Want anders...?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja, dat is de laatste keer hé?
Ga iknaar huisquote:
M'n thee is heet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat loop je te wapperen?
Geen zin in.quote:
Is there an insult somewhere in there?quote:
Ja je draagt niet echt bij aan de afname van de opwarming van de aarde met je waterkoker.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is there an insult somewhere in there?
Fluitketel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja je draagt niet echt bij aan de afname van de opwarming van de aarde met je waterkoker.
Klopt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan gebruik je aardgas.
en dat ligt dus aan het bed dat vertraagd is ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben in een ongezellige bui.
Daardoor is ook de inwijding ervan vertraagd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:33 schreef Stroekie het volgende:
en dat ligt dus aan het bed dat vertraagd is ?
in tegenstelling tot het inrijden van een nieuwe auto is dat natuurlijk wel een leuk klusjequote:Op woensdag 21 februari 2007 22:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daardoor is ook de inwijding ervan vertraagd.
Ja van Louis Couperus z'n beroemde boekkiequote:Op woensdag 21 februari 2007 23:28 schreef wonderer het volgende:
Toneelstuk? Cool.
Ik heb de film/serie niet eens gezienquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja van Louis Couperus z'n beroemde boekkie
oh, is dat johanna ter steegequote:Op woensdag 21 februari 2007 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Welke blonde? Victor Reinier of Johanna Ter Steege?
Marieke van der Polquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
oh, is dat johanna ter steegeIk dacht dat het de moeder was uit Oppassen, ben 'r naam even kwijt. Marieke nogwat geloof ik.
ja, die jaquote:
ik ook, maar dat zat nog in mijn hoofdquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
ja, die jaIk was te lui om het op te zoeken.
Geheel naakt on stagequote:
Ben Hulsman en Coen Flinckquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ook, maar dat zat nog in mijn hoofd
net als Opa Buijs en Opa Willem![]()
De nacht wil me nog niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij komt op een gevaarlijk tijdstip hier binnen lopen![]()
Alwéér zat?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:05 schreef Vlarp het volgende:
'morge! *hips*
Mooiquote:
Mij ook nietquote:
Ikheb zo mijn poetische momenten.quote:
Haaai!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alwéér zat?
(Zei de engel na carnaval)
Dat wilde ik ook al zeggen. Wat zeg je dat mooiquote:
Ok ok ok.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Haaai!
Nee, ik ben aangeschoten, da's wat anders!
Dank u, dank u.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook al zeggen. Wat zeg je dat mooi
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok ok ok.
Ik ben vandaag niet meer gegaan. Gewoon uit eten en theater. Rustig vermaak
Vlinders. Ja. Tell me about it.....quote:
Jij bent toch echt het sletje van de late ochtend en middag geworden de laatste paar dagenquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga toch echt eens proberen of de nacht mij wel al wil.
Sterkte ook dan maar.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vlinders. Ja. Tell me about it.....
Brad kijktquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Strax weer AI, wondie?
Haring happen & paling pijpen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
die ziltere haring vind ik toch veel lekkerder dan nieuwe
*Zingt een vrolijk liedje voor Sunjammerquote:Op donderdag 22 februari 2007 08:41 schreef Sunjammer het volgende:
Zo... en weer een nieuwe dag in deze depressietank.
Ik ben niet depressief momenteel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:47 schreef Lightyear het volgende:
[..]
*Zingt een vrolijk liedje voor Sunjammer
Doet clip erbij...
Nu zelf oefenen en je bent zo van depressie af![]()
http://www.youtube.com/watch?v=vnIZDwpOoU4
*depressief van word*quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:47 schreef Lightyear het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vnIZDwpOoU4
Doe dan eventjes lief voor je collega's zingen ;-)quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik ben niet depressief momenteel.
Het bedrijf wel.
Ach, er is zowaar eens goed nieuws voor mij. Een collega waar ik een gruwelijke hekel aan heb zout op, ik heb zelf een sollicitatie lopen, m'n afdelingshoofd is er 2 dagen niet waardoor er normaal gewerkt kan worden, de zon schijnt...quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:20 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Doe dan eventjes lief voor je collega's zingen ;-)
Of beter, gooi het over de intercom!
Ach, zolang je hem niet in het donker tegenkomt...quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:57 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind 'm eng.
zuigen, paling zuigenquote:
eng... neej man.... da's juist liefquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:57 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind 'm eng.
die vind ik dan weer een beetje cheap gefilmd ooit, mager/saai verhaaltje...quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:59 schreef Sunjammer het volgende:
De clip is dan wel weer ok.
Die bedoel ik ook.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
die vind ik dan weer een beetje cheap gefilmd ooit, mager/saai verhaaltje...
maar er bestaan twee versies...
waarvan ik de "oude" dan de mooiste vind (die met dat "concert")
Ik vond die van vorige week woensdag echt super gaaf!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:59 schreef NathaN het volgende:
Hmz, Lost begint toch echt suf te worden....
*ril*quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:45 schreef Cybart het volgende:
Keith Caputo
ziet er maar weer verdomde geil uit in zn within temptation appearence video...
(andere plaatjes om een impressie te geven van de man)
[afbeelding]
[afbeelding]
Meh, leuk concept, slechte uitvoering. Ook erg jammer dat een cruciale rol werd verpest door een goeie actrice die gedwongen een Engels accent moest oplepelen, terwijl ze Iers is en al decennia in de VS bivakkeert. Kwam erg geforceerd over.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond die van vorige week woensdag echt super gaaf!![]()
Ga vannacht de nieuwe kijken, heb nu geen tijd meer..
Hobbits zijn irritantquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik irriteerde me meer aan Charlie maar da's mijn ding.
De enige die nog aan dat syndroom lijd is Elijah imho.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |