nee dat is niet vervelenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Sorry da'k jullie zo verveel
Ik had niet eens nog tijd om je te PM'en! Goed bezigquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had niet eens nog tijd om je te PM'en! Goed bezig![]()
Je kan hem iets kleiner maken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:32 schreef wonderer het volgende:
Whehehe. Hij is te groot voor Fok, maar wel leuk: [afbeelding]
ik ben er nog.quote:Op donderdag 15 februari 2007 07:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
euh, Sebasser, ben jij er nog nog, of alweer ?
dikke hug enquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:24 schreef Sitethief het volgende:
Er zit weer vaart in deze ouwe taart,.
Vandaag had ik een belangrijk gesprek met mijn ouders dat goed liep,.
doe jij niet te hard springen , of te hoog, straks stoot je je hoofd nogquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:03 schreef Sitethief het volgende:
Zooo, ik spring ff onder de douche en dan naar school toe,.
ja heerlijk, doe mij maar een bakkiequote:Op donderdag 15 februari 2007 08:06 schreef Sebasser het volgende:
Iemand koffie?
Alsjeblieft geen additieven, gewoon zwart is voor mij het bestquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:11 schreef Sebasser het volgende:
Suiker en melk?
Precies zoals koffie behoort te zijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen additieven, gewoon zwart is voor mij het best
en laat die stroopwafel vandaag maar achterwegequote:Op donderdag 15 februari 2007 08:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Precies zoals koffie behoort te zijn
Vandaag taart natuurlijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en laat die stroopwafel vandaag maar achterwege![]()
You bet!quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja heerlijk, doe mij maar een bakkie![]()
en zit ook maar vast klaar voor Maedel die wil zometeen ook wel
Heb jij vanochtend een tegendraadse bui ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelefiticeerd!!!
JANOUHOEFTETALNIEMEER!quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:59 schreef NanKing het volgende:
[..].
Ik zie net pas dat jij jarig bent geweest.
![]()
![]()
![]()
![]()
voor jou
.
Blij mee?quote:
Ik moet even wen(n)en.quote:
tofquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:30 schreef NanKing het volgende:
Neen.
Ik zal dadelijk eens kijken ernaar.
*Marco borsato - Rood. Aanzetquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:19 schreef DR34M3R het volgende:
*grinnik*
zojuist in deze volgorder in "Active topics":
XFA Vandaag is Rood #1007 2 3 » PeRi 120 722 15/02 18:17 - Fir3fly
LIF de menstruerende heks 2 3 » MissyMirjaM 103 2180 15/02 18:16 - _gaby_
Van marco? Dies niet zo geweldig hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:43 schreef wonderer het volgende:
Ik moet toch die CD eens downloaden.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:44 schreef wonderer het volgende:
Yeah, van Marco... Ik vond zijn oudere platen altijd wel heel tof (De Waarheid enzo).
Ik vond De waarheid zelf heel mooi. Weer eens wat anders. Alleen dat gefluisterde zinnetje op het einde had van mij weggelaten mogen worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:46 schreef Qwea het volgende:
[..]Stapel op jou is ook zo'n geweldig nummer van hem
Vroeger moest ik huilen bij het nr "dit was je leven"
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:43 schreef wonderer het volgende:
Ik moet toch die CD eens downloaden.
De waarheid is idd een erg nummer. Margarita vind ik zelf niet zo geweldig. Marco is leuk, maar ik zou geen cd van hem kopen of naar een concert van hem gaanquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond De waarheid zelf heel mooi. Weer eens wat anders. Alleen dat gefluisterde zinnetje op het einde had van mij weggelaten mogen worden.
Margarita vind ik ook heel mooi. Hij heeft gewoon een hele mooie stem, beetje jammer dat de laatste tijd zijn muziek heel mainstream is geworden.
Ik zit 90's en 80's te luisterenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:53 schreef wonderer het volgende:
Ik heb net "The Fratellis" ontdekt. Best wel hippe muziek.
I can't find my baby lalalalaquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:54 schreef DR34M3R het volgende:
I've been around the world and aiaiaaai
![]()
Fratellis zijn nieuw volgens mij maar is echte eighties britpopquote:
*downloaden gaatquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Fratellis zijn nieuw volgens mij maar is echte eighties britpop
Beetje vreemde groep, maar muziek is wel ok ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:53 schreef wonderer het volgende:
Ik heb net "The Fratellis" ontdekt. Best wel hippe muziek.
En, hoe voelt dat nu?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:00 schreef Qwea het volgende:
MAN, I feel like a woman!
Dat vraag ik me ook al jaren af.quote:
Ze gebruiken een liedje in een Apple reclamequote:Op donderdag 15 februari 2007 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Beetje vreemde groep, maar muziek is wel ok ja.
Welke?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze gebruiken een liedje in een Apple reclameEcht vet hip.
Welk liedje of welke reclame?quote:
ik ben ook vet hip.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze gebruiken een liedje in een Apple reclameEcht vet hip.
*vergrootglas pak*quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:10 schreef DR34M3R het volgende:
zeg, wonderer, heb je ook al gezien dat ik WEL kan lachen?
Uw zoekbewerking - Robin Meindertsz - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:09 schreef wonderer het volgende:
Hoe vinden jullie "Robin Meindertsz" klinken/eruitzien?
wie?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:09 schreef wonderer het volgende:
Hoe vinden jullie "Robin Meindertsz" klinken/eruitzien?
ja, en mijnhips ookquote:
Ja, da's de bedoelingquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - Robin Meindertsz - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suna zit op dezelfde rij als ik, maar dan helemaal rechtsquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
*vergrootglas pak*
Wie is nu Suna?
Ik "zie" hetquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Suna zit op dezelfde rij als ik, maar dan helemaal rechts
Nou ja, en Ang3l (her)ken je he
Ach zo! Was ook al aan het googlen geslagen... met hetzelfde resultaatquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, da's de bedoelingIk ben op zoek naar een pseudoniem voor Arthur. Een jongensnaam maar dat mensen niet raar opkijken als ze geen jongen zien bij het signeren
Ja zeg dat danquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, da's de bedoelingIk ben op zoek naar een pseudoniem voor Arthur. Een jongensnaam maar dat mensen niet raar opkijken als ze geen jongen zien bij het signeren
Achternaam is de tweede naam van mijn vader... Lekker Nederlands maar blijkbaar niet al te vaak voorkomend zodat bij eventueel zoeken niet honderd hits doorgeploegd moet worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ach zo! Was ook al aan het googlen geslagen... met hetzelfde resultaat
Robin kan voor beide he. Is zowiezo een mooie naam. Achternaam.... kweenie. Voel er niks echt bij.
[Lesbeau] #89 - Vanitas, weg van teruggeweestquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja zeg dat danIk dacht dat je een zanger bedoelde
Robin is leuk, meindertz minder IMHO
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
[Lesbeau] #89 - Vanitas, weg van teruggeweest
Boquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Achternaam is de tweede naam van mijn vader... Lekker Nederlands maar blijkbaar niet al te vaak voorkomend zodat bij eventueel zoeken niet honderd hits doorgeploegd moet worden.
Andere naam waar ik aan zat te denken was Bo. Maar da's weer zo'n hondennaam (ik ken drie honden die zo heten).
Heeft iemand je een aanzoek gedaan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:20 schreef liefie_ het volgende:
ja!
En dat met zo'n username?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:24 schreef liefie_ het volgende:
helaas niet
niet eens een valentijnskaartje
neuh absoluut niet. Hij is namelijk niet de enige die er last van heeftquote:
Grafisch vormgever in Alkmaar. En het "leuke" is, hij had een goede baan in Amsterdam, daar zou hij eind deze maand geloof ik hetzelfde verdienen als nu... enkel heeft hij die opgezegd omdat alkmaar een half u korter reizen is. Ennu dit gezeik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:29 schreef wonderer het volgende:
Best treurig ja... Wat voor werk doet ie?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nu moet hij ALLES wat hij doet opschrijven in een tijds agenda. Met dus de tijd erbijDat is toch geen leven
Mn vent was de mijne vergeten ivm zn werkquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:29 schreef DR34M3R het volgende:
Ik merk dat het niet krijgen van valentijnskaartjes toch voor trauma's dreigt te gaan zorgen bij diverse mensen.
Daarom, speciaal voor iedereen die geen kaartje gekregen heeft:
[afbeelding]
![]()
Niet echt het soort werk waar je dat soort tijdslimieten zou verwachten... Natuurlijk moet je onder druk kunnen werken, maar als je precies moet werken...? Beetje vreemd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Grafisch vormgever in Alkmaar. En het "leuke" is, hij had een goede baan in Amsterdam, daar zou hij eind deze maand geloof ik hetzelfde verdienen als nu... enkel heeft hij die opgezegd omdat alkmaar een half u korter reizen is. Ennu dit gezeik.
Ik hoop dat zn contract verlengd wordtIk zit er verdomme best mee
idd, en als hij argumenten aandraagt van "ja maar ik heb te weinig tijd" moet hij niet zeurenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Plus dat ook dat weer extra tijd kost, die hij dan weer beter in zijn toch al te korte tijd had kunnen stoppen....
Jezus wat een gedrocht van een zin
En deadline is nooit een probleem voor hem. Maar dat zeg ik, als ik tijd minder krijg dan ik nodig ben ga ik het ook afraffelen en maak iok ook foutenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet echt het soort werk waar je dat soort tijdslimieten zou verwachten... Natuurlijk moet je onder druk kunnen werken, maar als je precies moet werken...? Beetje vreemd.
she looks like an angelquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dat met zo'n username?
schande!
Succes en veel plezier Stroek! Ik hoop dat je stoutste dromen uit zullen komenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:51 schreef Stroekie het volgende:
straks als ik terugkom zal ik het hele verhaal wel opbiechten en vertellen hoe het is geweest![]()
![]()
*nieuwsgierig*quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:51 schreef Stroekie het volgende:
straks als ik terugkom zal ik het hele verhaal wel opbiechten en vertellen hoe het is geweest![]()
![]()
Ik ben ook nog steeds niet geweest,moet nogquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:52 schreef DR34M3R het volgende:
Ik nog niet. Ik ga straks lekker in bad. Flink badschuim, glaasje wijn, goed boek erbij...
Hell's Angelquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
she looks like an angel
Walks like an angel
Talks like an angel
But I got wise
She's the devil in disguise
Jup,weet ik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
Stress heeft ook weerslag op je ongesteldheid. Maar dat wist je al denk ik.
Hey daarquote:
Voeg jij altijd vreemden toe aan je msn?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:46 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey daar.
Hadden we al kennis gemaakt?
Ik ben Sitethief, fulltime flapdrol.
ja,dat doet iequote:Op donderdag 15 februari 2007 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Voeg jij altijd vreemden toe aan je msn?
Hij is niet de enigequote:
Denk dat ik dat ook maar eens ga doen (maar dan zonder bad)quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:52 schreef DR34M3R het volgende:
Ik nog niet. Ik ga straks lekker in bad. Flink badschuim, glaasje wijn, goed boek erbij...
Ik doe met je mee (maar dan met)quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:58 schreef Logician het volgende:
[..]
Wat een goed idee, denk dat ik dat ook maar eens ga doen (maar dan zonder bad)
Ja,quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Voeg jij altijd vreemden toe aan je msn?
Nou, dan maken we morgen kennis, ok?quote:
*afwacht*quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:01 schreef wonderer het volgende:
*vingers ontdooi*
*sneeuw uit laarzen schudt*
*foto's upload*
*afwacht*quote:
Doorpostenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:07 schreef Qwea het volgende:
Als jullie nou eens doorposten met die luie reet van jullie,dan halen we voor 22:45 nog de 90
Gewoon opschietenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doorposten. We zijn hier wel in Lesbeau, waar de topic een eeuwigheid meegaan.
Ewoud Hoitsemaquote:
L{w, zaljou eens opschieten.quote:
Ik heb dat nummer Margarita al meer 1000 keer gehoord en vind ik het nog steeds prachtigquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:48 schreef wonderer het volgende:
Margarita vind ik ook heel mooi. Hij heeft gewoon een hele mooie stem, beetje jammer dat de laatste tijd zijn muziek heel mainstream is geworden.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ziet ernaar uit dat volgende week vrijdag de dag des oordeels gaat worden. Ik word voor de leeuwen en leeuwinnen gegooid.
Ik denk het. En ik begin morgen met me mentaal voor te bereiden.quote:
Hier meldt zich alvast 1 echte leeuwquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ziet ernaar uit dat volgende week vrijdag de dag des oordeels gaat worden. Ik word voor de leeuwen en leeuwinnen gegooid.
Friso is alles behalve een vleeskeuring of modeshowquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk het. En ik begin morgen met me mentaal voor te bereiden.
Kut dat ikgeen geld hebn, kan ik niet eens nieuwe kleertjes kopen.
Ja ook jij hebt natuurlijk recht op het volledige verhaarquote:
Maar ik voel me beter in nieuwe kleertjes.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Friso is alles behalve een vleeskeuring of modeshow
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik voel me beter in nieuwe kleertjes.
ik wil alleen maar je angst wegnemen dat er bij Friso op uiterlijkheden gelet wordtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik voel me beter in nieuwe kleertjes.
nou zulke types heb ik er op de december 2006 editie niet rond zien lopenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik het lichaam erbij krijg misschien.
Ja maar wel zielig hoor, aan het einde sterft Mimiquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:27 schreef wonderer het volgende:
Stroek, wat een domper. Wel een leuke show verder?
Dat was nou niet het eerste waar IK aan dacht bij die foto.....quote:
He prulleke toch.....;)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ook jij hebt natuurlijk recht op het volledige verhaar
woensdag avond 14 feb 2007 vond ik bij thuiskomst 2 kaartjes voor de opera La Bohčme bij ons in het theater in Oss
Er zat echter geen briefje of niets bij
en naief als ik ben had ik helemaal niet aan Valentijn gedacht totdat ik er dus donderdag tegen mijn collega's over begon. Die begonnen over een stille aanbidder
Maar ik kon het niet goed plaatsen, want als dat het geval zou zijn had ik toch wel 1 kaartje gekregen en zou hij kaartje nummer 2 toch wel voor zichzelf gehouden hebben
Stomme was dus alleen dat er geen briefje bij zat, en op de kaartjes alleen stond winnaar
Nou de moraal van het verhaal is dus geweest dat de kaartverkoop niet lekker ging, en om de zaal nog gevuld te krijgen heeft Theater besloten om blijkbaar vaste en trouwe klanten eens te verrassen met kaartjes. Een leuke geste, maar wel verwarrend als die op 14 feb bezorgd worden![]()
![]()
jazeker welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
He prulleke toch.....;)
*knuffel geef*
Ach, de voorpret is iig ook leuk geweest, niet dan?![]()
Hį, jouw expertise, dromen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:34 schreef DR34M3R het volgende:wonderer
stroek
nee hoor, dit hoort niet bij de blunders. Hooguit bij de mooie dromen
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:38 schreef wonderer het volgende:
Bah! Waarom moet ik nou weer in de VS wonen, dat maakt het zo lastig om research te doen
Hoe het was om homo te zijn in de jaren tachtigquote:
ik koester hem ook echt welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:34 schreef DR34M3R het volgende:wonderer
stroek
nee hoor, dit hoort niet bij de blunders. Hooguit bij de mooie dromen
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe het was om homo te zijn in de jaren tachtig
Yeah. Ik ken ook geen oude homo'squote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
daar kan ik je niet mee helpen. Kan hooguit rondvraag doen. Maar of je dan zinnige antwoorden krijgt? Tot 12 jaar zijn ze daar nog niet echt mee bezig volgens mij![]()
Ik hoop het niet, zeg...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:47 schreef DR34M3R het volgende:
Soms komen dromen uit weet je.
dromen wel, nachtmerries nietquote:
We hebben Stroek toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Ik ken ook geen oude homo'sMaar ze hebben dus een geweldig archief... alleen niet online
En om nou tot oktober te wachten, bleh.
Dromen ook nietquote:
De jouwe welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dromen ook nietDie dingen zijn zo bizar... "The fabric of reality will unravel"
Mja, maar purmernoord speelde de hetero en Ajuu heb ik al in geen eeuwen meer gezien. Maar in kan Purmernoord wel even vragen ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ajuu en Purmernoord zijn nog stukken ouder dan dat ik ben![]()
![]()
Heb ik niet. Ik droom alleen als ik (bijna) slaap.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De jouwe wel
Dagdromen zijn de mooiste....
en ik wil best nog wel weer eens dingen uit den ouden doosch halen voor je mocht ik daar Arthur behulpzaam bij kunnen zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, maar purmernoord speelde de hetero en Ajuu heb ik al in geen eeuwen meer gezien. Maar in kan Purmernoord wel even vragen ja.
Doe ik erbij. En daar zitten hele mooie tussen, dat je niet wakker wilt worden omdat de droom nog te fijn is.... En nog maar een keer of 4 op de snoozeknop drukt om maar door te kunnen dromen....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik niet. Ik droom alleen als ik (bijna) slaap.
Tot straxquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik wil best nog wel weer eens dingen uit den ouden doosch halen voor je mocht ik daar Arthur behulpzaam bij kunnen zijn
maar nu niet want nu keer ik eerst huiswaards
tot strakjes![]()
![]()
Ken ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Doe ik erbij. En daar zitten hele mooie tussen, dat je niet wakker wilt worden omdat de droom nog te fijn is.... En nog maar een keer of 4 op de snoozeknop drukt om maar door te kunnen dromen....
En dan te laat op staat![]()
wie is Jeroen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:24 schreef wonderer het volgende:
Voor de liefhebbers, Jeroen staat in Mannen sexy & gewaagd #23, laatste post
Ik dacht dat jij Arthur #11 intussen gelezen had?quote:
OOOOOOO, die Jeroen. Zoek nog naar het topic. Verwacht een foto.... En dus dacht ik dat het iemand was die je kent op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Arthur #11 intussen gelezen had?
Sorryquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
OOOOOOO, die Jeroen. Zoek nog naar het topic. Verwacht een foto.... En dus dacht ik dat het iemand was die je kent op de een of andere manier.
Dacht al....![]()
"Daags na de mert"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sorry
Mannen Sexy & Gewaagd #23.
Het is ook niet perfect, maar die handdoek vond ik zo frappantquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
"Daags na de mert"
Had hem intussen al
Dat gezicht vooral he.
Qua lichaamsbouw wel ongeveer wat ik gedacht had. Ik had ietsje gespierder in gedachten, met name de schouderpartij.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is ook niet perfect, maar die handdoek vond ik zo frappantIk hou het tijdens het schrijven expres vaag, tenzij het nodig is voor het verhaal, zodat lezers zelf dingen kunnen bedenken. Arthur staat ook in dat topic, minus het hoofd, maar dan wel over twee jaar of zo
Vreemd. Ik vroeger ook, tegenwoordig liever glad.quote:
Ik hou van een man met borsthaarquote:
borsthaar is sexyquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vreemd. Ik vroeger ook, tegenwoordig liever glad.
Al moet ik zeggen, dat lijntje vanaf de navel naar.....
Ach, verkeerde topic, daar maalt niemand naar hier
![]()
Hoe ga jij verkleed?quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
she looks like an angel
Walks like an angel
Talks like an angel
But I got wise
She's the devil in disguise
zie post er boven!quote:
ik wist niet dat een bijzondere opsporings ambtenaar roze was/droegquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:23 schreef liefie_ het volgende:
whoei
ik heb een roze boa gehad!
goed bij mn outfit!
Er zijn vast wel een paar roze onder hen. Kan het voor je vragen op het politieforum...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik wist niet dat een bijzondere opsporings ambtenaar roze was/droeg![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn vast wel een paar roze onder hen. Kan het voor je vragen op het politieforum...
Hoi,hebben jullie allemaal al even gestemd op Balloe en Poekie?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:31 schreef DR34M3R het volgende:
Qwea, ik heb je spam vandaag nog niet gezien over stemmen?
Ben je daar nu alweeeer met die vraag?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoi,hebben jullie allemaal al even gestemd op Balloe en Poekie?
zo beter?
Maar intussen wordt mijn geduld danig op de proef gesteld.....quote:
heb je ergens een linkje gevonden, of is het nog niet zo in de publiciteit ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:06 schreef liefie_ het volgende:
hebben jullie trouwens mee gekregen dat er iemand dood is gevonden in een gaybar hier in tilburg?
viel wel meequote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:21 schreef DR34M3R het volgende:
en suc6 met het OV. Pas op voor carnavalgangers!
tja.. ik wil wel, maar op mijn werk zijn bepaalde websites geblokkeerd.. en op m'n werk heb ik eigenlijk ook geen tijd, ben meestal buiten..quote:
Eerdaags ga je complete topics mislopen!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:15 schreef Nirak het volgende:
[..]
tja.. ik wil wel, maar op mijn werk zijn bepaalde websites geblokkeerd.. en op m'n werk heb ik eigenlijk ook geen tijd, ben meestal buiten..
En nee, eigenlijk went het niet, het is ineens zo'n omslag
Daar is de PB dienst voor. Viel bij Nonneke ook in goede aardequote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eerdaags ga je complete topics mislopen!
Ik had nonneke een PB gestuurd toen er een nieuw topic werd geopend, omdat ze hem niet altijd even makkelijk terug kon vinden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
PB dienst?
CTRL-F ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had nonneke een PB gestuurd toen er een nieuw topic werd geopend, omdat ze hem niet altijd even makkelijk terug kon vinden.
Halloween?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:07 schreef Nirak het volgende:
de ctrl-f toets is bij mij heilig verklaard
wordt er in de us eigenlijk carnaval gevierd of iets wat daarop lijkt?
@ Wondererquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:07 schreef Nirak het volgende:
de ctrl-f toets is bij mij heilig verklaard
wordt er in de us eigenlijk carnaval gevierd of iets wat daarop lijkt?
mardi grass is wel iets meer een orgie geloof ik hoor hahaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
@ Wonderer
Kan je het niet een beetje vergelijken met Mardi grass ?
Weet ik niet, nooit in New Orleans geweest.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
@ Wonderer
Kan je het niet een beetje vergelijken met Mardi grass ?
Maar Mardi grass is toch ook redelijk internationaal want dat kennen ze in Australia ook weer in diverse grote stedenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik niet, nooit in New Orleans geweest.
Misschien is het hier ook wel een kwestie van "onder de rivieren" en dan nemen we gewoon de Mississippi
Slaap lekker Nirakquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:56 schreef Nirak het volgende:
zwaai![]()
karin gaat op 1 oor liggen
ben helemaalvan afgelopen week
Fijn dromenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:56 schreef Nirak het volgende:
zwaai![]()
karin gaat op 1 oor liggen
ben helemaalvan afgelopen week
Daarstraks was ie nog niet online...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:09 schreef Stroekie het volgende:
En ik ga even proberen een mol te vangen
tot straks
wat een leuke plot wendingquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarstraks was ie nog niet online...
Oeh, nu wel! *ook kijken gaat*
en...geluktquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:09 schreef Stroekie het volgende:
En ik ga even proberen een mol te vangen
tot straks
ik heb heel raar gedroomd.. ik weet alleen niet meer wat.. Paulina vertelde me vanmorgen dat ik had geroepen: "dat wordt toch meteen gerecycled sukkels!!" ...... maar daar weet ik zelf niks meer vanquote:
ja, dat vraag ik me dan ook af..quote:
nou ik ben niet echt ietsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:27 schreef Nirak het volgende:
Hoe ga je met carnaval?
volgens mij wel, maar dat weten we natuurlijk pas over een week of 2 3quote:
Je gaat als nichtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik ben niet echt iets
maar mn mama noemde me mooi roze ding haha
ik heb roze vleugels en een roze boa en een roze lint of roze veren in mn haar en ik wil nog iets van een roze omslag doek/rok fabrieken
gezien ik op en top dame ben lijkt me dat niet helemaal mogelijkquote:
Dan valt neef dus ook af, daarom dus nichtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gezien ik op en top dame ben lijkt me dat niet helemaal mogelijk
haha hoe gaat dat dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:44 schreef Nirak het volgende:
Roze ding is toch ook gewoon leuk
ik ben ooit als schuimkraagverzorger geweest
je gaat eigenlijk in je gewone kleren en neemt een rietje meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |