ja ik blijf klunzen met zo'n OPquote:Op maandag 19 februari 2007 19:48 schreef wonderer het volgende:
Jij speelt vals, met je fipo's
*gaat nu ECHT douchen*
Ik zag vanmiddag in Weert luxe touringcars rijden met blaaskapellen er in.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja in de bus in Den Bosch zelf had ik dat wel eerder meegemaakt, maar nog nooit in de trein![]()
en juist als jullie de kroeg uit kwamen rollen dan regende het weer ?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:51 schreef maedel het volgende:
coole topictitel!![]()
[..]
Ik zag vanmiddag in Weert luxe touringcars rijden met blaaskapellen er in.
Be-la-che-lijk, wij moesten altijd lopen![]()
uiteraard.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en juist als jullie de kroeg uit kwamen rollen dan regende het weer ?
ik wel, we hadden ooit eens en groot rad gemaakt van ijzer van 4 meter doorsnede en daarin een aantal schommels gemaakt. en ja toen kwam er in Uden dus een hoogbui, en ging iedereen onder de portiek van een flat schuilen, maar wie wat er weer vast bovenin ??????quote:Op maandag 19 februari 2007 19:54 schreef maedel het volgende:
[..]
uiteraard.
Al kan ik me niet heel veel carnavals herinneren met goor weer.
Wel met tig graden onder nul. En dat is niet handig als je een blaasinstrument speelt.
Dan blijven je vingers op een gegeven moment staan lijkt mij...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:54 schreef maedel het volgende:
.. En dat is niet handig als je een blaasinstrument speelt.
Ja maar ik ga dan niet op je wachten hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 19:56 schreef Sebasser het volgende:
JA, hey, ik mocht toch deel 91 maken
En Bedankt!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik blijf klunzen met zo'n OP![]()
Maar de credits van deze TT zijn geheel voor Dr34m3r die nu even elders bezig is en in wiens naam ik dit Topic dus gestart ben
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wel, we hadden ooit eens en groot rad gemaakt van ijzer van 4 meter doorsnede en daarin een aantal schommels gemaakt. en ja toen kwam er in Uden dus een hoogbui, en ging iedereen onder de portiek van een flat schuilen, maar wie wat er weer vast bovenin ??????
en jägermeister helpt natuurlijk ook heel goed om de vingers soepel te houdenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef soapie het volgende:
[..]
Dan blijven je vingers op een gegeven moment staan lijkt mij...
Nee, de kleppen van je instrument vriezen vast. Daar zit namelijk vocht (van je adem) tussen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef soapie het volgende:
[..]
Dan blijven je vingers op een gegeven moment staan lijkt mij...
Dat zal best, maar das vies spul!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jägermeister helpt natuurlijk ook heel goed om de vingers soepel te houden![]()
Ja, maar ik deed dus zo mijn computerke aan, en ik keek op Fok, en toen echt een paar minuten te laat voor het nieuwe topicquote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar ik ga dan niet op je wachten hoor
je moet het topic wel op de voet blijven volgen![]()
Ja, na een paar (door dronkenschap veroorzaakte) knokpartijtjes tijdens de oorlog optocht werd de alcohol verbodenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jägermeister helpt natuurlijk ook heel goed om de vingers soepel te houden![]()
Mopperkontquote:
nee dat was alleen maar een plank waarop ik zat, en voor en achter mij dus een buisquote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
En dat schuitje vollopen natuurlijk![]()
dan zullen we dat vrijdag dus nog even moeten uitvechtenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, maar ik deed dus zo mijn computerke aan, en ik keek op Fok, en toen echt een paar minuten te laat voor het nieuwe topic
Volgens mij deed je het express
Dat vraagt om een foto natuurlijk!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee dat was alleen maar een plank waarop ik zat, en voor en achter mij dus een buis
en aan die buis zat nog een scharnier zodat ik bovenin nog steeds kon schommelen
Je moest er ook niet te veel bij drinken want dan kwam je echt kotsmisselijk uit dat ding
Maar het zag er spectaculair uit en we rolder er verschillende keren mee naar de 1e plaats
hebben dat ding toen ook WEL met winst kunnen verkopen, maar dat was vaak wel een uitzondering
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wel, we hadden ooit eens en groot rad gemaakt van ijzer van 4 meter doorsnede en daarin een aantal schommels gemaakt. en ja toen kwam er in Uden dus een hoogbui, en ging iedereen onder de portiek van een flat schuilen, maar wie wat er weer vast bovenin ??????
toen waren er nog geen digitale camera'squote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat vraagt om een foto natuurlijk!!!
En volgens mij zat jij gewoon stiekem het volgende topic af te wachtenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, maar ik deed dus zo mijn computerke aan, en ik keek op Fok, en toen echt een paar minuten te laat voor het nieuwe topic
Volgens mij deed je het express
Koop maar een biertje voor mequote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan zullen we dat vrijdag dus nog even moeten uitvechten![]()
Nee, was geheel geen opzet van mijn kant in het spelquote:Op maandag 19 februari 2007 20:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En volgens mij zat jij gewoon stiekem het volgende topic af te wachten
Maar er bestaan nu wel scanners...quote:Op maandag 19 februari 2007 20:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toen waren er nog geen digitale camera's![]()
quote:
Een indirect naamtopicquote:Op maandag 19 februari 2007 20:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mopperkont
![]()
"dan de rest" had er niet bijgehoeven hoor
was als verwijzing bedoelt naar Wonderer, die het anders doet
Tja, ik dacht, een beetje uitleg is wel op zijn plaats. Was al bang voor rare reacties van baggeraars....quote:
Ja dan is daar kwekfestijn en moeten ze in een spannende afval race het nieuwe lied voor het volgende jaar kiezenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:26 schreef wonderer het volgende:
Twee jaar terug zat ik in een kroeg in Den Bosch en het was net de eerste zaterdag na 11/11. In totaal drie van die orkesten langsgeweest en de laatste begon ook nog te spelen. Toen zijn we maar weggegaan
die blijven hier gewoon doorpostenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
En de mensen die niet komen?
... Of afwassenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die blijven hier gewoon doorposten![]()
Die bestaan nietquote:Op maandag 19 februari 2007 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
En de mensen die niet komen?
ikquote:Op maandag 19 februari 2007 21:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die bestaan niet.
Wie wil er nou niet naar zo een gezellige meet komen.
Sitethief die wil wel, maar ja die kan zichzelf nog niet klonenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die bestaan niet.
Wie wil er nou niet naar zo een gezellige meet komen.
Ja dommie hij 2 dingen op dezelfde dag afsprekenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sitethief die wil wel, maar ja die kan zichzelf nog niet klonen![]()
is goedquote:Op maandag 19 februari 2007 21:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja dommie hij 2 dingen op dezelfde dag afspreken.
Maar volgende maand in Grun toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |