"Je ne sais pas", zegt-ie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is vast iets Frans..
Toch? G_L?.
.
Hij's Simlock vrij?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb er denk ik voor 2 euro mee verbeld, dus ehm... laten we zeggen: 348 euro?.
Heh gatver!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat komt omdat ie ook zo lekker trilt.
maar die trillen dan vast niet zo lekkerquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:49 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. ze zijn tweedehands best goedkoper te vinden...
Maar ja, dan zitten er krassen op.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:49 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. ze zijn tweedehands best goedkoper te vinden...
Uiteraard.quote:
I know...quote:Hmm.. ze zijn tweedehands best goedkoper te vinden...
Eigenlijk zou ik de W850i wel moeten kopen.. met allemaal nieuwe techniekjes enzo. Normaal nam ik elk jaar de nieuwste en beste telefoon, maar nu loop ik hopeloos achterquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
I know....
Nah, ik moet maar gewoon tevreden zijn met m'n W850, hoewel de W880 geil dun is, en metaal enzo.... En dat ie geen radio heeft, en geen edge, en een pietepeuterig volumeknopje, ach...
Heel klein vind ik ook weer niks. Zoveel mogelijke nutteloze nieuwe features doen het dan wel weer goed bij mijquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:57 schreef DennisMoore het volgende:
't Is ook wel een goeie hoor, die W850i.
Maar niet zo geil plat als de W880i..
En eigenlijk wilde ik gewoon een klein plat toestelletje...
Vlarp is gek op nutteloos.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heel klein vind ik ook weer niks. Zoveel mogelijke nutteloze nieuwe features doen het dan wel weer goed bij mij
Ik zeg niksquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zeg niks
ik zeg niks
ik zeg niks
ik zeg niks
ik zeg niks
Mijn nieuwe auto bleek al te zijn verkochtquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:32 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, de nieuwe auto staat op de parkeerplaaaaaaaaats
Mag ik hem lenen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:32 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, de nieuwe auto staat op de parkeerplaaaaaaaaats
Dan was het formeel gezien niet jouw auto.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:33 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Mijn nieuwe auto bleek al te zijn verkocht![]()
Nu met graties flacon Head & Shoulders?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:01 schreef DennisMoore het volgende:
Nou, dan moet je er eentje kopen. Omdat je het waard bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |