quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:16 schreef pascalheister het volgende:
ik heb nog wat saucijzenbroodjes over, iemand nog trek?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:56 schreef RayMania het volgende:
Mijn god, heb me toch een partij pijn aan m'n schouder, straalt helemaal door naar me nek. Echt niet lekker dit.
Hoe komt het?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:56 schreef RayMania het volgende:
Mijn god, heb me toch een partij pijn aan m'n schouder, straalt helemaal door naar me nek. Echt niet lekker dit.
eerst even kijken of mijn antwoord goed is tongquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:56 schreef tong80 het volgende:
Ben weer eens naar den Bosch. Tot laters.
Geen idee, kreeg er in de trein ineens last van. Niet mee opgestaan in ieder geval.quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:26 schreef VoreG het volgende:
ik val nu al bijna in slaap
Dit soort gasten mag je wat mij betreft zo zwaar straffen, fucking gevaren op de weg.quote:Automobilist valt in slaap tijdens aanhouding
Een 42-jarige beschonken automobilist is woensdag tijdens zijn aanhouding in slaap gevallen. Hij hield zijn ogen niet meer open tijdens het wachten op vervoer naar het politiebureau, meldt de politie in Den Haag donderdag.
De man werd aangehouden omdat zijn linker buitenspiegel ontbrak. Hij bleek geen rijbewijs te hebben. Bovendien was hij onder invloed van alcohol.
Je moet je oude toch inleveren, als je hem gaat inwisselenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Gratis tip:
Knip je ID kaart niet kapot, en gooi deze niet weg, nadat ze niet meer geldig is.
Scheelt je toch al snel 22 hamburgers bij de Mac, en en bezoekje aan oom agent!
Klopt, en daarom moest ik procesverbaal op laten maken voor 'verlies' en 22 euries extra dokken voor een nieuw paspoort!quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:38 schreef Bos81 het volgende:
Je moet je oude toch inleveren, als je hem gaat inwisselen![]()
Kan zo rsi zijn hoor, je gebruikt ook je linkerschouder bij het computeren. Ik heb ook veel last van die schouder, moet van de dokter veel rust nemen en kijken of het over gaat...quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geen idee, kreeg er in de trein ineens last van. Niet mee opgestaan in ieder geval.
Ohja, het is m'n linkerschouder, en ik muis met rechts, dus RSI denk ik niet.
Succes vanavondquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kan zo rsi zijn hoor, je gebruikt ook je linkerschouder bij het computeren. Ik heb ook veel last van die schouder, moet van de dokter veel rust nemen en kijken of het over gaat...
* Da_Sandman gaat zo lekker naar Mokum.
Dat klinkt nou niet bepaald lekker... maar als jij het maaktquote:
Komt Vaduz eten?quote:
Wie wat waar wanneer hoe en waaromquote:
Of gaten in laten maken...quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet je oude toch inleveren, als je hem gaat inwisselen![]()
Ach ja je moet ietsquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:29 schreef Gollemrulez het volgende:
Hum die tt's worden tegenwoordig wel heel gemakkelijk wegegeven
De werkdag, I hope.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:50 schreef appelsientje het volgende:
Nog een paar uur en dan zit deze dag er ook weer op
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
De werkdag, I hope.
Al is een paar uur natuurlijk relatief.
Ach ja, wat is het leven if not one big lesson?quote:
Heerlijk die mengelmoes van Nederlands en Engels van jou...quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ach ja, wat is het leven if not one big lesson?
I allways get my sin, don't you farget.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
Heerlijk die mengelmoes van Nederlands en Engels van jou...
Dat is hem pas 1 keer overkomen hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:22 schreef VoreG het volgende:
225.000 posts.
Op gegeven moment zou het toch moeten vervelen
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is hem pas 1 keer overkomen hoor.
Niet dan, heb je vaker dan 1 keer zoveel post gehad?quote:
Scherp hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is er inderdaad alweer voorbijquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op naar de volgende 225.000 posts...quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij is er inderdaad alweer voorbij
Grapjasquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet dan, heb je vaker dan 1 keer zoveel post gehad?
Ik zit nog niet eens op de 10 8Kquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:30 schreef VoreG het volgende:
Als ik m'n 2e accounts bij elkaar gooi zal ik zo rond de 38k/40k zitten.
Pffff... ik heb blijkbaar echt niks beters te doen
in de top 500: #383 TerroRobbie 21820quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar kun je dat szien?
Gecondoleerd!.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:20 schreef tong80 het volgende:
225000
BIER !!!!!!!!! Voor iedereen.
[afbeelding]
Bij jou is het niet te zien.Moet je ff aanvinken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar kun je dat szien?
Hole in onequote:Op donderdag 22 februari 2007 16:01 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Craig Bellamy.
Halloquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:58 schreef Ole het volgende:
Ik ga nog even gezellig lesje boekhouden doen.![]()
Later!!
nee. ik vond het sowiezo al erg laat beginnen, wat mij door de week niet echt uitkomt. Maar zeker nu mijn vrouw ziek is is de beslissing makkelijk: ik blijf thuis.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hallo
Ga jij vanavond ook nog naar het voetbal?
Verstandigquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee. ik vond het sowiezo al erg laat beginnen, wat mij door de week niet echt uitkomt. Maar zeker nu mijn vrouw ziek is is de beslissing makkelijk: ik blijf thuis.
lijkt wat beter te gaan nuquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Verstandig
Hoe gaat het trouwens met haar?? Slaat de kuur al een beetje aan ??
Sien jij hebt veel verstand van computernetwerken!quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Verstandig
Hoe gaat het trouwens met haar?? Slaat de kuur al een beetje aan ??
Goede zaak dusquote:
Ja??quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Sien jij hebt veel verstand van computernetwerken!
Netwerk aansluiten
Zelf overal de fout ingaan, of het nu gaat om het organiseren van een wedstrijdje in Nancy/Lille, het verplaatsen naar een goed stadion (Dus niet Lens) of het bouwen van een muurtje is, de schuld ligt altijd bij de andere partij.quote:"Rellen ManUnited in categorie Feyenoord"
Xavier Thuilot, algemeen directeur van Lille, heeft donderdag gesuggereerd dat Manchester United door de UEFA uit de Champions League moet worden gezet. Tijdens het duel tussen beide ploegen braken dinsdagavond ongeregeldheden uit bij het vak met Engelse fans.
Thuilot verwees naar het lot van Feyenoord, dat uitgesloten werd van verdere deelname aan de UEFA Cup, nadat Rotterdamse supporters zich rond de wedstrijd in Nancy hadden misdragen. "Het is aan de UEFA om te beslissen in deze zaak, maar het is duidelijk dezelfde categorie als Feyenoord", aldus Thuilot.
Inderdaad, en dan onder het mom "kanker er maar wat traangas in" de boel proberen te sussen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:41 schreef DIGGER het volgende:
Mijn haat jegens Fransen begint grote vormen aan te nemen:
Zelf overal de fout ingaan, of het nu gaat om het organiseren van een wedstrijdje in Nancy/Lille, het verplaatsen naar een goed stadion (Dus niet Lens) of het bouwen van een muurtje is, de schuld ligt altijd bij de andere partij.
wahahahaha geweldigquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:40 schreef FrankyMcG het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/comments/10623/![]()
Fransenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zelf overal de fout ingaan, of het nu gaat om het organiseren van een wedstrijdje in Nancy/Lille, het verplaatsen naar een goed stadion (Dus niet Lens) of het bouwen van een muurtje is, de schuld ligt altijd bij de andere partij.
inderdaad.... al zat ik mij wel af te vragen of de uefa voor ManU net zo streng durft te zijn als tegen Feyenoord.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Of juist niet.quote:
Jij weet ook veel van netwerken!quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:19 schreef Againzender het volgende:
damn, wat gaat zo'n flesje bier snel leeg
je moet dat flesje ook niet onder de neus van Axel zettenquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:19 schreef Againzender het volgende:
gewoon een wireless router op aansluiten en je pc en laptop er mee verbinden toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij weet ook veel van netwerken!
Netwerk aansluiten
Daar heb ik ook al last van. Gelukkig zijn er hier in huis nog genoeg gevulde. Dus tijd om er nog 1 te pakken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:19 schreef Againzender het volgende:
Dat jouw ouders...quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:26 schreef borisz het volgende:
[..]
je moet dat flesje ook niet onder de neus van Axel zetten![]()
Gezellig, waar ging het over.quote:
Journaalposten:Yquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gezellig, waar ging het over.
Journaalposten, Kolommenbalans...![]()
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gewoon een wireless router op aansluiten en je pc en laptop er mee verbinden toch?
Maak me gekquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Journaalposten:Y
Volgende week ga ik de kolommenbalans uitleggen![]()
Wil ik wel. Maar collega's zijn daar al lang mee bezig. hoop het binnenkort te gaan doen iigquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:39 schreef pascalheister het volgende:
doe je ook aan SAP Ole?
sexy he!quote:
Mijn kennis over boekhouden heeft me natuurlijk geholpenquote:
Elke les welquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn kennis over boekhouden heeft me natuurlijk geholpen![]()
Kan ik er wat aan doen dat journaalposten een belangrijk onderdeel van boekhouden is
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:47 schreef borisz het volgende:
PAsta zit er in
straks wordt ik opgehaald om richting de arena te gaan
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:47 schreef clauwheee het volgende:
Helleuh.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:47 schreef borisz het volgende:
PAsta zit er in
straks wordt ik opgehaald om richting de arena te gaan
Dat bedoel ikquote:
Deed is ovt, en dus nog steeds aan de gang. niks mis mee dusquote:
nee hoor, alleen tijdens NL gaat het om geen fouten te maken, de rest is een goed antwoord goed ongeacht de spellingquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zou die fouten niet op je examens maken, borisz. Je wordt levend gevild, volgens mij...
Dan heb je mazzel, wij kregen namelijk punt aftrek bij taalfouten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:59 schreef borisz het volgende:
[..]
nee hoor, alleen tijdens NL gaat het om geen fouten te maken, de rest is een goed antwoord goed ongeacht de spelling![]()
Waar moet dat heen met de wereld als er al niet meer op taalfouten gelet wordt?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:59 schreef borisz het volgende:
[..]
nee hoor, alleen tijdens NL gaat het om geen fouten te maken, de rest is een goed antwoord goed ongeacht de spelling![]()
Dank jequote:Op donderdag 22 februari 2007 17:57 schreef Suijk het volgende:
Sterkte bos en ook gefeliciteerd vandaag!
Alleen bij Nederlands wordt er op taalfouten gelet, volgens mij. En natuurlijk bij andere talen als je iets in die taal moet opschrijven.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:59 schreef borisz het volgende:
[..]
dat geldt alleen voor NL andere vakken niet. Voor NL moet je ook een samenvatting schrijven en daar worden alle schrijf- en stijlfouten geteld t/m een max aantal punten aftrek.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel, wij kregen namelijk punt aftrek bij taalfouten.
maar dat is niet waarschijnlijk, de MC vragen zijn in het engels en de open vragen in het NL en die moet je in het NL beantwoorden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alleen bij Nederlands wordt er op taalfouten gelet, volgens mij. En natuurlijk bij andere talen als je iets in die taal moet opschrijven.
hey ik heb al antwoord gegevenquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij weet ook veel van netwerken!
Netwerk aansluiten
ik heb ook wel ergens "Ik vondt" gezien.... dat is nog erger.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:10 schreef Suijk het volgende:
Maar hoe kun je nou 'ik wordt' schrijven? Dat is geen tikfout, maar gewoon dom!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:10 schreef Suijk het volgende:
Maar hoe kun je nou 'ik wordt' schrijven? Dat is geen tikfout, maar gewoon dom!
quote:
Ik werdt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik heb ook wel ergens "Ik vondt" gezien.... dat is nog erger.
Zelfkennis siert een mens.quote:
Jij volgt het nieuws nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:14 schreef Suijk het volgende:
Jeetje, Fons Rademakers is dood.
Heb geen nieuws gezien/gehoord vandaag idd. Zag net het journaal pas.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij volgt het nieuws nietwas vanochtend ook al bekend.
In gewone repetities of SO's werden wij afgerekend op taalfouten en terecht overigens.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:05 schreef borisz het volgende:
[..]
dat geldt alleen voor NL andere vakken niet. Voor NL moet je ook een samenvatting schrijven en daar worden alle schrijf- en stijlfouten geteld t/m een max aantal punten aftrek.
Pot, meet kettle.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
In gewonen repetities of SO's werden wij afgerekend op taalfouten en terecht overigens.
Another Day (van het eerste album met LaBrie : Images and Words)quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Welk nummer kwam jouw signature uit, Bos? (Van DT dus.)
Ah, ok.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Another Day (van het eerste album met LaBrie : Images and Words)
YouTube clipje![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:17 schreef borisz het volgende:
het ook op radio1 een stuk gehoord
daar is hij dan wel goed in, vragen ontwijkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:36 schreef borisz het volgende:
Balkenende lult een eind weg, als hij nu eens antwoord geeft op de vraag van Karel vd Graaf
Dat heb ik met heel veel mensen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar is hij dan wel goed in, vragen ontwijkendaar heft hij hele verkiezingen mee gewonnen
snap echt niet dat er mensen op hem kunnen stemmen
Hey... ik heb antwoord op je vraag.. maar het is op eigen risicoquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat was een typefout, geen taalfout
ja hoe ga je dat managen louisquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:22 schreef Suijk het volgende:
AZ gaat lekker.
Ik ben weg, op naar de 5-0 in de Arena!
Ook in deze valt SCUM niks te verwijten. Ze hebben van te voren de stadion keuze aangekaart als onverstandig (als ze toch niet in Lille spelen, waren dan niet in Stade de France?), ze hebben gezegd dat er ongetwijfeld lokale fans kaarten zouden kopen voor het thuis vak etc.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad.... al zat ik mij wel af te vragen of de uefa voor ManU net zo streng durft te zijn als tegen Feyenoord.
net of die mensen daar wat aan kunnen doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik mag hopen dat de mensen die betrokken zijn bij het computer systeem van de NS dat nu de hele boel in de war schopt in Utrecht morgen de laan uitgestuurd worden.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:27 schreef tong80 het volgende:
Bluezz postte in de vorige hools Onmiddellijk verkeerd.
quote:Daar zou ik nooit gebruik van maken. Van Bluezz wel, maar da's een ander verhaal.
Je zal wel iets van onmiddelijk gepost hebben. Dus een spelfout in het woord onmiddellijk.quote:
Moeilijk hè Bosquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je zal wel iets van onmiddelijk gepost hebben. Dus een spelfout in het woord inmiddellijk.
Tikfoutje dat moet in mijn toestand kunnenquote:
Zal ik die s dan maar weer gauw weghalenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Modjes mogen niet modden in Feedback![]()
Ik zal het voor deze ene keer door de vingers zienquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:54 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zal ik die s dan maar weer gauw weghalen?
Biertje voor meneer dan maarquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal het voor deze ene keer door de vingers zien
Ik heb er vandaag al een paar gehad, maar dit aanbod kan ik natuurlijk niet afslaanquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef SCH het volgende:
Paracetamol ook goed?
* Eilanden gaat voor de kippensoepquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:13 schreef pascalheister het volgende:
nog een saucijzenbroodje pakt
dat is goed tegen de griepquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden gaat voor de kippensoep![]()
Hehe ja idd... leuke aflevering weerquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zeg je, Paul/Renate/Eva/Inge is de Mol!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik kom er net invallen, heb de eerdere afleveringen niet gezien.Heheh tja.. dan moet je de vorige afleveringen maar eens kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem echt leuk.. .vooral op het eindik kan niet wachten tot volgende week
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Ja, ik ook. Jammer dat ik hem weer moet kijken via uitzendinggemist.nlquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heheh tja.. dan moet je de vorige afleveringen maar eens kijken
Ik vond hem echt leuk.. .vooral op het eindik kan niet wachten tot volgende week
Ik voel me nog net zo shit als toen ik je pm'de, dus er zit niet veel schot inquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hehe ja idd... leuke aflevering weer
oi Eilandalles goed met je ??
Hmmm schiet niet echt op nee.. anders neem je morgen vrij.. beetje uitziekenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik voel me nog net zo shit als toen ik je pm'de, dus er zit niet veel schot in
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Jammer dat ik hem weer moet kijken via uitzendinggemist.nl
Doe ik denk ik, of de herhaling op TV, mocht ik dan vrij zijn. Natuurlijk had ik het liever gewoon donderdag gezien, maar helaas dan kan ik eenmaal niet.quote:
tja... drooooooog erg droog (beter dan Citrix Administrator trouwens) de leraar is trouwens wel oke! Relaxe gast...quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:43 schreef Eilanden het volgende:
Hoe gaat je cursus tot nu toe? Steek je er wat van op?
lijkt als of ie ook nu weer van het Internet is afgevallenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:39 schreef SCH het volgende:
Een computercursus voor tong80 op kosten van FOK!
Goed te horen! Je trainer voor de volgende cursus is volgens mij ook wel goed (maar ik volg die cursussen nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
tja... drooooooog erg droog (beter dan Citrix Administrator trouwens) de leraar is trouwens wel oke! Relaxe gast...
Maar je merkt dat je gewoon veel kennis mist qua ervaring, maar goed de testkings leren
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Goed te horen! Je trainer voor de volgende cursus is volgens mij ook wel goed (maar ik volg die cursussen nietmaar van wat ik hoor is hij wel goed)
Ik kan het volgende week niet kijkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Bedankt allemaal voor het geheim houden van wat er in Wie is de mol is gebeurd. Ik heb het opgenomen.
Dikke discussie met mijn ouders wie het nu is..quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik had liever iemand anders zien afvallen, maar goed dan maar hopen dat die in de finale de verliezer is.
is goedquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:
spoilertags gebruiken
Ik heb het ook nog niet gezien trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Makkiequote:Op donderdag 22 februari 2007 22:17 schreef Ole het volgende:
Oh, nog maar 3. Doen ze wel even
We tellen afquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:31 schreef Ole het volgende:
Nog maar 2
2e helft was idd leuk om te zienquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:54 schreef VoreG het volgende:
3 ballen die helaas van de lijn worden gehaald.
Ik ben trots op Ajax, goed gespeeld.
Ik had even wat anders aan m'n hoofdquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
2e helft was idd leuk om te zien
Werkt het al?
Hum de worstenbroodjes zijn net op, maar de Hertog Jan is nog steeds voorradigquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:16 schreef clauwheee het volgende:
Ok, Helpman it is Gollem, tot zo!
Hij is vergeten de c en de h met een hoofdletter te typenquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:24 schreef Bos81 het volgende:
Hij is vergeten de c en de h met een hoofdletter te typen
Mooi ik wilde bijdehand gaan doen, maar dusdanig creatief werd het nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is vergeten de c en de h met een hoofdletter te typen
Dat moet ik opnemen als een mooi compliment.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:26 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Mooi ik wilde bijdehand gaan doen, maar dusdanig creatief werd het niet![]()
Nahquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:20 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hum de worstenbroodjes zijn net op, maar de Hertog Jan is nog steeds voorradig![]()
Maaruh ik ga het niet brengen![]()
Ze heeft wel zin in worstenbroodjes en bierquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:36 schreef dndiek het volgende:
Hoe is het nou Clauw? Gaat het al wat beter met je keel voorhoofdsholte en zo?
Alleen die worstenbroodjesquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:38 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ze heeft wel zin in worstenbroodjes en bier![]()
Je begint wat op tong te lijkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Twee week al binnen bijna, verveelt best welSlapen, internetten, slapen, eten, internetten, slapen. Cool leven heb ik
Iddquote:
tot over een paar uurquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nietus, want ik ga nu slapen!
Niet nog even tjetten met EuropeSantana?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nietus, want ik ga nu slapen!
Meld je het wel even als je gaat plassen straks?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eruit is bij de Mol.
Wie noemt zichzelf zo.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:58 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Niet nog even tjetten met EuropeSantana?
Sit and Goquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:59 schreef dndiek het volgende:
sng?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |