hahahaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:52 schreef Nirak het volgende:
[..]
je gaat eigenlijk in je gewone kleren en neemt een rietje mee
bier slaat nml dood in plastic of slecht gewassen glazen, en ik zorgde weer voor een schuimkraag
de posters kun je gewoon bij de expo kopen hoorquote:
ik dacht aan de vogeltjesdansquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hahaha
en het liedje was van theo maasen
zal ik een andere zingen dan?
Ja sorry, ik heb mijn knuffelbeer hier ,quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar intussen wordt mijn geduld danig op de proef gesteld.....
![]()
Dan toch maar door de zure appel heenbijten, en straks gaan stralen als een Lèmpkequote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god, ik ga straksnaar de carnavalsoptocht. En eigenlijk heb ik geen zin, maar we gaan van tevoren naar mijn oom en tante, en mijn lieve, lieve neefje. En dat wil ik niet missen.
Wij kunnen ook heel knuffelig zijn hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb mijn knuffelbeer hier ,.
En hoe kom jij hier verzeild...quote:
Er kan nooit genoeg geknuffeld wordenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wij kunnen ook heel knuffelig zijn hoor
![]()
*knuffel geef*quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Er kan nooit genoeg geknuffeld worden![]()
Knuffels, mooie knuffels, wie maakt me losquote:
en de mijne zijn dus niet goed genoeg begrijp ik....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Knuffels, mooie knuffels, wie maakt me los![]()
volgens mij moest ik op Fok ton nog eens zoeken waneer die Free Hugs weer actief zijn
Nee daar ben ik heel blij meequote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en de mijne zijn dus niet goed genoeg begrijp ik....
En Bedankt....
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee daar ben ik heel blij mee
maar ik vindt het zo egoistisch en bezitterig om ze alleen voor mezelf te houden, ik wil ze draag met andere mensen (uit)delen
Heb jij geluk! Je verjaardag duurt maar 1 dag, carnaval 4 (of ben jij een van die fanatiekelingen die 5 dagen gaat?)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:19 schreef liefie_ het volgende:
misschien vind ik carnaval nog wel leuker dan mn verjaardag!
en als jullie eens zouden weten hoe leuk ik mijn verjaardag vind dan dachten jullie echt van wauw nou dan vind ze het wel heel leuk!
die was er alquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:43 schreef Stroekie het volgende:
en hoe lang gaat het duren voordat er hier de eerste zeik opmerking over de TT te lezen zal zijn ?
Je kan zelfs 6 dagen gaan als je het haringhappen op woensdag meetelt...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb jij geluk! Je verjaardag duurt maar 1 dag, carnaval 4 (of ben jij een van die fanatiekelingen die 5 dagen gaat?)
Dat heb ik wel ooit egdaan, haringhappen. En het was heel vreemd om op 't Stratums Eind (de uitgaansstraat in Eindhoven) geen levende ziel te zien, en dan vervolgens alleen (behalve de paar vrienden waarmee ik was) in een kroeg te zitten. De shcaal met haringen werd na verloop van tijd maar gewoon bij ons neergezet, in plaats van dat die steeds rondgingquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan zelfs 6 dagen gaan als je het haringhappen op woensdag meetelt...
Ik doe ook geen carnaval hoor. Vind het zo'n belachelijk geheel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hm, ik heb nog nooit carnaval gevierd, en ik weet er ook niks van. Hoewel hier wel een dorp is dat er altijd al aan deed, genaamd Kronkeldörp (Kloosterburen).
Ik denk ook niet da'k erg goed zal zijn in carnaval
ja hoor, ik heb ontvangenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:55 schreef wonderer het volgende:
Zes uur geslapen...
Soms wou ik dat ik mijn hoofd uit kon zettenTering. (heeft iedereen Arthurpost gehad? Ik weet nog steeds niet of dat script wel werkt).
en nu dan niet?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens was dat wel enorm gezellig toen.
ja maar haring happen is ontstaan als uitje voor de mensen die met carnaval gewerkt hadden, en dus zelf geen feest hadden kunnen vieren en om het laatste fust leeg te maken zodat men tijdens de 40 dagen durende vasten tijd niet in de verleiding kon komen om toch nog een stiekum pilsje te drinken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar inderdaad, een harinkje sla ik niet over
Volgens mij ben jij daar niet direct een type voorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hm, ik heb nog nooit carnaval gevierd, en ik weet er ook niks van. Hoewel hier wel een dorp is dat er altijd al aan deed, genaamd Kronkeldörp (Kloosterburen).
Ik denk ook niet da'k erg goed zal zijn in carnaval
nou op aswoensdag en goede vrijdag is het vasten en onthoudingsdagquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe doen de katholieken dat eigenlijk, vasten?
ja volgens mij walg jij van opgeprikte/kunstmatige gezelligheid ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Natuurlijk zie ik wel nut in van plezier hebben en los gaan. Alleen moet dat wel vanzelf gaan.
Je avatar maakt vast veel goed.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:47 schreef JediMindTricks het volgende:
POTT!!!!!!!!_O_ _O:D
![]()
!!!! 1! POT!!!!!
![]()
: D
![]()
:D _O
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je avatar maakt vast veel goed.
waar?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:47 schreef JediMindTricks het volgende:
POTT!!!!!!!!_O_ _O:D
![]()
!!!! 1! POT!!!!!
![]()
: D
![]()
:D _O
Ja, nu ja, ik kan daar gewoon niet in meegaan, en mee omgaan enzo. Meestal trek ik mij dan een beetje terug.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja volgens mij walg jij van opgeprikte/kunstmatige gezelligheid ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |