Ian McKellen, Gandalf?quote:
quote:
Was hij niet homo, of is dat die andere? Hoe heet ie ook al weer?quote:
Ja, een van de weinige acteurs die ook actief lobby't voor homo's enzo.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Was hij niet homo, of is dat die andere? Hoe heet ie ook al weer?
Ik ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 't een toffe vent en toffe acteur.
Alles kan, theekan, koffiekan, limonde kan, Win Kon, er kan nog veel meer, ijsselmeer, veluwemeer, enzovoort, zandvoort, amersfoort.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:03 schreef maedel het volgende:
ja? Kan 'ie'?
mannen zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:07 schreef wonderer het volgende:
Maar straks gaat maedel weer piepen dat het over mannen en homo's gaat dus
Ik zou het niet weten, eigenlijk...quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn er dan ook goede lesbische actrices?
Ja hoor!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zit jij wel in het juiste topic ?
Nevermindquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn er dan ook goede lesbische actrices?
sommige wel ja. Accountantscontrole, er zat al een lekker ding bij, en vandaag kwam er nog eentje bij...quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, eigenlijk...
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:07 schreef wonderer het volgende:
Maar straks gaat maedel weer piepen dat het over mannen en homo's gaat dus
Nieuwe ontwikkelingen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:20 schreef wonderer het volgende:
*over arthur nadenkt*
Blijkbaar welquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:20 schreef DR34M3R het volgende:
Enneh, Stroek, heb jij het alleenrecht op het openen van L-topics?
Ik zit erover te denken om rutger naar voren te halen in een nieuw verhaal voor "Neef en Nicht" en Alleen kijken te schrappen.quote:
Waarom schrappen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om rutger naar voren te halen in een nieuw verhaal voor "Neef en Nicht" en Alleen kijken te schrappen.
Maar ik wilde juist een verhaal dat even niet over zijn geaardheid ging. Ik kan alleen niks bedenken. Hoewel het alleen voelen wel een goeie opmaat is naar N&N maar dan wordt het allemaal zo zwaar en eenzijdig...
Omdat het zonder rutger niet echt meer een functie heeft.quote:
het is pas 18:36quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:30 schreef wonderer het volgende:
En waarom doe je dat dan niet?
Vind je dat niet heel moeilijk, om te beslissen wat je ergens wel of niet in laat? Ik bedoel, het zijn toch je eigen creaties, en goede ook, en om ze dan 'zomaar' weg te gooien...quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat het zonder rutger niet echt meer een functie heeft.
Powernap?quote:
En waarom zou dat niet mogen zonder jou? Ik vond het wel gezellig hoor. Er gebeurde tenminste watquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:37 schreef Stroekie het volgende:
zullen jullie nu weer zoet en lief zijn tegen elkaar ?
in elk geval pas met rellen weer beginnen als ik om 20.00 uur thuis ben
Voor vorige week vond ik het inderdaad heel moeilijk. Maar nu ik ineens weet dat het gewoon goed moet zijn omdat het anders in een la blijft liggen en niet wordt uitgegeven, heb ik nergens meer moeite mee!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vind je dat niet heel moeilijk, om te beslissen wat je ergens wel of niet in laat? Ik bedoel, het zijn toch je eigen creaties, en goede ook, en om ze dan 'zomaar' weg te gooien...
Kan me voorstellen dat dat niet gemakkelijk is.
Daar mag ik van mezelf niet aan doen. Want dan zou ik om 14:00 om 18:00 ook een powernap moeten houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |