Kitsverhaal:
We waren op het friso en het was zeer gezellig
![]()
Soms gaan er op zo'n avond een stuk of 10 smirnofjes in. Het is gewoon net frisdrank. Ik heb dan ook echt nergens last van, behalve het feit dat ik dan verander in (and I quote) jonge-hond-Faithz
![]()
Maar goed, ik ga niet lallen, of andere maffe dingen doen. Lopen lukt ook altijd goed en ik vergeet niets.
Die avond had ik er 5! binnen. En ook nog duidelijk aan een vriendin staan te verkondigen dat ze beter geen baco kon nemen aangezien daar bijna alleen maar cola inzit.. Maar van smirnoff werd ze misselijk zei ze.. Goh, heb ik nu nooit zei ik nog
![]()
Ok, het is 03u en ik vond het wel tijd om naar huis te gaan. Er kwam even een klein golfje misselijkheid door me heen en ik weet nog dat ik ervan schrok maar het ebde alweer weg.. pffieuw. Dus hup naar buiten, taxi aangehouden en op naar huis. Aardige vent in de taxi, had zijn eigen zaakje bla bla. Goed, we stappen uit en lopen bij ons de straat in. Komt die misselijkheid weer
![]()
en ik bedacht me dat ik maar even moest gaan zitten, dan zou het wel overgaan...
Ik ga zitten, Karin vraagt: Moet ik je haar vasthouden? Ikke: NeeuhhhhBLARK.
![]()
Smakelijk dus.
Thuis aangekomen ging ik op de bank liggen maar zelfs met mijn ogen open draaide alles. Ik zweer het je. De TV ging op en neer incl dressoir. Die tv doet het ook niet meer trouwens..
Karin zat achter haar pc. En ik voel het weer. Ik denk: O nee
![]()
Karin.. emmer.. Geen reactie. KARIN emmer... geen reactie en nu moest ik toch echt een emmer.. KARIN EMMER NU!!!!!!!! Ik heb dr nog nooit zo vlug gezien
![]()
En daar gingen we weer.
Uiteindelijk ben ik na veel moeite in slaap gevallen op de bank. Ik wilde graag slapen zodat alles zou stoppen met draaien. Wordt ik wakker, ben ik in de waan dat we samen naar bed gaan. Het lampje naast de tv brand en in de wc brand licht. Ik trek de logische conclusie dat Karin p de wc zit en denk: zij doet het lampje naast de tv wel uit.. en ik loop naar boven en ben ik bed gaan liggen. Toen werd ik even wakker gemaakt van Karin want er zat een kat in de slaapkamer
![]()
Nu is de versie van Karin iets anders. ZIJ zegt dat ze vroeg of ik mee naar bed ging en ik dat niet wilde
![]()
Ze heeft maar een deken over me heen gelegd.. die zag ik 's ochtends inderdaad maar weet er niks meer van. Zij lag dus allang in bed toen ik naar boven kwam en had lichtjes voor me aangelaten zodat ik mijn nek niet zou breken.
![]()
Boven aangekomen zou ik de katten in de slaapkamer hebben gelaten, het licht volgas hebben aangedaan en nog wat hebben gestoeid in de badkamer. Ik kan me wel voorstellen dat ik mijn tanden heb gepoetst. Daarna heb ik het licht uit gedaan, geloof ik, en ben gaan slapen. Karin had me wakker gemaakt want de katten moesten uit de slaapkamer, die stoeien daar altijd. Dat heb ik gedaan en ik ben weer gaan slapen. oid. Kan iets verschillen.
![]()
Ik denk dat we niet dezelfde versie hebben omdat de combinatie met alcohol en slaap dit wat wazig bij me heeft gemaakt.
De volgende dag was ik ook nogal brak en werd ik spontaan ongesteld.. ik weet het niet zeker maar wellicht dat daardoor die 5 drankjes zo verkeerd vielen.
Ik wil in elk geval hierbij even verklaren dat ik eens in de 2 maanden lekker wat smirnofjes of wijn tot me neem en geen alcoholist ben.
![]()
Noch dat ik regelmatig dingen vergeet door een aangeschoten toestand. Ik heb dit wel eens eerder gehad als ik bvb 's nachts een sms kreeg. Dan wist ik 's ochtends niet meer of ik dat nu had gedroomd of niet.. Dus ik denk dat dit ook zoiets was.
Ik heb een keer eerder gekitst.. ongeveer 5 jaar geleden nu geloof ik.
© Faithz