Ian McKellen, Gandalf?quote:
quote:
Was hij niet homo, of is dat die andere? Hoe heet ie ook al weer?quote:
Ja, een van de weinige acteurs die ook actief lobby't voor homo's enzo.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Was hij niet homo, of is dat die andere? Hoe heet ie ook al weer?
Ik ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 't een toffe vent en toffe acteur.
Alles kan, theekan, koffiekan, limonde kan, Win Kon, er kan nog veel meer, ijsselmeer, veluwemeer, enzovoort, zandvoort, amersfoort.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:03 schreef maedel het volgende:
ja? Kan 'ie'?
mannen zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:07 schreef wonderer het volgende:
Maar straks gaat maedel weer piepen dat het over mannen en homo's gaat dus
Ik zou het niet weten, eigenlijk...quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn er dan ook goede lesbische actrices?
Ja hoor!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zit jij wel in het juiste topic ?
Nevermindquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn er dan ook goede lesbische actrices?
sommige wel ja. Accountantscontrole, er zat al een lekker ding bij, en vandaag kwam er nog eentje bij...quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, eigenlijk...
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:07 schreef wonderer het volgende:
Maar straks gaat maedel weer piepen dat het over mannen en homo's gaat dus
Nieuwe ontwikkelingen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:20 schreef wonderer het volgende:
*over arthur nadenkt*
Blijkbaar welquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:20 schreef DR34M3R het volgende:
Enneh, Stroek, heb jij het alleenrecht op het openen van L-topics?
Ik zit erover te denken om rutger naar voren te halen in een nieuw verhaal voor "Neef en Nicht" en Alleen kijken te schrappen.quote:
Waarom schrappen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om rutger naar voren te halen in een nieuw verhaal voor "Neef en Nicht" en Alleen kijken te schrappen.
Maar ik wilde juist een verhaal dat even niet over zijn geaardheid ging. Ik kan alleen niks bedenken. Hoewel het alleen voelen wel een goeie opmaat is naar N&N maar dan wordt het allemaal zo zwaar en eenzijdig...
Omdat het zonder rutger niet echt meer een functie heeft.quote:
het is pas 18:36quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:30 schreef wonderer het volgende:
En waarom doe je dat dan niet?
Vind je dat niet heel moeilijk, om te beslissen wat je ergens wel of niet in laat? Ik bedoel, het zijn toch je eigen creaties, en goede ook, en om ze dan 'zomaar' weg te gooien...quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat het zonder rutger niet echt meer een functie heeft.
Powernap?quote:
En waarom zou dat niet mogen zonder jou? Ik vond het wel gezellig hoor. Er gebeurde tenminste watquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:37 schreef Stroekie het volgende:
zullen jullie nu weer zoet en lief zijn tegen elkaar ?
in elk geval pas met rellen weer beginnen als ik om 20.00 uur thuis ben
Voor vorige week vond ik het inderdaad heel moeilijk. Maar nu ik ineens weet dat het gewoon goed moet zijn omdat het anders in een la blijft liggen en niet wordt uitgegeven, heb ik nergens meer moeite mee!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vind je dat niet heel moeilijk, om te beslissen wat je ergens wel of niet in laat? Ik bedoel, het zijn toch je eigen creaties, en goede ook, en om ze dan 'zomaar' weg te gooien...
Kan me voorstellen dat dat niet gemakkelijk is.
Daar mag ik van mezelf niet aan doen. Want dan zou ik om 14:00 om 18:00 ook een powernap moeten houdenquote:
Lekker juistquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:47 schreef DR34M3R het volgende:
Bah. Ik had al een helel aan bloedworst, nu helemaal. En bedankt he Qwea
![]()
quote:
Onze smaken lopen vrij ver uiteen he? De enige worst die ik echt lekker vind is verse worst... O, en leverworst, maar dan niet van die grovequote:Op woensdag 21 februari 2007 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lekker juistBoeit mij het nou hoe het eruit ziet voor het uit de pan komt
oeh oeh oeh leverworstquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Onze smaken lopen vrij ver uiteen he? De enige worst die ik echt lekker vind is verse worst... O, en leverworst, maar dan niet van die grove![]()
Verse worst en leverworst vind ik dan weer niet te eten... in verse worst zitten altijd enge harde stukjes en orgaanvlees eet ik ook liever niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Onze smaken lopen vrij ver uiteen he? De enige worst die ik echt lekker vind is verse worst... O, en leverworst, maar dan niet van die grove![]()
in leverworst zit echt geen lever hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Verse worst en leverworst vind ik dan weer niet te eten... in verse worst zitten altijd enge harde stukjes en orgaanvlees eet ik ook liever niet.
Als je zwanger bent mag je geen leverworst!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
oeh oeh oeh leverworst
idd, niet die met dikke stukken erin. Die fijneoeh.
Gvd nu heb ik trek in leverworst
EN IK EET AL ZOVEEL
Volgens mij wel.. varkenslever. In ieder geval degene die wij altijd thuis hadden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
in leverworst zit echt geen lever hoor
Toch?
je bent NIET grappigquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je zwanger bent mag je geen leverworst!
![]()
Leverworst is de algemene naam voor vleeswaren die worden gemaakt van ten minste 30% varkenslever.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. varkenslever. In ieder geval degene die wij altijd thuis hadden.
Conclusie: wij houden niet van dezelfde worsten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Verse worst en leverworst vind ik dan weer niet te eten... in verse worst zitten altijd enge harde stukjes en orgaanvlees eet ik ook liever niet.
En dat is dan ook de reden dat je die nu niet mag etenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Leverworst is de algemene naam voor vleeswaren die worden gemaakt van ten minste 30% varkenslever.
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je zwanger bent mag je geen leverworst!
![]()
Hm. Zou die lijn ook door te trekken zijn naar mannelijke worsten?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Conclusie: wij houden niet van dezelfde worsten.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. Zou die lijn ook door te trekken zijn naar mannelijke worsten?
Oeps, Lesbo topic, ik heb niks gezegd!
*diepzucht.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dat is dan ook de reden dat je die nu niet mag eten
ROFLquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
vrijdag pas weer worstquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:04 schreef wonderer het volgende:
Toch typisch, hier hebben we het over worst en in [HOMO] over feminisme.
Tja, ik heb nou eenmaal ook een andere, minder lieve kantquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
*diepzucht.
Ik zal het even uitleggen meadel, Nee ik ben niet zwangerJa ik stress soms wel dat ik zwanger ben omdat mn bloed 1 dag a 2 dagen later kotm dan normaal
Dreamer denkt dat ze grappig is,maar is dat niet.
Goed,volgend onderwerp
Ikke lekker vanavond alquote:
*jaloers isquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ikke lekker vanavond al
Ovenschotel met pepperoni
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tja, ik heb nou eenmaal ook een andere, minder lieve kant
Ik zal mijn voor de hand liggende reactie op pepperoni achterwege laten, ok?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ikke lekker vanavond al
Ovenschotel met pepperoni
En dat valt je tegen? Je hebt gewoon de pech dat ik vandaag geen ander slachtoffer hebquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
oké, vraagje dan maar.quote:
Je kan ook overdreven piepen. Net alsof het hier alleen maar over kutlikken moet gaan. Dat je lesbo bent prima. Maar het gaat hier over ongesteld zijn tot musicals, van bloedworst tot meeting en dan mogen we het niet zo nu en dan even over geile hetero sex hebben?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:12 schreef maedel het volgende:
o.a.
[..]
[..]
oké, vraagje dan maar.
Wát is er nou eigenlijk zo vreemd aan dat een lesbo in een lesbotopicreeks niet zit te wachten over verhalen over piemels, pijpen, neuken en aanverwanten?![]()
Daar zijn alle andere topics al voor.![]()
Sorry hoor...
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dat valt je tegen? Je hebt gewoon de pech dat ik vandaag geen ander slachtoffer heb![]()
Jij bent wel errug scherpquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dat valt je tegen? Je hebt gewoon de pech dat ik vandaag geen ander slachtoffer heb![]()
alleen maar heeeeeel soms hoorquote:
Ze zit gewoon te rellen....quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan ook overdreven piepen. Net alsof het hier alleen maar over kutlikken moet gaan. Dat je lesbo bent prima. Maar het gaat hier over ongesteld zijn tot musicals, van bloedworst tot meeting en dan mogen we het niet zo nu en dan even over geile hetero sex hebben?
je moet eens wat minder miepen
En jij moet eens tot tien tellen voor je iets zegt. En trust me, dat is echt de tip van de eeuw.quote:
Gaan jullie vrijdag allebei naar de meet? Wat zou ik dan graag komen kijken....quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:31 schreef maedel het volgende:
[..]
En jij moet eens tot tien tellen voor je iets zegt. En trust me, dat is echt de tip van de eeuw.
goed dat je het zegt!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:14 schreef Qwea het volgende:
zeg ik wil niet zeuren,maar vrijdag is die meet. Jullie zitten nog niet eens aan de 100 topics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het helemaal niet vreemd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:12 schreef maedel het volgende:
o.a.
[..]
[..]
oké, vraagje dan maar.
Wát is er nou eigenlijk zo vreemd aan dat een lesbo in een lesbotopicreeks niet zit te wachten over verhalen over piemels, pijpen, neuken en aanverwanten?![]()
Daar zijn alle andere topics al voor.![]()
Sorry hoor...
*helpt Nirak*quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:44 schreef wonderer het volgende:
Je elleboog kun je helemaal niet likken.
Jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*helpt Nirak*
Maar is het dan vreemd om het te proberen?
Eej Qwea, dealtje maken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gaan jullie vrijdag allebei naar de meet? Wat zou ik dan graag komen kijken....
daarom juist, ik wil er wel met de neus bovenop zittenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet mogen zonder jou? Ik vond het wel gezellig hoor. Er gebeurde tenminste wat
Goh, wat grappigquote:
Ja, nou begin je er zelf over!quote:
ik lost ook Osse worstquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, vanochtend, het was mijn dagkaartquote:
Ja, ik zat dus nog te denken of ik 'm zelf meteen maar in zou koppen.quote:
Mmm, ik zag wat overeenkomstenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, vanochtend, het was mijn dagkaart
quote:
Met?quote:
Zal ik hem inkoppen?quote:
met eerder in het topic.quote:
Want?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:10 schreef maedel het volgende:
[..]
met eerder in het topic.
Maar laat maar, ik had het niet moeten zeggen.
Suuuurequote:Op woensdag 21 februari 2007 20:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik zat dus nog te denken of ik 'm zelf meteen maar in zou koppen.![]()
Maar ik dacht, "ik gun Wonderer ook wat".![]()
Zal ik maar even vaag door gaan dan?quote:
nou, oké, dat laatste heb ik er bij verzonnenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
SuuuureKomt echt heel overtuigend over
Psiesquote:
Maar laat maar, ik had het niet moeten zeggen. Want...?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Zal ik maar even vaag door gaan dan?
Want wat?
Omdat ik nou ook een antwoord moet gaan geven op jouw vraag, die ik zelf opgeroepen heb, maar dat antwoord zou als ik het eerlijk doe best pijnlijk kunnen zijn voor iemand en daar heb ik dus geen zin in.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar laat maar, ik had het niet moeten zeggen. Want...?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dacht dat je ondertussen wel wist dat jij hier vrijwel alles mag, dus be my guest![]()
PM dan maar?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Omdat ik nou ook een antwoord moet gaan geven op jouw vraag, die ik zelf opgeroepen heb, maar dat antwoord zou als ik het eerlijk doe best pijnlijk kunnen zijn voor iemand en daar heb ik dus geen zin in.
Ik wil geen lading grindtegels bezorgd krijgen![]()
Oké?
ja, en dan niet lezen?quote:
quote:
In de wachtrij???quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij sta je bij Dr34m3r in de wachtrij![]()
quote:
ikbennietdrukikbennietdrukikbennietdrukikbennietdrukikbennietdrukikbennietdrukikbennietdrukikbennietdrukikbennietdrukikbennietdrukikbennietdrukikbennietdrukikbennietdrukikbennietdrukikbennietdrukikbennietdrukikbennietdrukikbennietdrukikbennietdrukquote:
Wel, met layoutver- euh ja euh-quote:
Ik dacht al, waarom is die gozer zo roodquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:03 schreef Stroekie het volgende:
Zo en ik ga nu even op het tosti ijzer liggen
tot over een half uurtje
wat is het voor iets dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:14 schreef wonderer het volgende:
*nieuw toetsenbord heeft*
Wel even wennen... 't is zeg maar een gewoon toetsenbord maar met laptop toetsen. Dus het voelt allemaal een beetje anders.
Maar wel fijn!
nee hoor, is niet omdat ik er vrijdag voor jullie piekfijn uit wil zienquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom is die gozer zo rood
We hebben drie laptops thuis, dus laat dat wannabe maar wegquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:25 schreef Faithz het volgende:
Laptopwannebee!
Blits dingetjequote:Op woensdag 21 februari 2007 21:41 schreef wonderer het volgende:
Logitech Ultra-x, voor de liefhebbers. Het is een OEM toetsenbord, maar er zijn shops die hem los verkopen.
Ik had mijn oude logitech speciaal uit nederland meegenomen, zo fijn vind ik hemquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Blits dingetje![]()
Ik ben nog tevreden met m'n "oude" logitech![]()
over rsi gesproken... dat heb ik inmiddels in m'n ellebogen van het wiiiiiiii spelenquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
We hebben drie laptops thuis, dus laat dat wannabe maar weg
Het tikt gewoon lekkerder, die platte toetsen, en het is volgens mij ook beter tegen RSI, omdat het veel platter is (ongeveer een cm hoog).
Logitech Ultra-x, voor de liefhebbers. Het is een OEM toetsenbord, maar er zijn shops die hem los verkopen.
dat heb ik op mijn toetsenbord inderdaad. Ook zo'n volumewieltje. Dat gebruik ik echt heel vaak. Die sneltoetsen nooit trouwensquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:55 schreef wonderer het volgende:
Wel jammer dat er geen media-key voor "volgende liedje" opzit, die gebruikte ik vaakMaar gelukkig wel een play/pause en mute knop
Volumeknopjes zitten er ook niet op, maar op de oude werkten die sowieso al niet dus ik doe het via de boxen, dat ben ik nu gewend.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:04 schreef maedel het volgende:
[..]
dat heb ik op mijn toetsenbord inderdaad. Ook zo'n volumewieltje. Dat gebruik ik echt heel vaak. Die sneltoetsen nooit trouwens![]()
Ooooh,dus omdat ik vind dat je een vreselijke zeurpiet bent soms,moet ik tot 10 tellen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:31 schreef maedel het volgende:
[..]
En jij moet eens tot tien tellen voor je iets zegt. En trust me, dat is echt de tip van de eeuw.
Heb je bewwert nog gemeet?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:31 schreef Sebasser het volgende:
zow
Geen idee, heb zelf niet alles bijgehouden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:07 schreef NanKing het volgende:
[..].
Is het de moeite om terug te lezen?.
Ah nou dan blijven wij toch lekker onwetendquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, heb zelf niet alles bijgehouden.
Het is anders best de moeite hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ah nou dan blijven wij toch lekker onwetend.
Ignorance is bliss.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ah nou dan blijven wij toch lekker onwetend.
Hetis meer dat ik op 't moment 6 slowchats in mijn Active topics heb, en inlezen dus een dagtaak is waar iknog even niet aan begin.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:16 schreef maedel het volgende:
[..]
Het is anders best de moeite hoor
Praat ons even bij danquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:16 schreef maedel het volgende:
[..]
Het is anders best de moeite hoor
Ge kunt nie op elke bruiloft danse...quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hetis meer dat ik op 't moment 6 slowchats in mijn Active topics heb, en inlezen dus een dagtaak is waar iknog even niet aan begin.
Misschien moet een objectief iemand dat dan even doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Praat ons even bij dan.
Lui enzoot.
Ik lees wel even terugquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:22 schreef maedel het volgende:
[..]
Misschien moet een objectief iemand dat dan even doen
Zulke opmerkingen maken je oud Maedel en ik heb het beeld van een mooi jong bloempje van je voor me. Don't ruin thatquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:22 schreef maedel het volgende:
[..]
Ge kunt nie op elke bruiloft danse...![]()
![]()
Geen vakantie, en toch nog om 02.00 uur posten, dat red ik in mijn vakantie nog niet eensquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:54 schreef Sitethief het volgende:
Ja laat mij maar weer alleen,.
Overigens heb ik nog geen vakantie Stroek, mocht je dat denken, volgende week pas.
Zo en toen ging ik ook slapen,
.
Oeh, dat gaat tegenvallenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:38 schreef Faithz het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen maken je oud Maedel en ik heb het beeld van een mooi jong bloempje van je voor me. Don't ruin that![]()
Welke fantasieën?quote:
nou dan val ik dus afquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:22 schreef maedel het volgende:
[..]
Misschien moet een objectief iemand dat dan even doen
Nou dan moeten jullie morgenavond zeker samen even gaan dansenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:38 schreef Faithz het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen maken je oud Maedel en ik heb het beeld van een mooi jong bloempje van je voor me. Don't ruin that![]()
Euh ja, als ik polonaise moet gaan lopen, dan blijft er van mijn imago natuurlijk helemáál niks meer over. Dus, nee dank u.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan moeten jullie morgenavond zeker samen even gaan dansen
en ik stel voor dat dit keer iemand anders de polonaise gaat leiden![]()
Ja, heeej....quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:53 schreef Faithz het volgende:
[..]
If I tell you that, I'll have to kill ya![]()
neen, ze was nog films kijken met vriendinnen ofzeau.quote:
maar daar kunnen we vast wel een andere vrijwilliger voor aanwijzenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh ja, als ik polonaise moet gaan lopen, dan blijft er van mijn imago natuurlijk helemáál niks meer over. Dus, nee dank u.
tussen half 7 en 7 op Eindhoven CS.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:10 schreef Sebasser het volgende:
maar eh?
Hoe gaan we dat doen morgen dan?
Gaat zij nou ook of hoe wie wat waar?
Dat was om te oefenen zodat je morgen ons de baas kan ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:10 schreef maedel het volgende:
ik heb net een centraalbeheerbelemevrouw afgesnauwd![]()
ik deed net even een smsje op de bus.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
tussen half 7 en 7 op Eindhoven CS.
Bel Sarah even over hoe en wat jullie afspreken.
Is er nou ineens een beeld ontstaan over mij ofzo?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat was om te oefenen zodat je morgen ons de baas kan ?
Dag NanKim.quote:
klaarquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:25 schreef Sitethief het volgende:
Ja en toen verveelde ik me..
O, ja, does allemaal op mijn zusje Dimiam stemmen, maximaal vier ker per ip.
Dankjequote:
ja, ik voel me toch wel schuldig dan hoor... Maar Centraal Beheer, daar heb ik dan weer niet zo'n moeite mee.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:08 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, ik voel me toch wel schuldig dan hoor... Maar Centraal Beheer, daar heb ik dan weer niet zo'n moeite mee.
Ik ben volgens mij een nachtmerrie voor callcentremevrouwen.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik ook
Ik telefoneer zelf veel en heb dan ook graag de leiding over het gesprekI winn, you loose.
UPC heeft nachtmerries van mij![]()
quote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaah! wat een schatje!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:07 schreef martinuhhh het volgende:
De beloofde foto van mijn hondje.
[afbeelding]
Poepiequote:Op donderdag 22 februari 2007 13:07 schreef martinuhhh het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:07 schreef martinuhhh het volgende:
[afbeelding]
Geweldige trailer.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/graymatters/trailer/
Soort van lesbeaufilm, en hij lijkt me nog best leuk ook.
Als je vertelt dat je naar een meeting met lesbeaus gaat is er vrij weinig aan de hand lijkt me?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk ik, mar ik weet nog niet hoemijn ouders gaan reageren. Er zijn wel een aantal factoren die niet in mijn voordeel spreken.
Het feit dat ik ze niet ken, behalve van internet vinden ze niet aanlokkelijk. Het feit dat ik de avond daarna ook al uitga vinden ze niet aanlokkelijk (brave ouders, dankrijg je dat).quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je vertelt dat je naar een meeting met lesbeaus gaat is er vrij weinig aan de hand lijkt me?
Zo waren mijn ouders eerst ook.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het feit dat ik ze niet ken, behalve van internet vinden ze niet aanlokkelijk. Het feit dat ik de avond daarna ook al uitga vinden ze niet aanlokkelijk (brave ouders, dankrijg je dat).
Ja, mijn ouders kunnen van kleine puntjes toch hele punten maken.
Je kan ook gewoon zeggen dat je uitgaat met wat 'vrienden' en dan laat je achterwege dat je ze voor de eerste keer ziet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit nog te overwegen om de waarheid te vertellen, een leugen te vertellen, of de waarheid met een leugen te vertellen.
om in stijl te blijven de waarheid vertellen maar het dan wel een positieve Twist gevenquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit nog te overwegen om de waarheid te vertellen, een leugen te vertellen, of de waarheid met een leugen te vertellen.
Ja, roep dat je 5 duizend euro kan winnen ofzo.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
om in stijl te blijven de waarheid vertellen maar het dan wel een positieve Twist geven
Gewoon net doen als ik toen met MikeyMoquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het feit dat ik ze niet ken, behalve van internet vinden ze niet aanlokkelijk. Het feit dat ik de avond daarna ook al uitga vinden ze niet aanlokkelijk (brave ouders, dankrijg je dat).
Je krijgt er meer vrienden door,je hebt plezier en je ouders gunnen je watquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Dingen die in mijn voordeel spreken,
Ik heb vakantie,ik ben 18 jaar en mag dus zelf bepalen wat ik doe (slecht argument welke ik waarschijnlijk gedeeltelijk achterwege laat), ik zit niet heel de avond alleen achter de PC, het is goed voor mijn sociale ontwikkeling.
ja vooral dat laatste benadrukken, al dan niet wat nadruk leggen op roze ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Dingen die in mijn voordeel spreken,
Ik heb vakantie,ik ben 18 jaar en mag dus zelf bepalen wat ik doe (slecht argument welke ik waarschijnlijk gedeeltelijk achterwege laat), ik zit niet heel de avond alleen achter de PC, het is goed voor mijn sociale ontwikkeling.
Als ze nog even een verantwoordelijke volwassene willen spreken die er ook bij is, dan stuur maar een pmquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
oeh, die wil ik ook zienquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:03 schreef Faithz het volgende:
[..]
Geweldige trailer.
Beetje als Imagine Me & YouAl lijkt me die net wat serieuzer als deze.
en als 1 niet voldoende is dan ben ik nummer 2quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Als ze nog even een verantwoordelijke volwassene willen spreken die er ook bij is, dan stuur maar een pm
mag ik dan nummer 69 zijn?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en als 1 niet voldoende is dan ben ik nummer 2
misschien moet jij maar effe niet bellen, met dat soort opmerkingenquote:
Precies dat las ik ook, daarom lijkt met dat eventuele contact opnemen met de ouders van Erik me niet zo'n briljant planquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet ik hier lezen dat jij graag onderdeel van een nummertje 69 wil zijn![]()
quote:
Nee, maar jullie beginnen opeens over seks, ik had het alleen over welk nummer ik graag zou willen zijn om te bellen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is je antwoord op zo'n voorstel van een dame niet per definitie Nee![]()
Mmm, dat is dan onze dirty mindquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, maar jullie beginnen opeens over seks, ik had het alleen over welk nummer ik graag zou willen zijn om te bellen.
Ja, gebruik mij Erik.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
om in stijl te blijven de waarheid vertellen maar het dan wel een positieve Twist geven
Nou, eh, ja, geen idee eigelijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Mmm, dat is dan onze dirty mind![]()
Toevallig dat je dat nummer noemde, hoe komt dat zo?![]()
oeh, kinky!quote:
Nee, dan zeg ik. Heerlijk braaf en burgertruttig.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vertel dat er maar niet bij aan je ouders.
Lees je in vieze vuile vrouwmensch!quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:32 schreef NanKing het volgende:
Twist![]()
![]()
.
Kom je ook morgen? Ja he ja he ja he?
Ik heb het verhaal dat je stuurde nog niet gelezen, daar wil ik concentratie voor hebben, maar dat komt nog wel.quote:
Heej, niets tegen vieze vrouwmenschen he.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lees je in vieze vuile vrouwmensch!
Jawel. Laat ze maar terugkomen als ze mooi schoongewassen zijn, met een zacht perzikhuidje en een lekker zacht lichaam om tegenaan te zitten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heej, niets tegen vieze vrouwmenschen he.![]()
Is goed horquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal dat je stuurde nog niet gelezen, daar wil ik concentratie voor hebben, maar dat komt nog wel.
Ik beloof me morgen te douchenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel. Laat ze maar terugkomen als ze mooi schoongewassen zijn, met een zacht perzikhuidje en een lekker zacht lichaam om tegenaan te zitten.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik beloof me morgen te douchen.
Ik maak wel een keer een uitzondering voor jou....
Echte liefde, ik zie het al.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dan vind ik dat Erik dat morgen ook dient te controlerenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn volgende trein gaat pas om 7 uur de volgende dag ofzootquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:38 schreef Sebasser het volgende:
Ja, gutver.
Ik zie net dat de laatste trein om half 11 al gaat
en de volgende om 5:35
En toen?
Tuulk welquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Maar dat is geen excuus om me dood te mogen knuffelen!
jamaar, dan zit ik dus met dat ik geen retourtje kan halenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn volgende trein gaat pas om 7 uur de volgende dag ofzoot.
Ik kijk wel hoe ik de nacht door kom.
voor 25 euro p.p kunnen jullie een nachtje doorbrengen bij www.budgethotel.nlquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn volgende trein gaat pas om 7 uur de volgende dag ofzoot.
Ik kijk wel hoe ik de nacht door kom.
Ik koop gewoon 2 enkeltjes...want een retourtje red ik niet (weekendretour).quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
jamaar, dan zit ik dus met dat ik geen retourtje kan halen
want ik denk niet dat ik om half 11 al weg wil ofzo.
Dag lieve Twistquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Nou mensen, ik moet weer even gaan liggen.
Nogmaals veel plezier allen die elkaar ontmoeten gaan!
voor 25 euro kan je ook een boel leuke andere dingen doen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor 25 euro p.p kunnen jullie een nachtje doorbrengen bij www.budgethotel.nl
Ik kom er een andere keer wel bijliggen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Nou mensen, ik moet weer even gaan liggen.
Nogmaals veel plezier allen die elkaar ontmoeten gaan!
Ze is/was aan 't werk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:41 schreef Sebasser het volgende:
oh trouwens, die sarah doet niet terug smsen.
Je kunt een weekendretour nemen, vanaf een bepaalde tijd vrijdagmiddag, die ik niet weet. Geloof ik.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
jamaar, dan zit ik dus met dat ik geen retourtje kan halen
want ik denk niet dat ik om half 11 al weg wil ofzo.
Vanaf 19:00 en dat is de tijd dat we hebben afgesprokenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je kunt een weekendretour nemen, vanaf een bepaalde tijd vrijdagmiddag, die ik niet weet. Geloof ik.
7 uur savonds.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je kunt een weekendretour nemen, vanaf een bepaalde tijd vrijdagmiddag, die ik niet weet. Geloof ik.
Zie je zijn ouders ons al aan zien komenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:44 schreef Sebasser het volgende:
hey kimmert, we kunnen ook gewoon allemaal bij erik blijven overnachten natuurlijk![]()
Lullig zegquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, of jullie gaan allemaal niet bij mij logeren!
Mijn ware aardquote:
Dan mag ik als oude man vast wel op de bank liggenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:44 schreef Sebasser het volgende:
hey kimmert, we kunnen ook gewoon allemaal bij erik blijven overnachten natuurlijk![]()
Toepasselijker zou het Hampshire Inn op stratum zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:48 schreef maedel het volgende:
ik zou misschien toch maar effe naar dat budgethotel bellen...
Ja, ik weet dat nooit, is Royal van Paula?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Toepasselijker zou het Hampshire Inn op stratum zijn
Jij zal het wel niet herkenner maar vroeger zat daar Royal![]()
![]()
Oeh dat ik zulke dingen weet![]()
Ik denk dat NanKing er op jou ook wel eentje drinktquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:55 schreef wonderer het volgende:
*treurig meelees*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |