Want anders...?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja, dat is de laatste keer hé?
Ga iknaar huisquote:
M'n thee is heet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat loop je te wapperen?
Geen zin in.quote:
Is there an insult somewhere in there?quote:
Ja je draagt niet echt bij aan de afname van de opwarming van de aarde met je waterkoker.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is there an insult somewhere in there?
Fluitketel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja je draagt niet echt bij aan de afname van de opwarming van de aarde met je waterkoker.
Klopt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan gebruik je aardgas.
en dat ligt dus aan het bed dat vertraagd is ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben in een ongezellige bui.
Daardoor is ook de inwijding ervan vertraagd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:33 schreef Stroekie het volgende:
en dat ligt dus aan het bed dat vertraagd is ?
in tegenstelling tot het inrijden van een nieuwe auto is dat natuurlijk wel een leuk klusjequote:Op woensdag 21 februari 2007 22:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daardoor is ook de inwijding ervan vertraagd.
Ja van Louis Couperus z'n beroemde boekkiequote:Op woensdag 21 februari 2007 23:28 schreef wonderer het volgende:
Toneelstuk? Cool.
Ik heb de film/serie niet eens gezienquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja van Louis Couperus z'n beroemde boekkie
oh, is dat johanna ter steegequote:Op woensdag 21 februari 2007 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Welke blonde? Victor Reinier of Johanna Ter Steege?
Marieke van der Polquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
oh, is dat johanna ter steegeIk dacht dat het de moeder was uit Oppassen, ben 'r naam even kwijt. Marieke nogwat geloof ik.
ja, die jaquote:
ik ook, maar dat zat nog in mijn hoofdquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
ja, die jaIk was te lui om het op te zoeken.
Geheel naakt on stagequote:
Ben Hulsman en Coen Flinckquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ook, maar dat zat nog in mijn hoofd
net als Opa Buijs en Opa Willem![]()
De nacht wil me nog niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij komt op een gevaarlijk tijdstip hier binnen lopen![]()
Alwéér zat?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:05 schreef Vlarp het volgende:
'morge! *hips*
Mooiquote:
Mij ook nietquote:
Ikheb zo mijn poetische momenten.quote:
Haaai!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alwéér zat?
(Zei de engel na carnaval)
Dat wilde ik ook al zeggen. Wat zeg je dat mooiquote:
Ok ok ok.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Haaai!
Nee, ik ben aangeschoten, da's wat anders!
Dank u, dank u.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook al zeggen. Wat zeg je dat mooi
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok ok ok.
Ik ben vandaag niet meer gegaan. Gewoon uit eten en theater. Rustig vermaak
Vlinders. Ja. Tell me about it.....quote:
Jij bent toch echt het sletje van de late ochtend en middag geworden de laatste paar dagenquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga toch echt eens proberen of de nacht mij wel al wil.
Sterkte ook dan maar.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vlinders. Ja. Tell me about it.....
Brad kijktquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Strax weer AI, wondie?
Haring happen & paling pijpen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
die ziltere haring vind ik toch veel lekkerder dan nieuwe
*Zingt een vrolijk liedje voor Sunjammerquote:Op donderdag 22 februari 2007 08:41 schreef Sunjammer het volgende:
Zo... en weer een nieuwe dag in deze depressietank.
Ik ben niet depressief momenteel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:47 schreef Lightyear het volgende:
[..]
*Zingt een vrolijk liedje voor Sunjammer
Doet clip erbij...
Nu zelf oefenen en je bent zo van depressie af![]()
http://www.youtube.com/watch?v=vnIZDwpOoU4
*depressief van word*quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:47 schreef Lightyear het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vnIZDwpOoU4
Doe dan eventjes lief voor je collega's zingen ;-)quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik ben niet depressief momenteel.
Het bedrijf wel.
Ach, er is zowaar eens goed nieuws voor mij. Een collega waar ik een gruwelijke hekel aan heb zout op, ik heb zelf een sollicitatie lopen, m'n afdelingshoofd is er 2 dagen niet waardoor er normaal gewerkt kan worden, de zon schijnt...quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:20 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Doe dan eventjes lief voor je collega's zingen ;-)
Of beter, gooi het over de intercom!
Ach, zolang je hem niet in het donker tegenkomt...quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:57 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind 'm eng.
zuigen, paling zuigenquote:
eng... neej man.... da's juist liefquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:57 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind 'm eng.
die vind ik dan weer een beetje cheap gefilmd ooit, mager/saai verhaaltje...quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:59 schreef Sunjammer het volgende:
De clip is dan wel weer ok.
Die bedoel ik ook.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
die vind ik dan weer een beetje cheap gefilmd ooit, mager/saai verhaaltje...
maar er bestaan twee versies...
waarvan ik de "oude" dan de mooiste vind (die met dat "concert")
Ik vond die van vorige week woensdag echt super gaaf!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:59 schreef NathaN het volgende:
Hmz, Lost begint toch echt suf te worden....
*ril*quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:45 schreef Cybart het volgende:
Keith Caputo
ziet er maar weer verdomde geil uit in zn within temptation appearence video...
(andere plaatjes om een impressie te geven van de man)
[afbeelding]
[afbeelding]
Meh, leuk concept, slechte uitvoering. Ook erg jammer dat een cruciale rol werd verpest door een goeie actrice die gedwongen een Engels accent moest oplepelen, terwijl ze Iers is en al decennia in de VS bivakkeert. Kwam erg geforceerd over.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond die van vorige week woensdag echt super gaaf!![]()
Ga vannacht de nieuwe kijken, heb nu geen tijd meer..
Hobbits zijn irritantquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik irriteerde me meer aan Charlie maar da's mijn ding.
De enige die nog aan dat syndroom lijd is Elijah imho.quote:
Die's tenminste nog enigszins lekker...quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De enige die nog aan dat syndroom lijd is Elijah imho.
ik ben voor een afsplitsingquote:
dan kun je het tempo hier best bij houdenquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:08 schreef Vlarp het volgende:
Tering, wat ben ik moe.. echt, ik ben al heel lang niet zo moe geweest als nu
Betty roeleert gewoon zwaar de pan uitquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ugly Betty is echt heerlijk. Zó camp, gay en hilarisch en lief.
Ja! Ze is waarschijnlijk beroemd, zonder het zelf te weten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:31 schreef beaverhausen het volgende:
de Leopard Lady van The Sartorialist!.
.
In Milaan heeft The Sartorialist er ook al een gesignaleerd!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ja! Ze is waarschijnlijk beroemd, zonder het zelf te weten..
SEquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:52 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... waarom zie ik de W880i nú pas, en heb ik al een W850i....
Mijn lerares Frans droeg zwarte laklaarzen. We zaten elke week te wachten of ze dit keer ook haar zweepje mee zou nemen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:01 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Mijn lerares Geschiedenis op de middelbare school kleedde zich af en toe ook in een tijgervellen outfit. Maar dat was toch anders..
Obéissez votre Maîtresse, la maison du castor!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn lerares Frans droeg zwarte laklaarzen. We zaten elke week te wachten of ze dit keer ook haar zweepje mee zou nemen..
Je kent haar ook?!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:10 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Obéissez votre Maîtresse, la maison du castor!![]()
Je wil zeker een vriendenprijsje?quote:
Het is vast iets Frans.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:23 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Franse leraressen zijn allemaal SM-meesteressen..
Dat wordt dokken Vlarp.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je wil zeker een vriendenprijsje?.
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/queryprices?readform&qcode=0&q=w850i&pcode=0&gq=w850i
Daar zit ie rond de 350 euro nieuw zonder simlock.
Hij's gebruiktquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je wil zeker een vriendenprijsje?.
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/queryprices?readform&qcode=0&q=w850i&pcode=0&gq=w850i
Daar zit ie rond de 350 euro nieuw zonder simlock.
"Je ne sais pas", zegt-ie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is vast iets Frans..
Toch? G_L?.
.
Hij's Simlock vrij?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb er denk ik voor 2 euro mee verbeld, dus ehm... laten we zeggen: 348 euro?.
Heh gatver!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat komt omdat ie ook zo lekker trilt.
maar die trillen dan vast niet zo lekkerquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:49 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. ze zijn tweedehands best goedkoper te vinden...
Maar ja, dan zitten er krassen op.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:49 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. ze zijn tweedehands best goedkoper te vinden...
Uiteraard.quote:
I know...quote:Hmm.. ze zijn tweedehands best goedkoper te vinden...
Eigenlijk zou ik de W850i wel moeten kopen.. met allemaal nieuwe techniekjes enzo. Normaal nam ik elk jaar de nieuwste en beste telefoon, maar nu loop ik hopeloos achterquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
I know....
Nah, ik moet maar gewoon tevreden zijn met m'n W850, hoewel de W880 geil dun is, en metaal enzo.... En dat ie geen radio heeft, en geen edge, en een pietepeuterig volumeknopje, ach...
Heel klein vind ik ook weer niks. Zoveel mogelijke nutteloze nieuwe features doen het dan wel weer goed bij mijquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:57 schreef DennisMoore het volgende:
't Is ook wel een goeie hoor, die W850i.
Maar niet zo geil plat als de W880i..
En eigenlijk wilde ik gewoon een klein plat toestelletje...
Vlarp is gek op nutteloos.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heel klein vind ik ook weer niks. Zoveel mogelijke nutteloze nieuwe features doen het dan wel weer goed bij mij
Ik zeg niksquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zeg niks
ik zeg niks
ik zeg niks
ik zeg niks
ik zeg niks
Mijn nieuwe auto bleek al te zijn verkochtquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:32 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, de nieuwe auto staat op de parkeerplaaaaaaaaats
Mag ik hem lenen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:32 schreef Ang3l het volgende:
Dan was het formeel gezien niet jouw auto.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:33 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Mijn nieuwe auto bleek al te zijn verkocht![]()
Nu met graties flacon Head & Shoulders?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:01 schreef DennisMoore het volgende:
Nou, dan moet je er eentje kopen. Omdat je het waard bent.
Feest!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:32 schreef Ang3l het volgende:
Das maar een klein detailtjequote:Op donderdag 22 februari 2007 21:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan was het formeel gezien niet jouw auto.
Hmm.. ik heb geen D gehad geloof ik.. alleen een E, R, E, J, V en een M..quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kunnen we ophouden over D?
D is namelijk ook de ex van mijn M.
Hangt ervanaf, als ik hem zelf te koop had gezet, dan had ik aangifte tegen mezelf moeten doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Anders had je aangifte kunnen doen.
Als je het niet erg vindt om tussen rellende nichten, handtasjes, driehoeksverhoudingen enzo te zitten..quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:39 schreef murp het volgende:
volgens mij is dit een leuk SC reeks, ik zal deze effe volgen...
Als je krom gaatquote:
och, doe ik net alsof jullie allemaal vrouwen zijn... dat ben ik in ieder geval al gewendquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt om tussen rellende nichten, handtasjes, driehoeksverhoudingen enzo te zitten..
En sletten, vergeet de sletten niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt om tussen rellende nichten, handtasjes, driehoeksverhoudingen enzo te zitten..
Hadden we die hier maar dat werd het tenminste nog 's spannendquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En sletten, vergeet de sletten niet.
Momenteel ga ik wel gebukt (onder een verkoudheid) telt dat ook?quote:
Die had euhm.. Nuno ofzo toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hadden we die hier maar dat werd het tenminste nog 's spannend
Niks eigenlijk..quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:43 schreef murp het volgende:
maar wat is er nou zo leuk hier?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Momenteel ga ik wel gebukt (onder een verkoudheid) telt dat ook?
Maar wel mooiquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:52 schreef wonderer het volgende:
Shortbus was wel een beetje een rare film.
Ik ben nu ook niet om aan te zien.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]iew, nee ik wil niet dat je bukt en me aansteekt met allerle rare virussen
Ik vond die scene mooi dat Jamie in dat ene huis uit het raam kijkt en James uit het andere huis en dat ze dan langzaam glimlachenquote:
Ik de zoenscene tussen de ex-burgemeester en dat jonge nichtjequote:Op donderdag 22 februari 2007 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond die scene mooi dat Jamie in dat ene huis uit het raam kijkt en James uit het andere huis en dat ze dan langzaam glimlachen
Pussy Wagon valt zeker ook af?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:03 schreef Ang3l het volgende:
Hmm. Ik vind dat mijn auto een naam moet hebben....
En dan niet de slut-mobile!!(ik denk ik zeg het maar zelf, aangezien een aantal collega's en vriendinnen me als Stef van de Sletteflet noemen)
Nou sorry hoor!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
nee geen GMTA
Die was ook knalgeel he?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pussy Wagon valt zeker ook af?
Gisteren KillBill nog maar eens gekeken
Mét roze letters.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die was ook knalgeel he?Op zich wel een geinige naam
Dat zal toch zeker wel meevallenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan zou ik je namelijk tekort doen.
Die zag ik aankomen vanwege jouw opmerkingen, toen was de impact een beetje weg. Wel schattig ja.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik de zoenscene tussen de ex-burgemeester en dat jonge nichtje
Ik vond de trillende ei erg komisch (niet dat ze uiteindelijk die vent steeds mept, dat was iets te overdreven, maar daarvoor... en daarna met dat kunstbeen).
Daar had ik dan weer geen last van (wel bij Hard Candyquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die zag ik aankomen vanwege jouw opmerkingen, toen was de impact een beetje weg. Wel schattig ja.
Met dat trillende ei zat ik met mijn benen over elkaar. Moet er even niet aan denken...
Die ligt nog te wachten. Maar dat was zoveel dialoog, daar moet ik mijn aandacht bijhouden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar had ik dan weer geen last van (wel bij Hard Candy)
Is dat dat je je vriendin in de rondte mept, rondturen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:15 schreef Cybart het volgende:
*rondtuur*
ja da's een activiteit, niet de broer van regilio
nee, dat is (wederom) dat je op elke zin een grappige woordspeling "probeert" te maken....quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is dat dat je je vriendin in de rondte mept, rondturen?
Tja, je moet wat als er niks interessants te beleven valt, he.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:23 schreef Cybart het volgende:
nee, dat is (wederom) dat je op elke zin een grappige woordspeling "probeert" te maken....
true true....quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tja, je moet wat als er niks interessants te beleven valt, he.
Zoiets heb ik 'hier' ook nog niet gezien hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:32 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[[url=http://photos1.blogger.com/blogger/4686/1648/400/Springscarf.jpg]afbeelding][/url]
Waarom zie je dat hier toch zo weinig rondlopen..
was dat een retorische vraag....quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:32 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[[url=http://photos1.blogger.com/blogger/4686/1648/400/Springscarf.jpg]afbeelding][/url]
Ik volgde jouw voorbeeld, he.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:28 schreef Cybart het volgende:
true true....
je doet in ieder geval je best
Ik heb geen idee, maar ben er allerminst rouwig om, eigenlijk...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:32 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Retorische vragen zijn meestal gesloten vragen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
was dat een retorische vraag....
nouja lijkt me wel
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
was dat een retorische vraag....
nouja lijkt me wel
En? Hoe beviel Freek?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt net Freek!
(de hetero jongen die vrijdag compleet zat en in de war in een homo kroeg belande en uiteindelijk om mijn nek viel)
Ik vind het wel wat hebben, eigenlijk. Wat stijl dan betreft, hè.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ben er allerminst rouwig om, eigenlijk...
ik kan me voorstellen dat je compleet van je doen af was...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt net Freek!
(de hetero jongen die vrijdag compleet zat en in de war in een homo kroeg belande en uiteindelijk om mijn nek viel)
laat ik het dan duidelijker stellen en me bij Nate aansluitenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Retorische vragen zijn meestal gesloten vragen.
Geen idee. Ik heb z'n gelal anagehoord, wat ergens wel aandoelijk was. Nog aandoenlijker was zijn bekentenis een interesse te hebben voor jongens (quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En? Hoe beviel Freek?.
't Polonaise-seizoen is net afgelopen, he...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:40 schreef Cybart het volgende:
laat ik het dan duidelijker stellen en me bij Nate aansluiten
Ja precies! Ik bedoel, zo'n sjaaltje om zijn nek en dan hij om mijn nek? Laagjesquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat je compleet van je doen af was...
ik bedoel, je wilt best met mensen om je nek gezien worden...
maar ze moeten wel in je image passen
Ik vind het in dit geval vrij stijlloos eruitzien en vraag me af welk type jongen er wel leuk uit zou zien in een dergelijke outfit...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, eigenlijk. Wat stijl dan betreft, hè.
ja, damn you, ik was net iets naar je aan het typen en toen ging je offlinequote:Op donderdag 22 februari 2007 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies! Ik bedoel, zo'n sjaaltje om zijn nek en dan hij om mijn nek? LaagjesNot done
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef Cybart het volgende:
in hetzelfde laantje van GE valt dan ook vast
[afbeelding]
O sorryquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
ja, damn you, ik was net iets naar je aan het typen en toen ging je offline
Eeeewll....quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
Moest toch even twee keer kijken voor ik doorhad dat het een man was.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
Dat ik even een aantekening maak over Freek voor laterquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorryJa ik ga naar bed.
Wat was eeer?
Categorie Freak of the Week....quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BART!
Niet zo eng op de late avond.
Ik wilde net gaan slapen!
Het was echt enorm aandoenlijk. Ineens stond ie daar. Met jas nog aan en dasje om. Midden op de dansvloer verdwaasd om zich heen te kijken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ik even een aantekening maak over Freek voor later
Ja da's de limiet hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
Je hebt een kanariegele Daf?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:51 schreef Ang3l het volgende:
Morgen met de kanariepiet naar het werk
Het is dat ie zo grappig is , want van z'n uiterlijke verschijning moet ie het niet hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
Een slug, uit Flushed Away...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:11 schreef beaverhausen het volgende:
Isda?
En Limboland is zo mooiquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
Ik weet het niet. Ik woon in Limbolonië weet je nog?.
Ach, ik zal vast over 2 jaar wel de kans krijgen om hem hier te zien.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
En Limboland is zo mooi
Je hebt echt wat gemist.
Niet bepaald nee. Hij is al weer uit de bios volgens mij.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een slug, uit Flushed Away...
Is die film niet aangeslagen in Nederland ofzo?
http://www.youtube.com/watch?v=dZepTwaRm4k
iets waarvan minstens 1 gang tegenvalt en waarbij je denkt, oh ja, dat vind ik ook niet zo lekker maar was ik vergeten door te gevenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat is het verassingsmenu?
De favorietenlijst niet?quote:
Neuh, niet gezien. Maar goed... nu vind ik gay.nl niet zo heel erg interessant momenteel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De favorietenlijst niet?
Is wel een handige manier om een lijstje met 'leuke profielen' te maken, zonder meteen mensen aan je vriendenlijst toe te voegen ofzo.
I'm sure the feeling is mutual.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:19 schreef Sunjammer het volgende:
Neuh, niet gezien. Maar goed... nu vind ik gay.nl niet zo heel erg interessant momenteel.
Probably.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
I'm sure the feeling is mutual..
Zware nacht gehad?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
oef.. ff heel rustig opstaan..
Sta je altijd zo wild op dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
oef.. ff heel rustig opstaan..
jep met wilde bewegingen enzoquote:
Heb jij weer even mazzel!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jep met wilde bewegingen enzohet hele huis trilt dan.. maar zit nu aan een monsterlijk sterke bak koffie rustig bij te komen.. heb eindelijk een hele nacht kunnen slapen zonder het gesex van mn huisgenootje
haha nog erger.. denk dat ze hier nog niet aan babies beginnenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:30 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Heb jij weer even mazzel!
Ik werd vannacht wakker door het gevolg van gesex tussen mede-flatbewoners: Hun baby.
Da's niet te hopen. *LOL*quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
haha nog erger.. denk dat ze hier nog niet aan babies beginnen![]()
Whehehe! Ik moet ook altijd enorm lachen als het een beetje druk is in de Cinemec en mensen zitten op de verkeerder rij, waardoor alles overhoop moet. Staat die eigenaar weer te stampen en te stomen...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
gister ook zo handig in cinemec.. konden eerst waarschijnlijk niet naar the prestige omdat er zoveel reserveringen waren, bleek dat een of andere lolbroek de halve zaal had gereserveerd en niet is gekomen
Héérlijk is dat he?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik baal daar altijd zo van.. zit je nog net niet helemaal op het hoekje moet je ineens nog 5 stoelen opschuiven
kom dr wel 1x per maand ofzoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Héérlijk is dat he?
Ben alleen al een tijdje niet in de Cinemec geweest trouwens.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
kom dr wel 1x per maand ofzomoet je maar een keer een gil geven als je zin hebt mee te gaan
Nice... Ik heb er een van Century Child. "Only innocence can save the world...". Dat idee.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
oehh mijn tshirt van nightwish die ik had besteld is binnen gekomen
[afbeelding]
ahja.. is kijken of de uberchristen op m'n werk vanavond zich eraan ergertquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nice... Ik heb er een van Century Child. "Only innocence can save the world...". Dat idee.
Ik heb die van mij ook wel eens naar mijn werk aangetrokken... Vonden een paar mensen toch wat aanstootgevend. For some odd reason.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ahja.. is kijken of de uberchristen op m'n werk vanavond zich eraan ergert
Ik was er gewoon niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ze zijn er stil van.
Je was anderen aan het stangen?quote:
Klinkt kinky, maar nee.quote:
Ik dacht dat dat palen heette?quote:
't zal wel een tussenmaatje zijn...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:27 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat dat palen heette?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
Klinkt kinky, maar nee.
Ik was gewoon lekker sporten.
quote:
Waar denken jullie toch aan op de vrijdagmiddag..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
't zal wel een tussenmaatje zijn...
En vanwaar dat afkeurend neeschudden?quote:
Tja, 'r is nou eenmaal geen ander neeschud-smileyquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En vanwaar dat afkeurend neeschudden?
Tja, ik mis er wel meer.... Kunnen we een klacht indienen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tja, 'r is nou eenmaal geen ander neeschud-smiley
FB?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tja, ik mis er wel meer.... Kunnen we een klacht indienen?
Sex. Dat leek me toch wel duidelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:42 schreef DR34M3R het volgende:
Waar denken jullie toch aan op de vrijdagmiddag..
Wasda?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Sex. Dat leek me toch wel duidelijk.
zo lang is dat voor jou nog niet geledenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |