ik nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef RSie het volgende:
[..]
Op deze manier blijven we ook kijken naar de tv uitzendingen!![]()
Ja rijbewijs ophalen en daar natuurlijk ff meeten met der Kids en Wilgoquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Het gaat gewoon lukken voor natasia om die auto te krijgen!
Wat hoorde ik nu? Ze gaat morgen naar Almere?
voor dr verjaardagquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:09 schreef Vakkie_W het volgende:
En Natasia heeft het weer over haar Touareg
Ik heb deze ook nog nooit gezien en gehoord btw, maar ja zoveel ga ik ook niet meer uit. Er is ook nix over ze te vinden op de Tien site... blijkbaar 2 nono's uit Schubbekutteveen dusquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:54 schreef RSie het volgende:
[..]
ik (her)ken vrij veel dj's maar bij deze 2 gaat me echt geen enkel belletje rinkelen.
die vorige jongen (blanke gozer) herkende ik wel, die is bekend als dunca de la Funk, begon ooit als resident DJ in een tent in Noordwijk en begint nu door te breken bij het grote publiek.
gast kan ook monsterlijk goed Breakdancen trouwens![]()
Gaat ze naar Almere??????quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk voor haarquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:09 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ja rijbewijs ophalen en daar natuurlijk ff meeten met der Kids en Wilgo
OOOO, dat zou echt geweldig zijn!!! Heerlijk... ik verheug me op dat beteuterde gezicht! De opzwellende aders nadat het besef doordringt.... en dan die stem die de geluidsbarriere zal doorbreken...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:12 schreef CHAOS_ het volgende:
Waarom krijgt zij een feest? Eveline heeft dat ook op haar verjaardag niet gehad en Huub alleen een stripster die Nena en Nat...... hebben geregeld, zij moet een feest, belachelijk, dat is pas echt met twee maten meten. Of zouden ze haar voor joker zetten zondag, met haar jurk en geen feest.
Omdat anders misses Natasia de villa uitgaat en DGK denkt dat dit veel kijkers gaat kosten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:12 schreef CHAOS_ het volgende:
Waarom krijgt zij een feest? Eveline heeft dat ook op haar verjaardag niet gehad en Huub alleen een stripster die Nena en Nat...... hebben geregeld, zij moet een feest, belachelijk, dat is pas echt met twee maten meten. Of zouden ze haar voor joker zetten zondag, met haar jurk en geen feest.
nee ging over de brief van brian vanmiddag, daarna was hij aardig downquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:14 schreef Clank het volgende:
Herma lult over een brief die Bart zou hebben gekregen waar Natasia niets van weet.. ikke ook niet.
Geen noemenswaardige dingen en straks gaan de bewoners een film kijken dus alle ingrediënten voor een rustig en duf avondjequote:Op woensdag 21 februari 2007 20:15 schreef raggende_annie het volgende:
ben weer enige tijd afwezig geweest. is er nog wat gebeurd en staat dat eventueel garant voor aktie later op deze avond?
Eric heeft Brian voor zijn bek geslagen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:15 schreef raggende_annie het volgende:
ben weer enige tijd afwezig geweest. is er nog wat gebeurd en staat dat eventueel garant voor aktie later op deze avond?
ze gaat zo ook vertellen dat er een stemming is aangevraagd, hebben ze weer wat uit te zenden, beetje lastig om daar een geloofwaardig verhaal van te maken met die chat van 'achter'quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:14 schreef BwennieBren het volgende:
Oh Herma verspreekt zich weer .....
Oh, ik dacht dat ze zei dat Bart vrolijker was geworden van een brief die hij had gekregen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:15 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nee ging over de brief van brian vanmiddag, daarna was hij aardig down
Brainless kan goed overdrijven ...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:17 schreef blomst het volgende:
[..]
Eric heeft Brian voor zijn bek geslagen.
Brian heeft er over gebeld.
ze hebben toch allemaal zo'n tussenpersoon of niet. huub heeft ook jelmer en die speelt naar huub ook informatie door over de privé situatie van sasquatch. volgens mij zijn die tussenpersonen alleen maar om af en toe wat sappige informatie door te spelenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:16 schreef RSie het volgende:
ze verteld nu open en bloot over de tussenpersoon voor haar en de kids.
die Hjalmar of Jelmer geeft dus veel info over thuis!!
niet als je jarig bentquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:19 schreef Vakkie_W het volgende:
Komt Wilgo, der kinderen en een vriendin Zondag??? Hoeveel punten heeft ze wel niet? Of hoeft ze daar geen punten voor in te leveren?
Nee, natasia niet die viert dan haar "Jaardag" en mag 4 personen uitnodigen, en zal ook wel vanalles krijgen van Talpa.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:19 schreef Vakkie_W het volgende:
Komt Wilgo, der kinderen en een vriendin Zondag??? Hoeveel punten heeft ze wel niet? Of hoeft ze daar geen punten voor in te leveren?
ik gaf ze (RED) aanvankelijk nog de voordeel van de twijfel maar inmiddels......quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:17 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ze gaat zo ook vertellen dat er een stemming is aangevraagd, hebben ze weer wat uit te zenden, beetje lastig om daar een geloofwaardig verhaal van te maken met die chat van 'achter'
Goh, staat me iets van bij dat andere bewoners niemand mochten uitnodigen met hun verjaardagquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:20 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, natasia niet die viert dan haar "Jaardag" en mag 4 personen uitnodigen, en zal ook wel vanalles krijgen van Talpa.
Alleen voor haar zussen. Wilgo en de kids mogen voor niets komen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:19 schreef Vakkie_W het volgende:
Wanneer is Huub jarig?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:20 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, natasia niet die viert dan haar "Jaardag" en mag 4 personen uitnodigen, en zal ook wel vanalles krijgen van Talpa.
Dit heb ik vanmiddag naar ponvolkswagen gestuurd nadat Nataas naar hun had gebeltquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
omdat je het haar totaal niet gunt (ik ook niet) en mevrouw krijgt wel meer voor elkaar met die grote slabek van drquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:21 schreef Frasier het volgende:
Waarom heb ik 't gevoel dat ze die auto nog gaat krijgen ook.
Ik dacht ook dat Herma het over een brief aan Bart had. Bart was nl. toen ie post kreeg meteen uit beeld.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:20 schreef FSR het volgende:
Wat zei Herma dan wat versprak ze zich in ?
nou dat mocht wel hoor, maar goed zij krijgt al zo veelquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:22 schreef doesss het volgende:
[..]
Goh, staat me iets van bij dat andere bewoners niemand mochten uitnodigen met hun verjaardag![]()
Mooie wagen. Zonde als zo'n walgelijk stuk vlees daarin plaats moet nemen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:25 schreef Wireless het volgende:
Laten we Natasia even een handje helpen en de potentie materialiseren.
De toekomstige auto van Natasia...
[afbeelding]
[afbeelding]
Herma is een heldin..zo lief.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef pronkjewail het volgende:
Ik verdenk Herma er nog steeds van om een actrice te zijn die zich eigenlijk rotschaamt voor haar rol in deze soap en daarom alleen maar met een pruik in beeld wil.
DAT HAAR!?! Hoe VERZINT ze het!
Had ze toen ook al dat haar?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Herma is een heldin..zo lief.
Ik ken haar uit Utrecht, daar is ze een 10 jaar geleden bedrijfsleidster geweest van de kledingzaak Lipstick.
Ik moet wel bekennen dat het leven haar wel erg getekend heeft...ik heb haar voor het laatst in 98'gezien, en toen was het een pareltje...ze lijkt nu 20 jaar ouder
niks, is gewoon een uitdrukking voor 'heb je nog iets te vertellen'quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef BwennieBren het volgende:
Wat bedoelde ze nou met: heb je nog wat te liegen?
Bedoelt ze mee: Heb je nog wat te vertellen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef BwennieBren het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Herma is een heldin..zo lief.
Ik ken haar uit Utrecht, daar is ze een 10 jaar geleden bedrijfsleidster geweest van de kledingzaak Lipstick.
Ik moet wel bekennen dat het leven haar wel erg getekend heeft...ik heb haar voor het laatst in 98'gezien, en toen was het een pareltje...ze lijkt nu 20 jaar ouder
Brabants gezegde ofzoquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef BwennieBren het volgende:
Kan ze niet rekenen, John de Mol is namelijk in 1955 geboren...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef Clank het volgende:
En Natasia heeft het weer over de klusjesman die blijkt 54 te zijn en ze wordt helemaal blij van hem als ze hem ziet.
Ze had toen iets meer krul , maar feitelijk was de coupe hetzelfde .quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:37 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Had ze toen ook al dat haar?
Oh okay, ik dacht dat ze aan het vragen was naar hintjes wat zij zouden zien op het net van de andere bewoners, maar goed, dat is natuurlijk ook "iets vertellen"quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
niks, is gewoon een uitdrukking voor 'heb je nog iets te vertellen'
nu niet allemaal gaan sturen anders krijgt ze hem zekerquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:39 schreef RSie het volgende:
zojuist ook even een mail naar PON de deur uit gestuurd:
Geachte Heer/Mevrouw,
Als trouwe kijker van De Gouden Kooi (TV-programma op Tien/Talpa) is mij ter ore gekomen dat 1 van de deelnemers graag een Volkswagen Touareg zou willen krijgen na het behalen van haar Rijbewijs.
De persoon in kwestie betreft Mevr. Natasia Blank U misschien wel bekend als de Persoon waar kamervragen over gesteld zijn i.v.m. het in de steek laten van haar kinderen.
Onlangs zijn er ook artikelen betreffende haar vermeende prostitutieverleden en haar rol in de Endstra tapes.
Natasia denkt wel even te kunnen bewerkstelligen dat zij als een sponsordealtje wel even een Touareg van de importeur (U dus) kan lospeuteren.
Ik wil U dank ook waarschuwen dit niet te doen daar dit zeer zeker geen goede publiciteit voor het merk zal zijn.
Indien U toch geinteresseerd bent in het maken van een sponsordeal met Talpa (de Gouden Kooi) wil ik U dan ook ten zeerste aanraden om de eventuele wagen aan een andere Bewoner in het programma, bij voorkeur Huub of Bart, maar de beste optie zou naar mijn mening (en die van een half miljoen kijkers van het programma) bewoonster Sylvia zijn. Dit is een integere nette bescheiden vrouw die in het geval van een sponsordeal de beste keus zou zijn.
Dus Mochten Jullie/U van mening zijn het programma te willen sponsoren hoop ik dat U mijn email even in het achterhoofd houdt.
Met vriendelijke groet,
En nu de chauffeurspotentie van Zdngmw gematerialiseerd:quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:25 schreef Wireless het volgende:
Laten we Natasia even een handje helpen en de potentie materialiseren.
De toekomstige auto van Natasia...
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
En nu de chauffeurspotentie van Zdngmw gematerialiseerd:
[afbeelding]
Daar ruilt ze straks Wilgo voor in.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef Clank het volgende:
En Natasia heeft het weer over de klusjesman die blijkt 54 te zijn en ze wordt helemaal blij van hem als ze hem ziet.
Ze kijken een komedie iig, weet niet welke, duurt tot 22:15quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:43 schreef avonne het volgende:
waarom is er streamlock?
Amanda leunt tegen Huub
wat kijken ze op tv?
Dat dachten we gisteren ook maar toen heb ik me tegen 3uur los moeten trekken van het scherm.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:44 schreef Charmian het volgende:
ik ga ook lekker tv hangen...gebeurt toch niks vanavond
daarom heb ik ook even duidelijk gemaakt dat mochten ze wel een sponsordeal willen maken dat ze dan de wagen beter aan een andere miljonair kunnen geven,... dit zal dan ook geweldige tv opleveren!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:42 schreef Fikkert het volgende:
[..]
nu niet allemaal gaan sturen anders krijgt ze hem zeker![]()
goed idee om er een positief alternatief bij te zetten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:39 schreef RSie het volgende:
zojuist ook even een mail naar PON de deur uit gestuurd:
Geachte Heer/Mevrouw,
Als trouwe kijker van De Gouden Kooi (TV-programma op Tien/Talpa) is mij ter ore gekomen dat 1 van de deelnemers graag een Volkswagen Touareg zou willen krijgen na het behalen van haar Rijbewijs.
De persoon in kwestie betreft Mevr. Natasia Blank U misschien wel bekend als de Persoon waar kamervragen over gesteld zijn i.v.m. het in de steek laten van haar kinderen.
Onlangs zijn er ook artikelen betreffende haar vermeende prostitutieverleden en haar rol in de Endstra tapes.
Natasia denkt wel even te kunnen bewerkstelligen dat zij als een sponsordealtje wel even een Touareg van de importeur (U dus) kan lospeuteren.
Ik wil U dank ook waarschuwen dit niet te doen daar dit zeer zeker geen goede publiciteit voor het merk zal zijn.
Indien U toch geinteresseerd bent in het maken van een sponsordeal met Talpa (de Gouden Kooi) wil ik U dan ook ten zeerste aanraden om de eventuele wagen aan een andere Bewoner in het programma, bij voorkeur Huub of Bart, maar de beste optie zou naar mijn mening (en die van een half miljoen kijkers van het programma) bewoonster Sylvia zijn. Dit is een integere nette bescheiden vrouw die in het geval van een sponsordeal de beste keus zou zijn.
Dus Mochten Jullie/U van mening zijn het programma te willen sponsoren hoop ik dat U mijn email even in het achterhoofd houdt.
Met vriendelijke groet,
Als ze opstapt mag ze van mij die auto hebben hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:48 schreef Mika25 het volgende:
Unanieme stemming voor die Touareg zou super zijn, maar dan zal de zwarte heks meteen gaan dreigen dat ze opstapt en dan krijgt ze hem alsnog
Canvas, begint nu!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:44 schreef Charmian het volgende:
ik ga ook lekker tv hangen...gebeurt toch niks vanavond
Hoe wil ze onderhoud, benzine en wegenbelasting betalen van haar uitkering? En als het een schenking is .. krijgt ze nog een leuke aanslag, mag ze hem "lenen" krijgt ze bijtelling... of mis ik nu wat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als ze opstapt mag ze van mij die auto hebben hoor.
Daar krijgt alleen de dealer problemen mee, maar wij zijn dan wel van haar verlost
Productiemedewerker en fontein staat vaker gewoon aan hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:47 schreef pronkjewail het volgende:
Fontein aan en er loopt iemand door de tuin?
Op stream 1 staat een auto in beeld. Is die van een 'onbekende' bezoeker ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Productiemedewerker en fontein staat vaker gewoon aan hoorBtw de S-lock is omdat de bewoners toch alleen maar film aan het kijken zijn, dus hebben wij voor de afwisseling ook buitenbeelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |