quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik kan dat filmpje van brian en eric niet bekijken op de tien site heeft iemand een linkje voor me waar ik hem wel kan zien?
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:30 schreef My_ het volgende:
Eric wordt er voor zoiets toch niet uitgezet?!![]()
Denk het niet, en dan moeten ze brian er ook uitzetten, die viel van achteren aan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:30 schreef My_ het volgende:
Die Brian ... jankend kind is het. zo ongeveer 3 jaar! ( En dan doe ik nog een paar slimme kinderen te kort )quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:30 schreef My_ het volgende:
Ik hoop brainless, voor zijn jankerige reactie om HELEMAAL NIKS.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:30 schreef My_ het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[[url=http://i18.tinypic.com/2j30gsh.jpg]afbeelding][/url]
Kijk jij wel eens voetbal? Een goede scheidsrechter doorziet het toneelspel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:34 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb net dat filmpje gekeken en Eric maakte toch echt wel een slaande beweging hoor, dat was echt geen schrik reactie. Het was ook geen vloeiende beweging, maar ze dikken het wel vreselijk aan in dat filmpje en dan dat geluid eronder, maar dit was wel bewust wat Eric deed, niet om te slaan maar om wat terug te doen. Vraag me af of ze uberhaupt nog reageren na het telefoontje van Brian of dat Brian al gehoord heeft dat ie niet moet piepen.
best kans van daar in het Gooiquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik denk dat Lesley eindelijk heeft gezegd: Bart, ik heb rijke ouders... Dus dat je kansloos en arm bent maakt me neit uit, kom mar bij mij.
Slaande beweging... het is zo'n nichtengebaartje.. van:" Ach ga weg man.. "quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:34 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb net dat filmpje gekeken en Eric maakte toch echt wel een slaande beweging hoor, dat was echt geen schrik reactie. Het was ook geen vloeiende beweging, maar ze dikken het wel vreselijk aan in dat filmpje en dan dat geluid eronder, maar dit was wel bewust wat Eric deed, niet om te slaan maar om wat terug te doen. Vraag me af of ze uberhaupt nog reageren na het telefoontje van Brian of dat Brian al gehoord heeft dat ie niet moet piepen.
Das de Amanda lookquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
Wat zit huub zijn haar lelijk.
Tegenwoordig niet meer, juist door alle scheidsrechterlijke dwalingen. Er worden WK finales gewonnen of verloren met dit toneelspel. Als Brian was gevallen had Eric het kunnen schudden...quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kjk jij wel eens voetbal? Een goede scheidsrechter doorziet het toneelspel.
Mooie artikeltjes.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:37 schreef BwennieBren het volgende:
Ondertussen dat zij gaan eten, kunnen wij wel even de roddels lezen toch?
[afbeelding]
[afbeelding]
thanks eindelijk het filmpje kunnen zien, maar jemig als eric er hiervoor uit moet zou dat wel héél triest zijn,quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
ben het wel met Nena eens maar achteraf lullen is lekker makkelijk. Zij heeft hem toen zo lopen opgeilen en ging ook bepaalt niet vrij uit, laten we eerlijk zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:37 schreef BwennieBren het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
sorryquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:41 schreef Missy_1974 het volgende:
ik had de party ook al gescand alleen, maar je was me voor
is het geen idee om alle feiten die wij zien eens op een rij te zetten en aan de party te mailen, ivm voorkeur etc
Ik ben ook wel eens vastgepakt die ik eng vond, reageerde toen exact hetzelfdequote:Op woensdag 21 februari 2007 18:44 schreef demins het volgende:
De beweging die Eric maakt is een gebaar van verstoring. Daar vliegt iets wat zoemt... een wesp... Weg wesp! WEG!
Klopt! Ik zat er naast en heb het gezien!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:46 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens vastgepakt die ik eng vond, reageerde toen exact hetzelfde
Shaving Brains private.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
"Shaving Private Brian"
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
"Shaving Private Brian"
hij lijkt op dat jongetje uit 'boy's from brasil''quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
Wat zit huub zijn haar lelijk.
Is dat gesprek ook opgenomen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:48 schreef Sporti het volgende:
Brian ging er anders wel voor bellen met achter en deed alsof zijn tanden flink geraakt waren de rat!
Tunnelvisie.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Klopt! Ik zat er naast en heb het gezien!!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:49 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Tunnelvisie.
Je hebt het niet gezien.
Je hebt het niet gezien.
Je hebt het niet gezien.
Je hebt het niet gezien.
Je hebt het niet gezien. x100
dás een goeiequote:Op woensdag 21 februari 2007 18:48 schreef Sporti het volgende:
Brian ging er anders wel voor bellen met achter en deed alsof zijn tanden flink geraakt waren de rat!
Ach.. dat melkgebitje groeit toch nog weer aan als hij groot wordt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:48 schreef Sporti het volgende:
Heb je misschien een exemplaar met een hogere resolutie, want ik kan de letters niet lezen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:37 schreef BwennieBren het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je hem een beetje vergroot is het nog duidelijk te lezenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:54 schreef F04 het volgende:
[..]
Heb je misschien een exemplaar met een hogere resolutie, want ik kan de letters niet lezen.![]()
ja thuisquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:54 schreef F04 het volgende:
[..]
Heb je misschien een exemplaar met een hogere resolutie, want ik kan de letters niet lezen.![]()
Zei ze dat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:57 schreef Dark het volgende:
Natasia aan de voorlees, het boek van het rijbewijs volgens Huub.
Mama is superblij, ze heeft haar rijbewijs gehaald en als mama binnenkort een volkswagen Touareg krijgt, kunnen we lekker overal naar toe rijden, is dat niet leuk?
Ze vermeld ook nog even dat ze morgen en over 5 dagen naar het gemeente huis in Almere gaat, zullen daar wilgo en de kinderen ook wel komen denk ik.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:57 schreef Dark het volgende:
Natasia aan de voorlees, het boek van het rijbewijs volgens Huub.
Mama is superblij, ze heeft haar rijbewijs gehaald en als mama binnenkort een volkswagen Touareg krijgt, kunnen we lekker overal naar toe rijden, is dat niet leuk?
Gebroeders Anker uit Akkrumquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:59 schreef PokerJoker het volgende:
Huubje over de advocaten: Ik wil Moscovitz, en als die niet beschikbaar is wil ik Spong, en als die niet beschikbaar ik een van die kale tweeling uit groningen......
Hij maakt niet veel foutjes, zou zelfs zomaar een spelletje triviant van hem kunnen verliezen, maar deze.
Dat vindt ik toch een beetje jammer huub, het zijn toch echt onze friese gebroeders Anker. Samen meer integriteit dan de alle Moscovitzen en mr. Spong bij elkaar. Groningers, wat een gotzpe, ik hoop nu echt dat je morgen een stemming tegen je krijgt, bah. naar mannetje....![]()
Brainless is een jankerd en een viespeuk. Amanda mag van mij seks hebben met wie ze wil, Huub, Bart, de poolboy, Sylvia, Brenda, Palma, Herma, Rene, de complete bezetting van de snackbar of wie dan ook, maar niet met...quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ach.. dat melkgebitje groeit toch nog weer aan als hij groot wordt.
Ja, dat zei ze echt, heb daarna meteen het geluid uitgezet!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:58 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Zei ze dat?Oh dat jullie haar nog willen horen voorlezen, ik zap nog liever naar een stream van de villa
Vroeg naar bed dusquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dj's ... zucht
Zijn dat niet die toetjes die de kok gisteren had gemaakt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is de naam van die toetjes die ze nu eten?
Die wil ik namelijk ook!
Ik geloof het niet, het zijn van die kleine danoontjes maar dan van een ander merkquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn dat niet die toetjes die de kok gisteren had gemaakt?
ik zucht ff met je meequote:Op woensdag 21 februari 2007 19:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dj's ... zucht
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:07 schreef CHAOS_ het volgende:
Zou het zo kunnen zijn dat Bart morgenochtend een statement wil maken, liefde, vrienden, familie zijn belangrijker dan de Gouden hut, richting Brian en Natasia, omdat Natasia thuis kinderen heeft die op haar wachten en zij belachelijke doelen nastreefd, die dat allemaal niet kunnen vergoeden. Hij heeft van de week bijna hetzelfde meegemaakt als zij een aantal weken terug, maar laat Lesley niet alleen met de schade zitten, omdat liefde meer waard is dan een 1,5 miljoen. Wat hebben die kinderen al niet over hun heen gehad, maar dat laat Natasia koud, dat lossen anderen mensen wel op, zij zit daar puur voor de roem en hebben, hebben, hebben. Ik zat dat vanmiddag zo te overdenken, omdat hij perse voor de stemming weg wil, er had nog een stemming voor hem aangevraagd kunnen worden, want hij vroeg hem om 11:15 u al aan, terwijl de imiet 12:00 u was voor ontslag aanvraag. Zo zou Natasia 's avonds de kans kunnen hebben om alsnog weggestemd te worden, met behoud van 10k, als hij met dat statement iemand de ogen opent.
Daar zijn brainles en amoebe te dom voor. Die denken alleen aan zichzelf en dus zdngmw als back upquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:07 schreef CHAOS_ het volgende:
Zou het zo kunnen zijn dat Bart morgenochtend een statement wil maken, liefde, vrienden, familie zijn belangrijker dan de Gouden hut, richting Brian en Natasia, omdat Natasia thuis kinderen heeft die op haar wachten en zij belachelijke doelen nastreefd, die dat allemaal niet kunnen vergoeden. Hij heeft van de week bijna hetzelfde meegemaakt als zij een aantal weken terug, maar laat Lesley niet alleen met de schade zitten, omdat liefde meer waard is dan een 1,5 miljoen. Wat hebben die kinderen al niet over hun heen gehad, maar dat laat Natasia koud, dat lossen anderen mensen wel op, zij zit daar puur voor de roem en hebben, hebben, hebben. Ik zat dat vanmiddag zo te overdenken, omdat hij perse voor de stemming weg wil, er had nog een stemming voor hem aangevraagd kunnen worden, want hij vroeg hem om 11:15 u al aan, terwijl de imiet 12:00 u was voor ontslag aanvraag. Zo zou Natasia 's avonds de kans kunnen hebben om alsnog weggestemd te worden, met behoud van 10k, als hij met dat statement iemand de ogen opent.
Nobel! Zie Bart er ook voor aan... Natas echter niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:07 schreef CHAOS_ het volgende:
Van mezelf: Ik zou brainless allang gebeukt hebben.....quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Van de Buren:
"De gast-DJ tegen Brian: ik zou Huub allang gebeukt hebben..... "
Stelletje arrogante popie-jopies zijn het.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Van de Buren:
"De gast-DJ tegen Brian: ik zou Huub allang gebeukt hebben..... "
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van mezelf: Ik zou brainless allang gebeukt hebben.....
Niet eens zo gek gedacht.Goedenavond trouwens, ben weer redelijk bij Gecosst, dus we gaan er weer voor.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:07 schreef CHAOS_ het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van mezelf: Ik zou brainless allang gebeukt/geschopt/verdronken/ingemetseld hebben.....
Je weet wat het gevolg is, zie je avatarquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van mezelf: Ik zou brainless allang gebeukt hebben.....
I know,quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet wat het gevolg is, zie je avatar![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:19 schreef Villalux het volgende:
zwanger
Dat heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, het zijn van die kleine danoontjes maar dan van een ander merk
Huub zei het net wel maar ik kon het niet verstaan...
Op zondag gaat Wilgo naar zijn bijvrouw.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:23 schreef CHAOS_ het volgende:
Almere is nu juist de plaats, waar het openbaar vervoer uitermate goed geregeld is, wij hebben er zelfs overgedacht, toen wij er voor een jaar woonden, om de auto de deur uit te doen. En wat doet Wilgo dan, leven die thuis langs elkaar heen? Mag toch aannemen, dat ze met hun viertjes op stap gaan en kunnen? Of werkt dat anders bij Surinaamse mensen, gaan die apart alles doen?
Hoe een post een mens gelukkig kan maken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
Rog wordt vader, arme jongen. Ze heeft dit al vanaf het begin, dus de wereld blijft een kloon van Braaaaaajen bespaard.![]()
En de rest van de week is ie bezig met bolletjes te slikkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op zondag gaat Wilgo naar zijn bijvrouw.![]()
dat laatste, en ze gelooft ook alles he volgens mij kun je haar alles wijsmakenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef Black_king het volgende:
hebben Huub en Eric zich gejerked vannacht? Of neemt hij Amanda weer in het ootje...?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef Black_king het volgende:
hebben Huub en Eric zich gejerked vannacht? Of neemt hij Amanda weer in het ootje...?
DJ lesquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef Black_king het volgende:
Bart is weeer niet te zien....
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:22 schreef Villalux het volgende:
Zwanger van Roger
Fijn he dat bijlezen van de Cossenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef Katewalker het volgende:
Soooo hee, wat kunnen jullie veel lullen ..![]()
Gelukkig maar, want nu weet ik wel wat er allemaal is gebeurd..![]()
Wat zit Huub blijmoedig met Natasia te keuvelen zeg...![]()
Wel ben jij de nieuwe vriendin van Roger ?????quote:
Dat was geen slaan maar een veeg met de achterkant van zn hand....toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Yep, Sylvia is misschien wel de meest gladde van het hele stel.quote:
Inderdaad, ik val er nu net weer middenin, en ik schrok me rot, ja als je een paar postings ziet met Amanda is zwanger van Rogier begin je toch ff te twijfelen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:30 schreef pronkjewail het volgende:
Laten dat wel hopen, voor iedereen...
[..]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Wel ben jij de nieuwe vriendin van Roger ?????![]()
Nou met ze allen duimen dat ze dus echt zwanger is van Rogier, dan zijn we er weer een kwijt. En Brainles gaat uit zijn dak dan dus die wordt afgevoerd door de mannen met de witte jassen. Zo raken we er 2 in een klap kwijt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef Marrije het volgende:
Hmm, aan de andere kant, als ze echt zwanger zou zijn van Rogier dan vertrekt ze zeker wel snel? das dan weer het positieve.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:35 schreef pronkjewail het volgende:
Als ze nu zwanger zou zijn, zou dat echt sneu zijn hoor. Niet alleen voor het kind, maar ook voor haar. Ze is echt clueless, wat voor leven zou zo`n kind hebben?
En brain is weer berichten aan het zoeken die hij kan faken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:30 schreef partyyboyy het volgende:
Huub zit Amoebe een beetje op te geilen.
Of niet! Herinner je je BB-Tanja nog?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef Marrije het volgende:
Hmm, aan de andere kant, als ze echt zwanger zou zijn van Rogier dan vertrekt ze zeker wel snel? das dan weer het positieve.
ik moest lachenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:25 schreef jakees het volgende:
Amandel En dat kan iedereen zien op you tube???????????????// (Helder licht)
Ja slet je staat er zelf op.
Sterker nog je komt zo neukend op tv!
blijf je hangen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:40 schreef tipsch het volgende:
<snip>
Tanja kon nog rellen, dat doet Amanda niet echt, die loopt alleen maar sexy te zijn en dat gaat zwaar tegenvallen met zo'n buik -dan komen die truitjes tot haarnavel ipv net onder haar billen en kan ze ook niet meer zoveel alcohol drinken (ja ik hoop dat ze zo verstandig is dat dan niet meer te doen) dus een hoop minder vertier rondom Amanda. Dan komt toch al snel de toneelhaak.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Of niet! Herinner je je BB-Tanja nog?![]()
Ben jij verbaasd dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:40 schreef n1ek het volgende:
er komen 2 DJs helemaal uit lubberkutjeveen om wat les te geven en dan wordt Natasia constant gevolgd op de streams. Vanmiddag werd die typleraar toch ook gevolgd en mocht 10x zn bedrijf noemen.
Dit gaat goedkomen tipsch.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:39 schreef tipsch het volgende:
ik ben verbijsterd na het zien vn het filmpjje met de touché van Eric als reactie op de debiel plotselinge fysieke toenadering van de rat - die gozer zit kennelijk zo vol van fysiek geweld dat hij het er zelf allemaal wel bijhallucineert
niet erg, maar vandaag is het wel erg overdreven. Volgens mij is ze nog geen minuut uit beeld geweest.quote:
die komen misschien nog wel in een terugblikmomentje zometeen!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:45 schreef BwennieBren het volgende:
De wipscene van Amanda en Braaaaaajen niet op TV dus omdat er nog kleine kijkbuiskindertjes aanwezig zijn wellicht
Weet jij wel wie die DJ's zijn..quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:45 schreef RSie het volgende:
wat een debielen die DJ's
Kan de redactie Duncan niet weer uitnodigen?
Het is toch ook een dom tijdstip van uitzenden. Het is toch anders dan BB, en kids willen toch meekijken. Dat kan dus echt niet bij DGK.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:45 schreef BwennieBren het volgende:
De wipscene van Amanda en Braaaaaajen niet op TV dus omdat er nog kleine kijkbuiskindertjes aanwezig zijn wellicht
Ik herken ze niet,... sorry!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Weet jij wel wie die DJ's zijn..![]()
Stelletje mongeaulen>?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Lol dat zei ik van de week ook...quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze zei afgelopen week ook dat haar borsten groeiden. Dus dat!
Precies, dat kleinzerige dat heeft ie van z'n moeder geleerd. Hier het bewijs:quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:39 schreef tipsch het volgende:
ik ben verbijsterd na het zien vn het filmpjje met de touché/veeg (raakt hem helemaal niet volgens mij) van Eric als reactie op de debiel plotselinge fysieke benadering van de rat - die gozer zit kennelijk zo vol van fysiek geweld dat hij het er zelf allemaal wel bijhallucineert
My assquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef Black_king het volgende:
Herma was in de buurt.....
En ze neukt altijd zonder condoom, Pil of geen pil.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze zei afgelopen week ook dat haar borsten groeiden. Dus dat!
ik (her)ken vrij veel dj's maar bij deze 2 gaat me echt geen enkel belletje rinkelen.quote:
Hahaha LOL!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies, dat kleinzerige dat heeft ie van z'n moeder geleerd. Hier het bewijs:
http://www.flabber.nl/archief/019386.php
Lesley woont practisch om de hoek, maar die moet uitgenodigd worden...quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef Black_king het volgende:
Herma was in de buurt.....
2 DJ's die er geen probleem mee hebben om in het dagelijkse leven geweld te gebruiken? Heerlijk toch, al die stereo-types die je in DGK ziet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Maar goed ook, hele goede film vanavond om 20:50 op Canvasquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:00 schreef FSR het volgende:
wat me wel opvalt is idat de Redactie er zoveel mogelijk aan doet om de streams zo oninterssant mogelijk te maken....
- veel dubbele beelden
- waar wat gebeurd niet in beeld
- precies bij spannende momenten / praten overschakelen
- verkeerd geluid bij een beeld
Zouden we teveel invloed hebben ?
Op deze manier blijven we ook kijken naar de tv uitzendingen!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:00 schreef FSR het volgende:
wat me wel opvalt is idat de Redactie er zoveel mogelijk aan doet om de streams zo oninterssant mogelijk te maken....
- veel dubbele beelden
- waar wat gebeurd niet in beeld
- precies bij spannende momenten / praten overschakelen
- verkeerd geluid bij een beeld
Zouden we teveel invloed hebben ?
heb hem op dvd liggen en toevallig vorige week nog gekeken,.. goeie film iddquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Wireless het volgende:
[..]
Maar goed ook, hele goede film vanavond om 20:50 op Canvas![]()
hermafrodietquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:06 schreef Suikeroom het volgende:
wie is die vrouw?
ik nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef RSie het volgende:
[..]
Op deze manier blijven we ook kijken naar de tv uitzendingen!![]()
Ja rijbewijs ophalen en daar natuurlijk ff meeten met der Kids en Wilgoquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Het gaat gewoon lukken voor natasia om die auto te krijgen!
Wat hoorde ik nu? Ze gaat morgen naar Almere?
voor dr verjaardagquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:09 schreef Vakkie_W het volgende:
En Natasia heeft het weer over haar Touareg
Ik heb deze ook nog nooit gezien en gehoord btw, maar ja zoveel ga ik ook niet meer uit. Er is ook nix over ze te vinden op de Tien site... blijkbaar 2 nono's uit Schubbekutteveen dusquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:54 schreef RSie het volgende:
[..]
ik (her)ken vrij veel dj's maar bij deze 2 gaat me echt geen enkel belletje rinkelen.
die vorige jongen (blanke gozer) herkende ik wel, die is bekend als dunca de la Funk, begon ooit als resident DJ in een tent in Noordwijk en begint nu door te breken bij het grote publiek.
gast kan ook monsterlijk goed Breakdancen trouwens![]()
Gaat ze naar Almere??????quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk voor haarquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:09 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ja rijbewijs ophalen en daar natuurlijk ff meeten met der Kids en Wilgo
OOOO, dat zou echt geweldig zijn!!! Heerlijk... ik verheug me op dat beteuterde gezicht! De opzwellende aders nadat het besef doordringt.... en dan die stem die de geluidsbarriere zal doorbreken...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:12 schreef CHAOS_ het volgende:
Waarom krijgt zij een feest? Eveline heeft dat ook op haar verjaardag niet gehad en Huub alleen een stripster die Nena en Nat...... hebben geregeld, zij moet een feest, belachelijk, dat is pas echt met twee maten meten. Of zouden ze haar voor joker zetten zondag, met haar jurk en geen feest.
Omdat anders misses Natasia de villa uitgaat en DGK denkt dat dit veel kijkers gaat kosten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:12 schreef CHAOS_ het volgende:
Waarom krijgt zij een feest? Eveline heeft dat ook op haar verjaardag niet gehad en Huub alleen een stripster die Nena en Nat...... hebben geregeld, zij moet een feest, belachelijk, dat is pas echt met twee maten meten. Of zouden ze haar voor joker zetten zondag, met haar jurk en geen feest.
nee ging over de brief van brian vanmiddag, daarna was hij aardig downquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:14 schreef Clank het volgende:
Herma lult over een brief die Bart zou hebben gekregen waar Natasia niets van weet.. ikke ook niet.
Geen noemenswaardige dingen en straks gaan de bewoners een film kijken dus alle ingrediënten voor een rustig en duf avondjequote:Op woensdag 21 februari 2007 20:15 schreef raggende_annie het volgende:
ben weer enige tijd afwezig geweest. is er nog wat gebeurd en staat dat eventueel garant voor aktie later op deze avond?
Eric heeft Brian voor zijn bek geslagen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:15 schreef raggende_annie het volgende:
ben weer enige tijd afwezig geweest. is er nog wat gebeurd en staat dat eventueel garant voor aktie later op deze avond?
ze gaat zo ook vertellen dat er een stemming is aangevraagd, hebben ze weer wat uit te zenden, beetje lastig om daar een geloofwaardig verhaal van te maken met die chat van 'achter'quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:14 schreef BwennieBren het volgende:
Oh Herma verspreekt zich weer .....
Oh, ik dacht dat ze zei dat Bart vrolijker was geworden van een brief die hij had gekregen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:15 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nee ging over de brief van brian vanmiddag, daarna was hij aardig down
Brainless kan goed overdrijven ...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:17 schreef blomst het volgende:
[..]
Eric heeft Brian voor zijn bek geslagen.
Brian heeft er over gebeld.
ze hebben toch allemaal zo'n tussenpersoon of niet. huub heeft ook jelmer en die speelt naar huub ook informatie door over de privé situatie van sasquatch. volgens mij zijn die tussenpersonen alleen maar om af en toe wat sappige informatie door te spelenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:16 schreef RSie het volgende:
ze verteld nu open en bloot over de tussenpersoon voor haar en de kids.
die Hjalmar of Jelmer geeft dus veel info over thuis!!
niet als je jarig bentquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:19 schreef Vakkie_W het volgende:
Komt Wilgo, der kinderen en een vriendin Zondag??? Hoeveel punten heeft ze wel niet? Of hoeft ze daar geen punten voor in te leveren?
Nee, natasia niet die viert dan haar "Jaardag" en mag 4 personen uitnodigen, en zal ook wel vanalles krijgen van Talpa.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:19 schreef Vakkie_W het volgende:
Komt Wilgo, der kinderen en een vriendin Zondag??? Hoeveel punten heeft ze wel niet? Of hoeft ze daar geen punten voor in te leveren?
ik gaf ze (RED) aanvankelijk nog de voordeel van de twijfel maar inmiddels......quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:17 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ze gaat zo ook vertellen dat er een stemming is aangevraagd, hebben ze weer wat uit te zenden, beetje lastig om daar een geloofwaardig verhaal van te maken met die chat van 'achter'
Goh, staat me iets van bij dat andere bewoners niemand mochten uitnodigen met hun verjaardagquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:20 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, natasia niet die viert dan haar "Jaardag" en mag 4 personen uitnodigen, en zal ook wel vanalles krijgen van Talpa.
Alleen voor haar zussen. Wilgo en de kids mogen voor niets komen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:19 schreef Vakkie_W het volgende:
Wanneer is Huub jarig?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:20 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, natasia niet die viert dan haar "Jaardag" en mag 4 personen uitnodigen, en zal ook wel vanalles krijgen van Talpa.
Dit heb ik vanmiddag naar ponvolkswagen gestuurd nadat Nataas naar hun had gebeltquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
omdat je het haar totaal niet gunt (ik ook niet) en mevrouw krijgt wel meer voor elkaar met die grote slabek van drquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:21 schreef Frasier het volgende:
Waarom heb ik 't gevoel dat ze die auto nog gaat krijgen ook.
Ik dacht ook dat Herma het over een brief aan Bart had. Bart was nl. toen ie post kreeg meteen uit beeld.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:20 schreef FSR het volgende:
Wat zei Herma dan wat versprak ze zich in ?
nou dat mocht wel hoor, maar goed zij krijgt al zo veelquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:22 schreef doesss het volgende:
[..]
Goh, staat me iets van bij dat andere bewoners niemand mochten uitnodigen met hun verjaardag![]()
Mooie wagen. Zonde als zo'n walgelijk stuk vlees daarin plaats moet nemen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:25 schreef Wireless het volgende:
Laten we Natasia even een handje helpen en de potentie materialiseren.
De toekomstige auto van Natasia...
[afbeelding]
[afbeelding]
Herma is een heldin..zo lief.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef pronkjewail het volgende:
Ik verdenk Herma er nog steeds van om een actrice te zijn die zich eigenlijk rotschaamt voor haar rol in deze soap en daarom alleen maar met een pruik in beeld wil.
DAT HAAR!?! Hoe VERZINT ze het!
Had ze toen ook al dat haar?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Herma is een heldin..zo lief.
Ik ken haar uit Utrecht, daar is ze een 10 jaar geleden bedrijfsleidster geweest van de kledingzaak Lipstick.
Ik moet wel bekennen dat het leven haar wel erg getekend heeft...ik heb haar voor het laatst in 98'gezien, en toen was het een pareltje...ze lijkt nu 20 jaar ouder
niks, is gewoon een uitdrukking voor 'heb je nog iets te vertellen'quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef BwennieBren het volgende:
Wat bedoelde ze nou met: heb je nog wat te liegen?
Bedoelt ze mee: Heb je nog wat te vertellen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef BwennieBren het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Herma is een heldin..zo lief.
Ik ken haar uit Utrecht, daar is ze een 10 jaar geleden bedrijfsleidster geweest van de kledingzaak Lipstick.
Ik moet wel bekennen dat het leven haar wel erg getekend heeft...ik heb haar voor het laatst in 98'gezien, en toen was het een pareltje...ze lijkt nu 20 jaar ouder
Brabants gezegde ofzoquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef BwennieBren het volgende:
Kan ze niet rekenen, John de Mol is namelijk in 1955 geboren...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef Clank het volgende:
En Natasia heeft het weer over de klusjesman die blijkt 54 te zijn en ze wordt helemaal blij van hem als ze hem ziet.
Ze had toen iets meer krul , maar feitelijk was de coupe hetzelfde .quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:37 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Had ze toen ook al dat haar?
Oh okay, ik dacht dat ze aan het vragen was naar hintjes wat zij zouden zien op het net van de andere bewoners, maar goed, dat is natuurlijk ook "iets vertellen"quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
niks, is gewoon een uitdrukking voor 'heb je nog iets te vertellen'
nu niet allemaal gaan sturen anders krijgt ze hem zekerquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:39 schreef RSie het volgende:
zojuist ook even een mail naar PON de deur uit gestuurd:
Geachte Heer/Mevrouw,
Als trouwe kijker van De Gouden Kooi (TV-programma op Tien/Talpa) is mij ter ore gekomen dat 1 van de deelnemers graag een Volkswagen Touareg zou willen krijgen na het behalen van haar Rijbewijs.
De persoon in kwestie betreft Mevr. Natasia Blank U misschien wel bekend als de Persoon waar kamervragen over gesteld zijn i.v.m. het in de steek laten van haar kinderen.
Onlangs zijn er ook artikelen betreffende haar vermeende prostitutieverleden en haar rol in de Endstra tapes.
Natasia denkt wel even te kunnen bewerkstelligen dat zij als een sponsordealtje wel even een Touareg van de importeur (U dus) kan lospeuteren.
Ik wil U dank ook waarschuwen dit niet te doen daar dit zeer zeker geen goede publiciteit voor het merk zal zijn.
Indien U toch geinteresseerd bent in het maken van een sponsordeal met Talpa (de Gouden Kooi) wil ik U dan ook ten zeerste aanraden om de eventuele wagen aan een andere Bewoner in het programma, bij voorkeur Huub of Bart, maar de beste optie zou naar mijn mening (en die van een half miljoen kijkers van het programma) bewoonster Sylvia zijn. Dit is een integere nette bescheiden vrouw die in het geval van een sponsordeal de beste keus zou zijn.
Dus Mochten Jullie/U van mening zijn het programma te willen sponsoren hoop ik dat U mijn email even in het achterhoofd houdt.
Met vriendelijke groet,
En nu de chauffeurspotentie van Zdngmw gematerialiseerd:quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:25 schreef Wireless het volgende:
Laten we Natasia even een handje helpen en de potentie materialiseren.
De toekomstige auto van Natasia...
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
En nu de chauffeurspotentie van Zdngmw gematerialiseerd:
[afbeelding]
Daar ruilt ze straks Wilgo voor in.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef Clank het volgende:
En Natasia heeft het weer over de klusjesman die blijkt 54 te zijn en ze wordt helemaal blij van hem als ze hem ziet.
Ze kijken een komedie iig, weet niet welke, duurt tot 22:15quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:43 schreef avonne het volgende:
waarom is er streamlock?
Amanda leunt tegen Huub
wat kijken ze op tv?
Dat dachten we gisteren ook maar toen heb ik me tegen 3uur los moeten trekken van het scherm.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:44 schreef Charmian het volgende:
ik ga ook lekker tv hangen...gebeurt toch niks vanavond
daarom heb ik ook even duidelijk gemaakt dat mochten ze wel een sponsordeal willen maken dat ze dan de wagen beter aan een andere miljonair kunnen geven,... dit zal dan ook geweldige tv opleveren!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:42 schreef Fikkert het volgende:
[..]
nu niet allemaal gaan sturen anders krijgt ze hem zeker![]()
goed idee om er een positief alternatief bij te zetten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:39 schreef RSie het volgende:
zojuist ook even een mail naar PON de deur uit gestuurd:
Geachte Heer/Mevrouw,
Als trouwe kijker van De Gouden Kooi (TV-programma op Tien/Talpa) is mij ter ore gekomen dat 1 van de deelnemers graag een Volkswagen Touareg zou willen krijgen na het behalen van haar Rijbewijs.
De persoon in kwestie betreft Mevr. Natasia Blank U misschien wel bekend als de Persoon waar kamervragen over gesteld zijn i.v.m. het in de steek laten van haar kinderen.
Onlangs zijn er ook artikelen betreffende haar vermeende prostitutieverleden en haar rol in de Endstra tapes.
Natasia denkt wel even te kunnen bewerkstelligen dat zij als een sponsordealtje wel even een Touareg van de importeur (U dus) kan lospeuteren.
Ik wil U dank ook waarschuwen dit niet te doen daar dit zeer zeker geen goede publiciteit voor het merk zal zijn.
Indien U toch geinteresseerd bent in het maken van een sponsordeal met Talpa (de Gouden Kooi) wil ik U dan ook ten zeerste aanraden om de eventuele wagen aan een andere Bewoner in het programma, bij voorkeur Huub of Bart, maar de beste optie zou naar mijn mening (en die van een half miljoen kijkers van het programma) bewoonster Sylvia zijn. Dit is een integere nette bescheiden vrouw die in het geval van een sponsordeal de beste keus zou zijn.
Dus Mochten Jullie/U van mening zijn het programma te willen sponsoren hoop ik dat U mijn email even in het achterhoofd houdt.
Met vriendelijke groet,
Als ze opstapt mag ze van mij die auto hebben hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:48 schreef Mika25 het volgende:
Unanieme stemming voor die Touareg zou super zijn, maar dan zal de zwarte heks meteen gaan dreigen dat ze opstapt en dan krijgt ze hem alsnog
Canvas, begint nu!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:44 schreef Charmian het volgende:
ik ga ook lekker tv hangen...gebeurt toch niks vanavond
Hoe wil ze onderhoud, benzine en wegenbelasting betalen van haar uitkering? En als het een schenking is .. krijgt ze nog een leuke aanslag, mag ze hem "lenen" krijgt ze bijtelling... of mis ik nu wat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als ze opstapt mag ze van mij die auto hebben hoor.
Daar krijgt alleen de dealer problemen mee, maar wij zijn dan wel van haar verlost
Productiemedewerker en fontein staat vaker gewoon aan hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:47 schreef pronkjewail het volgende:
Fontein aan en er loopt iemand door de tuin?
Op stream 1 staat een auto in beeld. Is die van een 'onbekende' bezoeker ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Productiemedewerker en fontein staat vaker gewoon aan hoorBtw de S-lock is omdat de bewoners toch alleen maar film aan het kijken zijn, dus hebben wij voor de afwisseling ook buitenbeelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |