volgens de tv add heb je 2 jaar contract met at&t nodigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:44 schreef ook_gek het volgende:
zal dat ding gesimlockt zijn
hey daar heb je een goed punt! ik heb inderdaad nog geen foto gezien waar je hem kan open makenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:47 schreef Matty___ het volgende:
[..]
volgens de tv add heb je 2 jaar contract met at&t nodig
zal in europa wel vodafone worden dus ja.
Ik verwacht namelijk dat je de simkaart niet kunt vervangen omdat het een geheel is zoals een ipod.
zit niet echt op een 2jaar abo van vodafone te wachten EN dan nog eens 400 euro voor een telefoon.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey daar heb je een goed punt! ik heb inderdaad nog geen foto gezien waar je hem kan open maken![]()
hehe nee dat niet maar je kan zelf je provider kiezen, zelf het geheugen uitbreiden en er zitten normale toetsen opquote:
In België wordt niet met gesimlockte telefoons gewerkt...dus zal hij wel vrij te koop aangeboden worden...durf me dan alleen niet over de prijs uit te sprekenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:58 schreef Matty___ het volgende:
[..]
zit niet echt op een 2jaar abo van vodafone te wachten EN dan nog eens 400 euro voor een telefoon.
kan dan net zo goed voor de N95 gaan. Kan net zoveel
Of de iPhone wordt daar niet verkocht.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:17 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
In België wordt niet met gesimlockte telefoons gewerkt...dus zal hij wel vrij te koop aangeboden worden...durf me dan alleen niet over de prijs uit te spreken
http://tweakers.net/nieuw(...)-details-iPhone.htmlquote:In de teksten van de scans worden zowel de features als de tekortkomingen van de iPhone behandeld. Zo wordt er vermeld dat de telefoon over een trilfunctie zal beschikken, en dat er een gesprek kan worden gevoerd terwijl er via wifi gebrowsd wordt. Het e-mailen van video's en plaatjes zal ook mogelijk zijn; ondersteuning voor mms lijkt echter te ontbreken, evenals support voor gps en TeleNav. Ook zou het volgens het handboek niet mogelijk zijn om te chatten met andere instant-messaginggebruikers. De iPhone kan met behulp van iTunes gesynchroniseerd worden met het adresboek op de Mac of met Outlook of Outlook Express op de pc.
Verder wordt gemeld dat het geheugen niet uitgebreid kan worden, dat de accu niet verwisseld kan worden en dat de iPhone sommige 3g-protocollen niet ondersteunt. Als reactie op het commentaar dat 8GB schijfruimte niet genoeg zou zijn, gaf Apple het advies om 'onnodige' data in iTunes opgeslagen te laten totdat het echt nodig is. Ook zouden er al klachten zijn over het onscreen-keyboard; mensen zouden liever een echt toetsenbord zien.
En daar betaal je meer dan 500 euro voor...quote:Ook zou het volgens het handboek niet mogelijk zijn om te chatten met andere instant-messaginggebruikers.
Ik zil best wel zo'n pennetje a la nintendo DS gebruikenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:48 schreef Sanderrrr het volgende:
Ziet er wel echt vet uit maar of dat nou fijn werkt met een SMSje typen... Heb je wel kleine vingers nodig lijkt me.
En dat ben ik 24/7quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:10 schreef Genverbrander het volgende:
Sja voor bedieningsgemak hoef je de iPhone niet te kopen...
wel voor geilheid.
Laat het aub KPN wordenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:36 schreef sanni het volgende:
en als het KPN wordt dan word ik gek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |