Hoi,hebben jullie allemaal al even gestemd op Balloe en Poekie?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:31 schreef DR34M3R het volgende:
Qwea, ik heb je spam vandaag nog niet gezien over stemmen?
Ben je daar nu alweeeer met die vraag?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoi,hebben jullie allemaal al even gestemd op Balloe en Poekie?
zo beter?
Maar intussen wordt mijn geduld danig op de proef gesteld.....quote:
heb je ergens een linkje gevonden, of is het nog niet zo in de publiciteit ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:06 schreef liefie_ het volgende:
hebben jullie trouwens mee gekregen dat er iemand dood is gevonden in een gaybar hier in tilburg?
viel wel meequote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:21 schreef DR34M3R het volgende:
en suc6 met het OV. Pas op voor carnavalgangers!
tja.. ik wil wel, maar op mijn werk zijn bepaalde websites geblokkeerd.. en op m'n werk heb ik eigenlijk ook geen tijd, ben meestal buiten..quote:
Eerdaags ga je complete topics mislopen!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:15 schreef Nirak het volgende:
[..]
tja.. ik wil wel, maar op mijn werk zijn bepaalde websites geblokkeerd.. en op m'n werk heb ik eigenlijk ook geen tijd, ben meestal buiten..
En nee, eigenlijk went het niet, het is ineens zo'n omslag
Daar is de PB dienst voor. Viel bij Nonneke ook in goede aardequote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eerdaags ga je complete topics mislopen!
Ik had nonneke een PB gestuurd toen er een nieuw topic werd geopend, omdat ze hem niet altijd even makkelijk terug kon vinden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
PB dienst?
CTRL-F ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had nonneke een PB gestuurd toen er een nieuw topic werd geopend, omdat ze hem niet altijd even makkelijk terug kon vinden.
Halloween?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:07 schreef Nirak het volgende:
de ctrl-f toets is bij mij heilig verklaard
wordt er in de us eigenlijk carnaval gevierd of iets wat daarop lijkt?
@ Wondererquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:07 schreef Nirak het volgende:
de ctrl-f toets is bij mij heilig verklaard
wordt er in de us eigenlijk carnaval gevierd of iets wat daarop lijkt?
mardi grass is wel iets meer een orgie geloof ik hoor hahaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
@ Wonderer
Kan je het niet een beetje vergelijken met Mardi grass ?
Weet ik niet, nooit in New Orleans geweest.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
@ Wonderer
Kan je het niet een beetje vergelijken met Mardi grass ?
Maar Mardi grass is toch ook redelijk internationaal want dat kennen ze in Australia ook weer in diverse grote stedenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik niet, nooit in New Orleans geweest.
Misschien is het hier ook wel een kwestie van "onder de rivieren" en dan nemen we gewoon de Mississippi
Slaap lekker Nirakquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:56 schreef Nirak het volgende:
zwaai![]()
karin gaat op 1 oor liggen
ben helemaalvan afgelopen week
Fijn dromenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:56 schreef Nirak het volgende:
zwaai![]()
karin gaat op 1 oor liggen
ben helemaalvan afgelopen week
Daarstraks was ie nog niet online...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:09 schreef Stroekie het volgende:
En ik ga even proberen een mol te vangen
tot straks
wat een leuke plot wendingquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarstraks was ie nog niet online...
Oeh, nu wel! *ook kijken gaat*
en...geluktquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:09 schreef Stroekie het volgende:
En ik ga even proberen een mol te vangen
tot straks
ik heb heel raar gedroomd.. ik weet alleen niet meer wat.. Paulina vertelde me vanmorgen dat ik had geroepen: "dat wordt toch meteen gerecycled sukkels!!" ...... maar daar weet ik zelf niks meer vanquote:
ja, dat vraag ik me dan ook af..quote:
nou ik ben niet echt ietsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:27 schreef Nirak het volgende:
Hoe ga je met carnaval?
volgens mij wel, maar dat weten we natuurlijk pas over een week of 2 3quote:
Je gaat als nichtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik ben niet echt iets
maar mn mama noemde me mooi roze ding haha
ik heb roze vleugels en een roze boa en een roze lint of roze veren in mn haar en ik wil nog iets van een roze omslag doek/rok fabrieken
gezien ik op en top dame ben lijkt me dat niet helemaal mogelijkquote:
Dan valt neef dus ook af, daarom dus nichtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gezien ik op en top dame ben lijkt me dat niet helemaal mogelijk
haha hoe gaat dat dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:44 schreef Nirak het volgende:
Roze ding is toch ook gewoon leuk
ik ben ooit als schuimkraagverzorger geweest
je gaat eigenlijk in je gewone kleren en neemt een rietje meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |