ja, moet je vooral doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:04 schreef Nee het volgende:
Ik vraag me opeens iets af, is er ooit wel eens glaasje gedraaid onder invloed van LSD of psychedelische paddestoelen, misschien een idee voor de volgende keer, aangezien de TS er vrij koel onder blijft.
Ja, ik doe mn best omdat ik mezelf niet gek wil maken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:04 schreef Nee het volgende:
Ik vraag me opeens iets af, is er ooit wel eens glaasje gedraaid onder invloed van LSD of psychedelische paddestoelen, misschien een idee voor de volgende keer, aangezien de TS er vrij koel onder blijft.
Je hoeft niet gek te worden, psychedelica is wel een middel om je geest beter te kennen, waadoor glaasje draaien veel minder gevaarlijk wordt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik doe mn best omdat ik mezelf niet gek wil maken.
Ik had het meer over dat ik er zo koel onder blijf. Die middelen ga ik sowieso niet gebruikenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:59 schreef Nee het volgende:
[..]
Je hoeft niet gek te worden, psychedelica is wel een middel om je geest beter te kennen, waadoor glaasje draaien veel minder gevaarlijk wordt.
Een combinatie is misschien erg riskant, maar wel interessant om te testen wat het effect zal zijn, wetenschappelijk gezien dan.
ik ken wel mensen die aan het naflippen waren van de X die gingen glaasje draaienquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:04 schreef Nee het volgende:
Als jij zo overtuigd bent van het feit dat het onzin is, ben jij een uitgelezen persoon om het es serieus te proberen met wat mensen die er ervaring mee hebbenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:18 schreef Camplo het volgende:
Echt al die mensen die die quatsch geloven![]()
sad![]()
Hoe weet hij dan dat de mensen die er ervaring mee hebben niet zelf dat glaasje gaan bewegen om in stand te houden 'dat ze er ervaring mee hebben'?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:23 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Als jij zo overtuigd bent van het feit dat het onzin is, ben jij een uitgelezen persoon om het es serieus te proberen met wat mensen die er ervaring mee hebben
Dat weet je toch nooit? Ik heb niet echt een idee hoe zoiets in z'n werk gaat, maar je kunt idd net zo goed een groepje sceptici laten glaasje draaien en kijken wat er gebeurt. Alleen moet het dan wel met een ietwat serieuze insteek zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:54 schreef ach het volgende:
[..]
Hoe weet hij dan dat de mensen die er ervaring mee hebben niet zelf dat glaasje gaan bewegen om in stand te houden 'dat ze er ervaring mee hebben'?
We spreken morgen weer af, en dan ga ik iedereen vragen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:46 schreef jogy het volgende:
Wel een boeiend topic eigenlijk, of het nou wel of niet slim was om glaasje te gaan draaien laat ik dan maar in het midden.
Hebben je vrienden nog iets gemerkt naderhand?
so who died and made you glaasje draaien expertquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef zhe-devilll het volgende:
volgens mij is het niet waar dat ts glaasje heeft zitten draaien
Iedereen kan hier nml een 'lul'verhaal neerzetten..
Je reacties wijzen op een niet gebeurde ervaring nml.
Je neemt het totaal niet serieus nml en daarbij ben je laconiek met je antwoorden en dit niet een keer maar tig keer.
Het gevoel dat ik krijg bij ts is een lacherig iets, ik zou ook zo reageren nml als ik zomaar een verhaal zou bedenken..![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:05 schreef huupia het volgende:
lekker snugger om te vragen wanneer f doodgaat.
die gozer kan wel eens geestelijke problemen krijgen .
geesten oproepen is levensgevaarlijk en daar moet je verre van blijven
lol wat is er dan gebeurt?? ze hoorde geklop van een deur big friggin deal. Ik denk dat als ik geest was ik wel duizend betere dingen te doen had dan in het holst van de nacht op een deur staan bonken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:59 schreef Siriusje het volgende:
Is je eigen schuld min of meer, je zat er eerst belachelijk over te doen en lol erover te maken ..nu zie je zelf wat er gebeurd.
Je hebt zo'n bord niet eens nodig. Dure krengen zijn 't.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:22 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
[..]
lol wat is er dan gebeurt?? ze hoorde geklop van een deur big friggin deal. Ik denk dat als ik geest was ik wel duizend betere dingen te doen had dan in het holst van de nacht op een deur staan bonken.
"ja inderdaad, de beste manier om geesten op te roepen is idd via een mass geproduceert kartonnen/houten bord met letters erop"
Éh, mafkees. Wie hoort er nou geluiden en zit om 3 uur 's nachts wakker met een angstgevoel?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik praat mezelf juist niets aan mens.
Vanaf het begin hier zeg ik al dat ik er juist laks over doe, omdat ik mezelf niet gek wil maken.
Ik heb niks ovcer 3 uur gezegd flapdrolquote:Op maandag 26 februari 2007 22:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Éh, mafkees. Wie hoort er nou geluiden en zit om 3 uur 's nachts wakker met een angstgevoel?
Niet op mij afreageren omdat je casper in huis hebt.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb niks ovcer 3 uur gezegd flapdrol
Eh?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:48 schreef oranjekoek het volgende:
Kan je het niet gewoon vragen weg te gaan?
Gewoon....tegen jezelf....want je bent het zelf....je brengt dit zelf teweeg....je laat dit zelf gebeuren.....je stelt jezelf hier voor open....je laat het zelf binnen....je bent zelf meer ....dan je zelf denkt....veel meer...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Wtf waar moet k tegen gaan praten dan
uit je posts op te maken, ben je bang. vooral als je 's avonds naar je bedje moet.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb niks ovcer 3 uur gezegd flapdrol
Casper is een erg vriendelijk spookje.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:32 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Niet op mij afreageren omdat je casper in huis hebt.![]()
quote:
Op een gegeven moment gaat dat averechts werken, je denkt dat het toeval is, maar opeens is er wel heel veel toeval. Oei, ik heb problemen.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik praat mezelf juist niets aan mens.
Vanaf het begin hier zeg ik al dat ik er juist laks over doe, omdat ik mezelf niet gek wil maken.
Ik weet toch bijna zeker dat de dingen die ik hier benoem eerder nooit gebeurdenquote:Op maandag 5 maart 2007 07:23 schreef Roomsoesje het volgende:
InteressantHet nadeel is natuuwk dat als je op dingen gaat letten de kans groter is dat ze je ook op gaan vallen
Wel gezellig met je nieuwe huisgenotenquote:Op maandag 5 maart 2007 06:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik geloof inderdaad niet echt in dat met wat wierrook gaan zwaaien en zeggen dat "het" weg moet.
Een u pdate over wat er gebeurt, 't is niet echt boeiend.
Het kloppen gebeurd nog vrijwel elke nacht.
Tegenwoordig word ik 's nachts wakker van kou --> mn deur blijkt open --> doet deur dicht --> weer slapen --> kou ---> deur --> dicht --> etc etc
Dat is wél heel vervelend.
En nah ja, verder gewoon wat er vorige week ook gebeurde.
Oh jaToen ik, even denken, dinsdag of woensdag meen ik door 't gat van deur ging ging al mn haar ineens overeind
Dat was echt n WTF moment, maar niets engs ofzo dus ;P
quote:Op maandag 5 maart 2007 06:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik geloof inderdaad niet echt in dat met wat wierrook gaan zwaaien en zeggen dat "het" weg moet.
Een u pdate over wat er gebeurt, 't is niet echt boeiend.
Het kloppen gebeurd nog vrijwel elke nacht.
Tegenwoordig word ik 's nachts wakker van kou --> mn deur blijkt open --> doet deur dicht --> weer slapen --> kou ---> deur --> dicht --> etc etc
Dat is wél heel vervelend.
En nah ja, verder gewoon wat er vorige week ook gebeurde.
Oh jaToen ik, even denken, dinsdag of woensdag meen ik door 't gat van deur ging ging al mn haar ineens overeind
Dat was echt n WTF moment, maar niets engs ofzo dus ;P
Zou je denken?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:29 schreef Angeliquetje het volgende:
Ik zeg HOAX
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
meeting bij jou... ga jij gewoon slapen blijf ik wel op het randje van je bed kijken of er iets engs gebeurd?
Ik zeg; ga dan weg.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:29 schreef Angeliquetje het volgende:
Ik zeg HOAX
en waarom moet het freaky zijn als er daadwerkelijk meer zou zijn ??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:20 schreef Ticker het volgende:
Ligt het aan mij, of post Queen_bee steeds minder omdat het gewoon te freaky is het bij de naam te noemen.
Bedoel zeg nou eerlijk, als je deze rare geluiden en dingen pas hoort sinds je bent gaan glaasje draaien, is er toch maar 1 conclusie.
Die 1e conclusie die een paar mensen hier al constant roepen.
Er is meer!
Exact wat Jogy zegt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Omdat ik er geen grip op heb, geen controle over heb, dát is eng.
En dat is nu precies waar iedereen voor waarschuwd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Pen en teller bedoel je zeker?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:09 schreef Angeliquetje het volgende:
Nogmaals dit is een HOAX.
Als dit zo was dan was zoiets al lang es uitgetest door wetenschappers.
Sorrie, ik bedoelde penn en tellerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:13 schreef Angeliquetje het volgende:
Neu met camera`s , geluidsrecorders etc...
Leuke URL om aan te tonen dat skepsis het paranormale met enig respect behandelt trouwens. Wat raar dat niemand die wat dan ook heeft meegemaakt wat niet in de algemeen geaccepteerde werkelijkheid past ze nog serieus neemtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:28 schreef jogy het volgende:
http://www.skepsis.nl/bullshit.html Artikel.
Wat vind je partner hiervan ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik wordt nooit 's nachts wakker van ze, als ik wakker ben wil er weleens eentje komen waar ik dan ook geen moeite mee heb.
Misschien moet je jezelf er eens in verdiepen voordat je onzin praat.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:09 schreef Angeliquetje het volgende:
Als dit zo was dan was zoiets al lang es uitgetest door wetenschappers. Huur jij voor de grap es van die lui in queen. Wedden dat de geluiden dan opeens stoppen! je hoort ze gewoon zelf. Je psycho trigger is overgehaalt onbewust
nogmaals: Als dit zo was dan was zoiets al lang es uitgetest door wetenschappers
Heb je stiekum toch een entiteitengevoel, zuiver dan je huis...quote:Op maandag 26 februari 2007 20:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Okay, iedereen kwam dus hier. 1 persoon kon niet, de rest wel.
Niemand heeft wat meegemaakt, alleen ik ben de gelukkige
Wel worden 3 ineens 's nachts soms wakker met een heel angstig gevoel, dat heb ik dus ook. De rest maakt helemaal niets mee.
Alleen vertelde een ook dat toen die naar mn deur liep het voelde alsof iemand hem van voren terug duwdeMaar ik weer niet wat ik daar van moet denken
Overigens heeft F. nergens last van
En ik begin het beu te wordenIk wil niet elke nacht bang zijn
ik zou bijna roepen "told you so, told you so " ( oeps , doe ik het toch )quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee, konijn heeft nergens last van. Die heeft nog nooit zitten stampen eigenlijk, enige lawaai daarvan is wanneer die drinktquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:52 schreef erodome het volgende:
Ok, kan het niet zijn dat het konijn het op zijn heupen had en rond liep te stampen?
Die kunnen aardige herrie maken, ik hoor hier beneden binnen soms het konijn buiten stampen.
2 uur is lang, maar toch, zou een verklaring kunnen zijn...
Ik ben nog steeds niet echt een believer in glaasje draaien. Wel frappant dat jij telkens dezelfde naam doorkreeg. Logisch dat je dan ook twijfels gaat krijgen. Maar goed, het kan nog steeds iets anders zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:15 schreef jeroen_771 het volgende:
Queen_Bee,
ik begrijp je gemoedstoestand wel enigzins. natuurlijk is het vreemd om deze waarnemingen te doen en niet te kunnen verklaren.
ik weet van het hele glaasje draaien gebeuren niet zo goed wat ik er nu eigenlijk precies van moet denken.
ik heb het zelf ongeveer 4 keer gedaan telkens met andere mensen en onder t mom van actie en sensatie:)
de eerste keer toen wij vroegen van wie bent u kwam er steeds een bepaalde naam uit
enkele jaren later met andere mensen, weer die naam
deze naam is me altijd bij gebleven maar toch had ik altijd de indruk dat een van de personen het glas bewoog.
6 jaar geleden hebben we het met zijn vieren nog een keer gedaan, grappig detail mischien het waren 3 amerikanen en ik als enige nederlander.
toen er gevraagd werd wie ben je ging het glas gelijk naar de eerste letter ban de naam over wie ik het had.
toen zei ik ok dit word een bewijsmoment voor me ik ben toen op de bank gaan zitten en deed niet meer mee, ik schreef die naam op een briefje en stopte het in mijn zak. toen de anderen klaar waren vroeg ik hun welke naam dat eruit kwam en het was die naam.
dit blijft me altijd bij en ik denk regelmatig aan wat t nu is of wie t nu is en wat er de betekenis van is.
het rare is ik blijf mezelf voorhouden dat t niet bestaat maar toch wel erg vreemd niet?
verder heb ik nooit de ervaringen gehad die jij nu hebt
hoop dat t voorbij gaat en hoor t wel
oh ja, je schrijft pakkend en ook enigzins amusant met een kleine sarcastische ondertoon
groetjes en hoor t verder wel
Dat er nog geen duidelijke wetenschappelijke verklaring voor dit fenomeen is wil nog niet zeggen dat het niet bestaat, waar haal jij die arrogantie vandaag?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:09 schreef Angeliquetje het volgende:
Als dit zo was dan was zoiets al lang es uitgetest door wetenschappers. Huur jij voor de grap es van die lui in queen. Wedden dat de geluiden dan opeens stoppen! je hoort ze gewoon zelf. Je psycho trigger is overgehaalt onbewust
nogmaals: Als dit zo was dan was zoiets al lang es uitgetest door wetenschappers
Leuk vooruitzicht, iemand van jullie zal sterven op 5 augustus 2013... Succes enzo!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:26 schreef Queen_Bee het volgende:
“Wanneer gebeurt dat dan?”
.
5, 8, 2, 0, 1, 3
Dat is na 2012 dus dan zijn we allemaal al doodquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:36 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Leuk vooruitzicht, iemand van jullie zal sterven op 5 augustus 2013... Succes enzo!
Ik wilde net zeggen ;Pquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat is na 2012 dus dan zijn we allemaal al dood
Dus er is niets aan de hand zelfs al komen de spoken bij jou met 100 tegelijk op bezoek. Slechts 5 jaar en we gaan allemaal met de neus omhoogquote:
Ja, nou, liever over 5 jaar in één keer weg dan irritante spokenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dus er is niets aan de hand zelfs al komen de spoken bij jou met 100 tegelijk op bezoek. Slechts 5 jaar en we gaan allemaal met de neus omhoog
Wie weet zijn het de spoken die jou richting de dood gaan leidenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, nou, liever over 5 jaar in één keer weg dan irritante spoken
Misschien moet ik mn spookjes pyjama eens weggooien![]()
ge·maal1 (de ~ (m.), ~s/gemalen)quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoi,
“Hoe ga ik dood?”
Het glas ging naar de G, E, M, A stopte toen even en toen nog een A en een L.
Niemand van ons had ooit een gemaal in het echt gezien, maar afijn, als de geest het zegt.
Lees het topic anders door.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ge·maal1 (de ~ (m.), ~s/gemalen)
1 [form.] man, echtgenoot
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wie weet zijn het de spoken die jou richting de dood gaan leidenDat je juist op het goede moment spoken hebt opgeroepen zodat je begeleiders gaat krijgen voor na de dood in 2012
Krijg jij de beste plek
![]()
Spookjes-pyjama kan ook goed zijn om de spoken weg je jagenOf juist de goede spoken aan te trekken
Waarom geen gesprekken voeren met al je bezoekers?
Geef je ze whisky en bier
Bang voor de geluiden niet. Bang voor wat het veroorzaakt misschien. Of dat nou spoken zijn of dat ik gek wordquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:05 schreef Gewas het volgende:
spannend.... heb net alles gelezen.... maar ben je nu niet bang voor die geluiden 's nachts?
Tweede compliment over m'n schrijvenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:13 schreef seeya_40 het volgende:
TVP. Sorry Q_B maar je schrijft echt te leuk om dit verder te moeten missen. Of het nou echt is of niet
Noh, niet bepaald. Het is wel dat ik het frappant vind dat je hier +- 90 jaar moet leven en dat dan vervolgens alles zwart is, niks meerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:05 schreef Roomsoesje het volgende:
Is het zo dat je stiekem eik best een believer wilt zijn? No offence hoor, ik denk ik vraag maar![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=2012&meta=quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:55 schreef Konlewicz het volgende:
Wat gebeurt er in 2012 dan?
Ja, dat weet ik ook nog niet helemaal. Misschien dat je in een scheur kan liggen om sommige reacties?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zie nog steeds niet echt in wat ik eraan heb als dit nep zou zijn eigenlijk.
12-212012 ( oidquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat is na 2012 dus dan zijn we allemaal al dood
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Lijkt me ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:19 schreef Phuturistixxx het volgende:
[...]Bij dit soort dingen is het dat je het moet ervaren wil je het geloven.[...]
Dat is best een hele goede tip!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:19 schreef Phuturistixxx het volgende:
Tip: slaap eens in een ander huis en kijk hoe dat bevalt.
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |