Pussy Wagon valt zeker ook af?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:03 schreef Ang3l het volgende:
Hmm. Ik vind dat mijn auto een naam moet hebben....
En dan niet de slut-mobile!!(ik denk ik zeg het maar zelf, aangezien een aantal collega's en vriendinnen me als Stef van de Sletteflet noemen)
Nou sorry hoor!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
nee geen GMTA
Die was ook knalgeel he?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pussy Wagon valt zeker ook af?
Gisteren KillBill nog maar eens gekeken
Mét roze letters.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die was ook knalgeel he?Op zich wel een geinige naam
Dat zal toch zeker wel meevallenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan zou ik je namelijk tekort doen.
Die zag ik aankomen vanwege jouw opmerkingen, toen was de impact een beetje weg. Wel schattig ja.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik de zoenscene tussen de ex-burgemeester en dat jonge nichtje
Ik vond de trillende ei erg komisch (niet dat ze uiteindelijk die vent steeds mept, dat was iets te overdreven, maar daarvoor... en daarna met dat kunstbeen).
Daar had ik dan weer geen last van (wel bij Hard Candyquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die zag ik aankomen vanwege jouw opmerkingen, toen was de impact een beetje weg. Wel schattig ja.
Met dat trillende ei zat ik met mijn benen over elkaar. Moet er even niet aan denken...
Die ligt nog te wachten. Maar dat was zoveel dialoog, daar moet ik mijn aandacht bijhouden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar had ik dan weer geen last van (wel bij Hard Candy)
Is dat dat je je vriendin in de rondte mept, rondturen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:15 schreef Cybart het volgende:
*rondtuur*
ja da's een activiteit, niet de broer van regilio
nee, dat is (wederom) dat je op elke zin een grappige woordspeling "probeert" te maken....quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is dat dat je je vriendin in de rondte mept, rondturen?
Tja, je moet wat als er niks interessants te beleven valt, he.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:23 schreef Cybart het volgende:
nee, dat is (wederom) dat je op elke zin een grappige woordspeling "probeert" te maken....
true true....quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tja, je moet wat als er niks interessants te beleven valt, he.
Zoiets heb ik 'hier' ook nog niet gezien hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:32 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[[url=http://photos1.blogger.com/blogger/4686/1648/400/Springscarf.jpg]afbeelding][/url]
Waarom zie je dat hier toch zo weinig rondlopen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |