was dat een retorische vraag....quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:32 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[[url=http://photos1.blogger.com/blogger/4686/1648/400/Springscarf.jpg]afbeelding][/url]
Waarom zie je dat hier toch zo weinig rondlopen..
Ik volgde jouw voorbeeld, he.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:28 schreef Cybart het volgende:
true true....
je doet in ieder geval je best
Ik heb geen idee, maar ben er allerminst rouwig om, eigenlijk...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:32 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[[url=http://photos1.blogger.com/blogger/4686/1648/400/Springscarf.jpg]afbeelding][/url]
Waarom zie je dat hier toch zo weinig rondlopen..
Retorische vragen zijn meestal gesloten vragen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
was dat een retorische vraag....
nouja lijkt me wel
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
was dat een retorische vraag....
nouja lijkt me wel
En? Hoe beviel Freek?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt net Freek!
(de hetero jongen die vrijdag compleet zat en in de war in een homo kroeg belande en uiteindelijk om mijn nek viel)
Ik vind het wel wat hebben, eigenlijk. Wat stijl dan betreft, hè.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ben er allerminst rouwig om, eigenlijk...
ik kan me voorstellen dat je compleet van je doen af was...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt net Freek!
(de hetero jongen die vrijdag compleet zat en in de war in een homo kroeg belande en uiteindelijk om mijn nek viel)
laat ik het dan duidelijker stellen en me bij Nate aansluitenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Retorische vragen zijn meestal gesloten vragen.
Geen idee. Ik heb z'n gelal anagehoord, wat ergens wel aandoelijk was. Nog aandoenlijker was zijn bekentenis een interesse te hebben voor jongens (quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En? Hoe beviel Freek?.
't Polonaise-seizoen is net afgelopen, he...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:40 schreef Cybart het volgende:
laat ik het dan duidelijker stellen en me bij Nate aansluiten
Ja precies! Ik bedoel, zo'n sjaaltje om zijn nek en dan hij om mijn nek? Laagjesquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat je compleet van je doen af was...
ik bedoel, je wilt best met mensen om je nek gezien worden...
maar ze moeten wel in je image passen
Ik vind het in dit geval vrij stijlloos eruitzien en vraag me af welk type jongen er wel leuk uit zou zien in een dergelijke outfit...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, eigenlijk. Wat stijl dan betreft, hè.
ja, damn you, ik was net iets naar je aan het typen en toen ging je offlinequote:Op donderdag 22 februari 2007 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies! Ik bedoel, zo'n sjaaltje om zijn nek en dan hij om mijn nek? LaagjesNot done
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef Cybart het volgende:
in hetzelfde laantje van GE valt dan ook vast
[afbeelding]
O sorryquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
ja, damn you, ik was net iets naar je aan het typen en toen ging je offline
Eeeewll....quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
Moest toch even twee keer kijken voor ik doorhad dat het een man was.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
Dat ik even een aantekening maak over Freek voor laterquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorryJa ik ga naar bed.
Wat was eeer?
Categorie Freak of the Week....quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BART!
Niet zo eng op de late avond.
Ik wilde net gaan slapen!
Het was echt enorm aandoenlijk. Ineens stond ie daar. Met jas nog aan en dasje om. Midden op de dansvloer verdwaasd om zich heen te kijken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ik even een aantekening maak over Freek voor later
Ja da's de limiet hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
Je hebt een kanariegele Daf?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:51 schreef Ang3l het volgende:
Morgen met de kanariepiet naar het werk
Het is dat ie zo grappig is , want van z'n uiterlijke verschijning moet ie het niet hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
Een slug, uit Flushed Away...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:11 schreef beaverhausen het volgende:
Isda?
En Limboland is zo mooiquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
Ik weet het niet. Ik woon in Limbolonië weet je nog?.
Ach, ik zal vast over 2 jaar wel de kans krijgen om hem hier te zien.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
En Limboland is zo mooi
Je hebt echt wat gemist.
Niet bepaald nee. Hij is al weer uit de bios volgens mij.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een slug, uit Flushed Away...
Is die film niet aangeslagen in Nederland ofzo?
http://www.youtube.com/watch?v=dZepTwaRm4k
iets waarvan minstens 1 gang tegenvalt en waarbij je denkt, oh ja, dat vind ik ook niet zo lekker maar was ik vergeten door te gevenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat is het verassingsmenu?
De favorietenlijst niet?quote:
Neuh, niet gezien. Maar goed... nu vind ik gay.nl niet zo heel erg interessant momenteel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De favorietenlijst niet?
Is wel een handige manier om een lijstje met 'leuke profielen' te maken, zonder meteen mensen aan je vriendenlijst toe te voegen ofzo.
I'm sure the feeling is mutual.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:19 schreef Sunjammer het volgende:
Neuh, niet gezien. Maar goed... nu vind ik gay.nl niet zo heel erg interessant momenteel.
Probably.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
I'm sure the feeling is mutual..
Zware nacht gehad?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
oef.. ff heel rustig opstaan..
Sta je altijd zo wild op dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
oef.. ff heel rustig opstaan..
jep met wilde bewegingen enzoquote:
Heb jij weer even mazzel!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jep met wilde bewegingen enzohet hele huis trilt dan.. maar zit nu aan een monsterlijk sterke bak koffie rustig bij te komen.. heb eindelijk een hele nacht kunnen slapen zonder het gesex van mn huisgenootje
haha nog erger.. denk dat ze hier nog niet aan babies beginnenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:30 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Heb jij weer even mazzel!
Ik werd vannacht wakker door het gevolg van gesex tussen mede-flatbewoners: Hun baby.
Da's niet te hopen. *LOL*quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
haha nog erger.. denk dat ze hier nog niet aan babies beginnen![]()
Whehehe! Ik moet ook altijd enorm lachen als het een beetje druk is in de Cinemec en mensen zitten op de verkeerder rij, waardoor alles overhoop moet. Staat die eigenaar weer te stampen en te stomen...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
gister ook zo handig in cinemec.. konden eerst waarschijnlijk niet naar the prestige omdat er zoveel reserveringen waren, bleek dat een of andere lolbroek de halve zaal had gereserveerd en niet is gekomen
Héérlijk is dat he?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik baal daar altijd zo van.. zit je nog net niet helemaal op het hoekje moet je ineens nog 5 stoelen opschuiven
kom dr wel 1x per maand ofzoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Héérlijk is dat he?
Ben alleen al een tijdje niet in de Cinemec geweest trouwens.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
kom dr wel 1x per maand ofzomoet je maar een keer een gil geven als je zin hebt mee te gaan
Nice... Ik heb er een van Century Child. "Only innocence can save the world...". Dat idee.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
oehh mijn tshirt van nightwish die ik had besteld is binnen gekomen
[afbeelding]
ahja.. is kijken of de uberchristen op m'n werk vanavond zich eraan ergertquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nice... Ik heb er een van Century Child. "Only innocence can save the world...". Dat idee.
Ik heb die van mij ook wel eens naar mijn werk aangetrokken... Vonden een paar mensen toch wat aanstootgevend. For some odd reason.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ahja.. is kijken of de uberchristen op m'n werk vanavond zich eraan ergert
Ik was er gewoon niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ze zijn er stil van.
Je was anderen aan het stangen?quote:
Klinkt kinky, maar nee.quote:
Ik dacht dat dat palen heette?quote:
't zal wel een tussenmaatje zijn...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:27 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat dat palen heette?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
Klinkt kinky, maar nee.
Ik was gewoon lekker sporten.
quote:
Waar denken jullie toch aan op de vrijdagmiddag..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
't zal wel een tussenmaatje zijn...
En vanwaar dat afkeurend neeschudden?quote:
Tja, 'r is nou eenmaal geen ander neeschud-smileyquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En vanwaar dat afkeurend neeschudden?
Tja, ik mis er wel meer.... Kunnen we een klacht indienen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tja, 'r is nou eenmaal geen ander neeschud-smiley
FB?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tja, ik mis er wel meer.... Kunnen we een klacht indienen?
Sex. Dat leek me toch wel duidelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:42 schreef DR34M3R het volgende:
Waar denken jullie toch aan op de vrijdagmiddag..
Wasda?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Sex. Dat leek me toch wel duidelijk.
zo lang is dat voor jou nog niet geledenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |