Geen noemenswaardige dingen en straks gaan de bewoners een film kijken dus alle ingrediënten voor een rustig en duf avondjequote:Op woensdag 21 februari 2007 20:15 schreef raggende_annie het volgende:
ben weer enige tijd afwezig geweest. is er nog wat gebeurd en staat dat eventueel garant voor aktie later op deze avond?
Eric heeft Brian voor zijn bek geslagen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:15 schreef raggende_annie het volgende:
ben weer enige tijd afwezig geweest. is er nog wat gebeurd en staat dat eventueel garant voor aktie later op deze avond?
ze gaat zo ook vertellen dat er een stemming is aangevraagd, hebben ze weer wat uit te zenden, beetje lastig om daar een geloofwaardig verhaal van te maken met die chat van 'achter'quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:14 schreef BwennieBren het volgende:
Oh Herma verspreekt zich weer .....
Oh, ik dacht dat ze zei dat Bart vrolijker was geworden van een brief die hij had gekregen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:15 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nee ging over de brief van brian vanmiddag, daarna was hij aardig down
Brainless kan goed overdrijven ...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:17 schreef blomst het volgende:
[..]
Eric heeft Brian voor zijn bek geslagen.
Brian heeft er over gebeld.
ze hebben toch allemaal zo'n tussenpersoon of niet. huub heeft ook jelmer en die speelt naar huub ook informatie door over de privé situatie van sasquatch. volgens mij zijn die tussenpersonen alleen maar om af en toe wat sappige informatie door te spelenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:16 schreef RSie het volgende:
ze verteld nu open en bloot over de tussenpersoon voor haar en de kids.
die Hjalmar of Jelmer geeft dus veel info over thuis!!
niet als je jarig bentquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:19 schreef Vakkie_W het volgende:
Komt Wilgo, der kinderen en een vriendin Zondag??? Hoeveel punten heeft ze wel niet? Of hoeft ze daar geen punten voor in te leveren?
Nee, natasia niet die viert dan haar "Jaardag" en mag 4 personen uitnodigen, en zal ook wel vanalles krijgen van Talpa.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:19 schreef Vakkie_W het volgende:
Komt Wilgo, der kinderen en een vriendin Zondag??? Hoeveel punten heeft ze wel niet? Of hoeft ze daar geen punten voor in te leveren?
ik gaf ze (RED) aanvankelijk nog de voordeel van de twijfel maar inmiddels......quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:17 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ze gaat zo ook vertellen dat er een stemming is aangevraagd, hebben ze weer wat uit te zenden, beetje lastig om daar een geloofwaardig verhaal van te maken met die chat van 'achter'
Goh, staat me iets van bij dat andere bewoners niemand mochten uitnodigen met hun verjaardagquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:20 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, natasia niet die viert dan haar "Jaardag" en mag 4 personen uitnodigen, en zal ook wel vanalles krijgen van Talpa.
Alleen voor haar zussen. Wilgo en de kids mogen voor niets komen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:19 schreef Vakkie_W het volgende:
Wanneer is Huub jarig?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:20 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, natasia niet die viert dan haar "Jaardag" en mag 4 personen uitnodigen, en zal ook wel vanalles krijgen van Talpa.
Dit heb ik vanmiddag naar ponvolkswagen gestuurd nadat Nataas naar hun had gebeltquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Het gaat gewoon lukken voor natasia om die auto te krijgen!
Wat hoorde ik nu? Ze gaat morgen naar Almere?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |