hahahaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:52 schreef Nirak het volgende:
[..]
je gaat eigenlijk in je gewone kleren en neemt een rietje mee
bier slaat nml dood in plastic of slecht gewassen glazen, en ik zorgde weer voor een schuimkraag
de posters kun je gewoon bij de expo kopen hoorquote:
ik dacht aan de vogeltjesdansquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hahaha
en het liedje was van theo maasen
zal ik een andere zingen dan?
Ja sorry, ik heb mijn knuffelbeer hier ,quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar intussen wordt mijn geduld danig op de proef gesteld.....
![]()
Dan toch maar door de zure appel heenbijten, en straks gaan stralen als een Lčmpkequote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god, ik ga straksnaar de carnavalsoptocht. En eigenlijk heb ik geen zin, maar we gaan van tevoren naar mijn oom en tante, en mijn lieve, lieve neefje. En dat wil ik niet missen.
Wij kunnen ook heel knuffelig zijn hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb mijn knuffelbeer hier ,.
En hoe kom jij hier verzeild...quote:
Er kan nooit genoeg geknuffeld wordenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wij kunnen ook heel knuffelig zijn hoor
![]()
*knuffel geef*quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Er kan nooit genoeg geknuffeld worden![]()
Knuffels, mooie knuffels, wie maakt me losquote:
en de mijne zijn dus niet goed genoeg begrijp ik....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Knuffels, mooie knuffels, wie maakt me los![]()
volgens mij moest ik op Fok ton nog eens zoeken waneer die Free Hugs weer actief zijn
Nee daar ben ik heel blij meequote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en de mijne zijn dus niet goed genoeg begrijp ik....
En Bedankt....
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee daar ben ik heel blij mee
maar ik vindt het zo egoistisch en bezitterig om ze alleen voor mezelf te houden, ik wil ze draag met andere mensen (uit)delen
Heb jij geluk! Je verjaardag duurt maar 1 dag, carnaval 4 (of ben jij een van die fanatiekelingen die 5 dagen gaat?)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:19 schreef liefie_ het volgende:
misschien vind ik carnaval nog wel leuker dan mn verjaardag!
en als jullie eens zouden weten hoe leuk ik mijn verjaardag vind dan dachten jullie echt van wauw nou dan vind ze het wel heel leuk!
die was er alquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:43 schreef Stroekie het volgende:
en hoe lang gaat het duren voordat er hier de eerste zeik opmerking over de TT te lezen zal zijn ?
Je kan zelfs 6 dagen gaan als je het haringhappen op woensdag meetelt...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb jij geluk! Je verjaardag duurt maar 1 dag, carnaval 4 (of ben jij een van die fanatiekelingen die 5 dagen gaat?)
Dat heb ik wel ooit egdaan, haringhappen. En het was heel vreemd om op 't Stratums Eind (de uitgaansstraat in Eindhoven) geen levende ziel te zien, en dan vervolgens alleen (behalve de paar vrienden waarmee ik was) in een kroeg te zitten. De shcaal met haringen werd na verloop van tijd maar gewoon bij ons neergezet, in plaats van dat die steeds rondgingquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan zelfs 6 dagen gaan als je het haringhappen op woensdag meetelt...
Ik doe ook geen carnaval hoor. Vind het zo'n belachelijk geheel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hm, ik heb nog nooit carnaval gevierd, en ik weet er ook niks van. Hoewel hier wel een dorp is dat er altijd al aan deed, genaamd Kronkeldörp (Kloosterburen).
Ik denk ook niet da'k erg goed zal zijn in carnaval
ja hoor, ik heb ontvangenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:55 schreef wonderer het volgende:
Zes uur geslapen...
Soms wou ik dat ik mijn hoofd uit kon zettenTering. (heeft iedereen Arthurpost gehad? Ik weet nog steeds niet of dat script wel werkt).
en nu dan niet?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens was dat wel enorm gezellig toen.
ja maar haring happen is ontstaan als uitje voor de mensen die met carnaval gewerkt hadden, en dus zelf geen feest hadden kunnen vieren en om het laatste fust leeg te maken zodat men tijdens de 40 dagen durende vasten tijd niet in de verleiding kon komen om toch nog een stiekum pilsje te drinken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar inderdaad, een harinkje sla ik niet over
Volgens mij ben jij daar niet direct een type voorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hm, ik heb nog nooit carnaval gevierd, en ik weet er ook niks van. Hoewel hier wel een dorp is dat er altijd al aan deed, genaamd Kronkeldörp (Kloosterburen).
Ik denk ook niet da'k erg goed zal zijn in carnaval
nou op aswoensdag en goede vrijdag is het vasten en onthoudingsdagquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe doen de katholieken dat eigenlijk, vasten?
ja volgens mij walg jij van opgeprikte/kunstmatige gezelligheid ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Natuurlijk zie ik wel nut in van plezier hebben en los gaan. Alleen moet dat wel vanzelf gaan.
Je avatar maakt vast veel goed.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:47 schreef JediMindTricks het volgende:
POTT!!!!!!!!_O_ _O:D
![]()
!!!! 1! POT!!!!!
![]()
: D
![]()
:D _O
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je avatar maakt vast veel goed.
waar?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:47 schreef JediMindTricks het volgende:
POTT!!!!!!!!_O_ _O:D
![]()
!!!! 1! POT!!!!!
![]()
: D
![]()
:D _O
Ja, nu ja, ik kan daar gewoon niet in meegaan, en mee omgaan enzo. Meestal trek ik mij dan een beetje terug.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja volgens mij walg jij van opgeprikte/kunstmatige gezelligheid ?
Ik wordt er een beetje misselijk van, van al dat gedraai. :-Squote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je avatar maakt vast veel goed.
Ik heb ook zoiets van "hou eens stil!" (ik zie niksquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik wordt er een beetje misselijk van, van al dat gedraai. :-S
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik wordt er een beetje misselijk van, van al dat gedraai. :-S
[ESC] en zoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets van "hou eens stil!" (ik zie niks)
Jazekers,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:55 schreef wonderer het volgende:
Zes uur geslapen...
Soms wou ik dat ik mijn hoofd uit kon zettenTering. (heeft iedereen Arthurpost gehad? Ik weet nog steeds niet of dat script wel werkt).
Gelukkig. Als iemand een homo-uitgeverij weet, ik hou me aanbevolenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jazekers,
Hartstikke goed van je!
![]()
Bel of schrijf eens naar boekhandel vrolijk of Savannah Bay.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig. Als iemand een homo-uitgeverij weet, ik hou me aanbevolen
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig. Als iemand een homo-uitgeverij weet, ik hou me aanbevolen
Vrolijk kwam aan met Gopher (een uitgeverij-in-eigen-beheer en nog een van de slechtere ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bel of schrijf eens naar boekhandel vrolijk of Savannah Bay.
tsssssquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vrolijk kwam aan met Gopher (een uitgeverij-in-eigen-beheer en nog een van de slechtere ook). Savannah Bay ken ik niet, ga ik achteraan.
Dreamer, de Bezige Bij... die is zo groot... daar kom ik nooit binnen
Redacteurquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:58 schreef NanKing het volgende:
Wat is nou 't Nederlandse woord voor editor.
Boekenbent/Lulu.nl schijnt wel een goeie combinatie te zijn. Een goede redacteur heb ik zeker nodig.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:57 schreef NanKing het volgende:
http://www.savannahbay.nl/ website.
Uitgeven in eigen beheer kun je altijd overwegen (bij een ander dan gopher dan).
Ik weet even de url niet maar er is ook een site waar je je boek uit kunt geven en evt zelf een editor kan in huren.
editeur.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:58 schreef NanKing het volgende:
doe jij de volgende okay ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:48 schreef Sebasser het volgende:
ja, godver, wat een kut TT zeg.
Uitgever/redacteur?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:58 schreef NanKing het volgende:
nee joh,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik maak gewoon een topicreport aan
en ik maar denken dat het aan mijn afwezigheid lag.....quote:Op zondag 18 februari 2007 05:09 schreef wonderer het volgende:
Ik ben de hele avond weg en julile weten maar twee posts te maken?
Helaas kan ik nu ook weinig bijdragen hierquote:Op zondag 18 februari 2007 11:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het aan mijn afwezigheid lag.....
![]()
het was zelfs zo gezellig dat ik niet weet of ik vandaag wel moet gaan, want ik heb morgen geen vrij...quote:Op zondag 18 februari 2007 12:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En was het gezellig gisteren, zo leuk dat je vandaag weer mag ?
Waarom zou je dat alleen met kernafval mogen doen?quote:Op zondag 18 februari 2007 17:18 schreef wonderer het volgende:
Ik zou echt wel een keer leuk verkleed willen gaan enzo...
Omdat ik te schijterig ben om het gewoon te doen. Zeker hier.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom zou je dat alleen met kernafval mogen doen?
Als je het goed doet ben je onherkenbaar!!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 17:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ik te schijterig ben om het gewoon te doen. Zeker hier.
neeeeej johquote:Op zondag 18 februari 2007 17:35 schreef wonderer het volgende:
Vroeger vond ik verkleden echt geweldig. Maar ja, nu moet je of bij een carnavalsvereniging, of bij een theatergroep
Dat durf ik nietquote:Op zondag 18 februari 2007 17:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neeeeej joh
gewoon lekker gek doen!
of een tof feest!
ik ben wel eens verkleed naar de supermarkt gegaan met een vriendin
is toch gezellig (en ik ben eigenlijk ook heel verlegen)
En ik maar denken dat jij altijd zo'n grote mond had en schijt aan iedereen...quote:Op zondag 18 februari 2007 17:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat durf ik nietMisschien als ik in Nederland ben, kunnen we een keer samen gek doen, dan durf ik denk ik wel
Op internet ja, waar ik lekker over mijn antwoord na kan denkenquote:Op zondag 18 februari 2007 17:42 schreef maedel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij altijd zo'n grote mond had en schijt aan iedereen...![]()
irl en fok zijn vaak toch verschillende werelden.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:42 schreef maedel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij altijd zo'n grote mond had en schijt aan iedereen...![]()
Wat zou je willen zijn?quote:Op zondag 18 februari 2007 17:18 schreef wonderer het volgende:
Ik zou echt wel een keer leuk verkleed willen gaan enzo...
Het ligt er wel een beetje aan in welke groep ik me bevind natuurlijk. Maar ik alleen tegen de maatschappij, dat schiet niet zo opquote:Op zondag 18 februari 2007 17:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
irl en fok zijn vaak toch verschillende werelden.
De maatschappij, dat ben jij.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het ligt er wel een beetje aan in welke groep ik me bevind natuurlijk. Maar ik alleen tegen de maatschappij, dat schiet niet zo op
Oh, vanalles. Als het maar stoer isquote:
Ja, en ik weet nooit wat ik tegen mezelf moet zeggen, dus dat klopt wel.quote:
Er zullen vast mensen zijn die je ter zijde willen staan, ook irlquote:Op zondag 18 februari 2007 17:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het ligt er wel een beetje aan in welke groep ik me bevind natuurlijk. Maar ik alleen tegen de maatschappij, dat schiet niet zo op
Yeah, in een groep(je) valt het wel meequote:Op zondag 18 februari 2007 17:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Er zullen vast mensen zijn die je ter zijde willen staan, ook irl
haha ik wil altijd van alles zijn dat lieflijk isquote:Op zondag 18 februari 2007 17:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, vanalles. Als het maar stoer isBouwvakker of politieagent of cowboy of leernicht of piraat of zo.
Toen ik vijf was, wilde ik altijd per se op de racefiets of de motor in de draaimolenquote:Op zondag 18 februari 2007 18:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha ik wil altijd van alles zijn dat lieflijk is
Hahah ik herken dat, ik wil ook altijd die stoere dingen, en als ik dan toch verkleed moet, dan idd iets stoers!!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toen ik vijf was, wilde ik altijd per se op de racefiets of de motor in de draaimolen
Ik noem dat altijd barbie typjesquote:Op zondag 18 februari 2007 18:16 schreef liefie_ het volgende:
mensen vinden mij vaak irritant omdat ik zo "roze" ben (nou ja zo noemen mijn vriendinnen het)
ja zoiets dusquote:
Jij bent gewoon mijn tegenpoolquote:Op zondag 18 februari 2007 18:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja zoiets dus
al heb ik verdomd weinig van barbie weg haha
het is geloof ik vooral mn innerlijk en mn vreemde liefde voor roze
Ach, zo heeft iedereen wat, toch???quote:Op zondag 18 februari 2007 18:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja zoiets dus
al heb ik verdomd weinig van barbie weg haha
het is geloof ik vooral mn innerlijk en mn vreemde liefde voor roze
Volgens mij noemen ze dat hier toch andersquote:
Je bent er dus niet zo vaak?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze dat hier toch anders
Oh, en ik ben irl eigenlijk wel hetzelfde als online...![]()
huh? wat?quote:
Ben ik nog op tijd?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:19 schreef liefie_ het volgende:
ik weet gewoonnog steeds niet of ik zal gaan of niet
en ik heb nog 10 minuten om te beslissen...
wat erg
naar de carnavalquote:Op zondag 18 februari 2007 20:28 schreef maedel het volgende:
[..]
Ben ik nog op tijd?
Gaan!
geen idee waar naartoe, maar ik wil best even een knoop voor je doorhakken
Oh, nou, dat vind je toch keileuk? Lekker plezier maken danquote:Op zondag 18 februari 2007 20:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naar de carnaval
maar oke dan ga ik maar
dan ga ik nu mn haar fohnen want dan komen ze me over een half uur halen
vind ik ookquote:Op zondag 18 februari 2007 20:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, nou, dat vind je toch keileuk? Lekker plezier maken dan![]()
Je weet maar nooit wie je nog tegenkomtquote:Op zondag 18 februari 2007 20:42 schreef liefie_ het volgende:
en ik weet niet wie er gaat
dus misschien ben ik binnen een uur weer thuis
Oh, je bent in een dorpquote:Op zondag 18 februari 2007 20:59 schreef liefie_ het volgende:
das waar
en aangezien er maar 4 kroegen zijn in t dorp zal het moeilijker zijn om mensen niet tegen te komen dan wel denk ik
Serieus? Ben je dan ook in om het even welk gezelschap hetzelfde?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze dat hier toch anders
Oh, en ik ben irl eigenlijk wel hetzelfde als online...![]()
nee ik ben nu nog in t dorp waar mn ouders wonen (en ik ook 18 jaar woonde)quote:Op zondag 18 februari 2007 21:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, je bent in een dorp![]()
Ik dacht dat je het carnavaleske damesleven ging verkennen![]()
Jij bent gewoon in je eentje "The Village People"quote:Op zondag 18 februari 2007 17:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, vanalles. Als het maar stoer isBouwvakker of politieagent of cowboy of leernicht of piraat of zo.
Ga eens snel een nieuw [homo]-topic openenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik ben nu nog in t dorp waar mn ouders wonen (en ik ook 18 jaar woonde)
morgen ga ik weer naar tilburg en daar met een vriendin stappen
maar ik weet niet waar.. gaybar/gewone kroeg
of allebij
Jaaaa!! *Oefent het YMCA dansje*quote:Op zondag 18 februari 2007 21:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij bent gewoon in je eentje "The Village People",
.
Ja hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 22:51 schreef Stroekie het volgende:
en is het hier nog een beetje gezellig ?
is deze post niet een paar dagen te vroegquote:Op zondag 18 februari 2007 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik leef nog.
Zou NanKinky jij dan willen doodknuffelen ?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien krijg ik er de kans dan niet toe.
Ik hoop het toch niet zegquote:Op zondag 18 februari 2007 23:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou NanKinky jij dan willen doodknuffelen ?
Dan moeten we dat van te voren wel even goed afpreken, ook al omdat de Bourgondische Harnassen Brigade generaal niet aanwezig is om je te beschermenquote:
Tuulkquote:Op zondag 18 februari 2007 23:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, jij gaat de uitdaging aan zie ik ?![]()
Die vermijd ik altijdquote:Op zondag 18 februari 2007 23:38 schreef NanKing het volgende:
Ik ben dan ook niet niemand.
Ik neem wel een bordje met FREE HUGS mee.
pas dan maar op in Woensel West dat je daar niet door iets anders gegrepen wordtquote:Op zondag 18 februari 2007 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
. Nou, ik laatme liever door jou doodknuffelen dan dat ik door Peterrrrrr gegrepen wordt
.
Aww dat klinkt best lief eikquote:Op zondag 18 februari 2007 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
. Nou, ik laatme liever door jou doodknuffelen dan dat ik door Peterrrrrr gegrepen wordt
.
Ik woon niet in woensel west, godzijdank.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pas dan maar op in Woensel West dat je daar niet door iets anders gegrepen wordt![]()
Ik ben ook eigenlijk heel lief, alleen heeft niet iedereen dat doorquote:
maar wij in het L topic dus welquote:Op zondag 18 februari 2007 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook eigenlijk heel lief, alleen heeft niet iedereen dat door.
Ik zie natuurlijk dwars door je heen enzootquote:Op zondag 18 februari 2007 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook eigenlijk heel lief, alleen heeft niet iedereen dat door.
Met je speciale x-rayvision enzoquote:Op zondag 18 februari 2007 23:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zie natuurlijk dwars door je heen enzoot![]()
Betraptquote:Op zondag 18 februari 2007 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met je speciale x-rayvision enzo.
Damn dan heb ik het verkeerde adres getraceerdquote:Op zondag 18 februari 2007 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik woon niet in woensel west, godzijdank.
Dat geeft niks.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Damn dan heb ik het verkeerde adres getraceerd.
en jij ook!quote:Op maandag 19 februari 2007 09:15 schreef liefie_ het volgende:
wauw hier zijn ook al mensen wakker!
ja ging welquote:Op maandag 19 februari 2007 09:18 schreef maedel het volgende:
[..]
en jij ook!
Jij ging toch stappen gisteren? Hoe was het?
al een paar uur hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 09:15 schreef liefie_ het volgende:
wauw hier zijn ook al mensen wakker!
en zwerven er al clowntjes en b.v. balonnen voorbij op het plein waarop jij uitzicht hebt?quote:Op maandag 19 februari 2007 09:18 schreef maedel het volgende:
[..]
en jij ook!
Jij ging toch stappen gisteren? Hoe was het?
en ga je dan vandaag in je studiestad gewoon verder caranvallen ?quote:Op maandag 19 februari 2007 09:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ging wel
het was toch minder omdat ik telkens op aan t letten was dat ik niet dronken werd en dat het niet te laat werd
en ik moet wel op zijn want ik moet over een uur de bus en ik moet nog een boa ophalen voor die tijd
vrij met carnaval moet verplicht worden
Ik ben thuis. ik moest eigenlijk naar de huisarts, maar in n-limburg doen ze niet aan huisartsen tijdens carnavalquote:Op maandag 19 februari 2007 09:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en zwerven er al clowntjes en b.v. balonnen voorbij op het plein waarop jij uitzicht hebt?
of is alles daar nu nog in diepe rust ?
quote:Op maandag 19 februari 2007 09:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ga je dan vandaag in je studiestad gewoon verder caranvallen ?
ja zeker alleen voor gewonde caranvalsgangersquote:Op maandag 19 februari 2007 09:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben thuis. ik moest eigenlijk naar de huisarts, maar in n-limburg doen ze niet aan huisartsen tijdens carnavalBlijkt nu dus...
Dus, huisartsenpost bellen, maar die is alleen voor spoed.
Och da's waar ook, jij hebt natuurlijk nu verplicht vakantiequote:Op maandag 19 februari 2007 09:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben thuis. ik moest eigenlijk naar de huisarts, maar in n-limburg doen ze niet aan huisartsen tijdens carnavalBlijkt nu dus...
Dus, huisartsenpost bellen, maar die is alleen voor spoed.
Nee, da's morgenmiddag. Dan heb ik verplicht verlof. Of eigenlijk, de fulltimers hebben verlof van de baas, de parttimers hebben pech (en ik werk pt.)quote:Op maandag 19 februari 2007 09:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Och da's waar ook, jij hebt natuurlijk nu verplicht vakantie
Oh, ik ging er even vanuit dat je werkgever tot en met woensdag gesloten was in verband met krokus gedoequote:Op maandag 19 februari 2007 10:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, da's morgenmiddag. Dan heb ik verplicht verlof. Of eigenlijk, de fulltimers hebben verlof van de baas, de parttimers hebben pech (en ik werk pt.)
Nee, zo erg is het nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 11:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, ik ging er even vanuit dat je werkgever tot en met woensdag gesloten was in verband met krokus gedoe![]()
Ja ik hoef niet te proberen om de komende dagen een waterschap, gemeente- of provinciehuis onder de Moerdijk te bellenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, zo erg is het nou ook weer niet hoor
Dinsdagmiddag vanwege de boerenbruiloft. Nou ja, vroeger dan.
Of eigenlijk, omdat vroeger op dinsdagochtend een bijeenkomst was ofzoiets, en dan was iedereen toch dronken dus dat werken schoot dan niet meer op. En vanwege die bijeenkomst moest de toko ook dicht, dus, nou ja, heel verhaal, maar alleen op dinsdagmiddag dus.
Overigens, veel overheidsinstanties zijn wél gesloten op maandag en dinsdag met carnaval.
ons kun je gewoon bellen hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik hoef niet te proberen om de komende dagen een waterschap, gemeente- of provinciehuis onder de Moerdijk te bellen![]()
Doe maar niet nee...quote:Op maandag 19 februari 2007 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik hoef niet te proberen om de komende dagen een waterschap, gemeente- of provinciehuis onder de Moerdijk te bellen![]()
dat zijn er bij jullie meerdere, en meeste van de tijd zitten ze ook nog niet de lokatie waar jij te vinden bent.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:35 schreef Nirak het volgende:
[..]
ons kun je gewoon bellen hoordie man die jij moet hebben lijkt me niet zo'n feestbeest
Ja en dan iis het hier altijd weer sport om zulke lui woensdag en donderdag te bellen en dan wie de meest hese persoon te pakken weet te krijgenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Doe maar niet nee...![]()
"oh, die heeft verlof" "nee, die is er even niet"
Net zo'n verstokte homo als Stroekquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:09 schreef Qwea het volgende:
hehe,eindelijk een stageplek gevonden
Ik was zelf nogal kieskeurigquote:
en wat ga je doen?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was zelf nogal kieskeurig
Als het goed is (moeten we morgen nog ff op school fixen maar ga er wel vanuit) op maandag vrij, 2.5 a 3 dagen stage en dan of op vrijdag morgen school,of die halve dag stage op vrijdag
en degge bedankt zijt da wittequote:Op maandag 19 februari 2007 12:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Net zo'n verstokte homo als Stroek.
Je kunt ook overdrijvenquote:Op maandag 19 februari 2007 07:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd dat je hem ook een eigen verjaardagstopic gaat geven op Fok![]()
Als het om Arthur gaat is er niet snel sprake van overdrijven, en zeker niet hier in het L topicquote:
Maar een verjaardagstopic openen voor iemand die niet bestaat is WEL overdrevenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als het om Arthur gaat is er niet snel sprake van overdrijven, en zeker niet hier in het L topic![]()
dit in tegenstelling tot wat die website suggereerd![]()
te laatquote:Op maandag 19 februari 2007 16:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar een verjaardagstopic openen voor iemand die niet bestaat is WEL overdreven
Als ik het goed begrijp wil je gewoon eentje van de "Village People" zijn? Of allemaal als het even kan?quote:Op zondag 18 februari 2007 17:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
ahhh, succes!quote:
Die is mooiquote:Op zondag 18 februari 2007 21:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Serieus? Ben je dan ook in om het even welk gezelschap hetzelfde?
Ik ben altijd mezelf, maar niet altijd hetzelfde.
Ja maar jij hebt de IT Xpert dan wel thuis onder handbereikquote:Op maandag 19 februari 2007 17:27 schreef Nirak het volgende:
[..]
ahhh, succes!
ik ben echt een it noob... ik loop al vast als ik bij Zelda een visje moet vangen :S (maar het is gelukt![]()
![]()
![]()
)
Lul, je liet me schrikkenquote:
Als ik ooit moet sterven, is dat toch wel een manier die hoog bovenaan mijn lijstje staat hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik laat me niet zomaar doodknuffelen! Door niemand!
Geeft niet hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 17:25 schreef DR34M3R het volgende:
Edit: En ik zie dat ik niet de enige ben met deze opmerking
Dat krijg je ervan als je meteen reageert voordat je de alles teruggelezen hebt....
Doe eens een linkje dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar er is ook LEVEN buiten Fok![]()
![]()
![]()
Dank je welquote:
Mag ik hem en zijn 'geestelijk moeder schepper' daar dan van harte mee feliciteren?quote:
Ohquote:Op maandag 19 februari 2007 17:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe's eerst een kleine poging tot zoeken dan, en wel op een ZEER logische plek
Moet dat moeder er nou weer per se bij?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mag ik hem en zijn 'geestelijk moeder' daar dan van harte mee feliciteren?
Ik heb hem gevonden en gereageerd hoor Stroek!quote:Op maandag 19 februari 2007 17:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe's eerst een kleine poging tot zoeken dan, en wel op een ZEER logische plek
Zie je welquote:Op maandag 19 februari 2007 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
OhIk had nog geen mail gehad dat er nieuwe post was
IK had wel zo'n vermoeden dat een soortgelijke reactie zou komen jaquote:Op maandag 19 februari 2007 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet dat moeder er nou weer per se bij?
Geestelijk schepper?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
IK had wel zo'n vermoeden dat een soortgelijke reactie zou komen ja
Maar ik kan je toch moeilijk vader noemen?
u is goed bezigquote:Op maandag 19 februari 2007 17:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden en gereageerd hoor Stroek!
zo beter?quote:
Altijd!quote:
Je bent geweldigquote:
Overgewaardeerdquote:
Geeft Dr34m3r een schouderklopjequote:Op maandag 19 februari 2007 17:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Altijd!
bescheidenheid, wat is dat?
Weet ik toch...quote:
...En jij mag ook blijvenquote:Op maandag 19 februari 2007 17:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geeft Dr34m3r een schouderklopje
die kan je niet vaak genoeg ontvangen, en als je die telkens aan jezelf moet uitdelen wordt het ook zo'n routine![]()
he gut.... pas op voor... Ja in jouw geval alles volgens mijquote:Op maandag 19 februari 2007 18:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou da's heel jammer voor je
want ik ga NU naar huis toe
dus tot straks![]()
Dan blijf je toch nog even hangen? Ik heb toch geen interactieve pc met geurkanon en zoquote:Op maandag 19 februari 2007 18:08 schreef wonderer het volgende:
en ik moet eigenlijk gaan douchen maar ik heb geen zin
Da's maar goed ookquote:Op maandag 19 februari 2007 18:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan blijf je toch nog even hangen? Ik heb toch geen interactieve pc met geurkanon en zo![]()
Zolang jij de enige bent die er last van heeftquote:Op maandag 19 februari 2007 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's maar goed ookIk stink naar zweet.
En Bradquote:Op maandag 19 februari 2007 18:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zolang jij de enige bent die er last van heeft
Is hij thuis dan? (Hoe laat is het nu bij jullie?)quote:Op maandag 19 februari 2007 18:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
En BradKrijg de laatste tijd regelmatig te horen "moet je pyjamashirt niet eens in de was?"
Ik heb er maar eentje dus ik heb hem wat langer aan dan eigenlijk zou moeten.
nee, maar hoe langer ik in pyjama zit, hoe meer zweet er in mijn t-shirt trektquote:Op maandag 19 februari 2007 18:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Is hij thuis dan? (Hoe laat is het nu bij jullie?)
ok. en nu de uitleg?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:34 schreef wonderer het volgende:
Graag gedaan hoor. Ik heb alleen niet zoveel te melden, ik voel me zielig (spierpijn en hoofdpijn). Ik heb wel mail van Thea Dubelaar
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:35 schreef Qwea het volgende:
mogguh. gvd ik heb keelpijn
Te hard van bil gegaan gister.quote:
ik heb het om de 3 maandenquote:Op maandag 19 februari 2007 18:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
Nog eentje die zich zielig voelt!
*bakkie troost uitdeel*
![]()
Jeugdboekenschrijfster die ik al jaren in oktober op de boekenbeurs spreek. Mailtje gestuurd over uitgevers enzo. Ze verwees me naar Edward van de Vendel, die ik toevallig ook al jaren ken dus die had ik al gemaildquote:Op maandag 19 februari 2007 18:44 schreef DR34M3R het volgende:
*LOL*
Er zijn ook dingen die je voor jezelf mag houden hoor';)
En Thea is?
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
Qwea! Je avatar! Heb je gewonnen?
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]met poekie
helaas niet ook met Balloe. Balloe was 2de
SCH helemaal chag nu natuurlijkquote:Op maandag 19 februari 2007 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]met poekie
helaas niet ook met Balloe. Balloe was 2de
Gaat vast lukken hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jeugdboekenschrijfster die ik al jaren in oktober op de boekenbeurs spreek. Mailtje gestuurd over uitgevers enzo. Ze verwees me naar Edward van de Vendel, die ik toevallig ook al jaren ken dus die had ik al gemaild
Ben gisteren begonnen met het herschrijven. Best leuk om te doen eigenlijkquote:
Kom je nog veel dingen tegen die je nu anders wil doen dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben gisteren begonnen met het herschrijven. Best leuk om te doen eigenlijk
Nou ja, ik ben pas bij het eerste verhaalquote:Op maandag 19 februari 2007 18:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kom je nog veel dingen tegen die je nu anders wil doen dan?
Ben benieuwd naar je nieuwe titels dan. Ik vind persoonlijk sommige wel heel sterk zoals ze nu zijn hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben pas bij het eerste verhaalMaar de eerste twee verhalen maak ik nu een lang verhaal, daarna moet nog een verhaal komen dat ik nog moet schrijven, en verder weet ik het nog niet.
En ik verander alle titels naar iets met eens woord, omdat het het eerste deel is
Ja, ik ook. Vooral Neef en nicht vind ik geniaal gevonden. Maar ik kan wel vast verklappen dat ik het eerste verhaal "zoenoffer" heb genoemdquote:Op maandag 19 februari 2007 19:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je nieuwe titels dan. Ik vind persoonlijk sommige wel heel sterk zoals ze nu zijn hoor.
Dat was ook mijn favoriet....quote:Op maandag 19 februari 2007 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Vooral Neef en nicht vind ik geniaal gevonden. Maar ik kan wel vast verklappen dat ik het eerste verhaal "zoenoffer" heb genoemd
Ik heb er nu even Neef/Nicht van gemaakt, maar dat is niet zo sterk. Of "Neef?"quote:Op maandag 19 februari 2007 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat was ook mijn favoriet....
Zoenoffer is mooi gevonden
Waarom wil je er per sé één woord van gemaakt hebben? Dit is lang zo sterk niet. Ik zal iig met je meedenkenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb er nu even Neef/Nicht van gemaakt, maar dat is niet zo sterk. Of "Neef?"
Vind ik mooi, omdat het het eerste deel is. Bij het volgende deel alle titels twee woorden en bij het derde drie. Hou ik vanquote:Op maandag 19 februari 2007 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom wil je er per sé één woord van gemaakt hebben? Dit is lang zo sterk niet. Ik zal iig met je meedenken
Dan vind ik "Nicht" nog altijd sterker dan "Neef" vanwege de dubbele betekenis van het woordquote:Op maandag 19 februari 2007 19:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vind ik mooi, omdat het het eerste deel is. Bij het volgende deel alle titels twee woorden en bij het derde drie. Hou ik van
Als het niet werkt, werkt het niet natuurlijk, maar ik kan het allicht proberen.
Yeah, dat wel. Of "sterrenbeeld" om maar iets heel anders te noemenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan vind ik "Nicht" nog altijd sterker dan "Neef" vanwege de dubbele betekenis van het woord
Eet smakelijkquote:Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef maedel het volgende:
* maedel banjert binnen
zo, toch maar naar de huisartsenpost geweest.
En nu een lekker antiobioticakuur
WAT JE GELUK NOEMT!!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kunt u dat nog eens herhalen![]()
m'n oren tuten nog na
ik heb mij daar al aan over gegeven en me erbij neergelegd dat het gewoon in mijn genen zit, en dat verzet daartegen zinloos isquote:Op maandag 19 februari 2007 18:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
he gut.... pas op voor... Ja in jouw geval alles volgens mij
We wilden ons niet hoeven schamen als je terug wasquote:Op maandag 19 februari 2007 19:32 schreef Stroekie het volgende:
maar jullie hebben hier het afgelopen uur ook niet stil gezeten![]()
Maar nu Stroekie terug is, ben jij niet meer alleen, en kan ik even gaan douchen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We wilden ons niet hoeven schamen als je terug was
![]()
alleen jammer dat ik dit nu thuis heb, en niet morgenochtend als ik weer op kantoor zit, want om 07.00 uur is zo'n orkest nog niet op het station te vindenquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar nu Stroekie terug is, ben jij niet meer alleen, en kan ik even gaan douchen.
Tot later
zoals reeds velen malen eerder, en in de toekomst ook nog vaker zal gebeurenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We wilden ons niet hoeven schamen als je terug was
![]()
Ik was ooit onderdeel van zo'n dweilorkest. En wij kaapten wel eens een busquote:Op maandag 19 februari 2007 19:30 schreef Stroekie het volgende:
Zo en ik had geluk en kwam in de canavalstrein terecht met een dweilorkest aan boord
en toen....? Deed hij het alsnog?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb mij daar al aan over gegeven en me erbij neergelegd dat het gewoon in mijn genen zit, en dat verzet daartegen zinloos is
kortom ik treed het avontuur met open vizier tegemoed
zoals die dronken leuke jongen die vertelde dat hij maar niet bij mij op schoot kwam zitten waarop ik vroeg waarom niet![]()
wat gaan we doenquote:
Nou, we hebben nog een stukje te gaan hoor, zouden we snel genoeg zijn?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat gaan we doen
topic snel vol jakkeren, of met post 300 wachten zodat Wonderer die kam//mag/moet maken ?
hij moest er in Den Bosch Oost alweer uit, dus voodat hij van de schrik bekomen was, en een bijdehand antwoord had verzonnen moest hij zich weer door de gang heen wurmen om er op tijd uit te kunnenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en toen....? Deed hij het alsnog?
Ja in de bus in Den Bosch zelf had ik dat wel eerder meegemaakt, maar nog nooit in de treinquote:Op maandag 19 februari 2007 19:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik was ooit onderdeel van zo'n dweilorkest. En wij kaapten wel eens een bus![]()
Gewoon met 20 man die bus in (spelend) en dan voor 5 strippen met z'n allen naar het dorp verderop willen![]()
Dat ging best...
of iemand er last van had weet ik niet, wij waren toch dronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |