was dat een retorische vraag....quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:32 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[[url=http://photos1.blogger.com/blogger/4686/1648/400/Springscarf.jpg]afbeelding][/url]
Waarom zie je dat hier toch zo weinig rondlopen..
Ik volgde jouw voorbeeld, he.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:28 schreef Cybart het volgende:
true true....
je doet in ieder geval je best
Ik heb geen idee, maar ben er allerminst rouwig om, eigenlijk...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:32 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[[url=http://photos1.blogger.com/blogger/4686/1648/400/Springscarf.jpg]afbeelding][/url]
Waarom zie je dat hier toch zo weinig rondlopen..
Retorische vragen zijn meestal gesloten vragen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
was dat een retorische vraag....
nouja lijkt me wel
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
was dat een retorische vraag....
nouja lijkt me wel
En? Hoe beviel Freek?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt net Freek!
(de hetero jongen die vrijdag compleet zat en in de war in een homo kroeg belande en uiteindelijk om mijn nek viel)
Ik vind het wel wat hebben, eigenlijk. Wat stijl dan betreft, hè.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ben er allerminst rouwig om, eigenlijk...
ik kan me voorstellen dat je compleet van je doen af was...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt net Freek!
(de hetero jongen die vrijdag compleet zat en in de war in een homo kroeg belande en uiteindelijk om mijn nek viel)
laat ik het dan duidelijker stellen en me bij Nate aansluitenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Retorische vragen zijn meestal gesloten vragen.
Geen idee. Ik heb z'n gelal anagehoord, wat ergens wel aandoelijk was. Nog aandoenlijker was zijn bekentenis een interesse te hebben voor jongens (quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En? Hoe beviel Freek?.
't Polonaise-seizoen is net afgelopen, he...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:40 schreef Cybart het volgende:
laat ik het dan duidelijker stellen en me bij Nate aansluiten
Ja precies! Ik bedoel, zo'n sjaaltje om zijn nek en dan hij om mijn nek? Laagjesquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat je compleet van je doen af was...
ik bedoel, je wilt best met mensen om je nek gezien worden...
maar ze moeten wel in je image passen
Ik vind het in dit geval vrij stijlloos eruitzien en vraag me af welk type jongen er wel leuk uit zou zien in een dergelijke outfit...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, eigenlijk. Wat stijl dan betreft, hè.
ja, damn you, ik was net iets naar je aan het typen en toen ging je offlinequote:Op donderdag 22 februari 2007 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies! Ik bedoel, zo'n sjaaltje om zijn nek en dan hij om mijn nek? LaagjesNot done
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef Cybart het volgende:
in hetzelfde laantje van GE valt dan ook vast
[afbeelding]
O sorryquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
ja, damn you, ik was net iets naar je aan het typen en toen ging je offline
Eeeewll....quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
Moest toch even twee keer kijken voor ik doorhad dat het een man was.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
Dat ik even een aantekening maak over Freek voor laterquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorryJa ik ga naar bed.
Wat was eeer?
Categorie Freak of the Week....quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BART!
Niet zo eng op de late avond.
Ik wilde net gaan slapen!
Het was echt enorm aandoenlijk. Ineens stond ie daar. Met jas nog aan en dasje om. Midden op de dansvloer verdwaasd om zich heen te kijken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ik even een aantekening maak over Freek voor later
Ja da's de limiet hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |