Als je hem een beetje vergroot is het nog duidelijk te lezenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:54 schreef F04 het volgende:
[..]
Heb je misschien een exemplaar met een hogere resolutie, want ik kan de letters niet lezen.![]()
ja thuisquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:54 schreef F04 het volgende:
[..]
Heb je misschien een exemplaar met een hogere resolutie, want ik kan de letters niet lezen.![]()
Zei ze dat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:57 schreef Dark het volgende:
Natasia aan de voorlees, het boek van het rijbewijs volgens Huub.
Mama is superblij, ze heeft haar rijbewijs gehaald en als mama binnenkort een volkswagen Touareg krijgt, kunnen we lekker overal naar toe rijden, is dat niet leuk?
Ze vermeld ook nog even dat ze morgen en over 5 dagen naar het gemeente huis in Almere gaat, zullen daar wilgo en de kinderen ook wel komen denk ik.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:57 schreef Dark het volgende:
Natasia aan de voorlees, het boek van het rijbewijs volgens Huub.
Mama is superblij, ze heeft haar rijbewijs gehaald en als mama binnenkort een volkswagen Touareg krijgt, kunnen we lekker overal naar toe rijden, is dat niet leuk?
Gebroeders Anker uit Akkrumquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:59 schreef PokerJoker het volgende:
Huubje over de advocaten: Ik wil Moscovitz, en als die niet beschikbaar is wil ik Spong, en als die niet beschikbaar ik een van die kale tweeling uit groningen......
Hij maakt niet veel foutjes, zou zelfs zomaar een spelletje triviant van hem kunnen verliezen, maar deze.
Dat vindt ik toch een beetje jammer huub, het zijn toch echt onze friese gebroeders Anker. Samen meer integriteit dan de alle Moscovitzen en mr. Spong bij elkaar. Groningers, wat een gotzpe, ik hoop nu echt dat je morgen een stemming tegen je krijgt, bah. naar mannetje....![]()
Brainless is een jankerd en een viespeuk. Amanda mag van mij seks hebben met wie ze wil, Huub, Bart, de poolboy, Sylvia, Brenda, Palma, Herma, Rene, de complete bezetting van de snackbar of wie dan ook, maar niet met...quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ach.. dat melkgebitje groeit toch nog weer aan als hij groot wordt.
Ja, dat zei ze echt, heb daarna meteen het geluid uitgezet!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:58 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Zei ze dat?Oh dat jullie haar nog willen horen voorlezen, ik zap nog liever naar een stream van de villa
Vroeg naar bed dusquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dj's ... zucht
Zijn dat niet die toetjes die de kok gisteren had gemaakt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is de naam van die toetjes die ze nu eten?
Die wil ik namelijk ook!
Ik geloof het niet, het zijn van die kleine danoontjes maar dan van een ander merkquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn dat niet die toetjes die de kok gisteren had gemaakt?
ik zucht ff met je meequote:Op woensdag 21 februari 2007 19:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dj's ... zucht
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:07 schreef CHAOS_ het volgende:
Zou het zo kunnen zijn dat Bart morgenochtend een statement wil maken, liefde, vrienden, familie zijn belangrijker dan de Gouden hut, richting Brian en Natasia, omdat Natasia thuis kinderen heeft die op haar wachten en zij belachelijke doelen nastreefd, die dat allemaal niet kunnen vergoeden. Hij heeft van de week bijna hetzelfde meegemaakt als zij een aantal weken terug, maar laat Lesley niet alleen met de schade zitten, omdat liefde meer waard is dan een 1,5 miljoen. Wat hebben die kinderen al niet over hun heen gehad, maar dat laat Natasia koud, dat lossen anderen mensen wel op, zij zit daar puur voor de roem en hebben, hebben, hebben. Ik zat dat vanmiddag zo te overdenken, omdat hij perse voor de stemming weg wil, er had nog een stemming voor hem aangevraagd kunnen worden, want hij vroeg hem om 11:15 u al aan, terwijl de imiet 12:00 u was voor ontslag aanvraag. Zo zou Natasia 's avonds de kans kunnen hebben om alsnog weggestemd te worden, met behoud van 10k, als hij met dat statement iemand de ogen opent.
Daar zijn brainles en amoebe te dom voor. Die denken alleen aan zichzelf en dus zdngmw als back upquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:07 schreef CHAOS_ het volgende:
Zou het zo kunnen zijn dat Bart morgenochtend een statement wil maken, liefde, vrienden, familie zijn belangrijker dan de Gouden hut, richting Brian en Natasia, omdat Natasia thuis kinderen heeft die op haar wachten en zij belachelijke doelen nastreefd, die dat allemaal niet kunnen vergoeden. Hij heeft van de week bijna hetzelfde meegemaakt als zij een aantal weken terug, maar laat Lesley niet alleen met de schade zitten, omdat liefde meer waard is dan een 1,5 miljoen. Wat hebben die kinderen al niet over hun heen gehad, maar dat laat Natasia koud, dat lossen anderen mensen wel op, zij zit daar puur voor de roem en hebben, hebben, hebben. Ik zat dat vanmiddag zo te overdenken, omdat hij perse voor de stemming weg wil, er had nog een stemming voor hem aangevraagd kunnen worden, want hij vroeg hem om 11:15 u al aan, terwijl de imiet 12:00 u was voor ontslag aanvraag. Zo zou Natasia 's avonds de kans kunnen hebben om alsnog weggestemd te worden, met behoud van 10k, als hij met dat statement iemand de ogen opent.
Nobel! Zie Bart er ook voor aan... Natas echter niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:07 schreef CHAOS_ het volgende:
Van mezelf: Ik zou brainless allang gebeukt hebben.....quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Van de Buren:
"De gast-DJ tegen Brian: ik zou Huub allang gebeukt hebben..... "
Stelletje arrogante popie-jopies zijn het.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Van de Buren:
"De gast-DJ tegen Brian: ik zou Huub allang gebeukt hebben..... "
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van mezelf: Ik zou brainless allang gebeukt hebben.....
Niet eens zo gek gedacht.Goedenavond trouwens, ben weer redelijk bij Gecosst, dus we gaan er weer voor.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:07 schreef CHAOS_ het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van mezelf: Ik zou brainless allang gebeukt/geschopt/verdronken/ingemetseld hebben.....
Je weet wat het gevolg is, zie je avatarquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van mezelf: Ik zou brainless allang gebeukt hebben.....
I know,quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet wat het gevolg is, zie je avatar![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:19 schreef Villalux het volgende:
zwanger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |