En aan het einde van de sessie een volmondige "LATEN WE BLIJ ZIJN MET ELKAAR!"quote:
Denk wel dat ie toen ie jong was stiekem een vinger in zijn poepgaatje heeft gedaan. Effe kijken hoe dat voelt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:47 schreef Kleintje het volgende:
Dat orale vind ik niet zo boeiend. Ik ben wel benieuwd of ie ervaring heeft met anale sex!
Maar goed... ik denk wel dat ie ervaring heeft met orale sex, hij moet zich op een manier omhoog gelikt hebben, beginnend bij de hielen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk wel dat ie toen ie jong was stiekem een vinger in zijn poepgaatje heeft gedaan. Effe kijken hoe dat voelt.
Om terug te komen op je onderschrift...quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:58 schreef Pikkebaas het volgende:
Heren, heren,
Wat een reacties van laag allooi hier. Wat doet het er nu toe hoe deze fijne bestuurder aan zijn positie is gekomen ? Laten we den Heer danken dat we deze fijne man als MP hebben !
Nou, het zal maar zo kunnen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:47 schreef Kleintje het volgende:
Dat orale vind ik niet zo boeiend. Ik ben wel benieuwd of ie ervaring heeft met anale sex!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |