]
Presentatie
Eind 2007 in Europa te koop, maar ik wil m graag al wat eerder. Weet iemand wat over bestellen uit de VS oid?
Zie Apple iPhone #3quote:Op maandag 28 mei 2007 17:35 schreef sanni het volgende:
[..]
Moet je rumoursites even in de gaten houden en natuurlijk die van Apple. Maar....als ik het goed heb gelezen ergens dan zou de iPhone USA heel anders werken dan de Europese versie. Of wil je de iPhone alleen maar hebben om er mee te patsen en verder aan en uit te zetten. Bellen wil je er toch mee kunnen doen?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:49 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb ook de PSP uit wokkie wokkie land gehaald
watquote:
Hij vond jouw komisch bedoelde zin grappig en nu reageer je alsof je het niet zo bedoeld had.quote:
oh okequote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:40 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Hij vond jouw komisch bedoelde zin grappig en nu reageer je alsof je het niet zo bedoeld had.
Blijkbaar heb je er dus een speciaal tweejarig abonnement voor nodig.quote:Apple: verkoop iPhone begint op 29 juni
door onze redactie
AMSTERDAM - Apple begint vrijdag 29 juni met de verkoop van de iPhone in de Verenigde Staten. Apple maakte deze datum gisteren bekend door middel van drie televisie-commercials in de VS waarin het grote touchscreen te zien viel en waarin verder aandacht werd geschonken aan de mogelijkheid om videofilmpjes en foto’s te bekijken en muziek te beluisteren.
Op de website van Apple zijn deze reclame filmpjes eveneens te zien. De verkoopstart betreft de verkoop van de iPhone in Amerika. Ook in europa en Japan zal de iPhone binnenkort op de markt komen, zo verwachten de insiders, maar daarvoor zijn nog geen introductiedata bekend.
De iPhone zal voorlopig in twee versies verkrijgbaar zijn: met hetzij 4 gigabytes, hetzij 8 gigabytes flash geheugen aan boord.
Afhankelijk van de hoeveelheid geheugen aan boord gaat de iPhone tussen de 500 en de 600 dollar kosten. De iPhone zal zowel online als via de winkels van Apple en AT&T, dat als enige service provider een exclusief twee-jarig contract heeft afgesloten met Apple worden verkocht.
AT&T heeft een tweejarig exclusief contractquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:24 schreef Genverbrander het volgende:
http://www.telegraaf.nl/digitaal/64925871/Apple:_verkoop_iPhone_begint_op_29_juni.html?p=23,1
[..]
Blijkbaar heb je er dus een speciaal tweejarig abonnement voor nodig.![]()
![]()
volgens de tv add heb je 2 jaar contract met at&t nodigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:44 schreef ook_gek het volgende:
zal dat ding gesimlockt zijn
hey daar heb je een goed punt! ik heb inderdaad nog geen foto gezien waar je hem kan open makenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:47 schreef Matty___ het volgende:
[..]
volgens de tv add heb je 2 jaar contract met at&t nodig
zal in europa wel vodafone worden dus ja.
Ik verwacht namelijk dat je de simkaart niet kunt vervangen omdat het een geheel is zoals een ipod.
zit niet echt op een 2jaar abo van vodafone te wachten EN dan nog eens 400 euro voor een telefoon.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey daar heb je een goed punt! ik heb inderdaad nog geen foto gezien waar je hem kan open maken![]()
hehe nee dat niet maar je kan zelf je provider kiezen, zelf het geheugen uitbreiden en er zitten normale toetsen opquote:
In België wordt niet met gesimlockte telefoons gewerkt...dus zal hij wel vrij te koop aangeboden worden...durf me dan alleen niet over de prijs uit te sprekenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:58 schreef Matty___ het volgende:
[..]
zit niet echt op een 2jaar abo van vodafone te wachten EN dan nog eens 400 euro voor een telefoon.
kan dan net zo goed voor de N95 gaan. Kan net zoveel
Of de iPhone wordt daar niet verkocht.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:17 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
In België wordt niet met gesimlockte telefoons gewerkt...dus zal hij wel vrij te koop aangeboden worden...durf me dan alleen niet over de prijs uit te spreken
http://tweakers.net/nieuw(...)-details-iPhone.htmlquote:In de teksten van de scans worden zowel de features als de tekortkomingen van de iPhone behandeld. Zo wordt er vermeld dat de telefoon over een trilfunctie zal beschikken, en dat er een gesprek kan worden gevoerd terwijl er via wifi gebrowsd wordt. Het e-mailen van video's en plaatjes zal ook mogelijk zijn; ondersteuning voor mms lijkt echter te ontbreken, evenals support voor gps en TeleNav. Ook zou het volgens het handboek niet mogelijk zijn om te chatten met andere instant-messaginggebruikers. De iPhone kan met behulp van iTunes gesynchroniseerd worden met het adresboek op de Mac of met Outlook of Outlook Express op de pc.
Verder wordt gemeld dat het geheugen niet uitgebreid kan worden, dat de accu niet verwisseld kan worden en dat de iPhone sommige 3g-protocollen niet ondersteunt. Als reactie op het commentaar dat 8GB schijfruimte niet genoeg zou zijn, gaf Apple het advies om 'onnodige' data in iTunes opgeslagen te laten totdat het echt nodig is. Ook zouden er al klachten zijn over het onscreen-keyboard; mensen zouden liever een echt toetsenbord zien.
En daar betaal je meer dan 500 euro voor...quote:Ook zou het volgens het handboek niet mogelijk zijn om te chatten met andere instant-messaginggebruikers.
Ik zil best wel zo'n pennetje a la nintendo DS gebruikenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:48 schreef Sanderrrr het volgende:
Ziet er wel echt vet uit maar of dat nou fijn werkt met een SMSje typen... Heb je wel kleine vingers nodig lijkt me.
En dat ben ik 24/7quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:10 schreef Genverbrander het volgende:
Sja voor bedieningsgemak hoef je de iPhone niet te kopen...
wel voor geilheid.
Laat het aub KPN wordenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:36 schreef sanni het volgende:
en als het KPN wordt dan word ik gek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |