Há, jouw expertise, dromen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:34 schreef DR34M3R het volgende:wonderer
stroek
nee hoor, dit hoort niet bij de blunders. Hooguit bij de mooie dromen
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:38 schreef wonderer het volgende:
Bah! Waarom moet ik nou weer in de VS wonen, dat maakt het zo lastig om research te doen
Hoe het was om homo te zijn in de jaren tachtigquote:
ik koester hem ook echt welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:34 schreef DR34M3R het volgende:wonderer
stroek
nee hoor, dit hoort niet bij de blunders. Hooguit bij de mooie dromen
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe het was om homo te zijn in de jaren tachtig
Yeah. Ik ken ook geen oude homo'squote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
daar kan ik je niet mee helpen. Kan hooguit rondvraag doen. Maar of je dan zinnige antwoorden krijgt? Tot 12 jaar zijn ze daar nog niet echt mee bezig volgens mij![]()
Ik hoop het niet, zeg...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:47 schreef DR34M3R het volgende:
Soms komen dromen uit weet je.
dromen wel, nachtmerries nietquote:
We hebben Stroek toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Ik ken ook geen oude homo'sMaar ze hebben dus een geweldig archief... alleen niet online
En om nou tot oktober te wachten, bleh.
Dromen ook nietquote:
De jouwe welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dromen ook nietDie dingen zijn zo bizar... "The fabric of reality will unravel"
Mja, maar purmernoord speelde de hetero en Ajuu heb ik al in geen eeuwen meer gezien. Maar in kan Purmernoord wel even vragen ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ajuu en Purmernoord zijn nog stukken ouder dan dat ik ben![]()
![]()
Heb ik niet. Ik droom alleen als ik (bijna) slaap.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De jouwe wel
Dagdromen zijn de mooiste....
en ik wil best nog wel weer eens dingen uit den ouden doosch halen voor je mocht ik daar Arthur behulpzaam bij kunnen zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, maar purmernoord speelde de hetero en Ajuu heb ik al in geen eeuwen meer gezien. Maar in kan Purmernoord wel even vragen ja.
Doe ik erbij. En daar zitten hele mooie tussen, dat je niet wakker wilt worden omdat de droom nog te fijn is.... En nog maar een keer of 4 op de snoozeknop drukt om maar door te kunnen dromen....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik niet. Ik droom alleen als ik (bijna) slaap.
Tot straxquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik wil best nog wel weer eens dingen uit den ouden doosch halen voor je mocht ik daar Arthur behulpzaam bij kunnen zijn
maar nu niet want nu keer ik eerst huiswaards
tot strakjes![]()
![]()
Ken ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Doe ik erbij. En daar zitten hele mooie tussen, dat je niet wakker wilt worden omdat de droom nog te fijn is.... En nog maar een keer of 4 op de snoozeknop drukt om maar door te kunnen dromen....
En dan te laat op staat![]()
wie is Jeroen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:24 schreef wonderer het volgende:
Voor de liefhebbers, Jeroen staat in Mannen sexy & gewaagd #23, laatste post
Ik dacht dat jij Arthur #11 intussen gelezen had?quote:
OOOOOOO, die Jeroen. Zoek nog naar het topic. Verwacht een foto.... En dus dacht ik dat het iemand was die je kent op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Arthur #11 intussen gelezen had?
Sorryquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
OOOOOOO, die Jeroen. Zoek nog naar het topic. Verwacht een foto.... En dus dacht ik dat het iemand was die je kent op de een of andere manier.
Dacht al....![]()
"Daags na de mert"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sorry
Mannen Sexy & Gewaagd #23.
Het is ook niet perfect, maar die handdoek vond ik zo frappantquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
"Daags na de mert"
Had hem intussen al
Dat gezicht vooral he.
Qua lichaamsbouw wel ongeveer wat ik gedacht had. Ik had ietsje gespierder in gedachten, met name de schouderpartij.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is ook niet perfect, maar die handdoek vond ik zo frappantIk hou het tijdens het schrijven expres vaag, tenzij het nodig is voor het verhaal, zodat lezers zelf dingen kunnen bedenken. Arthur staat ook in dat topic, minus het hoofd, maar dan wel over twee jaar of zo
Vreemd. Ik vroeger ook, tegenwoordig liever glad.quote:
Ik hou van een man met borsthaarquote:
borsthaar is sexyquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vreemd. Ik vroeger ook, tegenwoordig liever glad.
Al moet ik zeggen, dat lijntje vanaf de navel naar.....
Ach, verkeerde topic, daar maalt niemand naar hier
![]()
Hoe ga jij verkleed?quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
she looks like an angel
Walks like an angel
Talks like an angel
But I got wise
She's the devil in disguise
zie post er boven!quote:
ik wist niet dat een bijzondere opsporings ambtenaar roze was/droegquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:23 schreef liefie_ het volgende:
whoei
ik heb een roze boa gehad!
goed bij mn outfit!
Er zijn vast wel een paar roze onder hen. Kan het voor je vragen op het politieforum...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik wist niet dat een bijzondere opsporings ambtenaar roze was/droeg![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn vast wel een paar roze onder hen. Kan het voor je vragen op het politieforum...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |