Neuh, niet gezien. Maar goed... nu vind ik gay.nl niet zo heel erg interessant momenteel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De favorietenlijst niet?
Is wel een handige manier om een lijstje met 'leuke profielen' te maken, zonder meteen mensen aan je vriendenlijst toe te voegen ofzo.
I'm sure the feeling is mutual.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:19 schreef Sunjammer het volgende:
Neuh, niet gezien. Maar goed... nu vind ik gay.nl niet zo heel erg interessant momenteel.
Probably.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
I'm sure the feeling is mutual..
Zware nacht gehad?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
oef.. ff heel rustig opstaan..
Sta je altijd zo wild op dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
oef.. ff heel rustig opstaan..
jep met wilde bewegingen enzoquote:
Heb jij weer even mazzel!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jep met wilde bewegingen enzohet hele huis trilt dan.. maar zit nu aan een monsterlijk sterke bak koffie rustig bij te komen.. heb eindelijk een hele nacht kunnen slapen zonder het gesex van mn huisgenootje
haha nog erger.. denk dat ze hier nog niet aan babies beginnenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:30 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Heb jij weer even mazzel!
Ik werd vannacht wakker door het gevolg van gesex tussen mede-flatbewoners: Hun baby.
Da's niet te hopen. *LOL*quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
haha nog erger.. denk dat ze hier nog niet aan babies beginnen![]()
Whehehe! Ik moet ook altijd enorm lachen als het een beetje druk is in de Cinemec en mensen zitten op de verkeerder rij, waardoor alles overhoop moet. Staat die eigenaar weer te stampen en te stomen...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
gister ook zo handig in cinemec.. konden eerst waarschijnlijk niet naar the prestige omdat er zoveel reserveringen waren, bleek dat een of andere lolbroek de halve zaal had gereserveerd en niet is gekomen
Héérlijk is dat he?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik baal daar altijd zo van.. zit je nog net niet helemaal op het hoekje moet je ineens nog 5 stoelen opschuiven
kom dr wel 1x per maand ofzoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Héérlijk is dat he?
Ben alleen al een tijdje niet in de Cinemec geweest trouwens.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
kom dr wel 1x per maand ofzomoet je maar een keer een gil geven als je zin hebt mee te gaan
Nice... Ik heb er een van Century Child. "Only innocence can save the world...". Dat idee.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
oehh mijn tshirt van nightwish die ik had besteld is binnen gekomen
[afbeelding]
ahja.. is kijken of de uberchristen op m'n werk vanavond zich eraan ergertquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nice... Ik heb er een van Century Child. "Only innocence can save the world...". Dat idee.
Ik heb die van mij ook wel eens naar mijn werk aangetrokken... Vonden een paar mensen toch wat aanstootgevend. For some odd reason.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ahja.. is kijken of de uberchristen op m'n werk vanavond zich eraan ergert
Ik was er gewoon niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ze zijn er stil van.
Je was anderen aan het stangen?quote:
Klinkt kinky, maar nee.quote:
Ik dacht dat dat palen heette?quote:
't zal wel een tussenmaatje zijn...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:27 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat dat palen heette?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
Klinkt kinky, maar nee.
Ik was gewoon lekker sporten.
quote:
Waar denken jullie toch aan op de vrijdagmiddag..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
't zal wel een tussenmaatje zijn...
En vanwaar dat afkeurend neeschudden?quote:
Tja, 'r is nou eenmaal geen ander neeschud-smileyquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En vanwaar dat afkeurend neeschudden?
Tja, ik mis er wel meer.... Kunnen we een klacht indienen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tja, 'r is nou eenmaal geen ander neeschud-smiley
FB?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tja, ik mis er wel meer.... Kunnen we een klacht indienen?
Sex. Dat leek me toch wel duidelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:42 schreef DR34M3R het volgende:
Waar denken jullie toch aan op de vrijdagmiddag..
Wasda?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Sex. Dat leek me toch wel duidelijk.
zo lang is dat voor jou nog niet geledenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |