Doorpostenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:07 schreef Qwea het volgende:
Als jullie nou eens doorposten met die luie reet van jullie,dan halen we voor 22:45 nog de 90
Gewoon opschietenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doorposten. We zijn hier wel in Lesbeau, waar de topic een eeuwigheid meegaan.
Ewoud Hoitsemaquote:
L{w, zaljou eens opschieten.quote:
Ik heb dat nummer Margarita al meer 1000 keer gehoord en vind ik het nog steeds prachtigquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:48 schreef wonderer het volgende:
Margarita vind ik ook heel mooi. Hij heeft gewoon een hele mooie stem, beetje jammer dat de laatste tijd zijn muziek heel mainstream is geworden.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ziet ernaar uit dat volgende week vrijdag de dag des oordeels gaat worden. Ik word voor de leeuwen en leeuwinnen gegooid.
Ik denk het. En ik begin morgen met me mentaal voor te bereiden.quote:
Hier meldt zich alvast 1 echte leeuwquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ziet ernaar uit dat volgende week vrijdag de dag des oordeels gaat worden. Ik word voor de leeuwen en leeuwinnen gegooid.
Friso is alles behalve een vleeskeuring of modeshowquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk het. En ik begin morgen met me mentaal voor te bereiden.
Kut dat ikgeen geld hebn, kan ik niet eens nieuwe kleertjes kopen.
Ja ook jij hebt natuurlijk recht op het volledige verhaarquote:
Maar ik voel me beter in nieuwe kleertjes.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Friso is alles behalve een vleeskeuring of modeshow
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik voel me beter in nieuwe kleertjes.
ik wil alleen maar je angst wegnemen dat er bij Friso op uiterlijkheden gelet wordtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik voel me beter in nieuwe kleertjes.
nou zulke types heb ik er op de december 2006 editie niet rond zien lopenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik het lichaam erbij krijg misschien.
Ja maar wel zielig hoor, aan het einde sterft Mimiquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:27 schreef wonderer het volgende:
Stroek, wat een domper. Wel een leuke show verder?
Dat was nou niet het eerste waar IK aan dacht bij die foto.....quote:
He prulleke toch.....;)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ook jij hebt natuurlijk recht op het volledige verhaar
woensdag avond 14 feb 2007 vond ik bij thuiskomst 2 kaartjes voor de opera La Bohème bij ons in het theater in Oss
Er zat echter geen briefje of niets bij
en naief als ik ben had ik helemaal niet aan Valentijn gedacht totdat ik er dus donderdag tegen mijn collega's over begon. Die begonnen over een stille aanbidder
Maar ik kon het niet goed plaatsen, want als dat het geval zou zijn had ik toch wel 1 kaartje gekregen en zou hij kaartje nummer 2 toch wel voor zichzelf gehouden hebben
Stomme was dus alleen dat er geen briefje bij zat, en op de kaartjes alleen stond winnaar
Nou de moraal van het verhaal is dus geweest dat de kaartverkoop niet lekker ging, en om de zaal nog gevuld te krijgen heeft Theater besloten om blijkbaar vaste en trouwe klanten eens te verrassen met kaartjes. Een leuke geste, maar wel verwarrend als die op 14 feb bezorgd worden![]()
![]()
jazeker welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
He prulleke toch.....;)
*knuffel geef*
Ach, de voorpret is iig ook leuk geweest, niet dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |