Lekker juistquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:47 schreef DR34M3R het volgende:
Bah. Ik had al een helel aan bloedworst, nu helemaal. En bedankt he Qwea
![]()
quote:
Onze smaken lopen vrij ver uiteen he? De enige worst die ik echt lekker vind is verse worst... O, en leverworst, maar dan niet van die grovequote:Op woensdag 21 februari 2007 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lekker juistBoeit mij het nou hoe het eruit ziet voor het uit de pan komt
oeh oeh oeh leverworstquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Onze smaken lopen vrij ver uiteen he? De enige worst die ik echt lekker vind is verse worst... O, en leverworst, maar dan niet van die grove![]()
Verse worst en leverworst vind ik dan weer niet te eten... in verse worst zitten altijd enge harde stukjes en orgaanvlees eet ik ook liever niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Onze smaken lopen vrij ver uiteen he? De enige worst die ik echt lekker vind is verse worst... O, en leverworst, maar dan niet van die grove![]()
in leverworst zit echt geen lever hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Verse worst en leverworst vind ik dan weer niet te eten... in verse worst zitten altijd enge harde stukjes en orgaanvlees eet ik ook liever niet.
Als je zwanger bent mag je geen leverworst!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
oeh oeh oeh leverworst
idd, niet die met dikke stukken erin. Die fijneoeh.
Gvd nu heb ik trek in leverworst
EN IK EET AL ZOVEEL
Volgens mij wel.. varkenslever. In ieder geval degene die wij altijd thuis hadden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
in leverworst zit echt geen lever hoor
Toch?
je bent NIET grappigquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je zwanger bent mag je geen leverworst!
![]()
Leverworst is de algemene naam voor vleeswaren die worden gemaakt van ten minste 30% varkenslever.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. varkenslever. In ieder geval degene die wij altijd thuis hadden.
Conclusie: wij houden niet van dezelfde worsten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Verse worst en leverworst vind ik dan weer niet te eten... in verse worst zitten altijd enge harde stukjes en orgaanvlees eet ik ook liever niet.
En dat is dan ook de reden dat je die nu niet mag etenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Leverworst is de algemene naam voor vleeswaren die worden gemaakt van ten minste 30% varkenslever.
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je zwanger bent mag je geen leverworst!
![]()
Hm. Zou die lijn ook door te trekken zijn naar mannelijke worsten?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Conclusie: wij houden niet van dezelfde worsten.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. Zou die lijn ook door te trekken zijn naar mannelijke worsten?
Oeps, Lesbo topic, ik heb niks gezegd!
*diepzucht.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dat is dan ook de reden dat je die nu niet mag eten
ROFLquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
vrijdag pas weer worstquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:04 schreef wonderer het volgende:
Toch typisch, hier hebben we het over worst en in [HOMO] over feminisme.
Tja, ik heb nou eenmaal ook een andere, minder lieve kantquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
*diepzucht.
Ik zal het even uitleggen meadel, Nee ik ben niet zwangerJa ik stress soms wel dat ik zwanger ben omdat mn bloed 1 dag a 2 dagen later kotm dan normaal
Dreamer denkt dat ze grappig is,maar is dat niet.
Goed,volgend onderwerp
Ikke lekker vanavond alquote:
*jaloers isquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ikke lekker vanavond al
Ovenschotel met pepperoni
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tja, ik heb nou eenmaal ook een andere, minder lieve kant
Ik zal mijn voor de hand liggende reactie op pepperoni achterwege laten, ok?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ikke lekker vanavond al
Ovenschotel met pepperoni
En dat valt je tegen? Je hebt gewoon de pech dat ik vandaag geen ander slachtoffer hebquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
oké, vraagje dan maar.quote:
Je kan ook overdreven piepen. Net alsof het hier alleen maar over kutlikken moet gaan. Dat je lesbo bent prima. Maar het gaat hier over ongesteld zijn tot musicals, van bloedworst tot meeting en dan mogen we het niet zo nu en dan even over geile hetero sex hebben?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:12 schreef maedel het volgende:
o.a.
[..]
[..]
oké, vraagje dan maar.
Wát is er nou eigenlijk zo vreemd aan dat een lesbo in een lesbotopicreeks niet zit te wachten over verhalen over piemels, pijpen, neuken en aanverwanten?![]()
Daar zijn alle andere topics al voor.![]()
Sorry hoor...
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dat valt je tegen? Je hebt gewoon de pech dat ik vandaag geen ander slachtoffer heb![]()
Jij bent wel errug scherpquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dat valt je tegen? Je hebt gewoon de pech dat ik vandaag geen ander slachtoffer heb![]()
alleen maar heeeeeel soms hoorquote:
Ze zit gewoon te rellen....quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan ook overdreven piepen. Net alsof het hier alleen maar over kutlikken moet gaan. Dat je lesbo bent prima. Maar het gaat hier over ongesteld zijn tot musicals, van bloedworst tot meeting en dan mogen we het niet zo nu en dan even over geile hetero sex hebben?
je moet eens wat minder miepen
En jij moet eens tot tien tellen voor je iets zegt. En trust me, dat is echt de tip van de eeuw.quote:
Gaan jullie vrijdag allebei naar de meet? Wat zou ik dan graag komen kijken....quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:31 schreef maedel het volgende:
[..]
En jij moet eens tot tien tellen voor je iets zegt. En trust me, dat is echt de tip van de eeuw.
goed dat je het zegt!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:14 schreef Qwea het volgende:
zeg ik wil niet zeuren,maar vrijdag is die meet. Jullie zitten nog niet eens aan de 100 topics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het helemaal niet vreemd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:12 schreef maedel het volgende:
o.a.
[..]
[..]
oké, vraagje dan maar.
Wát is er nou eigenlijk zo vreemd aan dat een lesbo in een lesbotopicreeks niet zit te wachten over verhalen over piemels, pijpen, neuken en aanverwanten?![]()
Daar zijn alle andere topics al voor.![]()
Sorry hoor...
*helpt Nirak*quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:44 schreef wonderer het volgende:
Je elleboog kun je helemaal niet likken.
Jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*helpt Nirak*
Maar is het dan vreemd om het te proberen?
Eej Qwea, dealtje maken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gaan jullie vrijdag allebei naar de meet? Wat zou ik dan graag komen kijken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |