abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 februari 2007 @ 16:13:42 #101
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46626236
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:04 schreef Nee het volgende:
Ik vraag me opeens iets af, is er ooit wel eens glaasje gedraaid onder invloed van LSD of psychedelische paddestoelen, misschien een idee voor de volgende keer, aangezien de TS er vrij koel onder blijft.
ja, moet je vooral doen.

lekker in de trip blijven hangen en je leven verneuken.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 16:53:23 #102
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_46627497
quote:
Ik vraag me opeens iets af, is er ooit wel eens glaasje gedraaid onder invloed van LSD of psychedelische paddestoelen, misschien een idee voor de volgende keer, aangezien de TS er vrij koel onder blijft.
Ja, ik doe mn best omdat ik mezelf niet gek wil maken.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_46627689
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:53 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja, ik doe mn best omdat ik mezelf niet gek wil maken.
Je hoeft niet gek te worden, psychedelica is wel een middel om je geest beter te kennen, waadoor glaasje draaien veel minder gevaarlijk wordt.
Een combinatie is misschien erg riskant, maar wel interessant om te testen wat het effect zal zijn, wetenschappelijk gezien dan.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 17:07:10 #104
150152 Queen_Bee
pi_46627938
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:59 schreef Nee het volgende:

[..]

Je hoeft niet gek te worden, psychedelica is wel een middel om je geest beter te kennen, waadoor glaasje draaien veel minder gevaarlijk wordt.
Een combinatie is misschien erg riskant, maar wel interessant om te testen wat het effect zal zijn, wetenschappelijk gezien dan.
Ik had het meer over dat ik er zo koel onder blijf. Die middelen ga ik sowieso niet gebruiken
I'm super sonic man
pi_46628254
Echt al die mensen die die quatsch geloven

sad
JOHNNY HEITINGA
  zaterdag 24 februari 2007 @ 17:46:24 #106
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46629098
Wel een boeiend topic eigenlijk, of het nou wel of niet slim was om glaasje te gaan draaien laat ik dan maar in het midden .

Hebben je vrienden nog iets gemerkt naderhand?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:09:58 #107
138448 PeZu
Suspended animation
pi_46629808
quote:
ik ken wel mensen die aan het naflippen waren van de X die gingen glaasje draaien _
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_46630203
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:18 schreef Camplo het volgende:
Echt al die mensen die die quatsch geloven

sad
Als jij zo overtuigd bent van het feit dat het onzin is, ben jij een uitgelezen persoon om het es serieus te proberen met wat mensen die er ervaring mee hebben
pi_46635290
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:23 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Als jij zo overtuigd bent van het feit dat het onzin is, ben jij een uitgelezen persoon om het es serieus te proberen met wat mensen die er ervaring mee hebben
Hoe weet hij dan dat de mensen die er ervaring mee hebben niet zelf dat glaasje gaan bewegen om in stand te houden 'dat ze er ervaring mee hebben'?
pi_46637560
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 20:54 schreef ach het volgende:

[..]

Hoe weet hij dan dat de mensen die er ervaring mee hebben niet zelf dat glaasje gaan bewegen om in stand te houden 'dat ze er ervaring mee hebben'?
Dat weet je toch nooit? Ik heb niet echt een idee hoe zoiets in z'n werk gaat, maar je kunt idd net zo goed een groepje sceptici laten glaasje draaien en kijken wat er gebeurt. Alleen moet het dan wel met een ietwat serieuze insteek zijn.
pi_46639438
volgens mij is het niet waar dat ts glaasje heeft zitten draaien
Iedereen kan hier nml een 'lul'verhaal neerzetten..
Je reacties wijzen op een niet gebeurde ervaring nml.
Je neemt het totaal niet serieus nml en daarbij ben je laconiek met je antwoorden en dit niet een keer maar tig keer.
Het gevoel dat ik krijg bij ts is een lacherig iets, ik zou ook zo reageren nml als ik zomaar een verhaal zou bedenken..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 25 februari 2007 @ 02:38:02 #112
150152 Queen_Bee
pi_46645564
En wat bereik ik hier dan precies mee?
I'm super sonic man
  zondag 25 februari 2007 @ 02:38:56 #113
150152 Queen_Bee
pi_46645572
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:46 schreef jogy het volgende:
Wel een boeiend topic eigenlijk, of het nou wel of niet slim was om glaasje te gaan draaien laat ik dan maar in het midden .

Hebben je vrienden nog iets gemerkt naderhand?
We spreken morgen weer af, en dan ga ik iedereen vragen.
I'm super sonic man
  zondag 25 februari 2007 @ 02:40:34 #114
138448 PeZu
Suspended animation
pi_46645591
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef zhe-devilll het volgende:
volgens mij is het niet waar dat ts glaasje heeft zitten draaien
Iedereen kan hier nml een 'lul'verhaal neerzetten..
Je reacties wijzen op een niet gebeurde ervaring nml.
Je neemt het totaal niet serieus nml en daarbij ben je laconiek met je antwoorden en dit niet een keer maar tig keer.
Het gevoel dat ik krijg bij ts is een lacherig iets, ik zou ook zo reageren nml als ik zomaar een verhaal zou bedenken..
so who died and made you glaasje draaien expert
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  zondag 25 februari 2007 @ 17:50:34 #115
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_46663295
Nope, ben niet opgegeten door een geest, het was wel interessant. Heb nu even geen tijd, maar zal morgen een uitgebreid verslag posten.
joyridin' with police cars
pi_46666409
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:05 schreef huupia het volgende:
lekker snugger om te vragen wanneer f doodgaat.

die gozer kan wel eens geestelijke problemen krijgen .

geesten oproepen is levensgevaarlijk en daar moet je verre van blijven
pi_46696426
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:59 schreef Siriusje het volgende:
Is je eigen schuld min of meer, je zat er eerst belachelijk over te doen en lol erover te maken ..nu zie je zelf wat er gebeurd.
lol wat is er dan gebeurt?? ze hoorde geklop van een deur big friggin deal. Ik denk dat als ik geest was ik wel duizend betere dingen te doen had dan in het holst van de nacht op een deur staan bonken.

"ja inderdaad, de beste manier om geesten op te roepen is idd via een mass geproduceert kartonnen/houten bord met letters erop"
Life is a witch and then u fly
pi_46698582
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:22 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:

[..]

lol wat is er dan gebeurt?? ze hoorde geklop van een deur big friggin deal. Ik denk dat als ik geest was ik wel duizend betere dingen te doen had dan in het holst van de nacht op een deur staan bonken.

"ja inderdaad, de beste manier om geesten op te roepen is idd via een mass geproduceert kartonnen/houten bord met letters erop"
Je hebt zo'n bord niet eens nodig. Dure krengen zijn 't.

Een a4'tje met de letters erop gekrabbeld en het deksel van een gelpotje doen het ook prima .
Tap tap tap
  maandag 26 februari 2007 @ 20:42:39 #119
150152 Queen_Bee
pi_46708183
Okay, iedereen kwam dus hier. 1 persoon kon niet, de rest wel.

Niemand heeft wat meegemaakt, alleen ik ben de gelukkige
Wel worden 3 ineens 's nachts soms wakker met een heel angstig gevoel, dat heb ik dus ook. De rest maakt helemaal niets mee.
Alleen vertelde een ook dat toen die naar mn deur liep het voelde alsof iemand hem van voren terug duwde Maar ik weer niet wat ik daar van moet denken
Overigens heeft F. nergens last van

En ik begin het beu te worden Ik wil niet elke nacht bang zijn
I'm super sonic man
pi_46708415
Waar ben je bang voor?
JOHNNY HEITINGA
pi_46710465
Ik had het een jaar of vier geleden eens met twee vriendinnen gegaan. Die avond gingen bij die twee vriendinnen thuis lampen kapot. Gewoon pets doen ze hem aandeden. Dus toen werd ik gebeld met de vraag of ik dat ook had meegemaakt, maar nee dus. Gewoon toeval en je zit jezelf van alles aan te praten.
Tap tap tap
  maandag 26 februari 2007 @ 21:37:41 #122
150152 Queen_Bee
pi_46711678
Ik praat mezelf juist niets aan mens.

Vanaf het begin hier zeg ik al dat ik er juist laks over doe, omdat ik mezelf niet gek wil maken.

I'm super sonic man
pi_46713105
Doe rustig zeg. Begin er dan niet aan .
Tap tap tap
  maandag 26 februari 2007 @ 22:42:07 #124
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_46715140
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:37 schreef Queen_Bee het volgende:

Vanaf het begin hier zeg ik al dat ik er juist laks over doe, omdat ik mezelf niet gek wil maken.

Éh, mafkees. Wie hoort er nou geluiden en zit om 3 uur 's nachts wakker met een angstgevoel?
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  maandag 26 februari 2007 @ 22:48:21 #125
150152 Queen_Bee
pi_46715440
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:42 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

Éh, mafkees. Wie hoort er nou geluiden en zit om 3 uur 's nachts wakker met een angstgevoel?
Ik heb niks ovcer 3 uur gezegd flapdrol
I'm super sonic man
pi_46715547
angst gevoel is dat niet van 00:00 till 1:00?
  maandag 26 februari 2007 @ 23:32:24 #127
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_46717619
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:48 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Niet op mij afreageren omdat je casper in huis hebt.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_46718240
Kan je het niet gewoon vragen weg te gaan?
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
  dinsdag 27 februari 2007 @ 01:29:16 #129
150152 Queen_Bee
pi_46720396
quote:
Op maandag 26 februari 2007 23:48 schreef oranjekoek het volgende:
Kan je het niet gewoon vragen weg te gaan?
Eh?

Wtf waar moet k tegen gaan praten dan

Er gebeurt trouwens niet echt veel verder, telkens hetzelfde liedje. Ik ben nog geen trap af geduwd, heb geen krassen op mn armen ed
I'm super sonic man
pi_46723041
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 01:29 schreef Queen_Bee het volgende:

Wtf waar moet k tegen gaan praten dan
Gewoon....tegen jezelf....want je bent het zelf....je brengt dit zelf teweeg....je laat dit zelf gebeuren.....je stelt jezelf hier voor open....je laat het zelf binnen....je bent zelf meer ....dan je zelf denkt....veel meer...
Met die kennis kun je je zelf ook weer afsluiten...het zelf ongedaan maken...met dezelfde (universele)energie als waarmee je het toeliet...Ken uwe zelven en u kent uwe vijand...een heel klein zinnetje, maar met de gehele waarheid erin besloten...

Zo onder zo boven, zo microkosmos, zo macrokosmos, zo binnen zo buiten....tegelijk!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:20:23 #131
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46727801
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:48 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

uit je posts op te maken, ben je bang. vooral als je 's avonds naar je bedje moet.

begin dan ook niet aan dit soort dingen
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:18:29 #132
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46729703
QB, als dit allemaal serieus is raad ik je aan om meteen het betreffende glas te nemen het weer op het bord te zetten, vervolgens een karton eronder te leggen en vervolgens de geest uitbannen, naar de kraan te lopen snel het kopje vullen met water , hoe grappig dit ook kan klinken, ik heb het een arubaan eens zien doen en toen waren wij ook van een nachtmerrie aan naar beneden vallende luiken die een aantal jongeren net misten (ik zag het ding zelf vallen, een luik dat jaren roestvast zat en nog op slot ook) en harde kloppen en gegil dat nergens weg leek te komen af, dat was destijds in een internaat trouwens, met een hele groep laconiek geglaasjedraait, want het was toch onzin.
nou dus mooi niet.

Persoonlijk geloof ik dat je net als iemand al eerder zei het verleden ontgrendeld daar in de tijd nooit iets verloren gaat.
Dit kan soms gevaarlijk zijn, als je serieus bent krijg ik het idee dat je er ook niet echt goed van word wat er op je afkomt.

Hoe je die geest kunt uitbannen weet ik niet, die arubaan sprak allemaal dingen in een of andere eilandentaal terwijl hij het glas met karton filtertje eronder oppakte, daarna snel met water uitgespoeld.

Zonodig moet je zelf iemand zoeken die er 'serieus' ervaring mee heeft (geen kwakzalvers met hoge prijzen, iemand die het gratis wil doen is vaak iemand die het ook kan)
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
pi_46730484
quote:
Op maandag 26 februari 2007 23:32 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

Niet op mij afreageren omdat je casper in huis hebt.
Casper is een erg vriendelijk spookje.

en verder... naar mijn idee de volgende dingen;

@QB, als er niets meer aan de hand is, is er niets meer aan de hand.
Gebeuren er nog wel dingen, sluit het dan af voor jezelf.

Schrijf een ritueel op waarmee het jouw bedoeling is dat wt er is te verdrijven of te stoppen.
Ja... schrijf er zelf 1 ! Het is namelijk niet het ritueel dat iets oproept, verdrijft of in gang zet. Het is de intentie, de wil, de bedoeling..... een ritueel is voornamelijk om dat wat je in gedachten hebt tastbaarder/visueler voor jezelf te maken, zodat je gedachten meer kracht krijgen.

In het midden gelagen of de gebeurtenissen te wijten zijn aan een extern iets of aan een deel van jezelf. (jijzelf kan, onbewust, ook van alles in gang zetten en vooral in stand houden), maak een afsluiting voor jezelf)

En nogmaals.. wat het glaasje draaien betreft.
het is niet het glas, het zijn niet de letters.... het zijn niet de "regels" die het "werkend" maken...
ook deze atributen zijn niets meer dan atributen om iets dat zowieso al kan tastbaar te maken waardoor het voor sommige mensen makkelijker/bereikbaarder wordt.

3 mensen willen bijvoorbeeld een appel visualiseren, echt "zien", zonder daadwerkelijk een appel te zien.
De 1 kan het zo zonder hulp of stimulans.
De ander krijgt het in het begin nog niet voor elkaar... hij krijgt het echter wel voor elkaar als hij in bijvoorbeeld in een groene ruimte gaat zitten.
De derde krijgt het ook dan niet voor elkaar, maar bij hem lukt het wel als hij zijn ogen dicht heeft en iets mag voelen wat de vorm van een appel heeft... of wanneer hij een appelgeur ruikt.

Het glas en de "regels", de letters of een bord.... het zijn niets meer dan hulpmiddelen in dezelfde zin als dat persoon 2 en 3 hulpmiddelen gebruiken.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:18:50 #134
8372 Bastard
Persona non grata
pi_46731754
Dat heb je er nou van he
De energie is blijven hangen en vind het prachtig om jouw bang te maken...
Nu wil je natuurlijk ook een reinigingsritueel hebben, waar je niet in gelooft..

Enfin, probeer de ruimte te zuiveren door wierook en (witte) kaarsen te branden, Visualiseer dan een helder wit licht in de kamer, dat de hele kamer verlicht word. Denk aan iets met heel veel liefde (je kind, vriend, moeder.. ) vervul de kamer met het witte licht en het gevoel.
Vraag en eis aan degene die aanwezig is om weg te gaan, laat hem (haar) je met rust laten.

Dit is een manier om de kamer te neutralizeren... succes.
The truth was in here.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:28:58 #135
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_46732090
Je kan natuurlijk ook ff exorcist Joost bellen. Die stuurt dan een smsje naar die entiteit dat ie op moet bokken...
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  donderdag 1 maart 2007 @ 14:52:11 #136
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_46807876
Update time!!
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:08:15 #137
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46808388
Ik ben ook benieuwd of Queen_bee nog wel in staat is tot posten.

Wie weet hebben de geesten haar vrije wil over genomen.

Boewhahahahahhahahahah
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:33:24 #139
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46883565
Ja inderdaad QB vertel eens wat.
  zondag 4 maart 2007 @ 21:51:14 #140
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_46921031
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:37 schreef Queen_Bee het volgende:

Op een gegeven moment gaat dat averechts werken, je denkt dat het toeval is, maar opeens is er wel heel veel toeval. Oei, ik heb problemen.
joyridin' with police cars
  maandag 5 maart 2007 @ 06:45:57 #141
150152 Queen_Bee
pi_46931072
Ik geloof inderdaad niet echt in dat met wat wierrook gaan zwaaien en zeggen dat "het" weg moet.

Een u pdate over wat er gebeurt, 't is niet echt boeiend.
Het kloppen gebeurd nog vrijwel elke nacht.
Tegenwoordig word ik 's nachts wakker van kou --> mn deur blijkt open --> doet deur dicht --> weer slapen --> kou ---> deur --> dicht --> etc etc
Dat is wél heel vervelend.
En nah ja, verder gewoon wat er vorige week ook gebeurde.

Oh ja Toen ik, even denken, dinsdag of woensdag meen ik door 't gat van deur ging ging al mn haar ineens overeind Dat was echt n WTF moment, maar niets engs ofzo dus ;P
I'm super sonic man
pi_46931152
Interessant Het nadeel is natuuwk dat als je op dingen gaat letten de kans groter is dat ze je ook op gaan vallen
Amsterdam O+
  maandag 5 maart 2007 @ 07:25:56 #143
150152 Queen_Bee
pi_46931159
quote:
Op maandag 5 maart 2007 07:23 schreef Roomsoesje het volgende:
Interessant Het nadeel is natuuwk dat als je op dingen gaat letten de kans groter is dat ze je ook op gaan vallen
Ik weet toch bijna zeker dat de dingen die ik hier benoem eerder nooit gebeurden
I'm super sonic man
  maandag 5 maart 2007 @ 08:23:26 #144
8372 Bastard
Persona non grata
pi_46931458
Hoe voelt het nou een huisspook te hebben?
The truth was in here.
  maandag 5 maart 2007 @ 18:00:58 #145
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46948562
quote:
Op maandag 5 maart 2007 06:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik geloof inderdaad niet echt in dat met wat wierrook gaan zwaaien en zeggen dat "het" weg moet.

Tegenwoordig word ik 's nachts wakker van kou --> mn deur blijkt open --> doet deur dicht --> weer slapen --> kou ---> deur --> dicht --> etc etc

Oh ja Toen ik, even denken, dinsdag of woensdag meen ik door 't gat van deur ging ging al mn haar ineens overeind Dat was echt n WTF moment, maar niets engs ofzo dus ;P
Wel gezellig met je nieuwe huisgenoten

Straks komen ze met 10 kratten bier naar je toe om het op het zuipen te zetten of wilt zo'n spook het bed met je delen
  maandag 5 maart 2007 @ 18:42:11 #146
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46949914
Hey QB niet in de spiegel kijken rond middernacht he
  maandag 5 maart 2007 @ 19:44:12 #147
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_46952392
quote:
Op maandag 5 maart 2007 06:45 schreef Queen_Bee het volgende:

meeting bij jou... ga jij gewoon slapen blijf ik wel op het randje van je bed kijken of er iets engs gebeurd?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 5 maart 2007 @ 23:29:23 #148
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_46961436
Ik zeg HOAX
pi_46962339
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:29 schreef Angeliquetje het volgende:
Ik zeg HOAX
Zou je denken?
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
  dinsdag 6 maart 2007 @ 04:07:17 #150
150152 Queen_Bee
pi_46964799
quote:
Op maandag 5 maart 2007 19:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

meeting bij jou... ga jij gewoon slapen blijf ik wel op het randje van je bed kijken of er iets engs gebeurd?
Je had er net bij moeten zijn, ben er te wakker van geworden
I'm super sonic man
  dinsdag 6 maart 2007 @ 04:07:46 #151
150152 Queen_Bee
pi_46964801
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:29 schreef Angeliquetje het volgende:
Ik zeg HOAX
Ik zeg; ga dan weg.
I'm super sonic man
  dinsdag 6 maart 2007 @ 08:46:12 #152
34156 Mirage
Smile !!!
pi_46965615
Queen Bee, wat denk je zelf dat de oorzaak is ?

Ik heb meer dan eens zogenaamd contact gelegd,
maar er is hier niets blijven hangen naar aanleiding van die contacten.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 6 maart 2007 @ 09:20:23 #153
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_46966113
Ligt het aan mij, of post Queen_bee steeds minder omdat het gewoon te freaky is het bij de naam te noemen.

Bedoel zeg nou eerlijk, als je deze rare geluiden en dingen pas hoort sinds je bent gaan glaasje draaien, is er toch maar 1 conclusie.
Die 1e conclusie die een paar mensen hier al constant roepen.
Er is meer!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 6 maart 2007 @ 09:22:19 #154
34156 Mirage
Smile !!!
pi_46966148
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 09:20 schreef Ticker het volgende:
Ligt het aan mij, of post Queen_bee steeds minder omdat het gewoon te freaky is het bij de naam te noemen.

Bedoel zeg nou eerlijk, als je deze rare geluiden en dingen pas hoort sinds je bent gaan glaasje draaien, is er toch maar 1 conclusie.
Die 1e conclusie die een paar mensen hier al constant roepen.
Er is meer!
en waarom moet het freaky zijn als er daadwerkelijk meer zou zijn ??

Ik begrijp neit waar die angst vandaan komt " ohw, er is meer"

ieeeeh aaaaaah paniek hysterie

why ??

wat is dat is, klaar.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 6 maart 2007 @ 09:25:56 #155
150152 Queen_Bee
pi_46966204
Omdat ik er geen grip op heb, geen controle over heb, dát is eng.
I'm super sonic man
  dinsdag 6 maart 2007 @ 09:28:48 #156
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46966262
En ex van mij heeft vroeger ook gezeur gehad met 'dingen'zoals dat. Niet via glaasje draaien oid maar het was gewoon een oud huis. Toen die het zat was ( ze werd wakker omdat er 'iemand' op de hoek van het bed ging zitten terwijl ze wilde slapen. ) Is ze opgestaan, heeft ze de deur opengedaan en zei 'wegwezen'

Voor haar werkte het wel iig .
Vrijheid
  dinsdag 6 maart 2007 @ 10:02:29 #157
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_46966910
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 09:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Exact wat Jogy zegt.

Geesten zijn ook mensen (geweest). Die hebben heus nog wel besef. Als jij een hoofdstuk wilt afsluiten, word dan kwaad of schreeuw.. roep. Maar laat duidelijk merken dat jij het niet wil. Dat is de manier om het te laten kappen.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_46966985
quote:
En dat is nu precies waar iedereen voor waarschuwd.

Juist bij mensen die er voorheen lacherig over deden, het gewoon "uit de gein" eens probeerde en dan tot de conclusie komen dat er inderdaad "meer" is, geen controle hier over hebben, kan het geestelijk veel impact hebben.

Net zoals Mirage heb ik er ook geen moeite mee, ze zijn welkom en als het me even niet uitkomt stuur ik ze weg.
Ik wordt nooit 's nachts wakker van ze, als ik wakker ben wil er weleens eentje komen waar ik dan ook geen moeite mee heb.

Dus Queen_Bee, een tip: ze zijn er, aanvaard dat gewoon, nee je hebt er geen controle over maar je hebt wel controle over jezelf.
Als jij niet wilt dat ze er zijn stuur je ze weg, net zoals je iemand weg zou sturen war je even geen behoefte aan hebt.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:09:48 #159
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_46971991
Nogmaals dit is een HOAX.
Als dit zo was dan was zoiets al lang es uitgetest door wetenschappers. Huur jij voor de grap es van die lui in queen. Wedden dat de geluiden dan opeens stoppen! je hoort ze gewoon zelf. Je psycho trigger is overgehaalt onbewust

nogmaals: Als dit zo was dan was zoiets al lang es uitgetest door wetenschappers
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:11:12 #160
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46972025
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:09 schreef Angeliquetje het volgende:
Als dit zo was dan was zoiets al lang es uitgetest door wetenschappers.
Pen en teller bedoel je zeker? .
Vrijheid
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:13:02 #161
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_46972067
Neu met camera`s , geluidsrecorders etc...
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:28:37 #162
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46972623
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:13 schreef Angeliquetje het volgende:
Neu met camera`s , geluidsrecorders etc...
Sorrie, ik bedoelde penn en teller .

http://www.pennandteller.com/

http://www.skepsis.nl/bullshit.html Artikel .
Vrijheid
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:34:30 #163
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46972855
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:28 schreef jogy het volgende:
http://www.skepsis.nl/bullshit.html Artikel .
Leuke URL om aan te tonen dat skepsis het paranormale met enig respect behandelt trouwens. Wat raar dat niemand die wat dan ook heeft meegemaakt wat niet in de algemeen geaccepteerde werkelijkheid past ze nog serieus neemt .
Vrijheid
pi_46972897
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik wordt nooit 's nachts wakker van ze, als ik wakker ben wil er weleens eentje komen waar ik dan ook geen moeite mee heb.
Wat vind je partner hiervan ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:39:54 #165
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_46973043
quote:
Als dit zo was dan was zoiets al lang es uitgetest door wetenschappers. Huur jij voor de grap es van die lui in queen. Wedden dat de geluiden dan opeens stoppen! je hoort ze gewoon zelf. Je psycho trigger is overgehaalt onbewust

nogmaals: Als dit zo was dan was zoiets al lang es uitgetest door wetenschappers
Misschien moet je jezelf er eens in verdiepen voordat je onzin praat.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:44:33 #166
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46973182
Och, heb ik haar bericht ook nog eens verkeerd gelezen .
Vrijheid
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:16:09 #167
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_46974268
Wow. Interessant verhaal, QB.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:52:45 #168
37769 erodome
Zweefteef
pi_46975682
Ok, kan het niet zijn dat het konijn het op zijn heupen had en rond liep te stampen?
Die kunnen aardige herrie maken, ik hoor hier beneden binnen soms het konijn buiten stampen.

2 uur is lang, maar toch, zou een verklaring kunnen zijn...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:59:24 #169
37769 erodome
Zweefteef
pi_46975910
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Okay, iedereen kwam dus hier. 1 persoon kon niet, de rest wel.

Niemand heeft wat meegemaakt, alleen ik ben de gelukkige
Wel worden 3 ineens 's nachts soms wakker met een heel angstig gevoel, dat heb ik dus ook. De rest maakt helemaal niets mee.
Alleen vertelde een ook dat toen die naar mn deur liep het voelde alsof iemand hem van voren terug duwde Maar ik weer niet wat ik daar van moet denken
Overigens heeft F. nergens last van

En ik begin het beu te worden Ik wil niet elke nacht bang zijn
Heb je stiekum toch een entiteitengevoel, zuiver dan je huis...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:55:42 #170
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_46978107
Hersenspinsels of aandacht vragen? iig TVP
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 16:20:09 #171
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46979089
quote:
ik zou bijna roepen "told you so, told you so " ( oeps , doe ik het toch )
pi_46981258
Queen_Bee,

ik begrijp je gemoedstoestand wel enigzins. natuurlijk is het vreemd om deze waarnemingen te doen en niet te kunnen verklaren.
ik weet van het hele glaasje draaien gebeuren niet zo goed wat ik er nu eigenlijk precies van moet denken.
ik heb het zelf ongeveer 4 keer gedaan telkens met andere mensen en onder t mom van actie en sensatie:)
de eerste keer toen wij vroegen van wie bent u kwam er steeds een bepaalde naam uit
enkele jaren later met andere mensen, weer die naam
deze naam is me altijd bij gebleven maar toch had ik altijd de indruk dat een van de personen het glas bewoog.
6 jaar geleden hebben we het met zijn vieren nog een keer gedaan, grappig detail mischien het waren 3 amerikanen en ik als enige nederlander.
toen er gevraagd werd wie ben je ging het glas gelijk naar de eerste letter ban de naam over wie ik het had.
toen zei ik ok dit word een bewijsmoment voor me ik ben toen op de bank gaan zitten en deed niet meer mee, ik schreef die naam op een briefje en stopte het in mijn zak. toen de anderen klaar waren vroeg ik hun welke naam dat eruit kwam en het was die naam.
dit blijft me altijd bij en ik denk regelmatig aan wat t nu is of wie t nu is en wat er de betekenis van is.
het rare is ik blijf mezelf voorhouden dat t niet bestaat maar toch wel erg vreemd niet?
verder heb ik nooit de ervaringen gehad die jij nu hebt
hoop dat t voorbij gaat en hoor t wel
oh ja, je schrijft pakkend en ook enigzins amusant met een kleine sarcastische ondertoon
groetjes en hoor t verder wel
I'm gonna need a little more than myself this time
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:15:40 #173
150152 Queen_Bee
pi_46981263
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:52 schreef erodome het volgende:
Ok, kan het niet zijn dat het konijn het op zijn heupen had en rond liep te stampen?
Die kunnen aardige herrie maken, ik hoor hier beneden binnen soms het konijn buiten stampen.

2 uur is lang, maar toch, zou een verklaring kunnen zijn...
Nee, konijn heeft nergens last van. Die heeft nog nooit zitten stampen eigenlijk, enige lawaai daarvan is wanneer die drinkt

En dat er dus meer dingen zijn dan alleen dat geklop, wat echt op de deur was.
I'm super sonic man
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:23:29 #174
150152 Queen_Bee
pi_46981595
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:15 schreef jeroen_771 het volgende:
Queen_Bee,

ik begrijp je gemoedstoestand wel enigzins. natuurlijk is het vreemd om deze waarnemingen te doen en niet te kunnen verklaren.
ik weet van het hele glaasje draaien gebeuren niet zo goed wat ik er nu eigenlijk precies van moet denken.
ik heb het zelf ongeveer 4 keer gedaan telkens met andere mensen en onder t mom van actie en sensatie:)
de eerste keer toen wij vroegen van wie bent u kwam er steeds een bepaalde naam uit
enkele jaren later met andere mensen, weer die naam
deze naam is me altijd bij gebleven maar toch had ik altijd de indruk dat een van de personen het glas bewoog.
6 jaar geleden hebben we het met zijn vieren nog een keer gedaan, grappig detail mischien het waren 3 amerikanen en ik als enige nederlander.
toen er gevraagd werd wie ben je ging het glas gelijk naar de eerste letter ban de naam over wie ik het had.
toen zei ik ok dit word een bewijsmoment voor me ik ben toen op de bank gaan zitten en deed niet meer mee, ik schreef die naam op een briefje en stopte het in mijn zak. toen de anderen klaar waren vroeg ik hun welke naam dat eruit kwam en het was die naam.
dit blijft me altijd bij en ik denk regelmatig aan wat t nu is of wie t nu is en wat er de betekenis van is.
het rare is ik blijf mezelf voorhouden dat t niet bestaat maar toch wel erg vreemd niet?
verder heb ik nooit de ervaringen gehad die jij nu hebt
hoop dat t voorbij gaat en hoor t wel
oh ja, je schrijft pakkend en ook enigzins amusant met een kleine sarcastische ondertoon
groetjes en hoor t verder wel
Ik ben nog steeds niet echt een believer in glaasje draaien. Wel frappant dat jij telkens dezelfde naam doorkreeg. Logisch dat je dan ook twijfels gaat krijgen. Maar goed, het kan nog steeds iets anders zijn
Ja, wees blij dat je dit niet hebt. Ik houd van slapen en het liefst 's nachts.

Overigens, ik zat even te denken..
Ze zeggen dat wanneer je ervoor open staat, dat je dan wel wat "door kunt krijgen".
Kan het niet zijn dat ik ten tijde van het glaasje draaien ervoor open stond, en het zo kwam? En dat het dus niet echt door het draaien komt, maar dat dat alleen gebruikt is om me ervoor open te stellen?
Dat als een optie dus hè, niet dat dat het is.
Daar zou ik eerder naar neigen dan dat het door glaasje draaien komt.
I'm super sonic man
pi_46981652
quote:

Dat er nog geen duidelijke wetenschappelijke verklaring voor dit fenomeen is wil nog niet zeggen dat het niet bestaat, waar haal jij die arrogantie vandaag?
pi_46981960
Queen, ik zou t echt niet weten, of je er daadwerkelijk voor kunt openstaan. ik ben naar anderen toe er altijd heel nuschter en sceptisch in.
maar ja die naam blijft me tot op vandaag bezighouden is toch raar iedere keer? en de laatste keer deed ik niet eens mee, maar ja.
trouwens als de autbiografie af is zou ik erg nieuwsgierig zijn om m te lezen lol
maar serieus of iemand t gelooft of niet, maakt niet uit, alleen als iemand de ervaring ervan openhartig verteld heb ik een beetje moeite met sommige bijdehante replies die meer getuigen van een beperkte hersencapaciteit
wens je voor vannacht in iedere geval een prettige nachtrust toe!
I'm gonna need a little more than myself this time
pi_46982205
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:26 schreef Queen_Bee het volgende:
“Wanneer gebeurt dat dan?”
.
5, 8, 2, 0, 1, 3
Leuk vooruitzicht, iemand van jullie zal sterven op 5 augustus 2013... Succes enzo!
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:44:30 #178
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46982525
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:36 schreef Infinity123 het volgende:

[..]

Leuk vooruitzicht, iemand van jullie zal sterven op 5 augustus 2013... Succes enzo!
Dat is na 2012 dus dan zijn we allemaal al dood
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:45:47 #179
150152 Queen_Bee
pi_46982581
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik wilde net zeggen ;P
I'm super sonic man
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:49:57 #180
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46982763
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:45 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ik wilde net zeggen ;P
Dus er is niets aan de hand zelfs al komen de spoken bij jou met 100 tegelijk op bezoek. Slechts 5 jaar en we gaan allemaal met de neus omhoog
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:52:28 #181
150152 Queen_Bee
pi_46982843
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:49 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Dus er is niets aan de hand zelfs al komen de spoken bij jou met 100 tegelijk op bezoek. Slechts 5 jaar en we gaan allemaal met de neus omhoog
Ja, nou, liever over 5 jaar in één keer weg dan irritante spoken
Misschien moet ik mn spookjes pyjama eens weggooien
I'm super sonic man
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:53:48 #182
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46982900
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:52 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja, nou, liever over 5 jaar in één keer weg dan irritante spoken
Misschien moet ik mn spookjes pyjama eens weggooien
Wie weet zijn het de spoken die jou richting de dood gaan leiden Dat je juist op het goede moment spoken hebt opgeroepen zodat je begeleiders gaat krijgen voor na de dood in 2012 Krijg jij de beste plek

Spookjes-pyjama kan ook goed zijn om de spoken weg je jagen Of juist de goede spoken aan te trekken

Waarom geen gesprekken voeren met al je bezoekers?

Geef je ze whisky en bier
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:55:31 #183
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_46982969
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoi,

“Hoe ga ik dood?”
Het glas ging naar de G, E, M, A stopte toen even en toen nog een A en een L.
Niemand van ons had ooit een gemaal in het echt gezien, maar afijn, als de geest het zegt.
ge·maal1 (de ~ (m.), ~s/gemalen)
1 [form.] man, echtgenoot
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:57:47 #184
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46983049
Vermoord door haar man of vriend
pi_46983336
spannend.... heb net alles gelezen.... maar ben je nu niet bang voor die geluiden 's nachts?
pi_46983569
TVP. Sorry Q_B maar je schrijft echt te leuk om dit verder te moeten missen. Of het nou echt is of niet
  dinsdag 6 maart 2007 @ 18:53:10 #187
150152 Queen_Bee
pi_46984783
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:55 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

ge·maal1 (de ~ (m.), ~s/gemalen)
1 [form.] man, echtgenoot
Lees het topic anders door.
I'm super sonic man
  dinsdag 6 maart 2007 @ 18:55:14 #188
150152 Queen_Bee
pi_46984864
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:53 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Wie weet zijn het de spoken die jou richting de dood gaan leiden Dat je juist op het goede moment spoken hebt opgeroepen zodat je begeleiders gaat krijgen voor na de dood in 2012 Krijg jij de beste plek

Spookjes-pyjama kan ook goed zijn om de spoken weg je jagen Of juist de goede spoken aan te trekken

Waarom geen gesprekken voeren met al je bezoekers?

Geef je ze whisky en bier
Zou dat het dan zijn? Ik geloof alleen niet echt in hemel en hel oid

Ik heb liever ook geen goede spoken in mn buurt

"Hey, ik weet dat jullie hier zijn Alles goed? " Ehm, toch maar niet
I'm super sonic man
  dinsdag 6 maart 2007 @ 18:55:59 #189
150152 Queen_Bee
pi_46984889
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:05 schreef Gewas het volgende:
spannend.... heb net alles gelezen.... maar ben je nu niet bang voor die geluiden 's nachts?
Bang voor de geluiden niet. Bang voor wat het veroorzaakt misschien. Of dat nou spoken zijn of dat ik gek word
I'm super sonic man
  dinsdag 6 maart 2007 @ 18:56:44 #190
150152 Queen_Bee
pi_46984917
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:13 schreef seeya_40 het volgende:
TVP. Sorry Q_B maar je schrijft echt te leuk om dit verder te moeten missen. Of het nou echt is of niet
Tweede compliment over m'n schrijven Dankje

Ik zie nog steeds niet echt in wat ik eraan heb als dit nep zou zijn eigenlijk.
I'm super sonic man
pi_46985227
Is het zo dat je stiekem eik best een believer wilt zijn? No offence hoor, ik denk ik vraag maar
Amsterdam O+
  dinsdag 6 maart 2007 @ 19:27:01 #192
150152 Queen_Bee
pi_46986157
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 19:05 schreef Roomsoesje het volgende:
Is het zo dat je stiekem eik best een believer wilt zijn? No offence hoor, ik denk ik vraag maar
Noh, niet bepaald. Het is wel dat ik het frappant vind dat je hier +- 90 jaar moet leven en dat dan vervolgens alles zwart is, niks meer Dus misschien wil ik aan de ene kant wel best geloven dat er meer to it is
I'm super sonic man
pi_46987485
Wat gebeurt er in 2012 dan?
Present.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 20:02:03 #194
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_46987778
Ik denk dat we nooit echt dood gaan.
Ik zie het menselijk lichaam als een tijdelijk oord, met zijn voor en nadelen.
Daarna ga je weer verder.
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 19:55 schreef Konlewicz het volgende:
Wat gebeurt er in 2012 dan?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=2012&meta=
pi_46988557
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zie nog steeds niet echt in wat ik eraan heb als dit nep zou zijn eigenlijk.
Ja, dat weet ik ook nog niet helemaal. Misschien dat je in een scheur kan liggen om sommige reacties?

Maja, ff OT dan. Zoiets zou niks voor mij zijn. Ben al geen fan van het donker. Hou ervan als ik overzicht heb van wat er om me heen gebeurt. En aan slaaptekort heb ik al helemaal een hekel.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 20:54:36 #196
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46990355
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

12-212012 ( oid ) Is het begin van de laatste stap toch? Dus augustus 2013 zou dan nog best kunnen .
@queen_bee: ik blijf het goed vinden dat je het hier allemaal neerzet, menig persoon zou dit voor zichzelf houden om niet voor gek versleten te worden .
Vrijheid
pi_46991285
Tip: slaap eens in een ander huis en kijk hoe dat bevalt.

Vraag je medebewoners hoe zij de laatste tijd slapen, zo kun je zonder teveel weg te geven over wat je hebt gedaan, er achter komen hoe de rest er onder is, tenzij je dit al gedaan hebt.

En nu komt het 'engste' en vreemdste. Praat tegen dat ding. Wordt kwaad, en dan bedoel ik echt kwaad. Het hoofd niet persé met woorden, in gedachten kan ook. In woorden is beter. EN ja dat is 'eng' want dat is de ultieme bevestiging tegenover jezelf dat er iets is.

Verzeker jezelf van dingen. Verzeker jezelf dat je lampen uit doet. Dat je deuren sluit achter je. Dat soort dingen. Dat is de enige manier waarop je kan controleren of je dingen verbeeld of dingen echt zo zijn.

Ik heb genoeg meegemaakt op dit gebied om te weten wat er allemaal kan. Ik heb maling aan mensen die dat 'stom' vinden. Bij dit soort dingen is het dat je het moet ervaren wil je het geloven.

Het LIJKT er op dat 'het' geen kwaad in de zin heeft. Ik vermoed dat als je écht kwaad wordt dat 'het' wel weg gaat, maar zo'n expert ben ik nu ook weer niet.

Nog een methode is om jezelf in te beelden dat je een enorm sterk wit licht uitstraalt. En vervolgens niet alleen jijzelf maar je hele kamer, en vervolgens je hele huis. Klinkt allemaal gek, maar zoals gezegd, daar heb ik maling aan. Kijk of het voor je werkt. Focus je op het licht en 'zuiver' zo je kamer. Misschien helpt het alleen op dat moment.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:05:03 #198
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_46993173
quote:
valt best mee joh! stoer blijven doen he!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_46994265
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:19 schreef Phuturistixxx het volgende:

[...]Bij dit soort dingen is het dat je het moet ervaren wil je het geloven.[...]
Lijkt me ook.
Children of the night. What music they make.
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:50:12 #200
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_47006481
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:19 schreef Phuturistixxx het volgende:
Tip: slaap eens in een ander huis en kijk hoe dat bevalt.

...
Dat is best een hele goede tip!
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')